Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik bedoel hoeveel dagen is je cryo. Ik hoop nl dat je nog steeds te vroeg bent met testen, maar als je cryo al 4 of 5 dagen oud is... In Dusseldorf vriezen ze de cryo's op de 2e dag in en volgens mij in Nederland een paar dagen later. Ik blijf voor je duimen!

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoe gaat het met jullie en hoe gaat het met wachten???

Ik heb pas 2 dagen geleden de tp gehad dus moet nog lang!!! Hebben jullie al klachten of voelen jullie iets??

Ik weet niet meer wat ik de vorige keer voelde dat is zo lastig. Ik had gisteren even steken en heb al wel 2 dagen knallende koppijn.

Gr Es

Geplaatst

Er zijn momenten waarop ik niets voel en er zijn momenten waarop ik wel wat voel, krampjes en steekjes. Net na de tp had ik ook steken. Er is ook zoveel gebeurd met je lichaam de afgelopen periode.

Verder zit ik vandaag gelukkkig al op de helft wat het wachten betreft.

Ik probeer zo rustig mogelijk te doen.

Geplaatst

hallo meiden,

Ik heb vanmorgen de tp gehad, dus kan nu officieel op het wachtbankje gaan zitten ;-) Gisteren gehoord dat er 6 emmies waren, 5 zijn de vriezer in gegaan en 1 heb ik "mee naar huis genomen" . Gek idee hihi..

Sterkte iedereen met wachten, geen idee wat me te wachten staat want het is mijn 1e wachtbankje.

Groetjes,

MamaRee

Geplaatst

He inie-minie,

Wat een mooie dag om te testen!!! Super! En wat een mooie score, 5 in de vriezer. Ik heb al twee ICSI's nu zonder extra embrio's. Daar baal ik wel super van! Geen extra kansen. Maar er hoeft er maar 1 goed te zijn. Hopen dat het deze is!!

Vandaag nog steeds gevoelige borsten, ik zit op de helft!! Het komt allemaal steeds dichterbij, hoe zal het zijn volgende week rond deze tijd? Spannend...

Geplaatst

@chris, ik probeer het ook rustig aan te doen. Vandaag wel heel de dag in de stad gelopen maar dat moet geen kwaad kunnen toch?? Vanavond weer lekker met de voetjes omhoog en filmpje kijken.

Fijn weekend nog

Lfs Es

Geplaatst

@meisje81

Ik heb vandaag ook gewoon gewandeld naar het winkelcentrum in de wijk waar ik woon en ik doe ook wat licht huishoudelijke klusjes.

Maar ik ga niet fitnessen en naar zumba, wat ik normaal gesproken graag doe. De hele dag op de bank zitten, nee dat is niet wat voor mij.

Geplaatst

nee precies lekker rustig aan doen en aan jezelf denken. Gezond eten, vitamines nemen, foliumzuur en maar hopen dat het zich gaat nestelen. Meer kunnen we er volgens mij niet aan doen helaas.

Mocht iemand nog tips hebben over wat we er nog wel aan kunenn doen dan zijn deze altijd welkom

Lfs Es

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP ?, ? emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Mama Ree, ik heb je erbij gezet!

Audrey, hoe is het met je?

liefs

Geplaatst

Manon, hoe gaat het met je? Al kwaaltjes? Ik heb soms ongi-krampen waar ik niet happy me ben en soms ook een raar trekkerig gevoel in de onderbuik. Dit trekt door naar de liezen en benen... Pff, ik begin er nu wel wat slechter van te slapen. Overdag zoek ik wel afleiding maar 's avonds in bed ga ik piekeren. Nog "even" geduld....

Geplaatst

Hmmm de eersten die mogen testen komende week..waaronder ikzelf ;-) komen in zicht...

Het is weer s p a n n e n d !

Geplaatst

Zoe: ik heb geen flauw idee hoe oud de cryo is.

Vanmorgen weer een test gedaan: negatief. Ik probeer te accepteren dat het niet raak is. Maar morgen ga ik weer testen. Ik heb nog 1 test liggen, dus...

Tja, hoe voel ik me. Gespannen borsten en tepels. Verder ben ik de hele week al niet lekker, dus kan niet echt zeggen hoe ik me voel. Geen ongi-pijn ofzo. Vorige maand had ik ook op de 19de de tp en toen werd ik op oudjaarsdag ongesteld. Morgen is het weer de 31ste, dus zal het elke keer spannend zijn als ik naar het toilet ga. Ik heb nog wel een beetje hoop op een goede afloop, bij mij gaat het toch nooit normaal.

Geplaatst
Manon, hoe gaat het met je? Al kwaaltjes? Ik heb soms ongi-krampen waar ik niet happy me ben en soms ook een raar trekkerig gevoel in de onderbuik. Dit trekt door naar de liezen en benen... Pff, ik begin er nu wel wat slechter van te slapen. Overdag zoek ik wel afleiding maar 's avonds in bed ga ik piekeren. Nog "even" geduld....

Nee Zoë...nog geen kwaaltjes hier..voel buiten iets wat zwaardere borsten weinig. Heel even vanmiddag dacht ik iets te bespeuren van een misselijk gevoel...maar eventjes maar en lichtjes. Toch raar dat je op tekens zit te wachten...ik weet nog dat ik bij mijn zoon ook weinig merkte de eerste weken..later alleen wat pijnlijke borsten af en toe en eigenlijk ook geen misselijkheid..vreemd dat je nu dan anders verwacht.

Vreselijk he dat piekeren s'nachts...bah als die geest eenmaal op de loop gaat met je op een tijdstip dat je behoort te slapen...dan blijf je malen.

idd "nog even"volhouden..dan weet je meer..ik hoop t voor je.

Sterkte nog even met wachten.

Geplaatst

Audry..heb je ook ondersteuning van bolletjes of pregnyl(ivm gespannen borsten?) ?

Hoop toch nog even voor je door..de 2de is toch nog 3 dagen...

Sannie..mijn duimen draaien ook voor jou nog vol op!

Geplaatst

Ha dames,

wachten is volgens mij aan geen van ons alle besteed maar ja we moeten.

Audery houdt moed, je weet maar nooit.

je hebt mij wel op een idee gebracht om te testen.

Vrijdag hield ik het niet meer. Al de hele week af en toe flink misselijk..

Ik heb een test gedaan en voordat iedereen het gaat zeggen. Ik weet dat je er geen hoop aan mag verbinden.

Ik heb een positieve test. Ik denk maar zo op dat moment was ik zwanger alleen moet het goed blijven gaan. ja en dat is ook als je officeel de test mag doen. dan ben je ook niet over een magische grens. Dus ik denk maar zo ik ben zwanger tot het tegendeel is bewezen.

In het verleden zes miskramen gehad. En altijd spijt van gehad dat ik niet heb genoten toen het er even mocht zijn. Vandaar

Iedereen heel veel succes, ik houd jullie op de hoogte.

groetjes Face:pray:hopen en bidden dat het goed mag blijven gaan

Geplaatst

@face, je hebt helemaal gelijk. Je bent nu zwanger en nu duimen dat het blijft zitten. Wanneer heb jij de tp gehad en wanneer mocht je officieel testen??

Geniet ervan en positief denken!!

Gr Es

Geplaatst

Face, dat is toch super! Lekker genieten en ik hoop dat ie lekker bij je blijft. Na een week al positief testen, dat moet toch een toppertje zijn!

Hier ook weer een nacht overleefd. Als het vandaag nog goed gaat doe ik morgenvroeg een test. Ik moet nl gewoon werken en dan ben ik "voorbereid" mocht het op het werk mis gaan. Nou ik er eigenlijk over nadenk, het is me al die keren nog nooit op het werk mis gegaan. Altijd in het weekend of 's avonds. Speling vd natuur?

Sen, Rachel en Sanni, hoe is het met jullie??!!

Geplaatst

Hoi hoi,

Dank jullie wel voor de lieve reacties.

Ik heb de 21e de terugplaatsing gehad. Het was volgens mij dag 8 voor de test.

Zoe niet uitgaan van het negatieve, kom op positief blijven denken. Het kan ook goed gaan...:toppie:

groetjes face:pray:bidden en hopen dat het goed blijft gaan.

Geplaatst

Face, ik ben voor mezelf ook wel postief hoor maar ik probeer me na al die teleurstellingen ook een klein beetje in te dekken.... En ik hou van logisch nadenken, hoewel dat met al die hormonen wel wat lastiger wordt haha.

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP ?, ? emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Geplaatst

Hallo Face

gefeliciteerd met je zwangerschap!!! ik ben blij te lezen dat je je hebt voorgenomen om direct te gaan genieten! Ik zelf dacht er ook zo over. Mensen om mij heen die geinformeerd werden toen ik 7.5 week was vroegen me of het niet wat vroeg was om te vertellen. Tsja , wat is vroeg? Ik Ben toch zwanger, en je hoopt natuurlijk dat alles goed gaat maar mocht het toch mis gaan dan snapt men ook waarom je enorm verdriet hebt.

Ik denk dat ik het er uit moest gooien omdat er ook zo'n onzeker traject aan vooraf is gegaan.

Ik hoop dat er hier nog vele positieve testers gaan volgen meiden, succes met deze ellendige wachtweken en Face, geniet ervan en op naar de echo!!!

Zoe, ik duim voor je hoor!

groetjes

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden