Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joehoe, ook wij hebben een hartje zien kloppen! Zo bijzonder om te zien. Stond na de tijd helemaal te trillen, we vonden het toch wel erg spanend! Ik gun echt iedereen mooie echo's want dit is echt prachtig. En ik ben zo blij dat we volgende week weer mogen haha.

Iedereen dus behoorlijk aan de kwaaltjes? Ik heb eigenlijk van alles wel iets last, lekker zwanger dus!

Chablis, nog bedankt voor je pb-tje

Geplaatst

Wat geweldig zoë dat je ook een kloppend hartje heb gezien.

Het is echt heel apart wat er allemaal in je buik groeit.

Hier ook nog steeds krampen onder in de buik en misselijk.

Hebben jullie dat ook dat je 's avonds je broek bijna niet meer dicht kunt doen.

Zullen wel je darmen zijn.

Ik ga zo eens weer sporten.Doen jullie dat nu ook nog wel?

Groeten Maaike

Geplaatst

Faye en Maaike: gefeliciteerd!! op naar een mooie 2e echo!!

Zoe: jij ook gefeliciteerd met weer een extra mijlpaal. Was het nu net zo spannend als de 1e keer?

Heb nog geen reactie gezien van Mika en Hanneke (1 maart) en Noor (2 maart) of heb ik dit gemist?

bij mij is de moeheid toegeslagen sinds afgelopen zaterdag. Daar kwam ook nog eens een fikse verkoudheid bij waardoor ik sinds maandagavond in mijn bed heb gelegen.....Morgen maar weer aan het werk. Dat is beter voor de afleiding, want de zenuwen voor de volgende echo zijn inmiddels wel weer goed aanwezig!

Ik plas me inmiddels helemaal suf. Vorige week vrijdag gestart met MvM en ik heb de bussen al helemaal vol (terwijl ze die morgen pas komen ophalen haha). Hoop dat morgen een grotere voorraad wordt geleverd.

Geplaatst

Diane, dit was ook mijn eerste echo en vond het extreem spannend haha. Vervelend trouwens dat j niet lekker te pas was.

Ik heb idd ook niks meer vd anderen gehoord....

Maaike, sommig broeken zitten mij ook niet lekker meer idd maar zullen toch echt wel de darmen zijn. Ik heb op het moment heel veel jurkjes met een legging aan, zalig! Sporten doe ik echt even niet aan. Ik werk full-time en soms kan het behoorlijk hectisch zijn dus ik vind het wel even prima zo. 's Avonds lekker op de bank. Wel probeer ik in het weekend wat extra te bewegen, een lekkere wandeling bijvoorbeeld.

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

07 Oktober **Men**

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

11 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye

16 Oktober Mika

16 Oktober Inge

17 Oktober Mia

22 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

27 Oktober Lucy

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

31 Oktober Bea

Eerste echo:

9 Maart Mia

11 Maart Jolanda

12 Maart Diana79

15 maart Bea

18 maart Britt

22 maart Lucy

22 maart Hobbesje

Tweede echo:

8 maart Diane

8 maart Face

10 maart **Men**:binkybaby::binkybaby:

10 Maart Zoe

22 maart Faye

Noor en Hanneke, hoe is het gegaan bij jullie?

Geplaatst

Fijn Zoe...

Ja..mijn broeken zitten nu al strak..(was een kilo afgevallen..door misselijkheid)

Darmen denk ik.

Ik moet nog zo lang wachten op de echo!!!!

Groetjes

Geplaatst

Shit heel bericht getypt en weg is ie!!!!!!!

Zoe wat goed he zo`n echo,helemaal super!!!

Heb ook haar verhaal ook met pijn in mn hart gelezen verschrikkelijk gewoon.

Wij willen ok weten wat het word,maar weet nog niet of ik het ga vertellen tegen iedereen!!!!Denk niet da ik mn mond kan houden........

Hoest met jullie dikke buiken verder?voel me zo alleen in mn zwangerschapsbroek!!!haha!!

Groetjes

Geplaatst

Hahahahaha maar jij telt ook voor 2 men!!!!! :alright:

En je zit al in de 10e week!

Ik merk nog niets aan mijn onderbuik maar het lijkt wel of ik extra vet opsla of zoiets! Weet je, meer ter hoogte van je navel.

Ik denk dat mijn vriendinnen me voor gek zullen verklaren maar ik kijk zelfs uit naar het kopen van een positiebroek!!!! Jaaaaren naar verlangd hihihihi!

Geplaatst

Faye, je zegt het precies goed! Heb ook ineens zo'n richeltje vet. Altijd een redelijk platte buik gehad. Zal wel een beschermlaagje zijn ofzo hihi.

Men, heb jij al zo'n buik dan? Ik ben al aan het neuzen hoor want ik wil wel leuke zwangerschapskleding, voor niet zoveel geld haha.

Britt, wachten op die echo duurt lang he. Nog even geduld meid en dan krijg je een prachtig plaatje te zien wat je nooit meer vergeet!

Geplaatst

Hey,

Bij mij begon het ook met zo`n richeltje,dus wees gerust je word vanzelf dik:pregwalk:,hahahahha! Ik vind het echt prachtig zo`n buik.

FF een tip voor de spijkerbroek liefhebbers(zoals ik) bij h&m hebben ze hele mooie en niet zo duur!!!!! weten jullie het vast,hahahahh!!!!

Ben nog wel op zoek na een mooie zwarte,nog niet gevonden!!

Ik zal proberen om er snel een foto op te zetten ,kan je lachen!!!!:preggers:

Weten jullie al een naam,wij niet vind het zo ontzettend moeilijk!!!

Groetjes

Geplaatst

Joehoe Men, een foto! En ik wil niet lachen hoor, maar gewoon jouw mooie buik zien!

Goeie tip vd h&m. Ben zeker een spijkerbroek fijn maar heb nu alleen van die lage heup modellen en die zitten echt ff niet lekker.

Wij hebben het nog helemaal niet over namen gehad, gewoon allebei nooit durven uitspreken omdat het zo onzeker was allemaal. En ook een stukje zelfbescherming denk ik....

Geplaatst

Ik heb volgens mij weleens gelezen dat je alleen een foto kan plaatsen als die al online staat.... Maar ik weet het niet zeker......

Ik denk dat we er wel uitkomen met de namen hoewel ik het voor een jongen nu wat makkelijker vindt dan voor een meisje. Oh wat lijkt me dat toch leuk als je echt samen beslist hoe je kindje gaat heten!! Hadden jullie dat nog verwacht een paar maanden geleden? Wel gehoopt natuurlijk, maar straks mag het echt!!!

Zoe: dus jij hebt dat ook? Ik heb vanmorgen mijn riem echt een gaatje terug gedaan. Zoveel heb ik toch niet lopen snaaien dacht ik nog? (hoewel ik in de Deca-periode wel mezelf hier en daar heb getroost met van die lekkere Verkade-repen hahahaha!)

Geplaatst

Zoe: dus jij hebt dat ook? Ik heb vanmorgen mijn riem echt een gaatje terug gedaan. Zoveel heb ik toch niet lopen snaaien dacht ik nog? (hoewel ik in de Deca-periode wel mezelf hier en daar heb getroost met van die lekkere Verkade-repen hahahaha!)

Ik denk ook idd dat ik in de periode vooraf, zeker met al die sneeuw, veel op de bank heb gezeten en wat meer koekjes bij de thee heb gegeten, minder heb bewogen. Alles zal wel meetellen. En ik ben ook geen 20 meer haha.

Nog een keer over die foto, gewoon slepen wil dus niet neem ik aan?....

Geplaatst

Je moet je foto idd ergens neerzetten (ik doe het bij photobucket.com). En dan op de bergjes klikken en de link invoeren.

Die 'vetjes' waar jullie het over hebben herken ik ook. Alleen van mijn vorige zwangerschap: ik ben ze daarna niet meer kwijt geworden helaas. Heb nu van de hormonen al een buik om u tegen te zeggen, maar dat is niet heel erg (vorige keer kon ik tot een week of 17/18 in mijn normale broeken en iets eerder vind ik niet zo heel erg).

Geplaatst

Leuke foto! Waar is dat gemaakt?

Eigenlijk best wel vreemd... je leeft zo met iedereen mee op het forum, je kent hun verhaal enigszins, maar je hebt er totaal geen gezicht bij.

Leuk om eens een gezicht achter de naam te zien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden