Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Men: leuk dat je meekijkt! Jij zal het idd wel heel druk hebben met je 2 dames!

Hier is alles weer heel rustig. Heb vanmorgen denk ik 3 harde buiken gehad. Misschien vanavond weer?

Ben wel erg moe: ik werd vanmorgen om half 6 wakker met kramp in m'n bovenbeen.... Heel fijn (not) - daar kom je bijna niet vanaf.

Diana: hoe is het met jou????

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Het was helaas vals alarm, balen hoor, je denkt toch elke keer, zou het....??????

Maar helaas, het gaat toch echt wel de 20e worden vermoed ik.

Nog maar 5 dagen te gaan :-) Ow ik kijk er zo naar uit!!!!!

Hobbesje, hoe is het bij jou? Nog harde buiken gehad vanavond?

Vervelend die kramp, dat kan lang pijn doen he?!

Hoe is het met de rest van de meiden????

Geplaatst

Diana, je maakt het wel spannend hoor! Maar 5 dagen klinkt nu ook wel heel kort!

Vervelend hoor die kramp Hobbesje. Grappig is dat eigenlijk; was al weer vergeten dat ik er ook zoveel last van heb gehad (in combinatie met het erruge slechte slapen) en zo gauw je bevallen bent, dit gelijk over is.

Men, kan me voorstellen dat je het druk hebt, ik vind het met één al druk haha.

Nou, het is mooi weer om te bevallen dacht ik zo: doe jullie best! liefs

Geplaatst

Hier is alles weer veel te rustig - helemaal geen voorwerk oid meer.

En die krampen zijn heel erg irritant: voelde het gisterenavond nog...

Balen dat je zoveel voorwerk hebt zonder dat het doorzet Diana. Ik dacht al bijna dat je aan het bevallen was gisteren, maar helaas nog niet dus.

Geplaatst

ojeee...heb ik iets met het lijstje gedaan???

ik ben ook zo handig in die dingen ?!?!?! NOT!

Vertel wat moet ik doen...

en misschien kun je het lijstje van die keer ervoor wel pakken???

sorry!!

byebye

Geplaatst

Nou dames, ik heb heel even tijd om m'n verhaal te doen! Allereerst Britt ook gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Men, waar vind jij met je tweeling in hemelsnaam de tijd om hier nog te reageren!!!! Knap hoor, ik heb met eentje amper tijd, haha.

Ik ben dus 2 okt om 11.45u bevallen van Louise. De weeën waren 1 okt rond 19u begonnen. Lekker in badje geweest, wat tv gekeken, en rond 22.30u gaan slapen. Lekker kunnen slapen tot ongeveer 2.00u. Toen werden de weetjes wat pittiger. Hier rondgehobbeld tot 6.20u en toen naar het ziekenhuis vertrokken. Weeën kwamen toen om de 5min. Om 6.30u in het zh aangekomen. Aan de monitor gaan liggen en toen zeiden ze: je hebt geen weeën, dat zijn gewoon voorweetjes!!!!!!!!!!!!!! Ik huhhhhh?!?!? Wat heb ik dan de hele nacht gevoeld?!?!?! Maar de vroedvrouw ging me ook even onderzoeken. Toen bleek dat ik 4cm ontsluiting had, dus toch echte weeën!! Was ik blij! Nu bleek dat de monitor mijn weeën niet registreerde. Ik had blijkbaar echt onderbuikweeën waardoor mijn buik ook niet echt hard werd. Vanaf toen ging het heel snel. Ik ging van 4cm naar 7 cm, bleef toen even hangen op 7 en voor ik het wist mocht ik gaan persen! Toen, vlak voor het persen zei de vroedvrouw: nu heb je weeën, haha. Toen registreerde de monitor pas de weeën! Wel grappig. Dus toen persen en ik weet niet meer precies hoe lang, maar volgens mij geen kwartiertje later hield ik Louise in m'n armen! Heel onwerkelijk allemaal!!! Lijkt wel of je op dat moment in een droom leeft.

Het is dus echt allemaal super gegaan, een hele ontspannende aangename sfeer, en geen enkel probleempje opgedoken! Ze had gelijk een Apgar score van 9/10, en ze deed het prima! En dat doet ze nu, precies 2 weekjes later, nog steeds! Het is een scheetje en we zijn helemaal verliefd op haar! Ik zal zo even proberen om een fotootje te posten.

Meiden, succes verder, en doe het goed! Ik denk aan jullie!

Geplaatst

Uitgerekend:

8 oktober Diane

11 oktober Faye

13 oktober Maaike74

28 oktober Hobbesje

30 oktober Diana79 (20 okt geplande KS)

Geboren:

15 juni Phileine* dochter van Mia

26 augustus Ivy en Loïs, dochters van Men

21 september D_uuk, zoon van Zoë

24 september Elize, dochter van Face

2 oktober Louise, dochter van Inge

4 oktober Mirthe, dochter van Britt

Eerstvolgende afspraak:

19 oktober Diana79 (bellen tijdstip KS)

20 oktober Diana79 (geplande KS)

Naam/Plaats bevalling/soort voeding:

Hobbesje/Ziekenhuis (ivm vorige keer ks)/borstvoeding als het kindje minder dan 4 kg is

Diana79/Ziekenhuis (ks)/borstvoeding

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb het lijstje er weer even bijgepakt en bewerkt.

Britt, als je het lijstje bewerkt dan moet je aan het begin en einde het "quote" even weghalen, dan kan iedereen er weer bij.

Maar geeft niks hoor, het is weer opgelost.

Inge, wat een heerlijk grietje zeg! Heerlijk om te horen dat ze het zo goed doet!

Diane en Maaike tijd al niks meer gehoord. Hoe gaat het? Of zijn jullie aan het bevallen, of inmiddels al bevallen????

Hobbesje, balen dat het bij jou ook niet doorzet. Vervelend al dat voorwerk voor niks!

Nou ik hoef in ieder geval nog maar maximaal 4 dagen te gaan, dat is wel erg fijn.

Geplaatst

Uitgerekend:

8 oktober Diane

11 oktober Faye

13 oktober Maaike74

28 oktober Hobbesje

30 oktober Diana79 (20 okt geplande KS)

Geboren:

15 juni Phileine* dochter van Mia

26 augustus Ivy en Loïs, dochters van Men

21 september D_uuk, zoon van Zoë

24 september Elize, dochter van Face

2 oktober Louise, dochter van Inge

4 oktober Mirthe, dochter van Britt

Eerstvolgende afspraak:

19 oktober Diana79 (bellen tijdstip KS)

20 oktober Diana79 (geplande KS)

20 oktober Hobbesje (controle gyn)

Naam/Plaats bevalling/soort voeding:

Hobbesje/Ziekenhuis (ivm vorige keer ks)/borstvoeding als het kindje minder dan 4 kg is

Diana79/Ziekenhuis (ks)/borstvoeding

Geplaatst

Hey hobbesje, wat grappig dat je de controle hebt op de dag van mijn KS!!!

Ik hoop dat die controle niet nodig gaat zijn voor je.

Hoe voel je je? Nog steeds niks meer te merken???

Geplaatst

Ik moet toch jullie in de gaten houden he! dus ook nu met Loïs op de arm ff snel spieken!

Niet zo`n gezellige dag vandaag,allebij de dames hebben last van krampen van de nutriton(tegen spugen)

Maar ff snel wat pics van mn meisjes!

![ATTACH=CONFIG]105[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]106[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]107[/ATTACH]Dit was het geboortekaartje!

Geplaatst

Sterkte met de krampjes van de meiden Men. Helaas is daar zo weinig aan te doen.

Wat een schitterend geboortekaartje!!!!!!!!!!!!

Zoiets hebben wij ook gekozen, maar daar moeten jullie even een paar daagjes op wachten :-)

Wel leuk trouwens dat iedereen tot nu toe andere namen heeft gekozen voor de kleintjes.

Het had tenslotte zomaar anders kunnen wezen.

Nou hier begint het rommelen weer.

Kan er 's avonds inmiddels de klok op gelijk zetten.

Heel vervelend en het word steeds pijnlijker.

We nemen maar weer 2 paracetamol en dan lekker naar bedje toe.

Geplaatst

Wat een mooie meiden allemaal!! Ik wil ook!!!!!!!!!!!!

Hier een paar dagen gerommeld met het ziekenhuis en een paar CTG's. Vrijdag bleef ik me niet lekker voelen dus toch maar even naar de VK. Zij stuurde me toch even naar de gyn en na een CTG bleek zijn hartslag erg hoog (de hele tijd boven de 175). 's avonds weer een CTG en toen was alles goed. Je kon wel zien dat ik hele regelmatige hard buiken had van om de 3 minuten maar er is nog niets aan het doorzetten hoor!

Verder heb ik sinds een week spontaan B.I. gekregen (wist niet dat dat kon). Kan niet meer lopen van de pijn. Kortom, (klaag, klaag :) laat dat mannetje maar komen!

Geplaatst

* Inge, wat een ontzettend scheetje! Wat fijn dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad. Voel je je goed?

* Men, jouw 2 meiden zien er ook prachtig uit. Krijg je nog hulp van (schoon)ouders? Kan me voorstellen dat je het ontzettend druk hebt.

Meiden, het zijn echt de laatste loodjes voor jullie. Kan me er maar iets bij voorstellen want die laatste loodjes heb ik nooit echt gehad natuurlijk.

Faye, klagen mag best hoor. Met zoveel pijn kan ik me goed voorstellen dat je het zat bent. En zeker met al die foto's van die prachtige hummels,

wil jezelf ook jullie kleintje in de armen houden!

knuf

Geplaatst

Faye, wat balen dat je nu ineens last van de BI hebt!!!!! Sterkte daarmee, en met de laatste loodjes natuurlijk.

Vervelend dat je zo ziekenhuis in en uit blijft lopen, maar gelukkig doet de kleine man het nog goed.

Al word het tijd dat hij er eens uitgaat komen!

Straks bevallen we allemaal tegelijk :-)

Hobbesje, hoe is het met jou???????

Hier gaat het wel voorspoedig.

Pijn blijft maar aanhouden, maar ik blijf stug doorgaan met paracetamol en op naar woensdag.

Heeft iemand eigenlijk nog wat van maaike of Diane gehoord???????

Denk dat die inmiddels wel aan het bevallen zijn.

Geplaatst

Even reageren op die geweldig mooie foto's van jullie prachtige kindjes!!!

De andere dames, heel veel succes gewenst, hoop dat jullie nu snel mogen volgen!

Geplaatst

Hoihoi,

Hier alles prima. Zou wel leuk zijn als we woensdag 'gezellig' samen bevallen!

Ik teken ervoor: ga er alleen vanuit dat ik nog wel een weekje langer zal lopen.

Faye: balen dat je zo ineens last hebt van je bekken. Hoop dat je snel gaat bevallen!

Men: wat een mooi geboortekaartje!

Geplaatst

Het zou wel een stunt zijn om woensdag allemaal te bevallen :-)

Laten we het ergens maar hopen, want we hebben het wel gehad allemaal denk ik?

Nou ik ga zo naar bed.

Ben erg moe en zat, en dat terwijl ik altijd pas na 11 a 12 op bed lig.

Ik heb het gewoon even helemaal gehad, beetje emo geloof ik

Geplaatst

Men wat een mooie meiden.Dat is echt genieten zo te zien.

Hier alles nog rustig.

Vandaag weer een ctg en bloedcontrole gehad alles was goed gelukkig.

Morgen weer naar de gyn ben benieuwd.

Volgens mij word het gewoon allemaal op woensdag.

Mooie datum om te bevallen.

Ik merk wel dat ik het nu echt zat ben veel rugpijn,misselijk,harde buiken,voorweeen.

Maar helaas zet het niet door.Hoop morgen meer te weten te komen.

Succes allemaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden