Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Hier gaat het wat minder. Ik ben sinds gisteren hartstikke beroerd. Duizelig, misselijk en knallende koppijn. Gelukkig kan ik vanmiddag naar de KNO-arts voor de behandeling en nu maar hopen dat het dan over is!!

Verders eigenlijk niet veel te melden. Afwachten op de 20 weken echo en hopen dat alles oke is! Vind het erg spannend.

Liefs Diana

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Men: nog meer harde buiken gehad of niet meer??

Zoe: is de vloerbedekking eruit?

Diana: balen dat je je zo slecht voelt. Hoop dat het na vanmiddag beter gaat.

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe (VERRASSING)

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia :bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

07 juni Britt (20 weken echo)

08 juni **Men** (extra controle gyn)

10 juni Hobbesje (20 weken echo)

18 juni Diana79 (20 weken echo)

23 juni **Men** (Gyn)

28 juni Zoë 9 (vk)

28 juni Hobbesje (vk)

01 juli Diana79 (Gyno)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Geplaatst

Diana, hoe gaat het nu?...

Hobbesje, ja de vloerbedekking is eruit gelukkig. Volgende week gaan we schilderen en wordt de vloer gelegd. Vind het leuk hoor!

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

De behandeling is achter de rug. Echt fijn was het niet, best vervelend eigenlijk.

Na de belofte dat alles meteen over zou zijn, vertelde de arts vandaag toch wat anders.

Ik moet 2 dagen rusten en mag niet tillen en bukken en niet plat liggen.

Lekker handig met een kleine van anderhalf en zwanger(dus moe) zijn.

Hubbie gaat morgen proberen vrij te krijgen, dus dat is maar te hopen. Verdikkeme, als we het nou eerder hadden geweten!

Maar goed, het is nu eenmaal zo. Over een maandje weer terug voor nog een behandeling, en dan moet het klaar zijn.

Liefs Diana

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Vandaag 20 weken echo, ik vind het best spannend hoor, wel weer lekker kijken naar ons meisje!

Diana, doe rustig aan hoor meid, ik hoop dat je man nog vrij heeft gekregen!

Kissie Mia

Geplaatst

Oewwhhhh Diana dat klinkt vervelend wat hebben ze gedaan dan????

Mia spannend hoelaat moet je????

Zoe hebben jullie al een idee hoe het kamertje gaat worden,en de andere????

De behanger heeft laten weten dat ie het vrijdag misschien niet gaat redden en het misschien zaterdag word(fijn weer een hele dag na de knoppe)ggrrrrrrrrrr,kan geen behang meer zien of horen,wil gewoon dat het af is,ik wil verder!Als ie maar voor de 18de klaar is want dan komt het kamertje.......

Gister weer een berg kleertjes gekregen van mn ouders voor de dames echt zo schattig allemaal,ben der verliefd op!

Weten jullie al wat jullie buiten doen als de kleine geboren is? Ik wil een buitenbord maar nergens een leuk tweeling bord gezien dus nou zijn we zelf aan de slag en het word hartstikke schattig als ie bijna af is(behalve de namen erop) zal ik um op mn profiel zetten!!! Vanavond weer aan de klus!

Hebben jullie ook wel eens menstruatieachtige pijn/kramp?

Word het bij jullie al wat zwaarder? Bij mij wel,vooral savonds zit ik mezelf lekker in de weg,dat belooft nog wat!!!Overdag eigelijk geen last van!!!

Be trouwens iets minder gaan werken en da bevalt goed.

Van 10 tot 17 en als het rustig is ga ik iets eerder weg,heerlijk!

Groetjes

Geplaatst

ha dames,

Ik heb lang niks laten horen maar meegelezen. Sorry maar ik had het erg druk waardoor bijlezen alleen al genoeg was, en ik had niet veel bijzonder te melden. Tot vorige week zag er alles rustig uit en had ik af en toe het idee dat ik niet eens zwanger was zo goed voelde ik me op koppijn na. Bij de twintig weken echo bleek ons meisje een groeiachterstand te hebben. deze week is dat nogmaals bevestigd met een uitgebreide echo daarnaast is er verhoogde bloeddruk geconstateerd en zijn er rugklachten bijgekomen. Vanmiddag naar de gynacoloog om te kijken hoe nu verder.

Verder Diana heel veel sterkte, misschien kan je moeder helpen.

Meiden leuk al die ideeen over de babykamer en het geboortekaartje. Ik ben er helemaal verliefd op.

Hobbesje ik herken mijn man er ook in kan ook zo heerlijk vloeken als iets niet lukt. Wij hebben geluk dat het kamertje al zo goed als af is al zo`n vijf jaar. Wij houden van natuurlijke tinten vandaar.

Ik ben wel bezig met een behangband maar heeft iemand nog leuke ideeen.

groetjes Face

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane

10 Oktober Face:bcbbgirl2:

10 Oktober Zoe (VERRASSING)

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia :bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

03 juni face gynacoloog

07 juni Britt (20 weken echo)

08 juni **Men** (extra controle gyn)

10 juni Hobbesje (20 weken echo)

17 juni Face (extra echo)

18 juni Diana79 (20 weken echo)

23 juni **Men** (Gyn)

28 juni Zoë 9 (vk)

28 juni Hobbesje (vk)

01 juli Diana79 (Gyno)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Geplaatst

Hey Face inderdaad lang geleden maar dit zijn voor jullie spannende tijden zeg!!!

Groeiachterstand van hoeveel???

En even behangband op google in toetsen krijg je heel veel!!!!!

Succes!!!!

Geplaatst

Dames...krijgen jullie ook zoveel reacties op straat???

ik loop natuurlijk wat moeilijk..ivm mijn bekken ..maar ik heb al twee keer te horen gekregen...ach..jij loopt zeker op het eind ?? UHH...ik zit nog net niet op de helft !!!

Vandaag weer....flinke buik hoor!!! Ben nu 3.5 kilo aangekomen...en...buikomvang van 108 cm.. over de navel gemeten om 20.30 uur sávonds! (kheb het idee dat ik savonds véél dikker ben!) volgens mij is dat vrij normaal! hahaha...2x is me gevraagd...ach zijn het er niet twee?? slik...maandag we know!! hahaha

Dus dames ...hahaha

Britt 108 cm 20wk+2

Ben benieuwd...enne...ik zal snel effe foto's maken

ps. staat er nu één op mijn hyves!!

Geplaatst

Mooie buik hoor Britt! Hier is het 'richteltje' tussen mijn onder/bovenbuik nu eindelijk aan het verdwijnen. Voel mijn buik uitrekken aan de bovenkant nu.

Diana: jij hebt ook al een mooi buikje zeg!

En Men: jou gaan we niet bijhouden hoor :toothy9:.

Zal ook eens gaan beginnen met het nemen van foto's. Vorige keer heb ik de eerste pas genomen met 28 weken. Geloof dat ik dat nu al bijna evenaar...

Face: dat is wel schrikken zeg, een groeiachterstand. Hoever loopt ze achter?

Geplaatst

Nou qua buikomvang ga ik winnen :-(:unsure:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 18wk+5

Tja, nu was mijn buikomvang zowiezo al meer dan bij jullie hoor! Maar goed, het groeit gestaag.

Fijne avond nog allemaal!

Geplaatst

Is het weer lijstjes tijd???? Hahahahha!

Ik doe mee!!!!Toevallig eergister gemeten!

Is wel moeilijk te vergelijken dit.............Ligt er natuurlijk ook aan hoe je was.

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 18wk+5

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d

Kreeg gister ook een leuke reactie......Ben je zwanger of heb je zo`n dikke buik?????..............Uhhhhmmmm da lijkt me toch wel duidelijk.....hahaha!!!

De mensen denken ook vaak dat ik al verder ben maar das wel logisch denk ik!

Fijne zonnige dag!!!! DOEI

Geplaatst

Mooi buikie hobbesje................ als ik na die foto kijk voel ik me echt dik,hahahah!!!!

Hoe krijg je trouwens die foto erop???

Geplaatst

Ik zet ze bij photobucket neer en dan kan je de url kopieren naar hier (als je op de bergjes klikt boven het vakje waar je je berichten intikt).

Enne... in jou buik zitten er 2 he?! Jij mag lekker dik worden hoor.

Geplaatst

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 18wk+5

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d

Zoë 99 cm 21 wk+5d

Joehoe weer een lijstje. Wat een leuk idee zeg! Had er nog niet bij stil gestaan om mijn buik op te meten. Net wat jij zegt men, ben eigenlijk wel benieuwd met hoeveel cm ik begonnen ben.... Dat weet ik dus niet.

Face, leuk om weer van je te lezen. Ik ben benieuwd hoe het laatste gesprek is gegaan.

Mia meis, hoe was je echo?

Hobbesje, mooie buik hoor! Britt, heb die van jou ook gespot op de hyves!

Qua kamer vind ik de "hollandse stijl" wel mooi, dus rood wit blauw. Hubbie gaat echter voor groen dus we zijn er nog niet helemaal uit...

Geplaatst

hoi hoi,

IK denk dat ik ga winnen want bij 18 weken had ik al een omvang van 122Cm. ga ik ga het nog meten. En dat met maar twee kilo erbij.

Ons meisje ligt buiten de marge van een week vorige week twee weken achter en deze week nog een week. Spannend is het wel. Al heb ik een vermoedde dat ze de aard heeft naar der moeder want ik was ook klein en heel fijn.

Verhoogde bloeddruk was in het ziekenhuis ineens goed, nu controleren ze het maandag nog eens en de rugklachten blijkt bekkeninstabiliteit te zijn.

Ik ga inderdaad gauw kijken naar de behangband.

IK wordt trouwens niet op de buik aangesproken. Mijn collega`s vonden zelfs mijn buik aan de kleine kant.

iedereen een fijn weekend en geniet ervan ook is het zonder een wijntje dit jaar hahaha

groetjes Face

Geplaatst

Face: kan idd dat ze 'gewoon' wat kleiner is dan gemiddeld. En als jij ook klein en fijn was is de kans groter dat je baby's dat ook zullen zijn.

(Maar ik dacht dat ze met de 20 weken een marge hebben van 2 weken... of hebben ze dat in de afgelopen 4 jaar ook al weer aangepast soms?)

Geplaatst

Zo, even lekker in de tuin met de beentjes omhoog en de laptop op schoot. Vanmorgen zijn we op pad geweest voor verf. We hebben een combi gemaakt van onze smaak en nu is het blauw met groen geworden. Een mooie oud-blauwe kleur gevonden voor de 2 muren en achter de commode komt dan een baan fris groen. Heb a hele mooie dekentjes en lakentjes vd koeka in die kleuren gezien dus gaat helemaal goed komen!

Pff, best warm in het zonnetje.

Hebben jullie trouwens ook dat er af en toe wat vocht uit de tepel lekt?

Fijn weekend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden