Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij hebben nog geen naam... Jullie allemaal al wel?

Hier ook bijna 24 weken. Je kunt wel merken dat de kracht van trappen toeneemt zeg. Elke keer als ik de baby voel krijg ik zo'n gelukss gevoel over me heen. Of klink ik nu wel heel klef haha.

Trouwens, jullie boobs ook flink in de groei? Heb het geluk dat ik wat "grotere" collega's heb, zodat ik hun blouses aan kan met werken...

Fijne avond!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja....hier wel de naam klaar hoor!!!!

het is de gene die ik al járen mooi vind! ik ben benieuwd of wij nog dezelfde namen tegenkomen straks!! hahahaha ..

Wat een buik hé? ik sta er nog steeds versteld van...pfff wat moet dat nog worden?? ben nu al zo dik!!!

Ik merk wel als ik buk...dat voelt niet echt lekker in je maag... vooral sávonds is het extra opgezet lijkt wel !!

Geplaatst

Wat lief Men!!!!!

Wij dachten ook dat we de namen al hadden tot mijn bijna-man (aanstaande maandag gaan we trouwen!) dé naam niet meer zo goed vond klinken grrrrrrrrrrrrrrrr! En nu zijn we alle lijsten aan het doorakkeren. Ach we hebben nog 16 weken................:eek:

Geplaatst

Hey Brit, hier ook dat "volle" gevoel. In de weg zitten doet ie nog niet maar sommige dingen gaan ook ff zo makkelijk niet.

Ben wel erg benieuwd naar jullie namen hoor! Ik heb er 3 op m'n verlanglijstje staan en vriendlief moet het er maar mee eens zijn haha.

Faye, veel plezier maandag! Ga je echt in jurk enzo of hou je het bescheiden?

Geplaatst

Klinkt heel onromantisch maar we doen het echt voor het kindje. Geen extra geld voor een huwelijk helaas hahahaha! Alles gaat naar Babypark :)

Geplaatst

Groot gelijk hoor Faye, om 9 uur 's ochtends is het toch ook gratis of niet?

Ik zou dan alleen wel een hele mooie ring uitzoeken hihi

Geplaatst

hoi dames,

leuk al die foto`s, genieten van zulke mooie dames.

Wat betreft de opmerking, je hebt heel volwassen gereageerdmaar die vriendin zou bij mij een hartig woordje krijgen en anders gedegradeerd worden tot kennis. Als je zo iets zegt en ook flap het het eruit dan wil het nog wel zeggen dat je er wel zo over denkt.

Gisteren terug geweest naar het ziekenhuis. Onze kleine meid was met haar hoofd wel gegroeid, wel nog klein maar wel in de lijn meegegroeid. Haar benen lagen zoals de eerste keer goed op lengte alleen het buikje lijkt nog minder te zijn meegegroeid dus ik blijft nu voortaan bij de gyn. onder controle en heb bloed moeten prikken op infectieziektes.

Mijn bloeddruk houden ze ook in de gaten. Volgende week weer terug op controle.

Diane ik hoop dat het iets beter met je gaat maar deze zwangerschap lijkt me wel zwaar, positief blijven denken he!!(misschien een dom vraagje maar is een doorverwijzing naar een gynacoloog niet handig)

Faye een hele fijne dag gewenst vandaag, het blijft bijzonder.

Wij hebben al vijf jaar de namen klaar, klinkt nog steeds en geen enkele twijfel.

Wat betreft mijn bekken, de bekkenband helpt maar s`nachts is het nog steeds erg pijnlijk. Lig toch op mijn rug met de voedingkussen in een utje om heen en mijn benen eroverheen. Enigste houding die pijnvrij is...

iedereen bedankt voor de lieve berichtjes...

Allemaal een fijn weekend ondanks de voorspelling van minder weer.

Groetjes Face

Geplaatst

Hahah Face ze is bij mij ook gedegradeerd.

Waar kan het door komen dat je kleintje niet groeit volgens het boekje?

En is het iets waar je je zorgen over moet maken? Mischien word het gewoon een mooi slank meisje!!!!

Heb je hoge bloeddruk trouwens?

Faye kan je dalijk ook zeggen mn man..............vond ik zo leuk toen ik net getrouwd was!Wij zijn aankomende zondag 1 jaar getrouwd!!

Hier zitten de dames ook goed in de weg hoor...ppffffff! en idd met bukken,soms denk ik ze komen er aan de bovenkant uit,haha!

Hier trouwens volop STRESS we hebben die ene naam toch geschrapt.....dus nou opzoek na een andere..........en we noemen de kleine meid al 8 weken bij die naam en nou word dat um dus niet :tard:!!!!!

De kamer komt pas tussen half 3 en 5 dus nou meer eerst ff werken!

Foto`s volgen!

Liefsss

Geplaatst

Hahahaha.... wat een Namen stress...hahahaha

Face...bij mij is de bekkenpijn bijna helemaal weg!! Dus hou hoop...!!

Een bruiloft...zo super bijzonder!! en ach het grootste cadeau komt eraan!!!!

En dat feestje...zou ik mooi in gedachte houden!!!

Verder gaat het hier z'n gangetje...Men..ik ben benieuwd naar je kamertje!! jij bent ook mevrouwtje ongeduld hoor ik al wel!!! hahaha

Bij ons schiet het kamertje nu lekker op...kunnen eindelijk met de opbouw gaan beginnen...alles staat in de grondverf!

Gister belde ze dat ze onze meubeltjes wilde komen brengen!! WAAAAAT??Dat was niet afgesproken...pas over drie weken...

Ok...dat was ook goed......pffff...hahahaaha

Nog drie weken....(en ik dacht dat wij vroeg waren?) toch??

Geeft niks...stof wel een keertje extra in het kamertje straks!!! hahaha

Dames als ik jullie niet meer spreek...

Fijn weekend!

P.S. Jammer dat we elkaar niet eens in levende lijven zien!! hahahaha

Geplaatst

Men, wat een afschuwelijke opmerking! Mensen beseffen niet dat dit absoluut niet grappig bevonden wordt!? Ik kan me voorstellen dat mensen dat eerder zeiden die niks weten van het medische traject waar je in zit (dat heb ik zelf ook regelmatig ervaren) maar als je in dit stadium bent en dan nog wel een vriendin zoiets zegt: ik zou mijn oren niet geloven.....Maar probeer het voor nu naast je neer te leggen: stress is het slechtste wat je nu kan overkomen.

En wat leuk hoor die echo!

Wij hebben a.s. dinsdag de 4D-echo: dan ben ik 24,5 weken. De meningen zijn nogal verdeeld wat het beste moment is, dus we gokken het er maar op.

Faye, alvast gefeliciteerd met je huwelijk a.s. maandag! Een babietje is toch een heel mooie reden om te trouwen! Wij zijn ook niet getrouwd dus wij zullen nog een aantal zaken moeten regelen.

wij hebben nog geen namen. Nou ja, we hadden al jaren namen in gedachten maar mijn vriend is inmiddels van mening dat we een andere jongensnaam moeten kiezen. Inmiddels heb ik een lijstje gemaakt met namen obv een dik namenboek maar daar ben ik nog niet helemaal doorheen. Dus het lijstje kan nog groeien. En mijn vriend heeft inmiddels al een aantal van mijn voorkeuren geschrapt.....

Zoë, nee hoor klinkt niet klef. Ik heb ook steeds de neiging als ik het schoppen voel om over mijn buik te aaien of het te zeggen. Doe ik thuis wel maar probeer me op mijn werk in te houden hahaha

wij hebben afgelopen dinsdag een babykamer gekocht (via Marktplaats): een echte designkamer, heel schattig. Wanneer alle spullen 'staan' zal ik foto maken.

goed weekend!

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane ?????????????????????????????

10 Oktober Face:bcbbgirl2:

10 Oktober Zoe (VERRASSING)

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt:bcbbgirl2:

17 Oktober Mia :bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

28 juni Zoë 9 (vk)

28 juni Hobbesje (vk)

28 juni Faye (vk)

30 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

03 juli I.V (3d/4d echo)

07 juli **Men** (kraamzorg)

07 juli Diana79 (Behandeling KNO-arts)

19 juli Britt (3d/4d echo)

21 juli Diana79 (Gyno)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 20wk+6

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d

Zoë 99 cm 21 wk+5d

Faye Wanneer ik het durf hahahaha!

We hebben vanmiddag de 20 weken echo gehad. Onze kleine meid is helemaal goed door de keuring heen gekomen!! Heel fijn want ik was erg zenuwachtig.

Ook is het weer bevestigd dat het een meisje is :-)

Helaas pas 21 juli weer naar de gyno, de afspraak is verschoven.

Buikje ook nog even gemeten maar die is nog hetzelfde.

Geplaatst

Lieve meiden,

Dinsdagavond 15-06-2010 om acht voor acht is onze dochter Phileine geboren en overleden. We zijn kapot van verdriet, onze lieve meisje, 22 weken en 2 dagen, we waren zo dichtbij! Ze woog 540 gram en was 30,5 centimeter lang. Een klein lief meisje, te teer voor deze wereld dus.

Maandagochtend had ik een beetje bloedverlies en veel druk in mijn onderbuik, beetje pijnlijk ook. Verloskundige heeft me naar het ziekenhuis gestuurd maar was net als ik niet heel erg bezorgd. Daar lag ik te wachten op een bed op de gynaecoloog. Het duurde even en ik merkte dat mijn buikpijn met een soort regelmaat terugkeerde. Voordat ik met echt zorgen kon maken braken daar opeens mijn vliezen, verschrikkelijk er stroomde zoveel in mijn broek en over mijn bed. Ik heb zo hard geschreeuwd een verschrikkelijke nachtmerrie, ik wist meteen dat het afgelopen was.

Op de echo bleek dat ons meisje nog leefde, al het vruchtwater was weg. Na twee lange dagen van weeën, is ze geboren. Ik was bezig met een bevalling, zo bizar, ik was er niet klaar voor en ons meisje al helemaal niet. De verpleegkundigen en de gynaecoloog zijn werkelijk fantastisch geweest en hebben ons zo goed en liefdevol begeleid.

De verpleegkundige heeft onze dochter verzorgd en in een mandje gelegd met een mooi dekentje en mutsje, een afdrukje van haar prachtige voetjes gemaakt.

Iedereen steunt ons fantastisch, we hebben nu zoveel aanloop en aandacht dat hebben we nodig. Dit is het meest heftige wat we ooit hebben meegemaakt. We zijn zo verdrietig, ons hele leven draaide al om onze dochter. Onze droom was een nieuw leven maar we kregen de dood.

Lieve meiden, geniet van jullie wondertjes, jullie verdienen het!

Ik zal hier niet veel meer te vinden zijn, het zal ook even duren voordat we ons weer aan een ivf poging willen wagen, maar ik zal aan jullie denken.

Hele dikke kus van mij!

Mia

Geplaatst

Nou dames de kamer is er en we zijn er helemaal gelukig mee!!!!Onze echte meiden kamer!

En natuurlijk heb ik foto`s

Foto-VHG7JQDD.jpgFoto-VYX8SHYS.jpg

Foto-GUQPY8QH.jpg

Britt ik ben zeker ongeduldig dat heb je goed gezien!!!Hahah!

Ik heb het ook hoor als ik ze voel bewegen,zit ik gelijk weer op mn roze wolk!!!!Ik blijf het fantastisch vinden!!!!!!!!!Zal ook nog even een foto plaatsen van vorige week.........heb ik zelf gemaakt toen ik op de bank lag ik denk dat er links een kont zat.

Foto-6P3H7EA3.jpg

Geplaatst

OOOOwwww Mia nee.................

Wat een verschrikkelijke nachtmerrie is dit!!!!!!!

Weet echt niet wat ik moet zeggen......woorden schieten te kort.....

Wat fijn dat jullie zo veel aan elkaar en andere hebben dit hebben jullie nou zeker nodig!

Heel veel sterkte in deze verschrikkelijke tijd!!!!!

Liefsssss

Geplaatst

Lieve Mia, wat een verschrikkelijke gebeurtenis!!!!

Wat zal je enorm geschrokken zijn, je was al zo'n eind op weg.

Heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.

XXX

Geplaatst

Ach lieve Mia!!!!!!!!!! Ik kan het niet geloven.......... Ik weet inderdaad niet of je dit nog leest. Ik wil jullie condoleren met dit intens verdriet en hoop dat jullie steun aan elkaar zullen vinden om dit onmogelijke verlies te dragen. Ik brand een kaarsje voor jullie lieve Phileine.

Geplaatst

Dit is echt schrikken.Niet te geloven voor jullie Mia.

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit ontzettende Verlies.

Groeten Maaike

Geplaatst

Lieve Mia en man,

Wat een verschrikkelijke nachtmerrie.

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.

Het is zo verschrikkelijk wreed en oneerlijk.

Ik wil jullie alle kracht toewensen die nodig is om dit weer teboven te komen.

Liefs, Martha.

Geplaatst

Lieve Mia, ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik zit met tranen je verhaal te lezen. Jullie lieve kleine meid, jullie meisje, jullie wondertje.

Heel veel sterkte, dikke knuffel.

Geplaatst

Oh Mia. Wat verschrikkelijk... krijg er kippenvel van. Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter. Hoop dat jullie dit gebeuren op de een of andere manier een plaatsje kunnen gaan geven.

Geplaatst

Oh...Mia.... wat een vreselijk nieuws...

Ik weet niet wat ik moet zeggen...dit is toch niet te bevatten .... wat een ellende...

heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst in deze moeilijke tijd.

liefs,

Gast Sannie66
Geplaatst

Wat een dramatische gebeurtenis Mia, voor jou, je partner... 22 weekjes, compleet, maar het niet mogen meemaken, deze wereld: jullie dochterje.

Ik wil jullie heel erg veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Geplaatst

Ik was even aan t zappen bij de buren en las jouw afschuwelijke bericht Mia...

Jeetje wat een verschrikkelijk nachtmerrie voor jullie.

Ik wil jullie heel veel sterkte toe wensen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden