Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Gast Sannie66
Geplaatst

@Aafke, doe waar jij je het best bij voelt... of het huilen is, vloeken... het is gewoon k*t... sterkte meis..

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Aafke ik begrijp precies wat je bedoeld. Het begint hier nu ook aardig door te zetten. Moet helaas wel de ballen gebruiken tot de test morgen definitief de verkeerde kant op wijst. Maar met het inbrengen van de bolletjes is mijn vinger niet wit maar rood. Dus het kan niet anders dan fout zijn.

Ik heb ook mijn mindere en goede momenten vandaag. Gelukkig kan ik ook verdrietig zijn bij de mensen in mijn omgeving en dat doet zo goed daar heb ik geen woorden voor. Mijn collega's waren geweldig vanmorgen en daarnet mijn vriendin ook.

sterkte

Ik kleur mezelf pas rood als de uitslag van het bloed het ook aangeeft. Een heel klein beetje hoop moet je blijven houden zeggen ze dus dat doe ik dan maar.

Dikke knuf van de andere kant van je scherm!

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Hier even een hele hopeloze Renate!

Ik heb vandaag weer negatief getest (net half uurtje geleden) daarna ziekenhuis gebeld die gaven direct al aan tja als je dan komt bloed prikken moet je niet te veel verwachten. Waarschijnlijk is de hsg ook daar zo laag dat deze poging ook eigenlijk wel mislukt is.

Wie heeft er ervaring met een negatieve TT en een positieve Bloedtest???

Please help me

Geplaatst

Sandra en Aafke; wat ontzettend balen meiden, het is jullie en iedereen zo gegund.. hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven en ik weet dat er een kleintje op jullie wacht!

Heel veel sterkte..

meiden in de wacht; je mag eventjes de moed opgeven, maar nooit de hoop!

Geplaatst
Hoi Allemaal,

Ik heb vandaag weer negatief getest (net half uurtje geleden) daarna ziekenhuis gebeld die gaven direct al aan tja als je dan komt bloed prikken moet je niet te veel verwachten. Waarschijnlijk is de hsg ook daar zo laag dat deze poging ook eigenlijk wel mislukt is.

Please help me

Lieve Renate, wat bot zeg! ik heb geen ervaring hiermee. Ik zou toch die bloedtest doen, al is het maar om aan die onzekerheid een einde te maken. Snap je hopenloze en machtelozen gevoelens. Er is niets wat ik kan schrijven wat je helpt. Ik kan je alleen maar zeggen dat je niet alleen staat. Iedereen hier kent je gevoel. Ik hoop dat dit een beetje helpt. Heel veel sterkte ik denk aan je.

Geplaatst
Hoi Allemaal,

Please help me

Hoiiiii

Ik heb een keer tot de 7de week negatief getest op urinetesten en bloed dus wel met kleine sprongen, Het kan dus wel hoor, maar om de klap niet te hard te maken als het niet zo is, hou allebei de opties open.

Ik hoop voor je dat het ook zo gaat worden en dat je bloed wel zwanger aangeeft.

Successsss

Geplaatst

Oh jaaa, als ik zorg dat ik de 22ste april ongi ben mag ik weer starten met de decapectyl, dus een lading spuitjes mee in de koffer/handbagage hihi.

Op 18 mei direct na mijn vakantie dan de uitgangsecho en hopelijk start gonal, met een verwachte punctie dan begin juni (oeffff dat klinkt ver weg)

Ikke dus wellicht op bankje juni weer back in town. De nu rode meiden, hoe gaat het dalijk bij jullie. Gaan we weer samen op, ik hoop het wel.

Enne, ik zeg expres nu rode meiden want de rest zorgt voor een groene, Genoeg rood nu overal gezien....................

Dikke x, ik blijf jullie volgen.

Geplaatst

Hoi Pieternel'

Bedankt voor je berichtje!

Ik moet geloof ik echt op een wonder gaan hopen.

Mijn moed zakt echt regelrecht mijn schoenen in op dit moment.

Ik ga jullie op de hoogte houden. Echt wat een kut lijf heb ik toch!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of geef me rode duivels of een positieve test maar niet geen van beide.

Ik zal dus waarschijnlijk ook in juni weer gezellig samen met jou op het wachtbankje zitten hahaha.

Geplaatst

Hier nu ook beige/ lichtbruin en dat is normaal het teken van de :evil4: en ook bij de mk was dat zo.Denk dat dit wondertje niet goed genoeg zijn best heeft gedaan:(

xxx

Geplaatst

Arzu, ik ook al, heb de hoop ook meteen opgegeven, bah!

Renate, ik zou zeker voor die bloedtest gaan, mijn schoonzus was overtijd en testte steeds negatief, toen ze eindelijk pos. had en naar de vk ging bleek ze 7 weken zwanger te zijn en het is allemaal gewoon goed gegaan, ze staat op dit moment op klappen, dus ik bedoel maar, alles kan, zeker als er nog geen bloed is, heel veel succes, ik duim voor je!!

Liefs Marielle

Geplaatst

Hoi Marielle,

Ik ben toch zo blij met jullie!

Elk positief bericht is er 1. Sorry dat ik weer zo nega ben vandaag maar de onzekerheid neemt even beslag op mij.

Gelukkig heb ik jullie op dit forum en kan ik alles even heerlijk kwijt bij meiden die me begrijpen!

Echt meiden ontzettend bedankt voor jullie steun.

Een hele dikke kus

Geplaatst

Hoi

Hier wel een klein beetje positief nieuws. We hebben vandaag bericht gehad dat we twee cryo's hebben!

Verder vooral wachten...

Moontje

Geplaatst

He moontje dat is toch SUPER nieuws!! Ik zou er onwijs blij mee zijn. Geeft toch een beetje lucht, al hoop ik dat je ze niet nodig hebt natuurlijk!! Nog paar dagen!! hoe hou jij het vol??

Hier gaan de dagen relatief snel. De avonden vindt ik erg moeilijk en in de ochtend toch bang om rood te zien. Verder blijft het een rot tijd!!

Hou vol meissie

Geplaatst

Hier langzamerhand donkerbruin met stolsels, niet goed dus!

De poging is mislukt.

Pffff nu waarschijnlijk tot augustus!!! wachten ivm wachtlijst op donorzaad.

Mijn man charm was al boos op zichzelf waarom kan het dan niet gewoon op de normale manier en kan ik het niet.

pffffff

xxx

Geplaatst

Hier heeft het ook echt helemaal doorgezet met de bijbehorende buikpijn erbij. Straks voor de vorm toch bloed laten prikken en ons gelijk in laten plannen voor ICSI nr 4 na de zomer. We hebben nog 3 cryo's en als alles goed ontdooid zelfs 2 kansen hiermee. Maar we willen niet te lang wachten na de cryo's als ook dat niet mocht lukken. Dan staat dat alvast vast. Dit jaar zal duidelijk worden of we kinderloos blijven of dat we ouders gaan worden.......... Na een 4e poging stoppen we er mee.......

Geplaatst

Och witje ook zo heftig pfffffffff!

Ik zat vandaag te denken wat als de kid ook allemaal weer niet lukt?

willen jullie dan voor adoptie of dergelijke of ook niet?

Dikke knuffel!!!!!

Gast dromertje
Geplaatst

hallo lieve dames,

Jeetje, de laatste berichten zijn niet goed.

Kan iemand mij trouwens op het lijstje zetten want ik sta er nog niet bij. Ik weet niet hoe dat moet.

Vandaag is wachtdag 14...

Zaterdag 13 maart was de tp.

Ik heb heel braaf nog niet getest. We zouden eigenlijk 1 april testen (leek ons wel grappig) maar vanochtend besloten dat we zondag gaan testen.

Dan is het de 16e dag. Ik kan niet tegen de onzekerheid meer.

Mijn urine is nog helemaal helder. Mijn tieten zijn wel iets gevoeliger. Mijn temp is nog hoog en ik heb de hele tijd honger!

Bij mij zijn er 2 emmy's teruggeplaatst.

Mijn man en ik hebben wel het idee dat het raak is dit keer, maar mijn lichaam heeft mij wel vaker voor de gek gehouden.

Ik werd een keer op de 17e dag na tp ongie!! En natuurlijk denk je dat je al de signalen herkent en denk je jezelf al zwanger.

Ik vind het spannend en doodeng. Ik hoop dat ik een groen regeltje mag worden. Ik heb 2 jaar geleden een mk gehad dus ik ga pas echt juichen als ik ook echt een baby in mijn handen vasthou. Maar ja, eerst een positieve test he...

Bij ons in het ziekenhuis doen ze ook geen bloedtest. Maar omdat ik een mk heb gehad ga ik wel vragen of ze me goed in de gaten willen houden.

Bovendien is het ook heel spannend, misschien hebben allebei de emmy's wel een plekje gevonden.

Zie je, doe ik het weer!! Dromen alsof het al zo ver is, des te harder komt de klap dan aan.

Zucht, meiden ik heb jullie nodig om me nog even door deze dagen te slepen!!

En natuurlijk, voor degenen die nu in het rood staan...geef alsjeblieft niet de hoop op!!! Je hoort de meest gekke verhalen en ik heb zelf altijd zoiets van: ja, wel bij de ander maar dat gebeurt natuurlijk niet bij mij...MAAR TOCH, is het belangrijk om positief te blijven, hoe moeilijk ook.

Een dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Bianca77 NOD 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Dromertje TP 13-03 Testen 28 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 29 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Dromertje jij staat op het lijst! Ik weet hoe moeilijk is maar laat je jezelf niet gek maken door je lichaam. Jij voelt nu alles en nog wat en ben bang omdat je al en mk had maar jij bent toch niet voor niets Dromertje! Durf dromen dat het goed komt. Dikke knuffel:aaaflowersmiley:

Ik heb trouwens mijn testdatum veranderd omdat ik mag maandag al voor de bloedtest. Tot nu toe best rustig, ik heb al een week last van licht bruine afscheiding maar het wordt niet meer dus ik weet het nu even echt niet. Heb ook beetje buikpijn maar anders dan ongi pijn. Ik heb nu nog in ieder geval hoop.

Ben van de weekend weg dus hierbij wens ik iedereen een rustig weekend.

Voor Witje,Arzu,Ralletje en de rest die onlangs van de bank af is sterkte! Ik vind het rot en ik leef met jullie mee!

eehhn ik wil geen ROOD meer zien als ik terug ben!!!!!!:evil:

Geplaatst

Tjemig dames, nu wordt het wel heel veel rood hier.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte met het verwerken van (alweer) zo'n tegenslag.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Wat verschrikkelijk balen voor iedereen bij wie het dezekeer helaas weer niet is gelukt. Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt maar probeer de moed niet te verliezen. Baal een dag flink, verwen jezelf met lekkere dingen, ga even lekker shoppen, doe even lekker lelijk tegen je man en probeer dan de volgende dag weer positief op te staan.

Ook ik zit hier langzaam gek te worden thuis. Ik mag dinsdag voor een bloedtest komen maar kon me gisteren niet inhouden en heb stiekem een test gedaan. Sloeg natuurlijk helemaal nergens op want ik zat pas op wachtdag 7 na een terugplaatsing van een verse emmy. Test was dus ook negatief. Nog even wat meer geduld hebben. Weet eigenlijk niet hoe ik me voel. Voel eigenlijk vrij weinig. Geen steken, geen buikpijn maar ook geen bloedverlies. Wel enorme gespannen borsten maar dat komt natuurlijk door de bolletjes. Nou ja, nog maar even een paar dagen geduld, pfffffff.

Gast dromertje
Geplaatst

Kris74 harstikke bedankt dat je mij op de wachtbanklijst hebt gezet.

Tinusje herken dat gevoel van eerder willen testen, stiekem hopen dat ie positief uitslaat en dan toch teleurgesteld zijn als ie dat niet doet. En vervolgens spreek je met jezelf af dat je toch echt gaat wachten...

Bij sommigen die eerder testen was het resultaat positief, dus natuurlijk kan het wel, maar die klap is iedere keer zo groot als je een negatieve test ziet. Ik word dan meteen sjachie en voel me zo down.

Daarom probeer ik mij dit keer al wel in te houden.

Maar zoals het een dromertje betaamt: ik ben al hele verhalen aan het verzinnen wat die emmy's allemaal aan het doen zijn.

De ene is een vreetzak (omdat ik zoveel eet geef ik hem maar de schuld..) en de ander is een relaxt meisje die lekker aan het tutten is.

Ze zeggen dat je niet al zo vroeg van die verschijnselen kan hebben (zoals continu honger hebben), dus wijt het maar aan mijn levendige fantasie, hahaha.

Girls, hoe moet ik het nou volhouden...:bottom:

Geplaatst

Nou wij hebben het bloedprikken achter de rug. Nu wachten op de uitslag, maar die is, het kan ook niet anders, vast negatief.

We hebben onze cryo afspraken al weer staan. 1 cyclus overslaan en dan voor een cryo ergens in mei.

We hebben ook alvast onze 4e icsi in de agenda staan. En voor die tijd een gesrek met de Professor. Als er nog hoop is doen we de 4e poging, zo niet dan stoppen we er mee.

Wij gaan niet door voor adoptie, dat kunnen wij niet betalen en ik weet nu al dat ik de stress en de zenuwen niet aan kan. Tot bijna het laatst kan het worden afgeblazen en dat zou ik niet kunnen verdragen. We willen dan rust en genieten van de kinderen van onze fam en vrienden. En vooral van elkaar en wat we samen hebben.

We zullen wel zien hoe het allemaal verder gaat lopen, het is en blijft spannend en je hebt gewoon een dosis geluk nodig. Er is niets wat je ook maar kan doen om de kansen te vergroten. Je lichaam laat het toe of niet dat is de natuur.

liefs en jullie horen de definitieve uitslag vandaag nog wel.

Sterkte allemaal

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden