Ga naar inhoud

Wie start er ook in Maart/April?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 807
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Whahaha, ik ben de personal assistent van Sannie. :msn-wink:

Ja, heb ook het februari topic gezien. Gaat goed met die dames daar!

Echt super voor allemaal die zwanger zijn dat meen ik echt.

Er zit gewoon een 'maar' aan.....Wij willen dit ook zo ontzettend, super, duper graag.

Natuurlijk voel je dan wat jaloezie en frustratie maar dat is toch ook logisch!

Het is niet dat je dit een ander niet gunt maar het doet wel wat met je gevoelens.

Wij blijven elkaar hier steunen, wat er ook op ons pad mag komen!

:positive energie:

Geplaatst

Jeetje wat hebben we een lange lijst zeg! Bijna 40 meiden! Ik vind het wel relaxed dat ik nu tot 18 maart even helemaal niks hoef. Is toch wel prettig!

Ik zie oa in het lijstje dat Annema vandaag moet voor een uitgangsecho, dat Catootje gisteren de eerste spuit heeft gezet en dat Lonneke gister de prikinstructie heeft gehad. Ik ben benieuwd!

In ieder geval allemaal een fijn weekend!

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

Hey meiden,

Even een korte rustpauze gehad, maar toch af en toe nog even aanwezig op het forum:-). Op 1 april start ik zelf ook weer met ronde nummer 5. Het begint al weer te kriebelen.

Maar ik zie dat deze lijst behoorlijk lang aan het worden is.

Is het misschien ook een idee dat de startende aprildames naar een nieuw topic gaan, anders wordt de lijst waarschijnlijk nog veeeeeel langer en daardoor onoverzichtelijk.

Nah goed, laat ik het gewoon proberen, dan zie ik het wel.

In ieder geval heel veel succes voor jullie allemaal en dat we straks maar heel veel groene regeltjes mogen zien.

Liefs,

Martha.

Geplaatst

Hey Martha, wat goed van je dat jullie toch weer verder gaan. IVF-5 alweer. Meissie, hoop dat alles goed gaat met jou/jullie...

Geplaatst

volgens mij komt er schot in de zaak hier... nu even wachten of mn ongi doorzet! Pfff, EINDELIJK!!

Maar, eerst zien dan geloven. Heb al eens eerder een betje bruin gehad bij afvegen en toen zette het ook niet door.

Geplaatst

:silly-woohoo:Fren! :goodnews: Finally!!!!!!! Nu ik nog....

Geplaatst

Het blijft een raar verschijnsel :-( Als je wilt dat het niet komt, komt het JUIST en als je wilt dat het komt, komt het NIET, grrrrrrr.....

Dan duim ik nog ff voor je Fren, dat het wel door gaat zetten.

Geplaatst

Jeetje Fren, wat een opluchting (bijna). Als het nu een beetje begonnen is, zet het heus wel door, daar gaan we van uit! Ben je dan nog op tijd, als het vandaag is of morgen? Omdat je zaterdag op wintersport gaat?

Geplaatst

Eindelijk de eerste zit er in, het gaat nu voor mijn gevoel echt beginnen. Was wel even wennen weer, en dan drie ampullen mengen op zaterdagochtend zes uur pfff was wel blij dat ik gisteravond alles al had klaargezet, én ook wel lekker om daarna weer terug het bed in te gaan. Nu op naar de volgende stap, de echo ....

Groeten van Shanna

Geplaatst
Hey Martha, wat goed van je dat jullie toch weer verder gaan. IVF-5 alweer. Meissie, hoop dat alles goed gaat met jou/jullie...

Ja, het is bijna weer zover. Intussen hou ik me een beetje op afstand op aanraden van de gyn.

Even rust in m'n hoofd en weer tijd voor andere dingen nemen.

Het bevalt me bijzonder goed moet ik zeggen.

Vandaag kon ik het alleen even niet laten..., ik moest even een berichtje plaatsen

Jij mag ook bijna weer zie ik. Moet je ook eerst weer met de pil beginnen?

X, Martha.

Geplaatst

@Sonja thnx ik hoop zo op een mooi bevrucht ei (of twee) met Pasen.

Geplaatst

Hi meiden, ik duim ook door.

@ caroline, ik weet het niet. Hoop dat ik morgen kan bellen en dan maandag voor een echo kan komen. Zal erom spannen denk ik, of ze me door laten gaan.

Geplaatst

Martha,

Wat goed en knap dat jullie door zetten om door te gaan!

Ik wil je echt ontzettend veel succes toewensen.

Niet dat ik jou (en andere meiden) weg wil hebben maar 2 aparte topics lijkt mij ook wel een optie.

Dit topic zou dan niet opgeheven hoeven worden, kun je alsnog aanhouden.

Zal eens kijken of het gaat lukken.

Fren,

:alright:

:duimen draaien:

Geplaatst

Hee Wish het ging toch om een nieuw topic voor april? Die van maart zitten hier al of gaan wij nu over naar die nieuwe van maart? Alhoewel ik in vandaag gestart ben met spuiten.

Groeten van Shanna

Geplaatst

hi meiden, kan het ff niet meer volgen met al die nieuwe topics :-)

Maarre, hier is de wanhoop toegeslagen: niks meer te zien. Snappen jullie het, dan snap ik het ook...:shootme:

Geplaatst

Hi Fren ik kan me je wanhoop voorstellen, sterkte gewenst ik hoop toch dat het gauw gaat komen voor je, en anders?

Groeten van Shan

Geplaatst
hi meiden, kan het ff niet meer volgen met al die nieuwe topics :-)

Maarre, hier is de wanhoop toegeslagen: niks meer te zien. Snappen jullie het, dan snap ik het ook...:shootme:

Idd, dus ik blijf gewoon hier; schrijf al genoeg ook in andere topics ;)

He? Da's raar, maar hoop dat het toch doorzet meis.. ik had na de mislukte escape-IUI ook maar 1 dag hoor...

Geplaatst

@ fren-1976

Dat meen je niet, ik had het zo voor je gehoopt dat het door zou breken.

Zou het niet alsnog kunnen?

Ik gun het je zo, maar helaas regelt de natuur alles.

Ik zal voor je blijven duimen, sterkte!!

@ Shanna

Geweldig, dat je bent begonnen en succes!!

Geplaatst
Ik heb net het schema binnen en 22 maart gaat de eerste deca spuit er weer in. De uitgangsecho is 4 april en 5 april mag ik met de puregon beginnen. 14 april is de eerste fm.

Vraagje: Heb jij al eerder puregon gebruikt?

Ik heb namelijk de 1e icsi gonal F gebruikt en nu de 2e icsi ga ik

ook spuiten met puregon.

Weet jij ook of hier verschil in zit?

Fijn dat je het schema hebt en dat je dan weer kunt beginnen.

Succes!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden