Ga naar inhoud

Wachtbankje maart


Audrey

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

he meiden wat een bizarr ontknoping voor Annema en Marlijne!! ongelooflijk. Hier de laatste uren van de wachtbank!! De test ligt klaar en lonkt! maar ik durf niet. Ik hoop dat ik morgenochtend durf. Ben echt bijna getraumatiseerd door dit testen. HEb nog nooit een positieve gehad. Ook neit bij mijn dochter want toen had ik een bloedtest.

 

 

 

Hoe voel ik me: pff raar en onzeker. Durf beide opties eigenlijk niet te overdenken. Het zou toch zo zijn dat hij/zij blijft plakken ohhh durf er bijna niet over na te denken. Aan de andere kant proef ik bijna het rauwe verdriet van als het negatief is bibberrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ICSI2009,

 

 

 

Ik lees hier ook continue mee en ik lees de spanning bij alle meiden op de wachtbank. Wat is het toch een vreselijk traject.

 

Ik hoop heel erg voor de laatste wachtenden dat het een positieve uitslag gaat worden!

 

Even een vraagje, dit naar aanleiding van je opmerking dat dit echt jullie laatste ICSI is. In een ander forum kwam vandaag toevallig aan de orde dat de teller na een zwangerschap vanaf 10/12 weken of meer weer op 0 komt te staan. Het blijkt niet bij iedereen bekend te zijn.

 

Jij weet dit toch wel hè? Anders zou je nl. na deze poging, mocht ie mislukken, nog een ICSI kunnen overwegen....

 

Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat het positief. Nog even een nachtje wachten....

 

 

 

X, Martha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super spannend hier!!! Annema ik wil je toch alvast feliciteren.

 

Icsi knap dat je de test kan laten liggen maar morgen moet het echt gebeuren. Nog even en de onzekerheid is voorbij.

 

Marlijnne jij hebt toch positief getest? Waarom moest je dan een echo laten maken? Ik geloof dat ik wat gemist heb maar hoe dan ook heel veel succes.

 

 

 

Mijn duimen draaien voor jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Martha,

 

 

 

JA dat is bekend. Toch hebben we heel bewust gekozen om na zes jaar naar de eerste gelukte poging opnieuw dit traject in te gaan. We hebben van tevoren gezegd dat we het nog twee keer proberen. dit is dus de tweede keer. We zijn al zo ontzettend gezegend met een gezonde dochter van bijna 6 jaar. Het zo onwijs mooi zijn als er nog een kindje komt, maar niet ten koste van alles. Dit vergt zoveel van de relatie, mijn lijf en mijn geestelijke gezondheid (haha) we willen verder ookal is dat met een kras op ons hart. Ik weet dat we zo ook heel erg gelukkig zijn.

 

 

 

Jij succes en bedankt voor je medeleven!

 

 

 

dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kris74: Het staat wel ergens....;-) maar even een korte update voor jou.

 

 

 

29 maart testdag

 

alleen 26 mrt ongi, flinke stolsels->test negatief

 

Maandag toch nog een keer->positief

 

3 testen allemaal positief.

 

Toch echt ongi!

 

 

 

Bloedtest->wachten uitslag

 

echo om te kijken of ze me gerust konden stellen,mocht er wat te zien zijn. Is eigenlijk te vroeg.Bleek dus ook niks te zien. Maar geen bmz.

 

 

 

Nu dus wachten tot volgende week. Of vroege mk en dan blijft het hormoon nog even in je bloed of het is goed.

 

 

 

icsi....heeeel veel succes, zal aan je denken.

 

 

 

Moontje, ben zo blij voor jouu!!!

 

 

 

Marlijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames. Ik kom mijn spullen pakken op mijn vrije woensdag en ga dit wachtbankje verlaten. Ga een eindje lopen...naar...de November mama's! Ik durf het aan, let op:

 

 

 

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

 

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

 

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

 

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

 

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

 

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

 

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

 

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

 

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

 

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

 

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

 

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

 

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

 

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

 

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

 

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

 

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

 

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

 

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

 

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

 

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

 

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

 

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

 

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

 

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

 

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

 

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

 

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

 

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

 

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

 

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

 

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

 

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

 

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

 

Kaykay,TP 13-3, 1 cry, Testen 25 maart

 

Bianca77 NOD 25 maart

 

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

 

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

 

Dromertje TP 13-03 Testen 28 maart

 

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

 

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

 

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 29 maart

 

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

 

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

 

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

 

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

 

 

 

Vanochtend nog een test gedaan en deze was nog duidelijker dan de 1e van afgelopen dinsdagavond: het verticale streepje van de plus was zowat donkerder dan het test-streepje! :bfp:

 

 

 

Vrijdag nog 1x een test (puur voor het gevoel) en dan het ziekenhuis bellen voor de 9 weken echo. Ja, UMC Utrecht doet dan pas de 1e echo, vind ik best wel laat. Maar is dan wel Koninginnedag, dat vind ik wel weer leuk! En spannend of we dan 1 of 2 kleintjes te zien krijgen...

 

 

 

De innestelingsbloeding van afgelopen weekend was verwarrend maar nu ik erop terug kijk was het zeker geen menstruatie. Bij afvegen wel helderrood bloed zo nu en dan en soms met wat slijm erbij en in mijn maandverband (4 stuks in totaal + wat inlegkruisjes in 3 dagen?!) voornamelijk oud bloed. Ik durf het te gaan geloven...

 

 

 

WIJ ZIJN ZWANGER...na 5 jaar...6x IUI & 1x IVF!!! :woohoo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annema, gefeliciteerd! Geweldig!

 

@ICSI, wat een teleurstelling, maar je bent nog niet ongi, dus wie weet....

 

@Arzu, heel veel succes vandaag!

 

@Marlijnne, wat maak jij het spannend zeg. Wie weet een wondertje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annema, van harte gefeliciteerd, In het UMC Utrecht mag je al komen voor de eerste echo met 7 weken hoor ik had ook gehoord dat je pas in week 9 mocht komen voor de eerste echo maar toen ik belde bleek dat ik met 7 weken en 2 dagen een echo krijg dit ivm pasen iets later.

 

 

 

Dus meis nog maar 2 volle weken en dan heb jij ook je echo.

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dit toch een oneerlijk proces, hm. Ik had zaterdag al geschreven, toen ik afscheiding kreeg, dat ik het ook eigenlijk meer gun aan alle meiden die al meerdere pogingen hebben gedaan. Waarom lukt het iemand meteen na 1 poging en anderen na 3x nog niet?! Hier kan ik echt boos om worden... Ik wens jullie allemaal sterkte & een toekomstig wonder toe. Diep vanuit mijn hart ...:CYBER_HUGS:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

marjan wat balen zeg meid, maar ja geen bloed is nog steeds een beetje hoop. Misschien duurt de test wel langer bij je??? Ik ben daar ook zo bang voor he met die laatste poging. Ik kan me denk ik wel voorstellen hoe je je voelt hoor. Een kleine troost is dat je 1 kanjer hebt rondlopen en misschien nog wel cryo's hebt ..........................

 

 

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marjan: wat klote! Krijg je ook nog een bloedtest? Dat geeft echte zekerheid. Ik had zo graag met je op uitgerekend in december willen zitten. Hele dikke knuffel van mij!

 

 

 

 

 

@ Annema: Gefeliciteerd!!!! Wanneer ben je uitgerekend? Ik heb mijn punctie gehad op 12 maart en dan kom ik uit op 3 december. Kijk maar op de volgende site: http://www.vruchtbaredagen.nl/index.php?nl_wanneer-innesteling-,7&PHPSESSID=41f4b1ff82765df13398319fa52b2347

 

 

 

X Moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sannie66

Marjan, da's balen, kl*te, verdrietig, sh*t..... huil maar lekker, gooi, smijt, doe wat nodig is meissie... maaarrrr je bent nog niet ongi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje, ik heb heel ouderwets 40 weken in de agenda zitten tellen vanochtend, haha! Ook ik had de punctie op vrijdag 12 Maart, dus ben gaan tellen vanaf vrijdag 26 Februari. En dan kom ik ook op 3 December uit! Wij gaan precies gelijk op, leuk! Ik dacht eerst dat ik een November mama zou zijn, maar toch net aan December. Ergens durf ik pas na de echo aan te sluiten bij de December mama's. Aan de andere kant is het ook leuk elkaar al wat te leren kennen en alles met elkaar te delen. Dus...wie weet kom ik dit weekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annema en moontje geniet ervan. Hier nogsteeds leeg kan geen eens huilen. Ik ben inderdaad nog niet ongi maar dat was vogie keren ook. Als ik zwanger was geweest had ik echt wel iets moeten zien. En de test was witter dan wit echt hoor het is over en voorbij.

 

 

 

Nu moeten we door. Het heeft niet zo mogen zijn. Ik ben verdrietig, terleurgesteld maar ik kan het accepteren.

 

 

 

Positief: wat een wonder is mijn dochtertje toch. 1e keer icsi en raak. pff had er niet aan moeten denken om dit de eerste keer mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

 

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

 

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

 

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

 

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

 

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

 

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

 

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

 

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

 

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

 

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

 

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

 

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

 

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

 

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

 

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

 

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

 

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

 

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

 

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

 

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

 

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

 

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

 

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

 

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

 

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

 

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

 

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

 

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

 

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

 

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

 

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

 

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

 

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

 

Kaykay,TP 13-3, 1 cry, Testen 25 maart

 

Bianca77 NOD 25 maart

 

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

 

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

 

Dromertje TP 13-03 Testen 28 maart

 

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

 

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

 

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 29 maart

 

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

 

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

 

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

 

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

 

 

Dit doet toch pijn!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden