Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP ?, ? emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

Hier is het ook fout gegaan!!!

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Sen wat erg.

Ik leef met je mee.

Mijn nieuws is wel positief.

Ik ben net gebeld en ik ben zwanger.

Kan het nog niet geloven.

liefs

Rachel

Geplaatst

ondanks alle ellende van de afgelopen dagen wil ik toch graag in t lijstje staan bij jullie dames, kan dat?

ik heb dus afgelopen maandag een escape iui gehad en moet dus nu 15 dagen afwachten he..hoewel ik nu wel ervan uitga dat t niks wordt wil ik toch een achterdeurtje openhouden dus ergens rond de 16e febr. testen denk ik

groetjes gibelomo

Geplaatst

Zoë, Rachel en Face, van harte met jullie prille zwangerschap. Wat een mooi nieuws!!

Zie bij jou, Zoë dat het misschien wel eens een tweeling kan zijn, geniet ervan meiden!

Audrey, Sen, Sannie en Nouschka, heel veel sterkte met het verwerken van dit kl*te nieuws.

Gibelomo, lees dat je toch een escape IUI hebt gehad, zal voor je duimen. Veel succes met het lange wachten, natuurlijk ook voor de andere meiden die nog in de wachtweken zitten. Dat er maar veel regels groen mogen kleuren deze maand!!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

ChrisH, TP ?, ? emmie, testen 06-02

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

Giblimo welkom bij de club!!!

Sen wat shit voor je, heel veel sterkte.

Rachel van harte gefeliciteerd, ik geloof het ook nog steeds niet.

Na zoveel jaar van teleurstelling wil de knop niet zo snel om heb ik ervaren..

Groetjes Face

Geplaatst

oeps, gibelomo dat ik je naam verkeerd hebt geschreven. Is ook zo apart..

Nouska jij ook natuurlijk heel veel sterkte.

Groetjes Face, bidden en hopen dat het goed blijft gaan:pray:

Geplaatst

Hallo Dames

sen en nouschka wat balen allemaal, sterkte met verwerken

Rachel, Face en Zoe Gefeliciteerd wat geweldig hoe voelen jullie je??

Hier vandaag een hele rare dag. Ik zit op wd 6 en heb heel de dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heeft iemand dit ook of heeft iemand dit gehad?? Mijn vriend zegt dat ik dat de vorige keer ook had ent oen was het positief. Wordt hier zo onzeker van.

Gr Es

Geplaatst

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

Helaas heb ik vandaag wat licht bloedverlies. Zoals mijn lichaam nu voelt, denk ik dat dit door gaat zetten vannacht of morgen. Ik ben teleurgesteld en verdrietig. Ik vestig mijn hoop nu maar op de drie emmies die nog in de vriezer zitten. Uithuilen en opnieuw beginnen.

@ Audrey, Sen, Sannie66 en Nouschka: Veel sterkte en hopelijk meer geluk een volgende keer.

@Rachel en Zoe: Gelukkig voor jullie wel goed nieuws.

De rest van de dames wens ik nog veel sterkte en geduld tijdens de wachtweken.

Geplaatst

Sen en Nouschka heel veel sterkte.Erg balen weer op zijn zachtst gezegd...

Chris..het zou erg jammer zijn..ik zou zeggen ben je niet te vroeg met rood maken..maar als je t al sterk voelt aan komen...sterkte daar!

Face en Rachel..hartelijk gefeliciteerd meiden..mooi die groene regels!

Geplaatst

Meiden die allemaal rood hebben getest heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie de moed vinden om door te gaan.

Meiden die een mooi groene regel hebben gemaakt van harte gefeliciteerd en nu op na de 1e echo.

Ik hoop mij vrijdag hier op de bank te kunnen ploffen.

wij krijgen tussen 11.00 en 12.00 te horen of de cryo's het heeft gered en als dat zo is heb ik 's middags mijn tp.

Dus meiden houden jullie de bank lekker warm voor mij??

Geplaatst

@Taurus 71: Misschien heb je gelijk, maar ik heb er zelf niet zo'n goed gevoel over. Meestal wordt ik voorafgaand aan een menstruatie in de ochtend wakker en dan heb ik meer gezweet dan normaal. Dat was vanochtend al het geval. Mocht het uiteindelijk toch meevallen met het bloedverlies, dan kan ik altijd nog testen.

Geplaatst

Chris ik heb het ook een keer gehad.

Licht bloedverlies en uit boosheid ben ik toen hard gaan sporten.

Daarna zette het niet door en bleek ik zwanger.

Ik hoop dat het bij jou ook zo is.

We horen het morgen toch?

liefs

Rachel

Geplaatst

Ik moet zaterdag testen. Dus als het niet doorzet... dan zou ik alsnog heel erg gelukkig zijn. Maar mijn gevoel zegt me wat anders. Ik ga in ieder geval nog wel door met de utrogestan.

Geplaatst

He meiden wat een vervelend nieuws..... Sterkte met dit verdriet.

Voor de groene dames: ontzettend gefeliciteerd! Hoe blij moeten jullie wel niet zijn? Vast een grijns van oor tot oor die er niet meer van af te halen is!

Geplaatst

Nouschka, Chrish, wat ongelooflijk %$&^&. Heel veel sterkte gewenst. Sen meid, had op het andere topic al gereageerd, vind het zo sneu voor je.... Neem de tijd om dit allemaal te verwerken.

liefs

Geplaatst

Rachel, helemaal super! Van harte proficiat!

Ik hoefde geen bloed te komen prikken. Wel jammer, had graag mijn waardes geweten maar ja. Ga er maar vanuit dat het goed zit....

Ik vind het allemaal nog wel eng hoor. Het is nog zo onwerkelijk allemaal. Ben ook nog steeds bang als ik naar de wc heen moet....

Face, ik heb idd gerekend vanaf de punctiedatum.

Inge je bent de eerste die mag testen! Hoe gaat het?

Geplaatst

He verdikkie Sen en Nouschka wat een rot nieuws, ik leef met jullie mee Sterkte.

Chrish nog even volhouden hoor, hopelijk zet het niet door!!

Rachel ontzettend gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan!!!!

Succes voor degene die nog wat langer moeten wachten...............

Liefs

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik ben ongesteld geworden.......helaas zou je denken, doe ik ook maar dan moet die rot test niet licht positief zijn. zaterdag weer testen maar ik heb mezelf al voorgenomen niet meer grote hoop te hebben.

Voor de groene regels: PROFICIAT het is jullie gegunt dames.

Voor de wachtenden succes!

groetjes Wendy

Geplaatst

rackster ik hoop op een wonder!!!

Ken een meid van een ander forum die had dat ook, maar haar progestoron was te laag.

Kun je dat misschien niet laten prikken, dat je evt meer utrogestan moet gebruiken?

xxx

Geplaatst

Arzu heeft gelijk , als je progestoron te laag staat heb je bloedingen , ik heb zo ook een aantal weken tijdens mn zwangerschap bloed verloren omdat mn progestoron te laag stond .Ik hoop ook op een wonder Rackster veel succes !!

Geplaatst

Hoi hoi,

Het doet me echt goed om die groene regels te zien. Ik krijg vrijdag 1 of 2 emmy's terug geplaatst, dus ga ik wat meer hier aanschuiven...... Kreeg vandaag ineens enorme krampen, dus maar weer even rustig aan doen.

Hoop echt dat ik nog veeeeeeel meer groene regels ga zien de komende tijd. Zet hem op meiden!!

xx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden