Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Audrey,

Bedankt!

Jij bent de allereerste op het bankje die mag gaan testen.

Ik duim eelt op m'n duimen voor je!

Lfs

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zo�TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 embryo, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 embryo, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 embryo, testen 05-02

Wendy, TP 23-01, 1 embryo, testen 06-02

ChrisH, TP ?, ? embryo, testen 06-02

Daruma TP 22-1, 2 embryo, testen 06-02

Face, TP 21-01,1 embryo, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? embryo, testen 07-02

word een gezellig drukke bedoenning hier

nu al bijna meer dames voor de eerste week dan in januarie op de hele maand

Geplaatst

Zo�TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP ?, ? emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Geplaatst

Dames, het word al een drukke boel hier en ik zie dat de testdatum van de eerste al in zicht komt.

Heel veel succes allemaal en dat het mooi groen mag kleuren.

Liefs, Dorine

Geplaatst

@ Ienie Mienie en Wish, heel veel toi toi toi met de punctie binnenkort.

Mooie score Wish, 13 follikels!

@ Audrey, ik lees dat jij morgen al wil testen, zijn allen hormonen dan al uit je lichaam en test je dan met een zwangerschapstest of een ovulatietest?

Lijkt mij zo moelijk als de test positief zou zijn op basis van de hormonen welke nog in je lichaam zitten. Succes in elk geval!!

Andere meiden, succes met wachten..

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Chantal,

Dank je!

Ik ben vandaag het huis aan het poetsen, de was aan het doen, vanavond samen met m'n vriend veel boodschappen doen zodat ik de komende tijd echt alleen maar rustig aan kan doen.

Op het werk ook al vrij gevraagd voor de dagen dat dit nodig is.

Gelukkig is mijn manager heel meelevend en krijg ik ook steun van haar om aan mezelf en natuurlijk onze toekomst te denken!

Lfs

Geplaatst

Chantal: ik heb geen pregnyl gespoten, dus daar hoef ik al geen rekening mee te houden. Ik test met een zwangerschapstest en die reageert alleen op hcg. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar zo ga ik er het beste mee om.

Geplaatst

ha audery,

Ik heb nagevraagd dat de progestanballetjes invloed hebben op de test, dat is niet zo...Dus ik zou ook testen. Het valt mij op dat ik pas zo laat mag testen in vergelijking met andere met dezelfde terugplaatsing dag. Ik denk dat ik ook eerder ga testen. Audery laat het ons weten he, ben zo benieuwd. Misschien ben jij de eerste die mag doorschuiven. Spannend..

Ik bedoelde baarmoedermond, je leest zo veel verschillende dingen erover. en aangezien ik elke dag drie keer twee bolletjes moet inbrengen voel je vaak de baarmoedermond. De mijne schuift steeds verder naar achteren.

Wish, dat heb ik ook gedaan, alles weggestreken en gepoetst, vrije dagen opgenomen. Echt heel fijn, en je hubbie kan ook heel veel als hij het wil.

groetjes Face

Geplaatst

Ienie Mienie ook heel veel succes natuurlijk..We zijn met velen vandaar..

:toppie::toppie::toppie::toppie::toppie::toppie::toppie::toppie::toppie::toppie::toppie:

Geplaatst

Tuurlijk houdt ik jullie op de hoogte, maar ik verwacht (nog) geen positieve test hoor. Waarom test ik dan zou je denken. Tja, een sprankje hoop dat er een heeeeel licht streepje te zien is. En als ie negatief is vast een voorbereiding op een mislukte poging?? Ik moet toch wat om de dagen door te komen hahhaa

Geplaatst

Audrey, ik begrijp je wel hoor. En het is ook nog een cryo dus je zou toch verwachten dat je morgen een beetje duidelijkheid zou krijgen?... Heel veel succes in ieder geval, ik duim voor je en ga morgenvroeg gelijk kijken. Zou een mooie aftrap van Februari zijn!

Ik wil ook graag eerder testen maar m'n vriend wil dat niet. Vind het echt killing, zeker nu je wat vaker in de wachtweken hebt gezeten. Maar ja, ik wil ook niet alleen testen dus ben bang dat ik nog even moet wachten. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben!!

Geplaatst

He meiden,

Wilk jullie niet bang maken maar ik heb in dec ook te vroeg getest en had twee keer een licht positieve test in handen en had op de dag dat ik mocht testen van het ZH een negatieve test dus wees er wel op voorbereid dat ook dit kan gebeuren.

Meiden die een punctie hebben heel veel succes op naar een mooie score!!!!

Geplaatst

Ik heb vorige x ook op woensdag een test gedaan, die was negatief en op vrijdag mocht ik in het ZH testen. Dat was toen positief 58 Hcg en 2 dagen erna 65 Hcg, daarna een miskraam. Ja, wat moet je doen?? Denk gewoon wat je hart je ingeeft..

Wat veel meiden in het lijstje!! Ik weet niet wat ik zie, lijkt bijna wel de gewoonste zaak van de wereld te worden. Heel veel succes meiden met de punctie en de andere meiden met mij in de wachtweken! Ik heb vandaag lekker rustig aan gedaan en ben voor het eerst thuis gebleven. Dat had ik even nodig! Morgen weer naar het werk..

Geplaatst

Ik voel vandaag gelukkig minder krampjes. Het kan natuurlijk zijn dat mijn eierstokken nog gevoelig zijn van de hormonen en punctie.

Vandaag ging het gelukkig beter. Ik heb goed kunnen werken vandaag gelukkig.

Geplaatst

Daan, jeetje jij maakt ook inderdaad wel lange dagen hoor. Kan me voorstellen dat het je zeker in deze dagen even teveel wordt.

Chrish, raar he? Wat moet je voelen en wat is positief? Ik denk bij krampjes: dit is goed, er gebeurt iets. Maar het mag ook weer niet te lang duren hihi. Het is gewoon verschrikkelijk en we moeten ons maar door deze wachtweken heen slepen.

Geplaatst

Wat zitten er al veel op de wachtbank! Succes dames, de duimen draaien...

Wish, we gaan echt samen op: allebei morgen punctie, allebei (als het goed is) zaterdag tp. Dan ook maar allebei zwanger, wat jij?!

Geplaatst

Chantal: ik weet het. Heb het zelf ook vorige keer gehad. Licht positieve test die steeds lichter werd tot negatief. En tenslotte een negatieve bloedtest. Toch blijf ik het zo doen. Want liever elke dag een beetje meer het besef dat het mis is dan in 1 keer de klap.

Geplaatst

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP ?, ? emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Ik heb mezelf er even bijgezet op het lijstje. Hopelijk komen er veel groene regels in het lijstje.

wish heel veel succes morgen met de punctie.

Gr Es

Geplaatst

Hoi Es,

Jij heel veel succes met de cryo tp.

Hoewel dit lichamelijk minder belastend is omdat je geen of weinig medicatie krijgt is het mentaal toch weer hetzelfde als bij een 'verse' tp.

Dus wil ik jou heel veel sterkte wensen tijdens die slopende wachtperiode!!

Lfs

Geplaatst

Ienie-mieni, wish en Moon, succes met de punctie morgen! En laat je daarna even lekker verwennen!!

Ik zie in de lijst best veel verschillen van testen. Ik mag 5 feb. testen en dan 7feb. weer, waarvan ik 8feb de uitslag krijg. Is dat wel bij iedereen hetzelfde?? Vorige x een gat in de lucht gesprongen na de 1ste test, 2de test toen negatief. dus ik blijf echt wachten tot de 8ste. Ga lekker slapen nu! Tot morgen..

Geplaatst

Inie-minie,

Jij hebt vrijdag de punctie toch als ik het goed heb begrepen in vorige bericht.

Of zit ik er helemaal naast?

Heel veel succes!

Lfs Wish

Geplaatst

Vanmorgen een test gedaan en negatief. Dit is WD 8 voor mij.

Ienie-mieni, WisH en Moon, hoe is het gegaan vandaag?

Geplaatst

Audrey ,

Hopelijk op 2/02 en positieve he !! het speelt misschien nog even verstoppertje :happy: Succes alvast!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden