Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gelukkig! Je hoort het wel maar toen het mij gisteren overkwam leek het wel zo'n scene uit een comedy pff......echt niets was goed, ik liep echt over alles te zeuren. Ik vind alles een zooi, erger me dood aan rommel en het liefst wil ik dat mijn hele huis af is wat betreft klusjes! Hahahaha die arme hubbie!

Zeker wel genoten van de Spelen gisteren he?

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sorry..breek even in...

Moest zo lachen om jouw berichtje Faye ;-)

Heeel herkenbaar ! Lijkt wel of de nesteldrang er nu is ipv op t eind.

Alles moet netjes opnieuw in de verf/lak en opgeknapt worden. Zolder opruimen..overbodige rommel er uit. Kasten netjes...straks komt er een kraamverzorgster over de vloer die ziet alles en die zit in de kasten e.d..

Mwoehahaaaaa..wat erg he!!!

Groetjes Manon

Geplaatst

Inderdaad Manon! Wat erg he? En dat terwijl het huis al 2 jaar niet af is..... En nu ineens, het mo�hahahahaha! Ik wilde al een lijstje maken met alle klussen en de volgorde van belangrijkheid maar ik denk dat ik dan een hele eenzame Valentijnsdag heb hahahahaha!

Geplaatst

gelukkig maar dames dat jullie daar nog wel wat maandjes voor hebben he

kunnen jullie nog fijn zeker 5 maanden poetsen en klussen

het schijnt er bij te horen

nestdrang

Geplaatst

Hoi,

Allereerst Luna... heel veel sterkte mocht je hier nog kijken... zal wel niet. Beetje rottig al die hoera verhalen van anderen terwijl je je zelf zo rottig voelt misschien... Hou je kop in de wind meid.

Verder aan alle gelukkigen: van harte!!!!!

Ik ben ook in oktober uitgerekend en kan het niet nalaten me op elk mogelijk lijstje te zetten.

Uitgerekend in Oktober:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

07 Oktober **Men**

11 Oktober Zoe

11 Oktober Face

15 Oktober Hanneke

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

18 Oktober Luna

19 Oktober Diane

Eerste echo:

6 februari Noor

12 Februari Face

19 Februari Diane

23 Februari Inge

24 Februari **Men**

24 Februari Carolina

1 Maart Faye

1 Maart Mika

1 Maart Luna

10 Maart Zoe

?? Februari Hanneke

Groetjes

Noor

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier gaat alles zn gangetje, zit alleen al wel de dagen af te tellen tot de 1e echo, vooral als ik dan lees dat er al zijn geweest en een kloppend hartje hebben gezien!! Verder wat betreft wat ik voel, ja de gevoelige borsten en ook af en toe van die steken, dat vind ik echt rottig maar ja schijnt erbij te horen...zolang als die kleine blijft zitten vind ik het best!!

Geplaatst

Hoi Noor, gezellig dat je er bij komt!

De vermoeidheid is nu bij mij echt aan het toeslaan. Dacht ik eerst "wel wat moe te zijn", kan ik nu wel de hele dag in mijn bedje liggen (als ik daar aan toe zou geven!).

Nog 2 weken voor de echo! Ik kan de klok wel vooruit kijken!

Geplaatst

Hoi allemaal

Hoe gaat het met jullie.

Ben de dagen aan het aftellen.

Vanmorgen nog gebeld met ziekenhuis had erge pijn met plassen en onder in mijn buik.

Moest via de huisarts kijken of het een blaasontsteking is maar dat was het niet.

Nu morgen weer terug bellen het staat op de kweek.

Verder erg moe en misselijk.

Dus wel een goed teken maar wat duurt het lang voor de eerste echo.

Je wilt gewoon dat het allemaal goed is.

Meiden succes met wachten.

Groeten Maaike

Geplaatst

Hey meiden, had het gister of eer gister ook al gevraagd, maar niemand iets van Face gehoord na de echo? Begin me een beetje ongerust te maken...

Die steken heb ik ook af en toe, beetje griezelig he?

Oh ja, en de puistjes beginnen te komen...

Geplaatst

ze is volgens mij niet meer online geweest

maar heb dr net een berichtje gestuurd

ben ook wel benieuwd hoe het gegaan is

maar aangezien ze in het zuiden des lands woont

kan het best dat ze gewoon is carnavallen

heerlen en maastricht en den bosch hebben volgens mij vandaag de optocht dus mss staat ze gewoon ergens te koukleumen

Geplaatst

Ik hoop inderdaad zo dat we ons voor niets zorgen maken! Ik zat gisteren ook al te denken............

@Maaike: Ook knap vervelend die blaaspijn! Maak je je zorgen? Die echo lijkt ook zooooo lang te duren!

Geplaatst

Het duurt veel te lang.

Het enige wat je moet is wachten,wachten en nog eens wachten.

Maar dat gaat het de hele tijd in dit proces.

Wij moeten gewoon steeds elke stap afwachten,als je gewoon zwanger word heb je dat niet zo.

Maar ik ben wel heel erg blij en probeer er van te genieten.

Je bent nu zwanger en dat nemen ze niet van je af.

Altijd positief blijven.

Hoor morgen meer over de blaasontsteking als het dat is.

En bij jullie ook al klachten of valt het allemaal mee.

Groeten Maaike

Geplaatst

Hey meiden,

mag ik me ook aanmelden bij de Oktober bevallingen? Ha Ha, raar idee dat ik toch ooit ga bevallen!!!

IK heb 12-2 positief getest en ik kan het nog steeds niet geloven, ik ben helemaal de weg kwijt! Het is zo onwerkelijk, ik merk er ook niet zoveel van, alleen zere borsten maar dat heb ik altijd na de eisprong, dus bijna een bekend gevoe,l alleen langer!

Zijn jullie al helemaal aan het idee gewend?

Ik ben vlgs mij 17-10 uitgerekend.

Ik heb 1 maart een echo, ik vraag me af of dit niet te vroeg is. De ass zei namelijk 6 weken na de punctie, maar ze heeft het per ongeluk een week te vroeg gezet. Zie je dan al een hartje?

Groetjes Mia

Geplaatst

Hallo Mia

van harte gefeliciteerd!!

6 weken na de punctie kan we, dan ben je nl. ongeveer 8 weken

als je echt pas 6 weken bent dan kan het voorkomen dat je nog geen hartactiviteit kan waarnemen, dat was bij ons ook het geval, maar bij sommige is het wel waarneembaar hoor, heeft ook te maken met een vroege of late innesteling.

Hou het in gedachte dat je te vrieg kan zijn, anders ben je misschien ten onrechte helemaal ongerust!!

Op naar de eerste echo!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Mia leuk dat we nu samen hier zijn! Ik heb mijn echo ook op 1 maart en heb op 25 januari mijn TP gehad en op 22 januari de punctie.

Hoe rekenen jullie dan met het aantal weken dat je bent?

Geplaatst

Vanmorgen is Moeders voor Moeders langs geweest. Heel even in de piepzak voor de test (het blijft nog steeds ongelooflijk!) maar die was gelukkig super duidelijk! Aanstaande woensdag dus aan de start. En jullie?

Geplaatst

Hey meiden,

Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk!

vlgs mij moet je rekenen vanaf de punctie (=eisprong) + 2 weken ervoor. Ik ga me morgen opgeven voor Moeders voor Moeders.

Ik heb zo'n moeite om het te bevatten, jullie ook? Voor Meiske is het natuurlijk al een stuk echter!

Kissie Mia

Geplaatst

Hey,

Hoi Mia welkom!Ik heb dat ook nog steeds Mia,vanmorge dacht ik nog,ben ik nou echt zwanger????? raar he!

Ik heb morge gesprek met moeders voor moeders....ben benieuwd!

Ik heb geen ivf gehad dus weet niet hoe de telling bij jullie is bij ons is het vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie.

Nog 9 dagen tot de echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:clap2:

Groetjes

Geplaatst

Hey Mia,

Leuk dat je erbij bent! Inderdaad raar allemaal hé? Zet jezelf evn op het lijstje!

Ik heb besloten te wachten met moeders voor moeders tot ik een positieve echo heb gehad. Pas dan durf ik helemaal happy te zijn volgens mij. Het voelt nu allemaal nog zo "er tussen in". Hoop dat iemand dit begrijpt haha. Nu ben ik alleen wel laat met mijn echo en aangezien ik volgende week toch vakantie heb, denk ik dat ik ga bellen of er niet een gaatje vrij is. Ben dan 7 weken. Moet kunnen toch?

Ik heb trouwens ook gerekend vanaf de punctiedag. In principe zijn ze toen ook gemaakt toch? Dat klopt ook wel Faye, want ik was 4 dagen eerder dan jou met de punctie en ben exact 6 weken.

Geplaatst

Ok! Ik raakte even van de wijs met de dagen! Thanx!

Ik durfde het ook niet met MvM maar toen ineens dacht ik: ik doe het toch :) Het blijft idd spannend en ik denk dat ik pas echt gerust ben na de 1e maar ik vrees pas na de 2e echo....... Het blijft nog zo onwerkelijk! Net wat jij zegt Men!

Geplaatst
Hey meiden,

Jullie ook gefeliciteerd natuurlijk!

vlgs mij moet je rekenen vanaf de punctie (=eisprong) + 2 weken ervoor. Ik ga me morgen opgeven voor Moeders voor Moeders.

Ik heb zo'n moeite om het te bevatten, jullie ook? Voor Meiske is het natuurlijk al een stuk echter!

Kissie Mia

hallo Mia

voor mij is het misschien wel een stuk echter maar ook nog enigszins onwerkelijk...okay, vele echo;s en controles verder maar nog steeds soms moeilijk voor te stellen dat er over een week of 17-18 2 wiegjes gevuld zijn...

Blijft denk ik toch wel een beetje voor ons (dames die er zoveel voro hebben moeten doen)

dames, geniet ervan!!!!

lieve groeten

Babeth

Geplaatst

Dames...ik wil mij even aanmelden...

Mijn wereld staat op zijn kop!!!

Na 2,5 jaar....4e IUI ....twee pos. testen vandaag!!!

Echt niet te geloven!!!

Ik ben super blij maar....ook terughoudend...heb al vier dagen het gevoel...dat ik ongesteld moet worden!...krampjes...en super zere borsten...(heb het ooit in ver verleden wel eens gehad)....maar ik had nog nooit...een pos. test!!

Morgen ziekenhuis bellen...en effe vragen over die buikklachten...herkennen jullie dat??? ...Echt...ik sta op z.n kop!!!

Bye

Geplaatst

Proficiat Britt! Ja die buikklachten/menstruatieachtige klachten herken ik ook, schijnt normaal te zijn.

Ik ben een beetje moe en heb zere borsten, en ook die krampjes in de lies. Maar verder vind ik het nog steeds zo onwerkelijk dat ik zwanger ben! Ik denk dat dit na de echo wel zal veranderen, nu begin je nog te twijfelen: zou ik nog wel zwanger zijn :laugh: Ik vind het zó spannend tot de echo!! Maak me daar wel veel zorgen over, ben zo bang dat er dan geen hartact is...Nog een weekje geduld.

Ook wil ik graag nog een gewone zwangerschapstest doen, want ik wil na zo lange tijd eindelijk wel eens die twee streepjes zien, maar ik durf niet!!!! Stel je nou voor dat er maar een streepje komt! Maak me dus over alles druk, maar ik geniet evengoed met volle teugen hoor!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden