Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou dat sexy gevoel ontbreekt bij mij soms ook hoor.....hmmmm...hij heeft daar geen last van...hij vind het juist mooi mijn buik...en dames hoe gaat het met het(bedrijven van...zeg maar?) of...is dat te..persoonlijk ?!? Hier gaat het nog...wel wat minder hoor...rustig aan!!! hahaha... en ik ben wel snel buitenadem!! kan aan het zuurstof na die tijd!!!!

enn...ik schrijf hem effe op

Meisje 1 x

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ons kleine ventje is weer goedgekeurd! Hij maakte het de echoscopiste erg lastig want hij lag steeds te draaien en te keren hahahaha! Ik voel hem sinds een week goed en de laatste 3 dagen steeds meer. Sindsdien voel ik me nog meer zwanger en wordt het erg tastbaar, zo geweldig!!!!

Diaan gefeliciteerd met je meissie! Leuk he? Enne Zoë; ik zet in op een meisje maar als ik kijk naar ons lijstje dan zou ik statistisch moeten zeggen dat het een jongetje wordt!

Geplaatst

Faye, fijn dat alles goed was! Toch weer magisch als je je beeb zo ziet vind je niet?

Britt, leuk! Ben dol op lijstjes!

meisje 2x

jongetje 1x

Ik kon helaas niet zover terug kijken maar volgens mij dacht *men* een jongetje en Faye, ik ga ervan uit dat jij een meisje denkt. Britt, jij dacht toch ook een meisje of niet?

Onze kleine wordt nu 's avonds ook echt actief, de ene keer is het een schopje en de andere keer een flinke kriebel. Heb ook het gevoel dat je het kunt voelen als de beeb draait. Soms ineens zo'n raar/kriebel/jeuk gevoel in de buik haha.

Britt, je vraag over gemeenschap (wat een net woord haha) wil ik wel beantwoorden hoor. Laat ik het zo zeggen dat ons gemiddelde wel eens hoger heeft gelegen haha. Ik hoor van sommige vrouwen dat de zin juist meer is, doordat de doorbloeding beter is maar hier heb ik geen last van in ieder geval. En vriendlief voelt zich er ook niet erg prettig bij.

En de conditie gaat bij mij ook achteruit!

lfs

Geplaatst

Wij hebben eerlijk gezegd geen sex meer gehad sinds ik zwanger ben. In het begin vond ik het een beetje griezelig en mijn vriend heeft dat nog steeds. Hoewel we alle twee weten dat het echt geen kwaad kan (integendeel)! Het is voor hem iets "onnatuurlijks" en heel eerlijk? Mijn hoofd staat er ook niet echt naar. :pregwalk:

Geplaatst

Goedemorgen allemaal!

Zoë ik gok ook op een meisje, dus die kan ook aan het lijstje toegevoegd.

meisje 3x

jongetje 1x

Je houdt het zo wel heel erg spannend hoor. Het heeft ook wel weer wat.

Wat betreft de gemeenschap, is het hier weer een beetje back 2 normal :-)

Na de eerste bevalling was mijn libido onder het nulpunt gezakt, en nu krabbelt het wel weer ophoog.

Dat onnatuurlijke gevoel hadden wij heel erg bij de eerste, maar nu bij de tweede denk ik daar niet eens meer overna. Best grappig hoe het zo kan verschillen.

Het gaat voor de rest best lekker. Ik heb weinig "last" van de zwangerschap. Alleen de duizligheid is zo verschrikkelijk vervelend! Ik hoop echt dat het woensdag na de behandeling allemaal helemaal over is!!!!!!:worthy::worthy:

Heeft iedereen al namen bedacht? En de kaartjes? Zijn jullie al aan het kijken?

Qua namen vinden wij het super lastig. We willen weer iets origineels net als Jamillah, dus het moet wel een arabische naam zijn, maar dan ook wel weer 1 die je zelden hoort.

Het kaartje heb ik dit keer wel al gevonden: http://www.artfotoservicegroep.com

Ik ben helemaal verliefd op de kaartjes, wat vinden jullie ervan?

Liefs Diana

Geplaatst

PPfffffffffffffffffffff ben blij dat het bij jullie hetzelfde is begon me al zorgen te maken,ben nou toch wel een beetje opgelucht!!!Bij ons is het ook alweer een hele tijd geleden...........

Ben ook op kaartjes jacht maar kan niks vinden kan jou pagina niet openen Diana duurt heeeeeeeel lang,kijk thuis nog wel een x!!!

Vanacht zo leuk gedroomd over mn meisjes,ben helemaal verliefd op ze!!!!Ze waren zo schattig!!!

Deze week 6 dagen werken merk dat dat toh wel een beetje te veel is.....ben nou al helemaal kapot en morge moet ik ook nog een dag!!!

Hebben jullie al harde buiken gehad??? De gyn vroeg woensdag of ik veel last van harde buiken heb,ik zeg nee helemaal niet,zeg ze wel waar ik voel het............:dontknow:,nou zit ik de hele tijd opteletten of ik wat voel.......

Liefsss

Geplaatst

Hoi iedereen,

Ben net nieuw op het Forum. Moet nog ff kijken hoe alles werkt. Ik zal eerst een korte samenvatting doen van mijn situatie. Mijn man en ik zijn zo'n 3 jaar bezig geweest met kinderen te krijgen. Uiteindelijk bleek dat dit op de natuurlijke manier erg moeilijk zou worden, omdat zijn zaad te weinig zwemt. Wij mochten meteen aan IVF beginnen (IUI zou weinig zin hebben). Ik heb nu 10 mei de terugplaatsing gehad van 1 embryo. En weet nu precies 1 week dat ik zwanger ben. Had namelijk last van overstimulatie van mijn eierstokken. Terwijl ik dacht dat ik ongesteld ging worden!!! Op dit moment kan ik het eigenlijk nog niet helemaal geloven en ben ik ook steeds nog bang als ik iets voel....Ben namelijk pas 4-5 weken ofzo. Eerst werd ik gek van ongeduld en nu moet ik blij zijn en nu ben ik doodsbang dat het nog misgaat. Dit komt ook omdat ik me al sinds ik weet dat ik me nu al twee weken helemaal niet goed voel. Herkend iemand dit verhaal??

Hoe gaan (of gingen) jullie hiermee om?

Liefs Booke

Geplaatst

Welkom op het forum Booke!

Zeer herkenbaar wat je schrijft! Eerst wachten tot je eindelijk zwanger bent, dan de 1e echo. Heb je dat gehad dan leef je weer toe naar je 2e echo en d emagische 12 weken grens grrr......... Veel onzekerheid blijft dus gewoon! Eerlijk gezegd is bij mij de onzekerheid pas weg sinds 2 weken sinds ik wat zie en voel!

Misschien een leuke tip: als je kijkt onder het topic "Zwanger" zie je ook "Uitgerekend in januari" staan. Als ik het goed heb ben je dan uitgerekend?

Geniet van je zwangerschap en dit wonder!

Geplaatst

Jee Diana!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een vondst! Ik ben verkocht, wat een mooie kaartjes! Ik krijg vorig jaar een geboortekaartje dat ik zo mooi vond en nu zie waar ze die vandaan had! Bedankt voor de tip!

Geplaatst

Nou meiden, wat betreft de kaartjes zal ik het nog mooier maken.

Ik mailde de link naar mijn schoonzus, omdat die al jaren (als hobby) wat met fotografie doet. Al heb ik geen idee hoe en wat precies.

Maar wat denken jullie???

Zij maakt precies dat soort ontwerpen!!! Hahahahaha.

Ik moest zo lachen dat ik het hoorde. Ik heb haar nu gevraagd of zij voor ons de kaart wil gaan ontwerpen, en dat we dan het ontwerp naar de drukker brengen.

Dat moet een berg geld gaan schelen :-)

Ik ben er helemaal vol van!!!!

Geplaatst

Nou dames...hier vanmorgen 't spruitje voelen bewegen!! super!!

enne...mooie kaarten Diana! hoe kom je aan het arabisch? van jou of je man??

liefs...

Geplaatst

Een tijd niet gereageerd wel af en toe gekeken.

Maar hier ook goed nieuws de 20 weken echo was prima.

En wij krijgen een zoon.

Erg leuk.

Verder voel ik de kleine steeds beter.

Ik voel me nu echt zwanger krijg ook al een klein rond buikje dus het word nu echt .

Verder lees ik dat de meesten al weten wat het word.

Vertellen jullie het ook al aan iedereen?

Groeten maaike

Geplaatst

Britt, dat arabisch komt van geen van beide. we zijn alle twee nederlands.

Jamillah had ik ooit ergens gehoord, en ik vond het zo'n bijzondere naam.

Nu vinden we wel dat de tweede een soort gelijke naam moet gaan krijgen.

Dus dan word het maar weer iets arabisch.

Dus meiden, als iemand van jullie misschien ooit wat gehoord hebben???

Maaike, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo. Ontzettend leuk een zoontje! Hebben jullie iedereen al verteld wat het gaat worden?

Liefs Diana

Geplaatst

Diana wat een leuke kaartjes zeg!!! ben verliefd erop!Wat leuk dat je schoonzusje dat kan.........

Ik ga morge boeken halen bij de drukker voor kaartjes,wel nog vroeg maar je kan het maar vast hebben he.........

Maaike kei goed dat alles goed was en een jongen wat leuk!!!

Booke gefeliciteerd het komt allemaal goed,lekker genieten!

He net nieuwe buikfoto gemaakt(staat ook bij mij als schermafbeelding) maar daar schrok ik wel ff van ik had geen idee dat ik al zo`n buik had,hahahah! Gek dat je dat helemaal niet door heb he.

Behanger is nog steeds bezig en is vanmorge om half 9 begonnen,pppffffffffffffffff!!!! Duurt lang maar word wel schattig!!

FF de knul van maaike erbij gezet!

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe (VERASSING)

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia :bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

27 mei Faye (20 weken echo)

01 juni Zoë (vk)

07 juni Britt (20 weken echo)

10 juni Hobbesje (20 weken echo)

18 juni Diana79 (20 weken echo)

23 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Geplaatst

Mooie kaartjes! Maar niet ons ding, wij gaan weer 'gewoon' voor een kaartje van de drukker.

Booke: gefeliciteerd! Dat onzekere is heel herkenbaar. Je hebt er zolang op gewacht dat het heel gek is dat het heeft kunnen lukken. Ik kan het soms nog steeds niet geloven dat er (weer) een kindje in mijn buik groeit! Heb tot nu toe 3 echo's gehad en die zijn ook nodig als bevestiging. Probeer er toch van te genieten (het gaat ongemerkt heel snel het zwanger zijn).

Enne Men: je groeit goed inderdaad! Heb je er geen last van? Ik had de vorige keer met 1tje al heel veel groeipijn (oprekpijn van de buikspieren/pezen ofzo).

Show je ook foto's als het kamertje behangen is??

Wij zijn nu bijna zover dat we een stucadoor kunnen bellen, zodat boven alles licht gemaakt kan worden en we een andere vloer kunnen leggen. En dan kan ik ook aan de slag met de inrichting enzo.

Morgen mag ik weer op controle: ben benieuwd. Ben iig wel gegroeid (baarmoeder komt nu al boven de navel uit...). En dan op voor de 20 weken echo volgende week donderdag (klink toch nog best ver weg - begin een beeeetje ongeduldig te worden nu).

Geplaatst

Hey meiden, hoe is het met iedereen?

Men, zag je foto ook al op hyves. Gaat de goede kant uit! Kun je al merken dat het zwaarder begint te worden?

Ik ben dit weekend lekker met een vriendin in Scheveningen geweest, lekker eten en voor mij een malt biertje erbij haha. Tevens naar Mary Poppins geweest, wat een leuke vrolijke musical!

As donderdag krijg ik een french pedicure. Laat m'n teennagels even mooi maken voor de zomer. Heb ik er ook geen omkijken naar deze zomer, want kan me zo voorstellen dat dat wat lastiger wordt straks....

Geplaatst

Leuk Zoe! Lekker zo een weekendje weg.

En die teennagels is een goed idee: ik ben de vorige keer geeindingd met niet echt strak geknipte nagels en een ontstoken teennagel aan mijn grote teen omdat ik eigenwijs zelf bleef peuteren/knippen (voor zover je er nog bijkan idd).

Geplaatst

hoi iedereen!

ben ik ook weer eens na bijna 3 weken geloof ik.

Ik heb even goed bijgelezen en vind het leuk dat iedereen nog steeds zo fantatiek schrijft op het forum!

Vorige week een week met vakantie geweest en op de weg terug in de trein (na een intensieve week met veel wandelen) werden de plopjes opeens heuse ploppen. Helemaal geweldig!!!

Alleen ben ik maandagavond uitgegleden in de supermarkt over een natte preischil en toen was ik toch wel bezorgd. 's Avonds toch nog om 20.45u de VK gebeld en mocht ik langs komen. Na het horen v/d hartslag was ik weer gerust gesteld. Tsjonge, het zou toch misgaan door zo'n lompe aktie!!

Woensdag de 20-weken echo: alles zit erop en eraan en zit er goed op en aan!! We zijn helemaal gelukkig!! Nu durven wij pas over kamertje en aanschaf spulletjes te gaan nadenken. Enige minpuntje was dat mijn placenta voor een klein deel voor baarmoederhals ligt dus ik moet rond de 30 weken terug komen om te checken of die dan wel goed ligt anders wordt de 'uitgang' voor de baby belemmerd.

En nee, wij hebben niet gevraagd wat het wordt: het zal tot het laatste spannend blijven: voor ons maar ook voor jullie! :tongue1:

Verder geen lichamelijke kwaaltjes: heb gisteren nog ruim 50 km gefietst maar was toen wel helemaal uitgeteld. Daarna lekker een warm bad genomen. Heb afgelopen weekend een broek voor zwangerschapspilates gekocht (start ik morgenavond mee) en een speciaal badpak om te gaan zwemmen. Tsjonge niet om aan te zien hahaha.

Diana, ik vind het erg mooie kaartjes! Bedankt voor deze tip! Ik heb van mijn schoonzus een boek met namen gekregen en ik had daar ook een aantal mooie arabische namen uit gehaald maar helaas vindt mijn vriend dat geen goed idee.

Men, wat zei je gyn van die harde buik(en)? Mijn buurvrouw zit om die reden nu al meer dan een maand thuis omdat ze het rustig aan moet doen (en dat terwijl ze pas eind juli/begin aug is uitgerekend).

mijn vriend is enorm trots op mijn dikke buik. Heb tegen hem gezegd dat ik dat eerder nooit geloofd zou hebben als hij mij verteld had dat hij ooit nog eens zou zeggen 'wat een mooie buik, kan niet wachten tot ie nog dikker wordt'. Bij thuiskomst krijgt eerst de baby een kus en dan pas ik zelf......

Geplaatst

He meiden, weer lekker wat drukte hier!

Ik vond die kaartjes ook super mooi, dat muziekje erbij maakt het nog mooier natuurlijk!

Hebben jullie ook zo'n last van bandenpijn?? Ik werk op de ok en na een dag staan, heb ik enorme steken in mijn liezen, ik kon net in de supermarkt bijna niet lopen? Schaamde me dood! Bijzonder hoor dat zwanger zijn, doet rare dingen met je lijf!

Zoe, die teennagels vind ik een topidee! Ik had nu al moeite met lakken!

Men, hoe is het kamertje geworden?

Donderdag heb ik de 20 weken echo, ik vind het best spannend hoor!

Fijne avond meiden,

Kissie Mia

Geplaatst

Jeetje Diane, das inderdaad flink schrikken als je zo onderuit gaat. Gelukkig met een goeie afloop!

Die teennagels vond ik ook wel een goed idee eerlijk gezegd. Om de 6/7 weken worden ze dan even bijgewerkt en mooi gelakt. Ik zie m'n vriend ook nog niet met nagellak in de weer haha.

Ik ga trouwens ook echt even m'n best doen om foto's te plaatsen hier. Krijg nu een mooie buik en ook de kinderkamers moeten we maar eens showen aan elkaar dacht ik zo!

Mia, bandenpijn valt nog mee op het moment. Heeft het er misschien mee te maken dat je de hele dag staat?

lfs

Geplaatst

Leuk! Ben benieuwd naar de 'echte' foto's! Ziet er iig leuk uit zo.

Het kamertje wil ik ook graag mee beginnen. De tijd gaat best snel merk ik. Het is al weer bijna vakantietijd en als we terugkomen van vakantie ben ik al weer 27 weken. Dan wil ik toch wel graag echt aan de slag met de kamer (als de vloer gelegd is).

Gisteren op controle geweest: tis weer een eigenwijs kindje. Het was wel 5 minuten zoeken voor we direct het hartje konden horen. Heel veel geschop tegen de doppler en wegzwemmen. Dat beloofd wat!

Geplaatst

Hey,

Britt inderdaad een schattig kamertjes,knap hoor zo met de computer!!

Diane gelukkig is het goed afgelopen met die smak van jou.

En wat die harde buiken betreft,ben vanacht wakker geworden van de enorme harde buiken en vanmorge had ik het nog steeds met soms wat tij d er tussen en soms de ene na de andere,om half 11 mn moeder gebeld die zei dat ik de gyn moest bellen en om half 12 lag ik al aan de ctg en wat denk je...... 0 harde buiken echt gewoon helemaal geen,niks....niet te geloven toch,maar gelukkig was verder alles goed nog ff echo gemaakt en mijn meisjes weer ff gezien.

Was nog ff flink stresse want kon manlief niet bereiken,maar het is allemaal goed gekomen.

En nou voel ik ze weer heerlijk druk bewegen,dat was vanmorge ook niet zo!

Komt waarschijnlijk omdat ik het rustiger aan moet doen en niet zo moet stressen.

De behanger is zondag om hallf 9 gekomen hij is gelijk begonnen en om 20.00 uur ging hij pas weg en het is nog niet klaar!!!!!(niet stressen zeggen ze dan)

Dus nou komt ie vrijdag terug om het aftemaken!!!! hij komt om 19.00 uur dus dat word nachtdienst:evilgrin:.... en daarna zal ik een foto plaatsen!!!

De rest van de dag (verplicht)vrij vandaag,dus ff lekker int zonnetje zitten.

Groetjes

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

Eerstvolgende afspraak:

23 juni **Men** (Gyn)

28 juni Zoë 9 (vk)

01 juli Diana79 (Gyno)

Hoihoi,

Even weer het lijstje erbij gepakt. Kom net vd vk. Alles was weer goed, mooi lage bloeddruk en het hartje klopt luid en duidelijk.

Britt, leuk zo de kamerindeling. Ben benieuwd straks als het af is!

M'n vriend loopt nu te vloeken boven. Hij is de vloerbedekking eruit aan het halen.... Ik denk dat het een beetje vast zit hihi.

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

Eerstvolgende afspraak:

08 juni **Men** (extra controle gyn)

23 juni **Men** (Gyn)

28 juni Zoë 9 (vk)

01 juli Diana79 (Gyno)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden