Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hihihi hier precies omgekeerd. Meneer wil overdag niet slapen, behalve in de armen van zijn mama of papa. Zodra ik hem in de wieg leg, "ping de oogjes wagenwijd open". Ik heb geen idee hoe ik dit nog moet gaan aanpakken want hij slaapt echt soms een hele dag niet.... En 's avonds en 's nachts is hij waarschijnlijk zo moe dat hij wel slaapt gelukkig!

Luca groeit nog steeds moeizaam. Morgen maar weer naar het CB om te wegen. Hij moet nu in een week 150 gram zijn aangekomen. Ik ben benieuwd!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

uhm...klinkt bekend Faye moeizaam slapen...gelukkig s'nachts nog wel! Ik heb haar gister in zo'n slaapzakje gestopt waar ze als een coconnetje in zit puckababy ofzo iets? hielp wel...of hetwas toeval? wel effe hard schreeuwen..daarna heeerlijk geslapen!! kijk dit is onze kleine schat [ATTACH=CONFIG]233[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]234[/ATTACH]

Geplaatst

Jeetje Hobbesje...dat is wel even schrikken! Wat erg dat het zo gelopen is voor je...het zou toch iets moeten zijn waar je met een goed gevoel kan aan terug denken, maar op zo'n manier...pfff. Gelukkig dat alles goed gekomen is. Geniet nu maar lekker!

Faye, hier precies hetzelfde!!!! Het lijkt wel of je het over onze Louise hebt! Lekker op de arm slapen, en als ik ze in haar boxje leg...ping...oogjes open en klaarwakker. En dan maar kwekken als ik haar niet terug vast neem...haha. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel goed, dus dat vind ik wel belangrijker. Maar inderdaad, als er iemand een tip heeft...die hoor ik graag. Ik denk dat ik me zo een draagzak ga kopen, dan krijg ik tenminste iets gedaan overdag, want nu zit ik de hele dag met Louiseke op de arm. Zij vind het natuurlijk prima zo :) Maar zo een 4,5 kg waar je mee rond hobbelt lijkt me nu ook niet zo ideaal voor m'n rug waar ik sowieso al veel last van heb...pfff ik weet het ook niet, is allemaal best moeilijk vind ik hoor, zo alles uitzoeken...

Geplaatst

Hey dames!

Iedereen heeft hetzelfde probleem......je moet gewoon vanalles uitproberen en zien of het werkt,waar is die bijsluiter van die babies,hahaha!

Hier hebben we het vanaf donderdag ook anders aangepakt misschien hebben jullie er wat aan(hoewel die van mij zijn al wel wat ouder)Ik heb tot donderdag me aan hun ritme gehouden en der was nog steeds niks van een ritme te bekennen dus nu zijn de rollen omgekeerd!Ze krijgen de fles(tegelijk)mogen een uurtje op en dan wakker in bed leggen en echt waar ze slapen binnen 5 minuten,der ging een wereld voor me open en slapen tot de volgende voeding(4 uur later)!En we pakken Ivy met slapen in ze was echt zo onrustig en slaapt[ATTACH=CONFIG]241[/ATTACH] nu als een roosje!!! Maar nog steeds om de 4 uur ritme dus ook `s nachts das dan jammer maar slapen daarna gelijk weer verder!

Groetjes[ATTACH=CONFIG]240[/ATTACH]

Geplaatst

Oh Men en Britt wat zijn jullie meisjes toch schattig!!!!!!!!!!!!!!!!

Inderdaad: waar is die bijsluiter??? Pff.....ik dacht dat zuigelingen altijd sliepen, dronken en poepten maar dat ze zolang wakker kunnen zijn! :)

Ik overweeg ook zo'n Puckababy. Ik vind het idee wel een beetje wennen dat Luca zich dan niet kan bewegen maar het is zo'n motorisch druk ventje dat hij zichzelf elke keer wakker "maait" met die Joe Cocker-handjes van hem hahahahaha!

Vandaag maar een stapel maat 62 gekocht want ineens wordt alles rap te klein.

En het allermooiste? Ik voel me nog steeds de koning te rijk!!!!

Ik heb Diana al een tijdje niet gezien? IK hoop dat het wel goed gaat met haar en de kleine.

Geplaatst

Dat babietjes veel wakker kunnen zijn, daar weet ik alles van. Kian sliep overdag met een beetje geluk 2 x een kwartier.... Gelukkig wel goed 's nachts. Maar wat zijn de dagen dan lang...

Mikai is een veel rustiger kindje. Hij kan heeeeel boos worden als de fles niet meteen klaarstaat, maar verder hoor je hem bijna niet (behalve als hij een aanval van kramp heeft). Wat een rust in vergelijking met hoe ik mij de vorige keer voelde.

Verder gaat het met mij nog niet zo. Ben het allemaal even helemaal zat. Heb nu een ontsteking aan mijn wond en dat doet weer flink zeer. Heb een flinke antibioticakuur gekregen (waar je dus van aan de dunne gaat - werkt goed samen met mijn staaltabletten die de boel helemaal verstoppen). Net nu het beter ging en ik lekker uit de voeten kon. Heb vandaag een grote baal/jankdag. Hoop dat ik me morgen beter voel. Dan komt iig mijn moeder me helpen en gaat Bjorn voor het eerst weer werken. Kan ik 's morgens terug naar bed. Weet alleen nog niet of ik het ga redden om met Kian te gaan trakteren voor zijn verjaardag (zitten is niet echt prettig voor mijn wond).

*einde klaagbericht*

Mikai groeit gestaag. Vandaag zijn ze van het bureau langs geweest om een keer extra te wegen en hij weegt nu 4300 gram, vorige week donderdag was het 4270 en de zaterdag ervoor 4220 gram. Schijnt wel normaal te zijn bij grotere kindjes dat het veel langer duurt voor ze weer op geboortegewicht zijn. Ze had meteen de gehoortest bij zich en Mikai z'n oren zijn goedgekeurd (gelukkig). Hier is het normaal dat je er voor op pad gaat, dat hoeft nu dus gelukkig niet (heb ik niet veel trek in).

Woensdag gaan we met Mikai naar de osteopaat en dan hopen we dat het overstrekken wat hij veel doet verholpen kan worden (heb de afspraak staan voor mezelf, maar moet er nog niet aan denken dat ik daar heen ga).

Aanstaande donderdag hebben we de intake van het consultatiebureau en dan even 2 weken rust.

Geplaatst

ook ik heb dezelfde ervaringen met Milou: een hoop gemaai met haar armen waarbij ze zichzelf uit slaap houdt en de speen uit haar mondje duwt.

Van het consultatiebureau heb ik 2 tips gekregen: het boekje 'rust en regelmaat' van Ria Blom en de aanschaf van een Paco-inbakerdoek. En ja, zo'n doek lijkt heel zielig in het begin (je baby wordt een klein mummietje) maar na een paar minuten tegenstribbelen slaapt ze als een roosje....Echt het proberen waard!

Geplaatst

Hey meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Onze knul is vandaag alweer precies 8 weken. Wat gaat de tijd snel he? Ik vind hem al zo groot geworden en hij kan al zoveel haha. Grote "verhalen"vertellen en veel lachen. Op het buro vandaag woog hij 4900 gram en is hij nu 56 cm. Nog wel een beetje onder het gemiddelde maar hij doet het verder keurig en maak me hier geen zorgen om. Hij heeft ook z'n eerste 2 prikjes gehad. Vond het wel erg sneu hoor, maar gelukkig was z'n verdriet snel over. Hij heeft wel de hele dag geslapen....

Vorige week ben ik voor het eerst met hem wezen babyzwemmen. Alleen al een zwembroekje maatje 56 is de moeite om een keer te gaan *smelt*

Duuk slaapt overdag nog best veel volgens mij. 's Morgens tot de voeding van 11 uur, tegen half 1 z'n bed weer in en dan slaapt hij tot half 4. Om klokslag 5 uur begint z'n huiluurtje (heel apart dat bijna alle kindjes hier last van hebben.) Na de voeding van 7 uur het bed in en dan moet ik hem om 11 uur wakker maken voor de voeding. Daarna kan ik hem zo weer terug leggen en slaapt hij tot de volgende ochtend 6 uur.

Hobbesje, jeetje wat vervelend dat je niet zo goed te pas bent. Pas je wel goed op jezelf? Fijn dat je moeder morgen komt om bij te springen.

Faye, zo te lezen gaat het goed met Luca? Leuke profielafbeelding, jammer dat ie niet groter geklikt kan worden. Hij groeit goed dus als hij al toe is aan maatje 62. D_uuk zit nog in 56 maar zal ook wel niet lang meer duren,

Diane, fijn dat bij Milou zo'n inbakerdoek wel werkt. Wordt ze er lekker rustig van?

Over dat op de arm in slaap vallen maar weer wakker worden zogauw je ze in bed legt heeft te maken dat het bij baby's een tijdje duurt voordat ze in hun diepe slaap zijn vertrokken en dus op het moment van terug leggen nog te licht slapen. Ik leg D_uuk altijd (meestal) wakker in bed maar wel op het moment dat hij echt moe is. Zo weet hij dat dit echt z'n slaapplek is. En ik zing er altijd een vast liedje bij. Moet eerlijk zeggen dat dit wel gigantisch helpt. Eerder moest hij zich altijd in slaap huilen maar nu is het nog een beetje pruttelen maar dan valt hij vrij snel in slaap. Nu is D_uuk natuurlijk al wel wat ouder, maar deze regelmaat werkt bij hem erg goed. En ik haal hem er ook vaak uit 'smiddags als hij net wakker is en dan nog niet huilt. Weet niet of dit wat uitmaakt, wat dat betreft volg ik gewoon m'n gevoel. Het is in ieder geval wel leuk want ik wordt met een glimlach ontvangen!

Zo een heel verhaal weer. Is m'n eigen schuld, moet ik maar wat vaker schrijven haha.

Geplaatst

Hey meiden,

Leuk hoor al die baby verhalen hier!

Met Amirah gaat alles goed, eet goed groeit goed, en huilt nooit.

Tja we hebben het getroffen, maar alles kan nog veranderen! Dus ik juich nog niet te vroeg.

Helaas gaat het met mij wat minder goed, zit niet lekker in mijn vel, en begin nu samen met hubbie toch wel voor een depressie te vrezen.

Ik ga vanmiddag de HA bellen, en ik hoop daar snel heen te kunnen.

Ik zal wat meer schrijven als ik meer weet.

Geplaatst

Oh Diana, balen dat je je zo slecht voelt. Goed dat je er actie op onderneemt! Hoop dat je snel bij de ha terecht kan en je goed geholpen wordt.

Ik zit hier met een wakker mannetje in mijn armen achter de laptop. Mikai heeft 's avonds zijn dag. De hele dag slaapt meneer als een marmotje en 's avonds gaan de ogen open en wil hij alleen maar eten lijkt het wel. Morgenvroeg eens overleggen met de wijkverpleegkundige, die komt toch langs (wel of niet zo vaak voeding aanbieden... overdag hoeft meneer niet zoveel nl).

Geplaatst

Ach Diana...kop op meis...hopelijk valt het mee! Misschien ook nog hormonen die je nog kwijt moet? Ik heb zelf ooit een depressie gehad dus weet wat het is helaas.

je moet ook nog herstellen!! ik duim voor je! maar goed dat je aan de bel trekt hoor! hou het niet voor jezelf!

succes meid!

Leuk om die baby verhalen te lezen....

Met Duuk gaat het echt lekker zo te zien! ... Nou hier redelijk...veel huilen op het moment. Ik ga nu ABC Dophilus poeder proberen...is tegen krampjes. Ze krijst echt de oren van je hoofd soms...echt sneu hoor.

Het duurt alleen effe voordat het werkt.... tot die tijd troosten en masseren dan maar.

Hoe zit het met de borstvoeding dames?? Zoe leeft echt op de klok begrijp ik...lijkt me wel makkelijk...hier zit er nog niet echt ritme in....wel een kleinbeetje maar niet echt...soms om de 3 uur..soms na 1 uur weer en soms 4,5 uur niets....het is wisselend...wel slaapt ze nu door snachts!

groetjes enne...tot snel

Geplaatst

Diana, hoe is het met je? Ben je bij de huisarts geweest? Fijn dat het met Amirah zo goed gaat!

Hobbesje, fijn he dat ze zo omgekeerd leven? ;-) Is de wijkverpleegkundige nog langs geweest en heb je goed advies gekregen?

Britt, ik geef ook borstvoeding en ik weet dat ze tegenwoordig adviseren om op verzoek te voeden maar dat is helemaal niks voor mij. Misschien wel egoïstisch maar ik vind om de 4 uur veel praktischer. Ik ben nl niet iemand die overal maar gaat zitten om te voeden en zoals het nu gaat kan ik tussendoor gewoon even weg en zorg ik gewoon dat ik op tijd terug ben. Dat ritme komt wel hoor. Die 4,5 uur die er soms tussen zit, is dat 's nachts? Als dit nl overdag is, is het misschien een idee om haar wakker te maken? Ik doe dit in ieder geval wel en zo houd ik dus wel het ritme erin en heeft hij ondertussen ook vaste slaaptijden ingebouwd.

Vandaag hier ook een klungeldag. We zijn vanmorgen naar onze schoonouders gewandeld. Hij viel mooi in de kinderwagen in slaap maar eenmaal bij de schoonouders heeft m'n schoonmoeder wel zolang in de kinderwagen gekeken en geklets dat hij wakker werd. Schoonmoeder helemaal blij dat hij wakker was en haalde hem uit de kinde3rwagen. En toen was het gebeurd, eerst bij haar op schoot n toen nog bij m'n schoonvader en toen vond D-uuk het niet meer leuk. Krijsen, oververmoeid op een gegeven moment en m'n schoonmoeder maar pakken met hem. Hoe onrustig kun je het maken voor een baby grrrr. Gelukkig m'n man hem op een gegeven moment maar overgenomen en zijn we weer naar huis gewandeld. Onderweg nog huilen en pas in huis met het voeden werd hij rustig. Dat wordt nog wat als ze straks gaat oppassen, zie er nu al tegen op...

Trouwens gister weer wezen babyzwemmen met hem en toen hebben ze een onderwaterfoto gemaakt van ons tweeën. Zo leuk!!

Geplaatst

He Diana wat rot voor je....... Ik hoop dat je snel iets krijgt waardoor je je beter gaat voelen!

Blij te lezen dat ik niet de enige ben die loopt te klungelen met een niet bestaand ritme hahahaha! De laatste dagen gaat het wel iets beter hoewel visite en op visite gaan niet echt helpt merk ik. Het mannetje is dan zo ontregeld en gooit eet- en slaappatroon zo om.

Ik geniet wel heel erg van Luca. Het is nog mooier dan ik me had voorgesteld!!!

Ik maak hem niet wakker 's nachts als hij langer slaapt dan 3 of 4 uur. Ik moest dat wel doen toen hij zo afviel maar nu let ik alleen overdag op of hij niet te lang tussen de voedingen laat zitten.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik wilde even laten weten dat ik morgenochtend naar de huisarts moet.

Ik ben blij dat ik heen kan hoor.

Gisteren heeft Amirah het volgehouden om van 17.00 tot 22.00 non-stop ontroostbaar te huilen.

Om 21.00 heb ik ten einde raad mijn moeder gebeld om te komen.

Ik was als de dood dat ik haar wat zou aandoen. Het gehuil ging echt door merg en been.

Mijn moeder is ook nog een uur bezig geweest om haar stil te krijgen echt ongelooflijk.

Ik was vandaag bij het Cb geweest en alles ook verteld, volgens hun kan het zijn dat ze 's middags te veel prikkels krijgt.

Ze is dan vaak beneden in de box of we gaan wandelen of wat dan ook. Dat gaan we nu naar de ochtend verplaatsen en hopen dat het beter gaat.

Maar goed, ik laat morgen weten hoe het gegaan is bij de huisarts.

Geplaatst

Och Diana, wat vervelend dat Amirah zo lang huilt. Kan me goed voorstellen dat je je moeder gebeld hebt en dat je er even doorheen zit. Goed dat je op tijd aan de bel hebt getrokken en hopelijk krijg je de hulp die je nodig hebt.

Wie weet inderdaad als je 'smorgens lekker met haar gaat wandelen ipv 's middags dat ze hier veel beter op reageert. Ik ben er in ieder geval wel achter dat ik 's morgens juist niet op pad moet gaan met hem maar pas na de voeding van 11 uur.

Hoe is het met de rest van de mama's?

Geplaatst

Diana: hoe je je voelt herken ik van bij Kian. Die kon ook ontroostbaar huilen en was een heel driftig kereltje. Zo af en toe kon ik hem wel wat doen... Heel goed dat je hulp vraagt van je moeder! Hoop dat de huisarts morgen iets voor je kan doen.

Hier gaat alles prima. We hebben een heel rustig mannetje. Hij doet niet anders dan eten, slapen, eten, slapen, eten, wakker liggen kijken, eten, slapen, etc. Je hoort hem bijna niet. Wat een verschil met Kian! Hoop dat dit nog even zo blijft natuurlijk. Nu alleen nog de nacht helemaal goed proberen te krijgen. Meneertje dacht dat het vanmorgen om kwart over vier wel een mooie tijd was om de dag te beginnen. Daar waren deze papa en mama niet zo blij mee. Toen Mikai weer ging slapen stond Kian alweer naast z'n bed...

Mikai krijgt zo om half 10 weer de fles en dan is het het idee dat wij ook lekker gaan slapen.

*en dat is gelukt! Mikai heeft geslapen van 10 tot 5!! wat een luxe*

Geplaatst

Ik ben benieuwd Diana....of er wat over te zeggen valt....het huilen bedoel ik...

Mirthe huilt ook best veel....maar zodra je haar vasthoud of effe wiegt is ze stil...voor 1 minuut en dan begint ze weer...oeff....heel erg vermoeiend ook!

Ik kan haar dus bijna niet neerleggen...zit en loop veel met haar...en dan doe je niets op een dag...en een paar dagen is dat niet zo erg...maar het het worden nu langzaamaan weken...

Ik laat haar nu steeds langer huilen....(15 min is het langst...) ik vind dat moeilijk...omdat ze ook vaak krampen heeft...denk ik ach wat zielig...

Maar zie nu wel eens dat er niets aan de hand is//..als ik naast haar sta...is ze stil loope ik weg begint ze weer.

Stoom afblazen...voor zowel Mirthe door effe lekker te huilen (vorige week was ze helemaal schor!) en mammie gaat geeft haar sávonds mooi aan pappie en kan dan effe wat anders doen dan wiegen en tv kijken.

tis wat hé ? Niemand had gezegt dat het makkelijk zou worden toch???

bye bye

Geplaatst

Diana, hoe is het gegaan? Hoe gaat het met jou en Amirah?

Hobbesje, wat fijn dat Mikai zo'n rustig en tevreden manneke is. Wat grappig dat je nu 2 hele verschillende kereltjes hebt. Herken je jezelf in 1 van de 2?

Britt, is het misschien een idee om voor de krampjes een keer naar de ostheopaat te gaan? Ik werk in een tandartsenpraktijk waar ook een ostheopaat gevestigd is. Vind het wonderbaarlijk hoor wat het na een paar behandelingen met een baby doet!

Onze kerel was gister alweer 9 weken! Pfff, tijd gaat snel hoor. Hij heeft nu sommige truitjes maat 62 aan, de broekjes allemaal nog in maat 56. De wangen groeien echter als kool haha.

Geplaatst

Hey meiden,

Nou ik ben gisteren bij de HA geweest.

Zonder te weten waarvoor ik kwam begon ze zelf al over de zware KS en de opname en ziekte daarna.

Ze was absoluut niet verbaasd dat ik mij zo rot voelde, zeker gezien mijn eerder depressie. Het was dus te verwachten helaas.

Maar goed ik heb medicatie gekregen en "moet" gesprekken hebben, en dan over 2 weken weer terug.

Ik hoop dat het gaat helpen!!!

Amirah gaat inmiddels weer veel beter.

Ik heb besloten dat we niet meer volgens haar ritme alles gaan doen, maar de mijne :-)

Wat dus betekend dat mevrouwje 's morgens haar wakkertijdje mag hebben en niet 's avonds.

We doen dus dan ook dingen, en 's middag is het hier rust.

Om half 5 en half 8 krijgt ze haar fles, en slaapt ze dan word ze wakker gemaakt.

Zo heb ik dan tijd voor Jamillah en om te eten.

Wat wel betekend dat het dan een spitsuur is hoor!

Om 4 uur is Jamillah wakker van slapen, dan ga ik die eruit halen, samen de fles aan amirah geven, dan amirah in bed, eten koken, samen eten, even spelen, en dan gaat jamillah om half zeven weer naar boven, even in bad, boekjes lezen, liedjes zingen, flesje toe en slapen. Dan Amirah wakker makken, die weer een fles, en dan vanaf ongeveer kwart over 8 heb ik de avond weer voor mijzelf! Heerlijk is dat dan!

Ik hoop dat we dit ritme kunnen volhouden, want zo kan ik er wel weer even tegenaan denk ik.

Geplaatst

Zoe: de tijd gaat inderdaad echt snel. Heb hier ook alweer een mannetje van 3 weken. Heb het idee dat we vorige week pas begonnen zijn!

En ik herken met in Kian: daarom botst het ook zo lekker tussen ons... Hoop dat het met Mikai wat rustiger wordt vanaf een jaar of 2.

Britt: voor krampjes is de osteopaat idd ook een optie. Je kan er iig 1 keer naar laten kijken. Wij zijn met Mikai ook al geweest vorige week en ik merk wel verschil. Niet dat de krampjes helemaal weg zijn, maar er wordt veel meer probleemloos geprutteld in de broek.

Diana: fijn dat je begrepen wordt. Hoop dat het allemaal snel helpt en je je beter gaat voelen.

Heel verstandig van je om Amirah in een ritme te drukken. Dat probeer ik hier ook - je moet wel met 2 kids. Er mag best op verzoek gevoed worden, maar als het me echt niet uitkomt dan wordt Mikai wakker gemaakt of gaat er een speentje in en krijgt hij later wat. En dat gaat tot nu toe goed gelukkig.

Wij zaten gisteren ineens nog maar op 5 voedingen... En meneertje heeft voor de 2e nacht een hele ruk geslapen. Dus het lijkt erop dat we de nacht op de goede plek hebben weten te krijgen. Kan Mikai vanaf nu overdag ook meer boven slapen (we hadden hem in de box omdat hij daar eerst de nacht had... en daar waren we niet blij mee).

Geplaatst

Leuk om al die verhalen te lezen! Het is inderdaad niet een eitje. Ik ben wel erg blij met kleine overwinningen.

Vannacht heeft hij geslapen van 01.00 tot 07.40! Ik wist niet wat me overkwam!! Een kletsnat nachthemd omdat er daardoor een voeding was overgeslagen en helemaal in de gloria. :)

Voor het eerst naar het CB geweest naar de arts. Hij is goed gekeurd. Ook Luca heeft nu rompertjes van maat 62 aan, al zit hij wel een beetje tussen de 2 maten in.

Geplaatst

hai,

gister met Mirthe naar de huisartsenpost geweest...ze huilt nu ongeveer 1,5 week eigenlijk constant....als ze niet slaapt dan huilt ze... ik werd er gek van.

Het enige waar ik haar mee kon troosten was aanleggen...maar vrijdag begon ze de borst ook te weigeren en heel hard te schreeuwen...oefff...dacht ik nu gaat het echt de verkeerde kant op.

Ik heb een deskundige over borstvoeding gebeld...en met haar de mogelijkheden doorgelopen...toen wist ik het ineens !!!! Reflux ! Ze spuugt al een tijdje ...en ze schreeuwd het soms uit...ook slikt ze de hele tijd (voeding komt steeds omhoog). Dus ze heeft gewoon pijn in haar slokdarm en keel van het maagzuur !! (ik weet hoe dat is vanuit de zwangerschap !) Dus zaterdagochtend overleg gehad met de huisartsenpost, kom maar en niet wachten tot maandag.

Daar is ze onderzocht door de huisarts...maar die heeft de kinderarts (de post is in het ziekenhuis) erbij gehaald...we nemen geen enkel risico...ze is nog zo klein.

Nu hebben we twee soorten drankjes...maagzuurremmers...nou ....ze is gewoon stil !! ander kind geworden...dus ik heb goede hoop dat dit nu de goede kant op gaat.

Arme ziel...ze had gewoon pijn....

We hebben haar gewogen daar...ze weegt nu 5300 gram...dus hollands welvaren...en ook zij heeft maatje 62 afentoe aan...hahahaha

We hebben trouwens met haar onder de douche gestaan...wat vond ze dat lekker zeg!!! Ze was helemaal in extase...hahaha...totdat ze eronderuit moest helaas!! hahaha

[ATTACH=CONFIG]296[/ATTACH]

Nou meiden...ik ga weer effe genieten van een "gezellige Mirthe" en ik spreek jullie snel weer!!

P.S. Zijn er kunstschaatsen in maatje XXXS ?? hahaha...en handschoentjes ???

oh...ik heb trouwens wel hele mooie UGGS voor haar!!!

bye bye

Geplaatst

Oh Britt wat heerlijk!!!! Radeloos kan je worden als je kleintje zo huilt en je weet het letterlijk niet meer. Gelukkig zijn jullie er achter gekomen! Meteen een ander kindje zeker? Zielig he...

O ja, ook ons prinsenkind heeft van zijn (hippe)overgrootopa van 84 jaar UGGS gekregen voor volgend jaar. Ik heb ze zelf niet eens hahahahahaha!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden