Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedenavond,

Vandag is mijn test-dag, POSITIVE!!! ik ben mezelf ook toegevoegd aan de lijst.

Wij komen ook met een grote lijst van behandelingen, uiteindelijk in 2007 werd ons geadviseerd om ICSI te proberen, in een keer zwanger, the kleintje wordt 2 aanstande vrijdag.

Vorige jaar zijn wij weer begonnen met behandelingen, en na een paar IUI, weer ICSI gedaan en gelukkig weer zwanger.

Ik voel heel blij, ik weet dat het is nog vroeg, dat het kan nog wat gebeuren,.... maar na een periode van hormonen gebruikt, kwaaltjes, visites naar the ziekenhuis,.... ik voel ruuuuuustig en ik wil gewoon lekker rustig wachten tot the eerste echo (15 maart), ik wil genieten van mijn zwangerschap!!!! (lang of kort)

*** Nederlands is niet mijn moedertaal, dus er is een heeeeeel groot kans dat mijn boodschap raar klinkt, bedankt voor jullie understanding.

Ik wil ook jullie feliciteren, wij komen allemaal van de zelfde beeld, wij delen gevoelens van blijdschap, maar wij delen ook de tranen momenten, en daarom wil ik jullie te bedanken. BEDANKT VOOR JULLIE STEUN

Uitgerekend in Oktober:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

11 Oktober Zoe

12 Oktober Rachel

13 Oktober Maaike

15 Oktober Hanneke

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

17 Oktober Mia

18 Oktober Luna

22 Oktober Britt

27 Oktober Lucy

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

31 Oktober Bea

Eerste echo:

22 Februari Face

23 Februari Inge

24 Februari **Men**

24 Februari Carolina

24 Februari Rachel

1 Maart Faye

1 Maart Mika

1 Maart Luna

1 Maart Maaike

9 Maart Mia

10 Maart Zoe

?? Februari Hanneke

15 maart Bea

18 maart Britt

22 maart Lucy

22 maart Hobbesje

Tweede echo:

8 maart Diane

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend in Oktober:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

11 Oktober Zoe

12 Oktober Rachel

13 Oktober Maaike

15 Oktober Hanneke

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

17 Oktober Mia

18 Oktober Luna

22 Oktober Britt

27 Oktober Lucy

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

31 Oktober Bea

Eerste echo:

23 Februari Inge

24 Februari **Men**

24 Februari Carolina

24 Februari Rachel

1 Maart Faye

1 Maart Mika

1 Maart Luna

1 Maart Maaike

9 Maart Mia

10 Maart Zoe

?? Februari Hanneke

15 maart Bea

18 maart Britt

22 maart Lucy

22 maart Hobbesje

Tweede echo:

8 maart Diane

8 maart Face

Face, inderdaad dat jij veel echo's mag! Heb het lijstje maar weer aangepast. Als ik mijn echo laat vervroegen ben ik die van 10 maart kwijt, dus hebben we toch maar besloten om hem gewoon te laten staan. We houden geduld!

Bea, nog net op de valreep met 31 oktober maar welkom!!

Inge, jij bent vandaag aan de beurt! Succes en geniet ervan!

Geplaatst

Inge gefeliciteerd wat een heerlijk gevoel zal dat zijn.

Vanochtend had ik in mijn urine een soort van zakje en heb het gevoel dat het mis is.

Helaas kon ik niet vandaag voor de echo komen en moet wachten tot morgen.

Verder nergens last van , maar ik heb het gevoel dat het over is.

Rachel

Geplaatst

Rachel, heb je naast het verliezen van dit 'zakje' ook bloedverlies dan?

Ik blijf nog voor je duimen dat morgen alles oké is, succes alvast!

Liefs, Dorine

Geplaatst

Nee verder niets geen bloed en geen krampen.

Het VU zei dat het ook wat slijm kon zijn.

Naar mijn idee was het toch echt een zakje en dat had ik bij de miskraam ook.

Rachel

Geplaatst

Maar dat komt toch niet via de urine buis?!?!

gewone heldere urine...dat zou toch goed moeten zijn of kun je het niet goed voelen waar het vandaan komt?? succes morgen

Geplaatst

Rachel lijkt mij dat er nog niks aan de hand is zolang je geen krampen heb en geen bloed verlies,iniedergeval heel veel succes morge!!!!

Wat word de lijst lang zeg!!!!!!!! Iedereen die er bij is gekomen HARTSTIKKE GEFELICITEERD!!!!!!

En ook voor de dames met een prachtige echo!

Wij mogen morge,ben zo zenuwachtig maar gelukkig moge wel al om 9 uur!!! jullie horen het!!!!

Groetjes

Geplaatst

Oh Rachel! Ik kan me voorstellen dat je je zo ongerust maakt! Hoe laat mag je morgen? Ik duim toch voor je dat het wat anders is en dat het allemaal goedkomt!!!!!

Geplaatst

Hey zwangere meiden!!

allemaal gefeliciteerd, ik wens iedereen veel geluk en een gezonde baby!!

Blijf vertrouwen in een goede afloop.. :luck:

Kan me voorstellen dat sommigen van ons het nu moeilijk hebben met vreemde klachten enz.. Hopelijk is het vals alarm!! :gekruiste vingers 3

Liefs van Lucy

Geplaatst

Uitgerekend in Oktober:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

11 Oktober Zoe

12 Oktober Rachel

13 Oktober Maaike

15 Oktober Hanneke

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

17 Oktober Mia

18 Oktober Luna

22 Oktober Britt

27 Oktober Lucy

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

31 Oktober Bea

Eerste echo:

23 Februari Inge

24 Februari **Men**

24 Februari Carolina

24 Februari Rachel

1 Maart Faye

1 Maart Mika

1 Maart Luna

1 Maart Maaike

9 Maart Mia

10 Maart Zoe

12 Maart Diana79

?? Februari Hanneke

15 maart Bea

18 maart Britt

22 maart Lucy

22 maart Hobbesje

Tweede echo:

8 maart Diane

8 maart Face

Hey meiden,

Vandaag de 2e bloeduitslag gekregen (338) dus meer dan een verdubbeling.

De eerste echo is voor vrijdag 12 maart gepland.

Heel erg spannend, en weer in een soort van wachtweken beland.

Liefs Diana

Geplaatst
Uitgerekend in Oktober:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

11 Oktober Zoe

12 Oktober Rachel

13 Oktober Maaike

15 Oktober Hanneke

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

17 Oktober Mia

18 Oktober Luna

22 Oktober Britt

26 Oktober Lucy

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

31 Oktober Bea

Eerste echo:

23 Februari Inge

24 Februari **Men**

24 Februari Carolina

24 Februari Rachel

1 Maart Faye

1 Maart Mika

1 Maart Luna

1 Maart Maaike

9 Maart Mia

10 Maart Zoe

12 Maart Diana79

?? Februari Hanneke

15 maart Bea

18 maart Britt

19 maart Lucy

22 maart Hobbesje

Tweede echo:

8 maart Diane

8 maart Face

Hey meiden,

Vandaag de 2e bloeduitslag gekregen (338) dus meer dan een verdubbeling.

De eerste echo is voor vrijdag 12 maart gepland.

Heel erg spannend, en weer in een soort van wachtweken beland.

Liefs Diana

Wow, super goed!!:yah:

sommigen van jullie krijgen echt vroeg een echo, leuk!

het umc doet standaard met 9 weken een echo ipv 1 met 7 wkn en 1 met 11 wkn....

Het is best verschillend per ziekenhuis!

Geplaatst

Rachel, hoe gaat het nu met je? Moet steeds aan je denken. Ik hoop op een positieve uitslag morgen.... Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

Geplaatst

Wat lief van je Zoe.

Ik voel eigenlijk niet veel en ben doodmoe, dus het slapen zal wel lukken.

We kunnen toch niet anders dan afwachten.

ben al aan het googlen maar word ik ook niet blij van.

ik laat het morgen weten

liefs

Rachel

Geplaatst

Rachel heel veel sterkte morgen met de echo.

Ik hoop dat het goed komt.

En de erst die morgen een echo heeft succes.

Ik ben echt de dagen aan het aftellen tot maandag.

Geplaatst

Rachel wat verscrikkelijk eng!! Heel veel sterkte en goeie moed voor vanmiddag! Hopelijk krijg je goed nieuws! Ik duim voor je! En de mensen die vandaag de eerste echo hebben veel succes!!

Geplaatst

Het dames

vanmorge onze eerste echo gehad en het was helemaal geweldig we zagen meteen een mooi mini mensje met een heel goed kloppend hartje........en toen ff later zagen we ook een tweede!!!!!!

We krijgen een tweeling,helemaal geweldig om die hartjes te zien!!!

We zijn echt super gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou Rachel nog,heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!

XX

Geplaatst

Men, dat is goed nieuws! En nu ademhalen haha. Lekker gaan genieten nu en goed eten!

Rachel, meis hoe gaat het tot nu toe? Nog steeds geen bloed verloren? Of hoeft dat ook niet altijd? Nog even volhouden en je hebt meer duidelijkheid....

liefs

Geplaatst

Hoi Rachel, heelveel succes, ik zal om 15.15u een kaarsje voor je branden. hopelijk loos alarm.

Dank jullie wel voor de leuke reacties. We krijgen zoveel echo`s omdat ik niet in het ziekenhuis loop maar in een kliniek misschien bij sommige wel bekend, st.Geertgen. Wij als hetero koppel maken gebruik van een donor. We lopen bij deze kliniek al anderhalf jaar. dat de arts zoiets heeft van jullie lopen al zo lang hier jullie hebben die extra echo`s verdient nu het eindelijk zo ver is. Dus vandaar. Lief he van de arts, het is zo`n schat.

Groetjes Face

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden