Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas meiden, ik moet afscheid nemen van deze prille zwangerschap icon_cry.gif . De bloeding is op gang gekomen, nog wel lichtjes maar vanmiddag zal het wel doorbreken denk ik (gaat altijd zo als ik ongi wordt). Vanmiddag het ziekenhuis maar bellen. Wat is het toch jammer, lukt het eindelijk na zo lange tijd, komt er toch nog voortijdig een einde aan. Zo verdrietig dit...

@Zoe: Ik had pijnlijke borsten en voelde mijn onderbuik aan het werk. Maar sinds maandagmiddag helemaal niets meer. De temp was dinsdag nog heel mooi 37,3 woensdag ging ie al naar 37,1 en vandaag naar 37,0 en dat in combinatie met niks meer voelen en een vagere zwangerschapstest kon ik eigenlijk wel voorspellen dat het niet goed ging.

Ik wens jullie het aller allerbeste. Een hele mooie zwangerschap met een prachtige baby(s). Het is jullie allemaal gegund!

Liefs,

Luna

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Luna, wat een verschrikkelijk nieuws. Ben je eindelijk zover gekomen en dan gaat het nog mis... Ik wil je heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven.

Geplaatst

Luna wat verschrikkelijk voor je zeg, dat is echt een nachtmerrie voor iedere zwangere vrouw wat jou overkomen is!!! Hopelijk heb je genoeg steun en liefde om je heen om er bovenop te komen, sterkte..

Wat betreft moeders voor moeders, ik ben er al mee begonnen. Je kan ermee beginnen vanaf 6 weken zwangerschap, maar je kan je al eerder aanmelden. Ik heb er een heel goed gevoel bij om dit te doen, en vind het eigenlijk niet meer dan logisch om hieraan mee te doen. Als er geen vrouwen waren die hieraan meededen hadden wij nooit op deze manier zwanger kunnen worden, en nu kunnen wij alle andere vrouwen in die in het traject zitten hierdoor helpen!!

Geplaatst

ow Luna

wat een naar bericht meid, je hield er wel wat rekening mee maar dan toch!

Heel veel sterkte en kracht toegewenst!!

lieve groeten

Babeth

Geplaatst

Hey Dames,

Ik wil m ehier ook graag melden maar dan lees ik eerst het bericht van luna,allereerst heel veel sterkte deze tijd meid,

dan krijg ik toch zo`n raar gevoel.........hebben jullie dat ook?

Het is eigelijk ook nog zo vroeg en we hebben er zo lang na toe geleefd,het zal je toch gebeuren...............

Maar ik ga me toch toevoegen want ik ben wel heeeeeeeeel blij!!!!!!!!!!!!!!!

Uitgerekend in Oktober:

4 Oktober Carolina

07 Oktober **Men**

11 Oktober Zoe

11 Oktober Face

15 Oktober Hanneke

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

18 Oktober Luna

19 Oktober Diane

Eerste echo:

12 Februari Face

19 Februari Diane

23 Februari Inge

24 Februari **Men**

24 Februari Carolina

1 Maart Faye

1 Maart Mika

1 Maart Luna

10 Maart Zoe

?? Februari Hanneke

Gefeliciteerd alle zwangere miepen :zwanger:

Geplaatst

Men: gezellig en ontzettend gefeliciteerd!

Face: Wat spannend dat je morgen de echo hebt! jij bent de 1e van ons! Hoe bloednerveus ben je? :)

Carolina: ik heb me ook al aangemeld voor Moeders voor Moeders via de site. Ik ben alleen nog niet gebeld. Voor mij is het heel vanzelfsprekend om te doen want dankzij al die vrouwen ben ik nu zwanger!

Geplaatst

Gisteravond had ik een heel groot stolsel op een toiletpapiertje kunnen pakken en daar zat een inieminie troebel melkachtig bolletje bij. Ik denk dat dat het dan was. Heb op dit moment ook niet zo veel krampen meer alleen een flinke ongesteldheid.

Ik zal mezelf even van het lijstje halen. Jullie heel veel succes meiden!! En bedankt voor jullie lieve woorden. Dat geeft veel troost.

Uitgerekend in Oktober:

4 Oktober Carolina

07 Oktober **Men**

11 Oktober Zoe

11 Oktober Face

15 Oktober Hanneke

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

19 Oktober Diane

Eerste echo:

12 Februari Face

19 Februari Diane

23 Februari Inge

24 Februari **Men**

24 Februari Carolina

1 Maart Faye

1 Maart Mika

10 Maart Zoe

?? Februari Hanneke

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik mag vandaag om 12.50u, niet heel zenuwachtig maar toch he.

Wil graag een kloppend hartje...Maar ondertussen krijg ik niks uit mijn handen. Ik ben sinds gisteren begonnen met moeders voor moeders.

Mooi nog een test mogen doen. En die was knal positief...Dus vandaar niet zo zenuwachtig. Maar ik zal wel blij zijn als ik het heb gezien.

Ik laat gauw wat van me horen. Maar dat wordt pas wel vanavond. Moet erg ver rijden. En het loopt daar altijd uit met de wachttijden.

Groetjes Face

Geplaatst

OOOooowww luna!!!!!!! Vind het echt heel klote voor je!!!!!!

Heb me gisteravond ook aangemeld voor moedervoormoeders vind dat juist wij daar aan mee moeten doen!!!!!!

Kunnen we andere ook helpen,voelt goed he!

Groetjes

Geplaatst

Oh Luna, ik denk aan je....

Face, spannende dag vandaag voor jou! Ik kom vanavond nog wel een keer kijken!

Tuurlijk ga ik me aanmelden voor moeders voor moeders! Vind het ook eigenlijk niet meer dan normaal...

Men: super proficiat en welkom hier!

Geplaatst

Heb trouwens vanmorgen nog een digitate cb test gdaan. Wilde zo graag die 3+ zien staan! Vond het ook nog wel een beetje eng, maar gelukkig stond ie er! Zo, nou hou ik op met testen haha.

Geplaatst

Beste Luna

Heel veel sterkte , want er zijn woorden die zullen vertalen wat er nu in jouw gebeurd en wat er door jouw heen gaat.

Steun en kracht dat zul je nodig hebben.

Liefs Mika

Geplaatst

Hoi Luna,'

Wat vreselijk om te zien wat je hebt meegemaakt!Heel veel sterkte meid!!!

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en hartje zien kloppen. Beetje dubbel om te vertellen misschien.

Iedereen een hele fijne valentijn!!!!

Liefs Hanneke

Geplaatst

Hanneke, das mooi! Ben je helemaal opgelucht nu? Wanneer mag je weer? Oh, lijkt me zo bijzonder om te zien! Ik kan niet wachten!

Geplaatst

Hanneke wat prachtig! Vast een geruststelling. Ik kan ook niet wachten!

Face: Hoe was jouw echo?

Maandag komt Moeder voor moeders. Ook dat klinkt zo onwerkelijk! Ik? :laugh:

Geplaatst

Haha Faye, ben er nog hoor, maar weet niet goed wat te schrijven. Alles gaat gewoon z'n gangetje. Moet eerlijk zeggen dat als ik nu 's avonds in huis kom, de pruimen ook op heb en lekker op de bank ga liggen. Terwijl eerder, en zeker in de wachtweken, ik elke minuut vd dag als het kon hier op het forum zat te kijken.

Ik kom net in huis van de carnavalsoptocht. Andere jaren doken we met z'n allen de kroeg in maar ben nu maar naar huis gegaan.Met liefde hoor! De olympische spelen zijn er op en vind ik ook helemaal super om te kijken. Ik gleed net wel bijna uit door de gladheid en dan schrik je wel hoor. Ik ga er maar van uit dat het lichaam wel wat kan hebben?....

Geplaatst

Nee dat herken ik niet maar ik heb dat wel heel vaak gelezen als 1 van de bekende zwangerschapskwalen!

Vandaag was ik voor het eerst "casus hopeloosos": echt een humeur om op te schieten, echt op z'n PMS!

Verder nog niet zoveel klachtjes. Wel gevoelige, gespannen borsten en meer moe dan normaal maar daar blijft het bij!

Geplaatst

Haha Faye, klinkt voor mij ook herkenbaar hoor, dat humeur! Uiteraard vind ik het nog wel meevallen en m'n vriend niet hihi.

En nu sneeuwt het alweer! Kan ik best chagarijnig van worden, maar volgens mij heeft iedereen dat wel een beetje, toch?...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden