Ga naar inhoud

Wie start er ook in Maart/April?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zie hierboven

Aline, 1e intake zh maart

Annema, IVF-1, start Deca 13-02, 27-02 echo, 01-03 start Puregon, punctie 08-03?, lang protocol

Bianca1, ICSI-2, start maart, lang protocol

Catootje, IVF-2, 26-02 1e spuit

Ciska, IVF-1, start Deca 31-03, start Puregon 07-04, lang protocol

Elinorac, ICSI-3, start deca 20-02, start Menopur 22-02

Eslief, ICSI-1, start Lucrin 19-02, uitgangsecho 02-03

Fren-1976, cryo terugplaatsing (maart)

Hermien, ICSI-2, start Deca 05-03, 1e echo 16-03, lang protocol

Ienie minie, cryo terugplaatsing (maart)

Ikkie, IVF-3, 20-02 start Gonal-F, 21-02 Cetrotide

Kaykay, 2 cryo terugplaatsing (maart)

Kimmie, IVF-1 23-02 prikinstructie, ca. 08-03 start hormonen

Lala, ICSI-3 met AH, 2e gesprek DD 06-03, ca. 20-03 start spuiten

Lonneke, ICSI-1, 26-02 prikinstructie, begin maart start Gonal-F, korte protocol

Maris83, ICSI-3, start de pil begin maart, dan deca, lang protocol

Megan, ICSI-1, intake zh 23-02, punctie 20-04

Miki, IVF-3, start maart, lang protocol

Moontje, IVF-2, 18-02 start Lucrin, week erop start Gonal-F

Nath82, ICSI-1, start Deca 22-02, 05-03 echo, lang protocol

NicoleZ, IVF-2, start maart

NoaNoa, cryo terugplaatsing (maart)

Nolan, cryo terugplaatsing (maart)

Paula, ICSI-1, 18-02 prikinstructie, 21e dag cyclus start Deca, week erna Gonal-F, lang protocol

Sannie66, IVF-2, 22-02 echo, start Synarel 2e dag cyclus -26-02?-, kort protocol

Shanna42, ICSI-1, 22-02 uitgangsecho, punctie 07-03 ?, kort protocol

Sharon24, ICSI-1, prikinstructie 11-02, 04-03 start Deca

Suus77, Cryo (blast) 08-03 start suprefact verwacht eind maart de TP

Tinusje, IVF-2, start maart

Vanessa, cryo terugplaatsing (maart), 1e dag cyclus start hormonen

Vonnie6, IVF-2, start Deca maart en 3e cyclusdag start Menopur, kort protocol

Wish, ICSI-3, 24-02 gesprek zh, ws. start 03-03

• Reacties 807
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Maris, balen dat ze die behandelingen niet in NL doen. Maar wij zitten nog in de eerste poging, dus overstappen heeft geen zin (bovendien zit ik nu met 5 min IN het ziekenhuis, DL en BE zijn ruim 2 uur rijden...)

@ Kimmie, zag dat iemand je succes wenste, maar weet niet meer waarvoor?

Geplaatst

Voor de meiden die de eerste injecties hebben gezet, heel veel succes en dat er maar mooie follikels (met natuurlijk eitjes erin) mogen gaan groeien!!

Fren,

Wanneer verwacht jij je eisprong eigenlijk ook al weer?

Geplaatst

Goedenavond forumvriendinnen..

Hier begint de spanning ook echt voelbaar te worden, net als de buikkrampen.

Zit nu echt te hopen dat ik niet opeens eerder ongi ga worden, zal je dan net zien..Ben er best een beetje nerveus over, heb namelijk vrijdag de prikinstructie en dan dus wachten op groen ( rood) licht...

Komt nu wel heel dichtbij hoor.

Ik moet deze week werken, maar wil hier best bekennen dat ik niet altijd bij ben.

Voor de meiden die al prikken....:luck:

Voor de andere wachters...nog even....

Ik denk ook wel eens net als Hermien, wanneer je alle verhalen leest heb ik ook niet zoveel te klagen tot nu toe.

Tja slecht zaad..maar ja nog niet zo dramatisch gebleken dat er niks is en bij mij niks gevonden...

Voor alle dames, ik heb echt respect voor iedereen hier, jullie zijn allemaal knokkers..

En n.m.i verdienen knokkers alles wat ze wensen..

Geplaatst

@ Wish, volgens mij heb ik mn eisprong vorige week maandag gevoeld, dus zou volgende week ma/din ongi moeten worden... Vandaag is het 8 weken geleden sinds ik ongi was.

Geplaatst

Ze wenste me succes voor de voorlichtingsavond en priktechnieken.

Net terug en weer wat wijzer, nog steeds bang voor de naalden maar als ik straks ongi ben ( 8 maart ongeveer) ga ik het maar gewoon doen.

Ik moet 17 dagen na tp een zwangerschapstest doen, maar krijg geen bloedtest. Hebben meer mensen dit?

Geplaatst

Hallo allemaal

jeeee nou inderdaad ik kan het niet bijhouden allemaal! Wat een hoogte en dieptepunten.

Wij hebben vandaag echt een 'high'. We hadden ons voorbereidingsgesprek voor de 1e ICSI poging. Blijkt dat mee kunnen doen met het korte protocol: 2e dag cyclus beginnen met stimuleren, vanaf 5e dag onderdrukken. Dit is in het UMC normaal voor IVF patienten. ICSI-ers moeten eerst een maand aan de pil zodat ze de punctie ed goed kunnen plannen. Bij ICSI kost de procedure namelijk meer tijd en anders moeten de laboranten steeds in het weekend heel lang werken. Maar in het kader van een studie waren er ook een aantal plekken voor ICSI patienten. Dus dat doen we dan maar, en daardoor kunnen we in maart al starten! Ws. rond 8 of 9 maart. Punctie dus niet meer 20 april maar eind maart.

@ Lonneke, volgens mij ga jij ook het korte doen, doe jij dus ook mee aan die studie? Welke versie heb jij geloot? Ik de CD2 (stilleggen vanaf dag 2 met cetrotide). We gaan echt gelijk op he.

Verder hebben we ook al meteen de prikinstructie gehad. Kon even droog oefenen met een naaldje. Das even een drempeltje over zeg! Gek om jezelf te spuiten. Maar viel reuze mee, voel je idd niks van. Een deel medicijn al in huis, morgen briefje bij apotheek inleveren.

@ Vonnie - je vroeg welk B&B he? Het heet het vakwerkhuis, in Valkenburg. Heel aardige dame, beetje spirituele invloeden in inrichting. Prima bedden, gezellig ingericht, sanitair verouderd, geen verwarming in de badkamer. Hapjes en wijn stonden klaar bij aankomst, maar waren niet geweldig. Ontbijt ook nogal simpel. Desondanks prima naar ons zin gehad, grandioos gewinkeld en veel te veel geld uitgegeven. :-))

Nou helemaal blij hier en vol goede moed,

hopelijk wordt dit voor ons allemaal een topmaand. 2010 op een geboortekaartje is nog haalbaar voor de terugplaatsers deze maand :-)

Oh ja leuk, de kinderkamer discussie. Ik heb een studeerkamer die omgebouwd kan worden, maar ik maak me al wel zorgen waar een tweede zou moeten slapen. Slaat helemaal nergens op, zie nou eerst maar eens dat er eentje komt......suf he?!?!

lfs Megan

Geplaatst

@ Kimmie, ik krijg een bloedtest en heb gezworen nooit meer een urinetest te doen. Ik testte namelijk op oudjaarsdag zelf 2x positief (zelfs met digitale clearblue) en hoorde 's middags van het zh dat ik weliswaar hcg in mijn bloed had (16 eenheden) maar dat dat nog nooit tot een volwaardige zwangerschap had geleid in het VU. 2 dagen later testte ik uiteindelijk zelf ook negatief. In de bloedtest kunnen ze zien hoeveel hcg je hebt, en daar veel uit aflijden. Dus als het ff kan, zou ik echt om een bloedtest vragen...

Geplaatst

@ Megan. Ik denk dat we elkaar goed moeten gaan volgen, want als ik het zo lees gaan we inderdaad zowat gelijk op. Spannend.

Ik moet dag 2 met zowel gonal-f als cetrotide beginnen. Ik doe inderdaad mee aan een onderzoek. zie mijn andere topic Cetro trail. Moet jij ook de gonal vanaf het begin spuiten, zie dat er bij jou niet bij staan.

Ik voelde me al een beetje een einzelganger in dit stukje traject, want de meesten doen niet aan een onderzoek als dit mee. Neem dus aan dat je in het UMC utrecht loopt??

Ik mag vrijdag voor de prikinstructie, en verwacht zo rond 3 maart mijn ongi...erg spannend he, het is nu bijna zover....:nerves:

Geplaatst

Hoi

Ben vandaag voor een evaluatiegesprek geweest.

Mag gelijk door voor een cryo tp. :yah: We hebben er twee, dus nu maar hopen dat ze goed ontdooien. Waarschijnlijk ergens in het tweede gedeelte van komende week de tp al. Tjee, dat gaat weer ineens behoorlijk snel zeg. Lekker ook. Maar goed eerst maar eens afwachten of ze er goed uitkomen. Ik moet donderdag weer terug voor een echo.

Begin ineens weer wat zenuwen te krijgen.

Ladies truste, want k'ben kei moe.

Geplaatst

Noa wat een goed nieuws zo snel.

Ik zal heel hard voor je duimen dat ze allebei goed ontdooien. En dat ze dit keer blijven zitten.

Succes.

Groetjes Mariska

Geplaatst

Goede morgen dames!

Even een reactie op een paar berichten:

@ Kimmie: ik moet ook gewoon een zwangerschapstest in urine doen, maar als ik het verhaal van Fren lees, ga ik toch twijfelen. Maar goed, dat zien we tzt wel.

@ Noa, nou dat is snel meid! Succes!

@ Megan, ik lees nu net pas dat jij gister ook voor je gesprek moest. Wat gaat zo'n kort protocol snel zeg. Ik ben een ICSI-er en heb een lang protocol. Hoef gelukkig geen pil te gebruiken van te voren!

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

Joepie Noa,

Wat een mooi berichtje van jou kant!!

Ik ga voor je duimen dat ze goed ontdooien.

Wil je er 2 laten ontdooien en als ze goed ontdooien beide terug laten plaatsen?

Omdat je schrijft: "Hopelijk komen ze goed ontdooien."

Weer spannend hoor!!

Geplaatst

Noa, heb jouw gegevens even aangepast meid (goed nieuws!). En Megan, die van jou ook even aangepast.

Aline, 1e intake zh maart

Annema, IVF-1, start Deca 13-02, 27-02 echo, 01-03 start Puregon, punctie 08-03?, lang protocol

Bianca1, ICSI-2, start maart, lang protocol

Catootje, IVF-2, 26-02 1e spuit

Ciska, IVF-1, start Deca 31-03, start Puregon 07-04, lang protocol

Elinorac, ICSI-3, start deca 20-02, start Menopur 22-02

Eslief, ICSI-1, start Lucrin 19-02, uitgangsecho 02-03

Fren-1976, cryo terugplaatsing (maart)

Hermien, ICSI-2, start Deca 05-03, 1e echo 16-03, lang protocol

Ienie minie, cryo terugplaatsing (april)

Ikkie, IVF-3, 20-02 start Gonal-F, 21-02 Cetrotide

Kaykay, 2 cryo terugplaatsing (maart)

Kimmie, IVF-1 23-02 prikinstructie, ca. 08-03 start hormonen

Lala, ICSI-3 met AH, 2e gesprek DD 06-03, ca. 20-03 start spuiten

Lonneke, ICSI-1, 26-02 prikinstructie, begin maart start Gonal-F, korte protocol

Maris83, ICSI-3, start de pil begin maart, dan deca, lang protocol

Megan, ICSI-1, intake zh 23-02 + prikinstructie, punctie 08/09-03, kort protocol

Miki, IVF-3, start maart, lang protocol

Moontje, IVF-2, 18-02 start Lucrin, week erop start Gonal-F

Nath82, ICSI-1, start Deca 22-02, 05-03 echo, lang protocol

NicoleZ, IVF-2, start maart

NoaNoa, cryo terugplaatsing, echo 25-02, ws TP tussen 03/07-03

Nolan, cryo terugplaatsing (maart)

Paula, ICSI-1, 18-02 prikinstructie, 21e dag cyclus start Deca, week erna Gonal-F, lang protocol

Sannie66, IVF-2, 22-02 echo, start Synarel 2e dag cyclus -26-02?-, kort protocol

Shanna42, ICSI-1, 22-02 uitgangsecho, punctie 07-03 ?, kort protocol

Sharon24, ICSI-1, prikinstructie 11-02, 04-03 start Deca

Suus77, Cryo (blast) 08-03 start suprefact verwacht eind maart de TP

Tinusje, IVF-2, start maart

Vanessa, cryo terugplaatsing (maart), 1e dag cyclus start hormonen

Vonnie6, IVF-2, start Deca maart en 3e cyclusdag start Menopur, kort protocol

Wish, ICSI-3, 24-02 gesprek zh, ws. start 03-03

Geplaatst

Jeetje wat een boel activiteit hier haha, ben ff 2 dagen niet hier geweest heb 4 pagina's bij te lezen. Gezellig....

Noa, wat super om jou berichtje te lezen, ik zit nu te wachten op een telefoontje, evaluatiegespek na de eerste (verse) ivf poging en ik dacht dat er een maand tussen zou zitten terwijl ik liever meteen door ga...... Hoop echt dat wij ook meteen door kunnen voor de cryo poging. Ik heb er ook 2 in de vriezer liggen.....

Hou jullie op de hoogte...

xx

Geplaatst

Nou heb het het gesprek gehad, helaas toch een maand rust tussendoor. Had nog zo gehoopt dat we gelijk door konden........

Ze zitten per stuk in een rietje, dus willen ze het liefst per stuk terugplaatsen in mijn eigen cyclus. Hoe gaat dat bij jou Noa?

xx

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

@kimmie, Ik heb bij de vorige tp'' ingen', ook geen bloedtest gehad.

Ik moest gewoon thuis een zwangerschapstest doen.

Bij de vorige tp had ik veel last van zwangerschapssymptomen, dus

zijn er veel testen doorgegaan, maar was toch niet zwanger.

Je moet geduld hebben en op de afgesproken dag testen en als je het

niet vertrouwd kun je toch altijd om een bloedtest vragen?

Of ga je even langs de huisarts.

In ieder geval veel succes!

@Noa Noa,

Succes met het ontdooien en natuurlijk als het goed gaat met de tp!

Zitten ze samen in 1 rietje?

Dat was bij ons altijd wel het geval.

Nou ik heb een prachtige dochter van een cryo, dus ik zal voor je duimen!

@ Paula,

Ik zie dat jij ook het lange protocol volgt, maar jij hoeft niet aan de pil?

Weet jij ook waarom?

@ Lonneke, Megan,

Ja, ik zie dat jullie samen op gaan, en ik lees dat lonneke meedoet aan

een onderzoek, geldt dit ook voor jou, Megan?

En heeft dit geen gevolgen voor jullie, stel dat het mis zou gaan ofzo?

Het is toch een onderzoek??

Voor de rest veel succes iedereen, met wachten op de menstruatie en met wachten om te gaan spuiten en natuurlijk met de punctie's en tp,ingen!!

Geplaatst

Ja, het is echt balen dat je moet wachten.

Ik weet wat je voelt, maar het is vaak wel beter om even

alle hormonen uit je lichaam te hebben.

Ik lees dat ze bij jullie per stuk zijn ingevroren, hebben jullie

daar om gevraagd?

Of heeft het ziekenhuis dit besluit zelf genomen?

Bij ons werden ze altijd per 2 ingevroren, maar ik wil nu toch

eigenlijk gaan vragen, als er natuurlijk wat zijn om ze per stuk te

laten invriezen.

Wij moesten de vorige tp zelf aangeven, of we er 1 of 2 wouden terugplaatsen, en dat vind ik geen gemakkelijke keuze vandaar.

Ik wens je veel succes toe, en je moet maar denken een maandje is zoweer voorbij.

Tussen de vorige tp en deze behandeling moest ik een half jaar wachten,

en weet je, als je je er bij neerlegt is de tijd zo voorbij..

Succes

Nou heb het het gesprek gehad, helaas toch

een maand rust tussendoor. Had nog zo gehoopt dat we gelijk door konden........

Ze zitten per stuk in een rietje, dus willen ze het liefst per stuk terugplaatsen in mijn eigen cyclus. Hoe gaat dat bij jou Noa?

xx

Geplaatst

Hoi Hermien,

Waarom moest jij een half jaar wachten? Bij ons ziekenhuis plaatsen ze bij voorkeur 1 embryo terug, een verse of een cryo maakt niet uit. Ik denk dat ze daarom per stuk invriezen. Zelf zou ik wel 2 cryootjes terug geplaatst krijgen. Lees echt heel vaak dat er 2 zijn teruggeplaatst en dat er maar 1 ingenesteld is, dus dan toch zwanger van 1....

Maar geloof niet dat ik heel veel keus heb.....

xx

Geplaatst

Hoi Kimmie,

Jij zit in hetzelfde ziekenhuis als mij toch??

Hier doen ze geen bloedtesten!!

Ik heb het al tig keer gevraagd maar helaas.Ze vinden het nutteloos en een thuis test is net zo betrouwbaar zeggen ze.Dus helaas doen ze het bij ons niet!!Pffffffff soms word je er zo moe van hihi.

Geplaatst

Zojuist een grote tas vol opgehaald bij de apotheek. Schrok nog wel even hahahaha, ze zei dat ze het proberen te declareren bij mijn zorgverzekeraar maar als het niet vergoedt wordt dat ik dan de rekening thuis krijg, maar dat dat dan een paar maanden duurt en dat het een heel kapitaal is, dan was ik vast gewaarschuwd. Pak ik thuis de spullen uit, zitten er 9 doosjes in met op ieder doosje een etiket van 1605 euro, ik dacht uhhhhh x9 dat is bijna 18000 euro toch? maar pfff het zijn 45 ampullen voor 1605 euro, hetzelfde etiket zit gewoon op ieder doosje, dat was toch wel even schrikken hoor!

Ben wel blij dat de spullen er waren, in ieder geval op tijd voor zaterdag.

Groeten van Shanna

Geplaatst
Goedemorgen allemaal,

@ Paula,

Ik zie dat jij ook het lange protocol volgt, maar jij hoeft niet aan de pil?

Weet jij ook waarom?

Ik heb geen idee, misschien ligt het aan het ziekenhuis? Misschien omdat ik een hele regelmatige cyclus heb?

Hoi Kimmie,

Jij zit in hetzelfde ziekenhuis als mij toch??

Hier doen ze geen bloedtesten!!

Ik heb het al tig keer gevraagd maar helaas.Ze vinden het nutteloos en een thuis test is net zo betrouwbaar zeggen ze.Dus helaas doen ze het bij ons niet!!Pffffffff soms word je er zo moe van hihi.

Je kan ook altijd je huisarts bellen voor een bloedtest HCG. Ik werk zelf bij de huisarts en wij doen er meestal niet moeilijk over als iemand dat vraagt terwijl die persoon bezig is met IVF/ICSI/IUI.

Xxx

Geplaatst

Hoi Paula,

Thanks voor je tip!!

Ga ik dan de volgende keer zeker doen.

Het schijnt toch dat als ze naar je hcg waarde kijken er iets te zien is of dat er misschien iets gebeurd is zoals innesteling of dat er iets mis gegaan is. Of vergis ik me

Geplaatst

Hoi,

Graag zou ik met jullie mee willen schrijven.

Wij hebben net de 1ste IVF behandeling achter de rug en deze poging is helaas niet gelukt. Vandaag bloed laten prikken en ook deze test was negatief.

Wij staan weer ingepland voor april en zal rond 18 maart of met de Decapeptyl of met de pil beginnen dat is nu nog niet bekent omdat de verpleegkundige eerst met de arts wilde overleggen wat het beste voor mij is omdat ik niet zo zoveel Follikles en dus ook eicellen had bij onze 1ste IVF behandeling. Ik had 8 Follikels en daar zijn "maar" 3 eicellen uit gevonden en daarvan waren er 2 bevrucht en teruggeplaatst.

De dosering van de GonalF wordt in ieder geval verhoogd naar 300IE ipv 225IE

Groetjes Mariëtte

Geplaatst

he Shanna, je verzekering vergoed het waarsch gewoon hoor. Is je eerste poging toch? Is wettelijk bepaald. Ik moest wel een deel eigen risico betalen uiteindelijk, maar goed.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden