Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi meiden,

Nieuwe maand, nieuwe kansen...

Ik zit nu op CD 11 en heb vanmorgen een echo gehad om het bms te meten. Die was al 8 a 9 mm. Goed dus. Maandag zou ik normaliter de tp hebben, maar er is geen plek in het AMC en dinsdag ok niet. Woensdag ben ik aan de beurt, als alles goed gaat dan. Maar daar gaan we wel van uit!

Dus....wie komt me vergezellen hier? Gezellig, kunnen we samen weer wachten, wachten en nog eens wachten...

Audrey, TP 17-02, ? cryo, testen 03-03

• Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

ik hoop hier ook bij te komen

hopenlijk eind volgende week punctie

dus.... tot snel

hou een plaatsje vrij voor me

ik kom zsm

Posted

Eindelijk, daar is mijn wachtbankje... Ik kan er nog niet op want moet nog beginnen, maar dat gaat volgende week gebeuren, verwacht net voor half maart de TP en dan kom ik erbij!

Succes alvast jullie!

Caroline

Posted

Thats a deal Fren, dat dit voor ons allemaal maar het laatste wachtbankje mag worden. Ik begin ook eind volgende week. Dus ik verwacht de punctie in de week van 8 maart.

Het gaat een spannende maand worden!!!!

Succes allemaal!!!!

Posted

Hoi Meiden,

Ik zelf ga nu met het lange protocol beginnen dus denk dat ik eind februari kan gaan beginnen.Dus ik denk dat als alles mee zit ik pas eind maart begin april een punctie heb.

Zo te lezen zijn er meer meiden die het lange protocol volgen of vergis ik mij.

Groetjes Bianca

Posted

Als alles goed verloopt, heb ik volgende week dinsdag de terugplaatsing... en hoop ik op dit wachtbankje plaats te nemen.

Groetjes, Magda

Posted

Hey meiden,

ik hoop hier ook te kunnen komen.

Heb 2 weken geleden een miskraam gehad en ben nu aan het wachten op mijn ongi wat rond 25 februari ongeveer zou moeten komen .

Als de cyclus tenminste op orde is:toppie:.

Dat wil zeggen dat ik dan een eind maart wachtbank plaatsnemer ben:clap2:.

heel veel succes iedereen iig!

Liefs Arzu

Posted

Voor alle meiden hier die al wachten of nog plaats gaan nemen hier wens jullie het allerbeste.

Mika

Wachten is zwaar maar de moeite zeker waard

Posted

Hoi,

Hoop dat ik op het wachtbankje van Maart kan plaatsnemen.

Ik verwacht in Maart een terugplaatsing te hebben van 1 (of 2) cryo's.

Zal erom hangen of het testen in Maart of April zal zijn.

Iedereen heel veel sterkte en succes!!

Groetjes,

Chantal.

Posted

Hoi,

Deze morgen een terugplaatsing gehad van twee emmies.

Het lange wachten kan weer beginnen....

3 maart mag ik bloedtest doen.

Magda

Magda, TP 16-02, 2 emmies, testen 03-03

Audrey, TP 17-02, ? cryo, testen 03-03

Posted

Oh wat geweldig!! Het wachtbankje maart waar een aantal van ons zo naar hebben uitgekeken... zelf kom ik net niet op dit bankje denk ik (rond half maart punctie) of net wel. Alle meiden hier heel veel succes!!! Op naar eindelijk eens een overwegend groene maand!! En houd de boel hier warm voor ons en de aprillers!!!!

Knuffel Nathalie!

Posted

Wat spannend allemaal!!

Hier gisteren officieel groen licht voor de tp volgende cyclus.

Mijn hcg stond nog op 9 van mijn miskraam, maar mijn cyclus was al goed op gang en de eisprong al geweest.

Weer heeeeeeeel erg spannend hoor.

Of het lukt en als het lukt of het goed gaat deze keer:toppie:

Magda ik duim!!!

Posted

Ik hoop in maart ook nog hier terecht te komen, maar het zou ook april kunnen worden.

Voor de dames die al op dit wachtbankje zitten, veel succes.

Posted

owh eindelijk het maart bankje.. net als nog wat mensen hier verwacht ik half maart een terugplaatsing.. ik zit dus net op het randje van maart/apri met onze eerste icsil.. spannend.. vrijdag mag ik mijn eerste spuit zetten

Posted

Thanks Fren! Nee, als ik deze morgen niet gebeld wordt is het goed gegaan. En dan hoor ik in het ziekenhuis of het er 1 of 2 zijn die ze terugplaatsen. Ik zie er naar uit, maar ik zie ook erg op tegen de wachtweken. Ik vind die zo ZWAAR!!! Ik laat vanavond weten hoe het gegaan is.

Magda: welkom op het bankje. Ik zal voor je duimen en succes met wachten ;)

Posted

Hi allemaal,

Hoop ook dat ik op dit wachtbankje mag plaatsnemen.

Zeer waarschijnlijk hebben we in maart een terug plaatsing van één of twee cryo's.

Het zal op het randje zijn of ik maart of april zou mogen testen.

In ieder geval voor jullie allemaal heel veel geluk en succes gewenst deze ronde!

Groetjes Sanne

Posted

heel succes en veel geluk allemaal!!

Ohw,...ik hoop zo dat ik hierbij mag komen.... Volgende week woensdag de punctie!

groetjes

Posted

De terugplaatsing is een feit! Allebei de cryo's hebben het proces overleefd en zitten nu lekker warm in mijn baarmoeder. Twee stuks van goede kwaliteit, 1 8-cellige type 2 en 1 morula. En nu is het wachten geblazen.

Magda, TP 16-02, 2 emmies, testen 03-03

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 03-03

Posted

Audrey, heel véél succes toegewenst.

En dat 3 maart een memorabele dag mag worden!

Ik duim ook voor jou,

Groetjes, Magda

Posted

Hey meiden,

Ook ik hoop deze maand weer op het WW plaats te kunnen nemen.

Wij hebben namelijk dinsdag onze eerste fm weer voor een onze laatste cryo tp, ik hoop zo dat het lukt anders moet onze donor weer gaan spuiten en wij vinden het al zo geweldig dat ze dit 1x heeft gedaan en nu wil ze ook nog detweede keer doneren.

Ik wist een paar jaar geleden niet dat er zulke mooi Engelen bestaan!!!!!!

Meiden die alweer plaats hebben genomen 3 maart is een mooi dag om een positieve test in handen te krijgen

Posted

hey chantal, ik duim heel hard voor je dat deze cryo raak is!

En idd engels bestaan, geweldig dat die vrouw dat doet!!!

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use