Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een hoop teleurstellingen deze maand!

Heel erg veel sterkte allemaal!!

Hoe gaat het met de meiden die nog op het bankje zitten?

Hier gaat alles goed. Beetje kramperig gevoel af en toe, maar geen menstruatie-achtige krampen. Ook wat steken in de zijkant van mijn buik, maar verders niks bijzonders.

Vorige keer werd ik na anderhalve week heel erg misselijk, dus stiekem hoop ik daar nu ook op, hahaha.

Nou ja nog 1 week en dan kan ik voor de bloedtest.

Liefs DIana

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Dames,

Gister nog bloed laten trekken en hcg was lager als 5, dus helemaal niks.

Op na de laatste cryo ik hoop dat die goed ontdooit anders weer 4 maanden verder voor dat er een punctie kan plaatvinden.

Nadeel van die lange protocollen.

Iedereen veel sterkte, zeker voor de rode regels onder ons.

Suus

Geplaatst

Oww Suus

heel veel sterkte meid. Ik duim voor je dat jullie cryootje zich goed zal laten ontdooien en dat een nieuwe poging niet meer nodig zal zijn!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb bewust niet in deze topic meegkletst, ik hoopte door meer afstand te nemen dat het deze keer wel zou gaan lukken. (Heb jullie wel gevolgd!)

Ik ben na 6 cryo behandelingen, met IVF gestart en mijn testdatum is de 16e, maar die ga ik niet halen aangezien de duiveltjes alweer op bezoek zijn, tenminste ze staan bij de voordeur zeg maar.

"Gelukkig" hebben we nog 3 cryo's over, maar na 12 cryo's die niet blijven plakken, weet ik niet of het vertrouwen in cryo's er nog wel is. Maargoed het zijn weer kansen! 1 Ding weet ik wel, ik ga de volgende ronde weer gewoon meekletsen, want ik heb jullie wel gemist!

Geplaatst

Tja, wat doe je nu het best als je op het wb'je zit? Geen forums lezen of schrijven en er zo min mogelijk mee bezig zijn? Of laat je het net een beetje los door het van je af te schrijven? Positief blijven en blijven hopen, of jezelf ook wel wat beschermen igv een tegenvaller? Wel/niet rekening houden met je eten, drinken, sporten,...pfff

Het is voor iedereen iedere keer zo verschillend! Ik probeer dus maar gewoon te doen, wat mijn gevoel me ingeeft.

Hoewel ik soms ook wel weer eens kan twijfelen aan mijn gevoel, want hoe echt is dat eigenlijk, zeker na al die hormonen,...blablaba...hihi...:happy2:

Na de pu heb ik tot de dag na de tp een druk in mijn onderbuik. Naar de wc gaan ging ook wat moeilijker. In het ziekenhuis zeiden ze dat dat normaal is, mijn eierstokken waren bij de tp ook nog behoorlijk groot. Die druk is nu wel verminderd, maar er is een meer zeurderig gevoel voor in de plaats gekomen. Ongeveer als ongi, maar toch ook weer anders. Ongi gaat bij mij meer in vlagen en gepaard met krampen. Dit is meer een constant gevoel.

Herkent iemand dit? Ik moet me nu toch nog niet ongerust beginnen maken hoop ik? Ik begin me hierdoor zo onzeker t voelen :(

Mijn pu was 08/02, tp 11/02, bloedtesten is voor 23/02.

I need some positive vibes!

Geplaatst

tja, wat doe je nu het best terwijl je op t WB'je zit? Wel of niet forums lezen, ben je dan er teveel mee bezig of niet, helpt schrijven op forums omdat je het zo wat van je kwijt kunt, of ben je er dan te veel mee bezig, houd je rekening met wat je eet, wat je drinkt, met sporten,....

Pffff ik weer het ook niet. Ik probeer zoveel mogelijk op mijn gevoel af te gaan. Maar ook dat is niet altijd simpel.

Momenteel laat mijn gevoel me echt wel wat in de steek! Na de pu had ik 4 dagen last van een grote druk in mijn onderbuik en kon moeilijk naar de wc. Bij de tp (3e dag na pu) zeiden ze dat dat normaal is na pu, op de echo zagen ze dat mijn eierstokken ook nog altijd behoorlijk groot waren, dus dat verklaarde alles.

Sinds 2 dagen is die grote druk weg, maar is er een zeurderig gevoel ervoor in de plaats gekomen. Ongeveer zoals een ongi gevoel, maar toch ook weer anders. Als ik ongi ben, gaat de pijn meer in vlagen, nu is het een constante.

Ik drink veel kruidenthee, lauw water en soep, dat geeft al een wat beter gevoel aan mijn buikje.

Maar mijn moraal begint te zakken...dit kan toch nog geen ongi zijn hoop ik...nee, er is nog niks van bloed te bespeuren...maar toch, misschien is het nu iets anders met zo'n IVF...

Ik wil er niet te veel bij nadenken, maar als je fysiek iets voelt, ben je gewoon veel sneller ongerust (ikke toch).

AAAAAAAAAAHHHHH!!! Ik wil mijn positieve vibes terug!!! I don't like this!!!!

Geplaatst

Mama-Ree,

Je had een hele andere Valentijnsdag in gedachten, één met een positieve test en een grote glimlach!

Dit had ik je ook zo erg gegund!

Heel veel sterkte met het verwerken van deze grote domper.

Lfs

Geplaatst

heej betty,

We gaan gelijk op. (pu 8-2 en tp 10-2 van een 8 cellige topper ) Ik had gisteren en eergisteren ook een beetje een ongi achtige kramp die aanhield en nu raar maar waar over is... snap er eigenlijk ook niks van.

Was bang dat ik ongesteld zou worden, maar denk niet dat het al zo snel kan. Denk dat het te maken heeft met de punctie. Alles moet weer een beetje genezen en op zijn plek terug gaan. En willen we nu niet juist van alles voelen ??

Gewoon afwachten en niet te druk maken. ( pff makkelijker gezegd dat gedaan )

Geplaatst

Alle meiden die nog moeten testen in de maand; veel succes en sterkte hopelijk komen er nog heel wat groene regels bij om de rode te compenseren.

Meiden die positief getest hebben CONGRATS!!

En meiden die negatief getest hebben; hou vol, hopelijk worden jullie de volgende keer een mooie dikke groene regel!!!

Geplaatst

Hey Heids,

Je stelt me al een pak geruster! Ne dikke merci!

Sinds de tp ben ik wel een stuk meer bezig met wat ik lichamelijk voel. Eigenlijk wil ik dat niet, maar het is sterker dan mezelf...

En natuurlijk wordt ik dan ongerust als ik iets voel en niet zeker ben vanwaar het komt.

Maar je hebt gelijk, het heeft geen zin om me er druk over te maken, alleen de tijd kan het uitwijzen...maar ik vind het wel heel moeilijk :-(

Tips zijn altijd welkom!

Geplaatst

Ilse, Mama-ree en Suus, heel veel sterkte met de verwerking meiden. Leuk is anders ...

Geplaatst

Helaas voor mij geen plaatsje hier op de wb. Cryo's hebben het niet overleeft.

Wil iedereen hier veel succes wensen.

Liefs

Geplaatst

Dames, helaas is er de laatste tijd vooral heel veel rood te zien. Iedereen heel veel succes met het verwerken hiervan.

Voor alle dames die nog op het wb zitten, houd moed en hopelijk worden de volgende regels groen.

Liefs, Dorine

Geplaatst

He wat lees ik veel rode regels. Voor alle meiden/dames die in dit lijstje staan, heel erg veel sterkte en moed toegewenst voor de komende tijd. Wat zal dit zwaar vallen zeg...pfff..Voor jullie allemaal even een dikke knuffel van deze kant.

Voor de meiden/dames die nog aan het wachten zijn, heel veel succes en we duimen op weer wat groene regels erbij.

Natuurlijk ook voor jullie een knuffel om deze tijd zo positief mogelijk door te komen.

:hugg:

Lon

Geplaatst

Hier is het nu echt over!

waarschijnlijk kunnen we ook nog eens niet gelijk door en moeten we een maand wachten ivm drukte, dit horen wij vanmiddag.

liefs

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Mika, TP 26-1 1 emmie testen 05-02 pos test 03-02 &05-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02 (test 5-2 pos, mk bij 4,3 weken)

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

noa tp 1-2 ,1 emmy ,testen 17-2

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

bubbels tp 4-2,1 emmy testen 17-2

natascha tp 9-2 2 cryo's testen 19-2

Chantal33, tp 5-2, cryo, testen 20-2

lucy ,tp 5-2 ,1 emmy, testen 20-2

Ienieminie, tp 5-2, 1 emmie, testen 21-02

Diana79, TP 9-2 1 emmy, testen 21-02

hobbesje tp 7-2 ,2 emmys , testen 22-2

mariette tp 7-2, 2 emmys, testen16-2

Marli, tp 08-02 2 cryo's, testen 22-02

Fopje, TP 11-02 1 cryo, testen 22-02

Schattie, TP 8-2 1 emmy testen 23-02

Bettyboopke, TP 11-2 1 emmy testen 23-02

Liselot, TP 12-02 1 cryo testen 24-2

Heids, tp 10-02, 1 emmy, testen 25-2

Chablis, tp 13-02, 2 cryo's, testen 25-02

Céleste, tp 15-02, 2 emmy's, (bloed)test 26-02

Zo, ik sta er ook weer bij! En nu maar afwachten wat deze maand gaat brengen... Ik vind telkens zo balen als ik weer rode regels zie verschijnen, we moeten er immers zoveel voor doen! Veel sterkte voor de rode dames... En natuurlijk gefeliciteerd voor de groene dames, geniet van het moment ook al is het nog zo pril!

Groetjes,

Geplaatst

Nee, Diana, ontzettend erg!!!

Ik weet niet goed wat zeggen, kan me nog niet goed voorstellen wat voor een klap dat moet zijn....zucht....

Gooi het er allemaal eens goed uit (hoe, maakt niet uit) en hopelijk vind je heeeeeel snel weer de kracht en de spirit om het leven weer positief te bekijken!

Dikke knuf X

Geplaatst

Chantal, hoe kan dat nu?! Het leek zo de goeie kant uit te gaan...hè meid. wat ongelooflijk K*!#E !!!!!

Ik hoop echt dat ze in het ziekenhuis nog een plaatsje voor je hebben, zodat je snel weer aan een nieuwe ronde kunt beginnen! Laat je in elk geval niet doen hè, zet er gerust wat druk achter. Het is gewoon zo dat de mensen in het ziekenhuis er niet meer altijd bij stilstaan wat voor een impact 1 maand langer wachten al kan hebben op een IVF-er.

Dus: YOU GO BABE!!!

Veel sterkte en liefs xxxx

Geplaatst

Nou heb ook geen goed nieuws...... Ben vanmorgen ongesteld geworden...... Probeer nog een beetje hoop te houden maar heb echt ongi krampen dus zal niet goed zijn.....

Geplaatst

Hoi,

Ik ga zeker door voor poging 2. Net gebeld met zh en de 25e om 16.00 uur hebben we een evaluatiegesprek. Nog niet eerder gehad dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Voor degene met een rode naam: heel veel sterkte

Liefs

Geplaatst

Jeetje meiden, wat een berg aan slecht nieuws hier!!!

Ik vind het zo erg voor jullie allemaal!!! Zit echt met tranen in mijn ogen.

Hier gaat verder alles nog goed. Heb wat last van buikspierachtig pijnlijk gevoel, vreselijk misselijk en een constante honger.

Dat had ik de vorige keer ook, dus ik hoop er het beste van, maar goed, de twijfel blijft hoor, want uiteindelijk is er niks van te zeggen!

Liefs Diana

Geplaatst

Hey meiden,

ben zo boos het ziekenhuis heeft niet terug gebeld vandaag en toen ik belde kreeg ik een bandje er voor dat ik morgen weer kon bellen.

Ik snap z'n ziekenhuis niet dan hebben ze al te maken met mensen die erg verdrietig zijn door het mislukken van hun poging en dan bellen ze ook nog eens niet terug.

morgen maar eens verhaal halen vind dat ze dit echt niet kunnen maken.

Lfs

Geplaatst

Weer teleurstellende berichten hier gelezen..

Dames in rood..heel veel sterkte.

Diana...wat vreselijk balen meid !!

Wachtende dames..hopelijk zorgen jullie wat voor groen?!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden