Ga naar inhoud

Wie start er ook in Maart/April?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

:silly-woohoo:Jippi a jeee Fren!! Ik hoop wel dat het zh iets kan uitlegen want het is wel vaag hoor, naar je berichtje van gister!!

Wish today youre start day!?? succes meid.

Ik ben het spuiten wel zat! twee keer achter elkaar een poging valt me toch wel zwaar. Gister en vandaag migrane. Blehh dipdag ondanks dat de zon schijnt

• Reacties 807
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Icsi,

Bedankt dat je aan me hebt gedacht!

Balen dat jij ook koppijn krijgt van die Deca spuiten, daar zie ik ook weer als een berg tegenop.....

Succes, hopelijk de laatste week dat je de Deca zal spuiten!!!

Geplaatst

@ Fren,

GEWELDIG, helemaal super!!

Kun je nagaan, dat je lichaam toch weer anders reageert

dan de doktoren zeggen..

Maar dat is nu niet belangrijk, ik ben echt heel blij voor je.

En nu maar hopen, dat het te combineren is met je vakantie.

Ik hoop het van harte voor je!!!

@ icsi,

Ja, dat is echt balen van je hoofdpijn.

Ik ken dat, alleen niet van de deca maar van de pil.

We moeten maar even volhouden, en maar zo denken,

Het is voor een goed doel.

Groetjes Hermien

Geplaatst

Net het zh gesproken, wat is een cryo TP relaxed zeg! Hoef pas zondag over een week voor een 1e echo te komen, krijg recept voor pregnyl opgestuurd en kan dus rustig op vakantie!!!

Wat een ommekeer na gisteren

:eskimo02:

Aline, 1e intake zh maart

Annema, IVF-1, start Deca 13-02, 27-02 echo, 01-03 start Puregon, punctie 08-03?, lang protocol

Bianca1, ICSI-2, start maart, lang protocol

Catootje, IVF-2, 26-02 1e spuit

Ciska, IVF-1, start Deca 31-03, start Puregon 07-04, lang protocol

Elinorac, ICSI-3, start deca 20-02, start Menopur 22-02, 1e FM 01-03

Eslief, ICSI-1, start Lucrin 19-02, uitgangsecho 02-03

Han75, IVF-2, 25-02 start pil, na 17 dagen start deca, midden/eind april punctie?, lang protocol

Fren-1976, cryo terugplaatsing, 14-3 1e echo

Heids, ICSI-1, Wachten op menstruatie ong. 20 maart en dan TP Cryo's begin april

Hermien, ICSI-2, start Deca 05-03, 1e echo 16-03, lang protocol

ICSI 2009, ICSI 3 start Deca 11-02, 10-03 eerste FM

Ienie mienie, cryo terugplaatsing (maart)

Ikkie, IVF-3, 20-02 start Gonal-F, 21-02 Cetrotide

Kaykay, 2 cryo terugplaatsing (maart)

Kimmie, IVF-1 23-02 prikinstructie, ca. 08-03 start hormonen

Lala, ICSI-3 met AH, 2e gesprek DD 06-03, ca. 20-03 start spuiten

Lonneke, ICSI-1, 26-02 prikinstructie, begin maart start Gonal-F, korte protocol

Maris83, ICSI-3, 28-02 start de pil, 22-03 start deca, 05-04 start puregon lang protocol

Mariëtte, IVF-2, Rond 18 maart start ik met decapeptyl. Wij volgen de Flare up behandeling

MarMira, ICSI-2, start ws. medio april

Megan, ICSI-1, intake zh 23-02 + prikinstructie, punctie 08/09-03, kort protocol

Miki, IVF-3, start maart, lang protocol

Moontje, IVF-2, 18-02 start Lucrin, 25-2 start Gonal-F, 5-3 1e echo

Nath82, ICSI-1, start Deca 22-02, 05-03 echo, lang protocol

NicoleZ, IVF-2, start maart

NoaNoa, cryo terugplaatsing, helaas mislukt. Door met volgende poging op?

Nolan, cryo terugplaatsing (maart)

Paula, ICSI-1, 17 maart start Deca, 2 april start Gonal-F, 11 april 1e FM, lang protocol

Sannie66, IVF-2, 22-02 echo, start 03-03 Synarel, 04-03 Gonal/Menopur, 1e FM 11-03, kort protocol

Schattie, IVF 16 maart evaluatiegesprek. start?

Shanna42, ICSI-1, start Menopur, 04&07-03 echo's, ws punctie 09-03, kort protocol

Sharon24, ICSI-1, prikinstructie 11-02, 04-03 start Deca

Sonja81, ICSI-1 (vh IVF), ws. in maart

Suus77, Cryo (blast) 08-03 start suprefact verwacht eind maart de TP

Tinusje, IVF-2, start maart

Vanessa, cryo terugplaatsing (maart), 1e dag cyclus start hormonen

Vonnie6, IVF-2, start Deca maart en 3e cyclusdag start Menopur, kort protocol

Wish, ICSI-3, Start 3-3 met Deca

Gast Sannie66
Geplaatst

Ik gebruik geen Deca Marjan, maar Synarel. En daar krijg ik ook hoofdpijn van... heeft gewoon ermee te maken dat je cyclus een soort van 'plat' wordt gelegd...

Lekker vooruitzicht he Fren? Je gaat er gewoon van genieten die vakantie!

Geplaatst

Meisjes, dank voor alle lieve berichtjes. Ik ga inderdaad heerlijk van mn vakantie genieten en daarna zien we weer verder. Maar ben wel heeeeel erg blij dat we eindelijk door kunnen!!!

Hoe is het met jullie allemaal? Ben een beetje egoistisch geweest de afgelopen tijd.

Geplaatst

Geef niets Fren, ieder zijn eigen proces. Jij bent verder altijd beschikbaar en vrij stabiel. Heel veel rust, plezier en liefde gewenst op je vakantie!! enjoy.

:blowkisses:

Geplaatst

haha, die liefde laat ik achterwege, aangezien we - voor het eerst in 6 jaar - zonder elkaar op vakantie gaan! Hij skiet niet en ik had de kans om eindelijk weer eens met een grote groep te gaan...

Geplaatst

Ik ken dat Fren, zucht... heb vanaf mijn vijfde ieder jaar geskied tot ik een man tegenkwam die meer van de zomer houdt... ben al 4 jaar niet geweest, snik snik... Ben jaloers hoor, maar geniet er toch maar van!!

Caroline

Geplaatst

zo voelde ik me ook, Caroline, vandaar dat ik mn kans gegrepen heb. En mn vriend gaat met zn zus naar Dubai, daar hoef ik nou wer niet zo nodig heen, dus een perfecte oplossing. Maar vreemd is het wel!

Geplaatst

Hey Fren,

Wat een super nieuws!!Hopelijk kun je wel starten!!Gek hoor dat er iets heel anders uit je bloedwaarde kwam!!Dus je kan onbezorgd van je vakantie gaan genieten!!Top meid!!

@Lala.

Okeee!!Thanks!!Weet ik ook een beetje hoe dat werkt!!Dus in het buitenland is het gewoon duurder als hier??

@ Elinorac

Kunnen we elkaar de hand schudden!!Ook ik ben altijd op wintersport geweest tot aan 5 jaar geleden!!Mis het wel hoor vond het altijd heerlijk!!Helaas zijn bijna al mijn vrienden ook meer van de zon vakanties dus helaas zit een wintersport er nog niet snel in!

Geplaatst

@Fren, wat een goed nieuws...nu even heerlijk genieten, genieten, en nog eens genieten..

Ben eigenlijk naar het andere forum gegaan, maar wilde toch even hier laten weten dat ik morgen mag beginnen met prikken...:yah:

En natuurlijk even spieken hoe het hier met jullie allemaal gaat....

Geplaatst

oh Fren hahaha wist ik niet. Nouja dit is toch een goede oplossing. Mijn hubbie laat me echt niet alleen van een berg afgaan hoor, hij denk waarschijnlijk dat ik elke ski leraar als een potenciele zaaddonor zie hahahaha

Hij houdt ook meer van de zon. Dus geen ski vak meer voor mij helaas. Geniet je ook een beetje voor mij en Caroline??

veel plezier!

Geplaatst

Ik ben niet van plan om het voor altijd op te geven hoor... We gingen de laatste keer met mijn ouders en mijn zus, toen ging hij gewoon wandelen en op de (toen nog) baby passen. Mijn moeder skiet ook niet. Maar mijn vader heeft last van zijn heup, is ook al in de 70, hij zou het heel graag nog willen. Ik heb een vriendin die een fanatieke skivriend heeft en die hebben net in november hun eerste kind gekregen. Hij is daarom ook met vrienden geweest dit jaar. Ik zou het wel leuk vinden om volgend jaar of het jaar daarna met hun te gaan! We hebben het er al een beetje over gehad. En dan kan mijn vriend mooi op alle kinderen passen haha!

Geplaatst

Help,

Kan iemand mij helpen?

Ik ben bezig met de 2e icsi, lange protocol.

Morgen de 1e deca spuit zetten en tot maandag nog

aan de pil.

Maar gisteravond voelde ik me niet lekker, net als vanacht

en nog steeds.

Volgens mij heb ik buikgriep, ik moet, sorrry voor het onderwerp,

steeds naar de wc.

Zou dit invloed hebben op de behandeling??

@ Fren,

Geweldig voor je, en je mag soms best een beetje egoistisch zijn.

Geniet er maar heerlijk van.

Lekker uitrusten, geestelijk dan en daarna kan het beginnen..

Dikke knuffel,

Hermien

Geplaatst

@Hermien, ik geloof dat dat bij de vrouw niet veel uitmaakt, maar ik zou in geval van twijfel gewoon het zh even bellen. Er heerst wel een enorme buikgriep met diarree... In ieder geval WEL spuiten totdat het zh zegt dat je moet stoppen!

Geplaatst

@ fren,

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb toch het zh even gebeld, en aangezien ik geen koorts

heb mag ik gewoon gaan starten, GELUKKIG!!

Dus morgen de 1e spuit zetten.

Hermien

Geplaatst

Hahaha, ik zie dat er hier veel lotgenoten zitten op wintersportgebied - ook ik heb een vriendje dat met geen zes paarden richting sneeuw te bewegen is, en daarom ben ik ook al vier jaar niet meer geweest, tot mijn verdriet! Misschien moeten we met z'n allen gaan en alle kerels op zonvakantie sturen!

Fren, wat een opluchting zeg! Geniet van je vakantie en ski namens ons allen maar extra lekker! (en eet een crêpeje namens mij, en een kaasfonduetje, en drink een vin chaud... of ga je niet naar Frankrijk?).

Geplaatst

ha meiden!

mag ik me hier toevoegen? ik mag begin april starten met spuiten van decapeptyl.

Kan me volgende week aanmelden als ik ongesteld ben geworden..

vind het best spannend allemaal, het is onze eerste icsi poging, dus weet echt niet hoe ik ergens op ga reageren..

Geplaatst

ha meiden!

mag ik me hier toevoegen?

ik mag me aanmelden bij mn volgende menstruatie (eind volgende week) en mag dan de 21e dag beginnen met decapeptyl. Die valt net in april! dan begint't voor mijn gevoel pas..

ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat! het is onze 1e ICSI poging

Geplaatst

sorry voor de dubbele plaatsing, dacht dat er iets fout was gegaan haha

Geplaatst

Hoi Rebel,

Gezellig dat je hier komt! Spannend hé zo'n eerste keer. Komt goed hoor en het forum kan je lekker je ei kwijt! Ik hoop voor jou de eerste en laatste keer!

Succes meid

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden