Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ow jee..... Kiki, Sem, Sophie, Faas, Lieve, Roos en Nemanja... BETERSCHAP!!!!

haha Roos, die Milan, geplast in de projector hahaha...

En slapeloze nachten, heel vervelend!! Maar het gaat over .... hihi ooit. (flauw hé?)

Hebben jullie verder een mooie kerst gehad?

Wij hebben genoten, van het eten, het bezoek, maar vooral van ons menneke. Op zo'n dagen besef je (alweer) hoe gelukkig we zijn met hem.. Na jaren van een vreselijk emo-ik-wil-geen-kerst-zonder-kindje-vieren, nu alweer onze tweede kerst als pappa en mamma.. en zó trots..

Manuela, ik weet niet of Sem en Sophie dat al mogen, maar Kiki mag een hoestdrankje. Moet je even navragen bij drogist of apotheek.

En ik heb voor Len tussistin van VSM, druppels, helpt (bij Len) heel goed tegen het hoesten!

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nog steeds ziekenboeg overal dus. Balen hoor meiden!

Roos, die Milan van jou doet nu al aan ver-piesen hahaha.

Thomas heeft in onze kraamweek een meter ver gepoept, zo in een schaaltje chocolade voor de visite.....

Thomas ook erge uitslag in liezen en zelfs op zijn zakje. Smeer hem steeds in met beetje sudo-creme. Zag ik van de week opeens een rare bult in zijn piepie............had ie een harde.......hahaha. Ging steeds omhoog staan. Ik pieste bijna in mijn broek van het lachen.....mijn grote kleine ventje hahaha

En hoe heeft iedereen kerst gehad? Len en Luca ernstig verwend met cadeau's en de rest?

Hier wisselend geweest. Gisteren met mijn zus en haar gezin bij mijn moeder geweest, brunchen. Gelachen, maar zeker ook gehuild en boos geweest om het feit dat mijn vader er niet bij was.

Vandaag verjaardag van oma van Robbert. Werd 90 jaar.

Beetje stijve boel, maar best gezellig geweest.

Ben wel erg blij dat het voorbij is. Op naar zijn eerste sterfdag in maart.......

Liefs Laura

Geplaatst

He lieve laura,

ja dat lijkt me zo moeilijk, de eerste kerst zonder je vader. en nu alweer bijna een jaar geleden dat hij overleden is, weer een mijlpaal. ik kan me er niks bij voorstellen, alleen dat het intens pijn moet doen... dikke digiknuffel!

en alle kindjes veel beterschap, hier ook weer even een beetje minder, volgende week gaat toch de ka even naar ebbe zn bronchieen kijken. ze reageren spastisch volgens de ha. en dat hoesten snachts is natuurlijk erg vermoeiend, hij heeft wallen joh, niet normaal. en veel slapen overdag, maar vandaag weer wat normaler.

maar ja, ook hier, gaat t weer over ons, haha.

blij dat kiki wat beter is en verder hoop ik dat t een beetje losloopt met de kindjes en we gezond het nieuwe jaar in kunnen.

Lis

Geplaatst

Lau, het lijkt me ook moeilijk inderdaad zo'n 1e kerst zonder je vader.

Kan me voorstellen dat je blij bent dat de feestdagen voorbij zijn.

Roos; beterschap voor jou en je (aanstaande) man.

Hopenlijk zijn jullie wat opgeknapt. Enne jouw kleine kereltje doet nu al aan ver-piesen!

Haha, dat belooft wat.

Manuela en Cyn; ook beterschap voor jullie kindjes!!!

Amanda ik vond dit stukje wat je had geschreven zoooooooooo herkenbaar:!!!!!

Wij hebben genoten, van het eten, het bezoek, maar vooral van ons menneke. Op zo'n dagen besef je (alweer) hoe gelukkig we zijn met hem.. Na jaren van een vreselijk emo-ik-wil-geen-kerst-zonder-kindje-vieren, nu alweer onze tweede kerst als pappa en mamma.. en zó trots..

Eindelijk eens een leuke kerst!!! Precies zo voelde ik het ook!

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Laura van mij een dikke knuffel...moeilijk blijft het hoor!

En jou thomas al een grote jongen.....hahahahhahahaha

Beterschap voor alle kindjes en papa`s en mama`s.

En hier net als bij amanda en beau een heerlijk kerst gehad!

We hebben zo genoten van ons meisje...warm gevoel geeft dat!

Ze was ook zo lief...2 uur gourmetten en dan steeds lief blijven en ook nog lekker mee eten...petje af voor mijn meisje!

Andere zeiden ook al wat is ze lief...trots trots trots...hahahahahaha

Ja en dan vandaag weer gewoon aan het werk......echt geen zin in...hahahha.

Maar goed er zijn er hier die zelfs met de kerst gewerkt hebben..zoals bianca...dus ik mag niet klagen!

Met de andere meiden verder goed?

Nog even een vraagje aan jullie allemaal...gaan julie je kindjes wakker maken met oud en nieuw.....ik roep steeds..ik maak haar wakker om half 12...en wat doen jullie?

Beau wat heb je een leuke plaatjes weer....crea beau...hahahahha

Geplaatst

Hey meiden,

Joos, ik laat hen lekker slapen hoor. Wij zijn die avond bij mijn zus, en dan slapen ze in campingbedjes op de kamer van mijn oudste neefje, die niet naar bed zal gaan.

Ben een beetje bang dat als ik ze eruit haal, ze misschien bang zijn voor het vuurwerk. Natuurlijk vind ik hun snotneuzen ook een reden om niet met ze naar buiten te gaan.

Maar misschien haal ik ze toch wel uit bed hoor, weten niet hoe het loopt.

Groetjes

Geplaatst

hallo hier weer even een berichtje van mij/ons!!

iedereen de kerstdagen goed doorgekomen???wij wel hoor was gezellig en weer veeel te veeeel gegeten

onze tim is voor het eerst ziek VRESELIJK

vanaf zaterdag is hij al aan de diarree zeker 6 poepbroeken op een dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vandaag maar de huisarts gebeld maar daar word je ook niet wijzer van

schijnt een virus te zijn waar je niks aan kunt doen

ook is het vreselijk verkouden nu( heeft hij van mij)

doet gewoon zeer om je manneke zo te zien

jeetje laura wat gaat de tijd snel,alweer bijna 1 jaar geleden van je vader

dikke knuffel namens Tim en mij

groetjes steph

ps probeer weer wat meer te schrijven

Geplaatst

Steph, wat vervelend van Tim. Beterschap! Wel lekker laten drinken hoor, dat is goed voor hem.

Joos; wat knap 2 dat Anne-Meya zo lang aan tafel heeft gezeten! Wauw!!!

Dat houden ze hier niet vol hoor hahaha. Wat kan je dan trots zijn zeg!

Leuke plaatjes hè?! Ik dacht weer eens tijd voor wat anders!

Ik weet niet of ik de meiden uit bed haal.

Ik denk het eerlijk gezegd niet.

We vieren het bij ons, er komen vrienden bij ons.

Maar even zien hoe het loopt.

Vraagje nog even; slapen jullie kinderen ook zo weinig overdag?!

Hier gaan ze er om half 8 uit ongeveer (en dan zijn ze al even wakker daarvoor) en dan slapen ze tussen de middag een uur en dan pas weer als ze naar bed gaan.

Ik zou wel willen dat ze wat meer sliepen :) haha.

Hoe zit dat bij jullie schatjes?

Vervelend Joos dat je weer werken moet!

Daar heb je dan helemaal geen zin in als je zo lekker vrij bent geweest!

Geplaatst

he steph...wat vervelend weer......ik hoop dat ie weer gauw beter is!

Beauhier slaapt anne-meya altijd weinig overdag...maar sinds 1 week weten we niet wat ons overkomt!

Zoals nu...ze is om 11 uur gaan slapen en doet dat nu om half 2 nog.....ja niet te geloven hè...sttttttttt,,,niks zeggen hoor...hahahahahha

Heb net ff haar kamertje gedaan....heerlijk ff tijd daarvoor!

Geplaatst

vorig jaar was Len wakker met oud op nieuw, toevallig, toen kreeg hij nog een fles rond die tijd.

Maar dit jaar laat ik hem liggen, mits hij niet wakker wordt.

Hij snapt er toch nog niks van, en is misschien bang voor dat geknal?

Steph, beterschap voor Tim.

Lis, arme Ebbe.. ook beterschap!

Haha Laura, die thomas.

Joos, weer werken, bah...

Allemaal genoten zo te horen, heerlijk hé?

Laura, moeilijk zo zonder je vader lijkt me.. wel fijn dat jullie samen waren, en ook samen verdrietig kunnen zijn..

Sterkte.

Geplaatst

Hoi lieve dames,

Zo te lezen hebben jullie allemaal een fijne kerst achter de rug. Nu op naar de oliebollen. Hier is de rust een beetje weergekeerd. De bouwvakkers hebben vakantie en het ziet er naar uit dat het volgende week weer gaat vriezen dus.... wellicht na de vakantie van de bouwvakkers weer vorstverlet. Ach, van de zomer zal het wel klaar wezen....

En wat betrefrt oud en nieuw. Wij halen de dames niet uit bed. Onze oudste werd vorig jaar voor het eerst wakker van het vuurwerk. Toen hebben we hem achter het raam laten kijken en toen het wat rustiger werd is tie weer gaan slapen. Dat gaan we dus met de dames ook doen, slapen ze door dan slapen ze door, slapen ze niet door, dan halen wel ze er even uit. We zijn lekker thuis en wellicht liggen we zelf ook lekker in bed tv te kijken....

Geplaatst

Oh ja, de middagslaapjes. Wij hebben echt luie meiden hoor.... 's ochtends zijn ze rond zeven uur op, gaan dan rond tienen weer naar bed en rond drieen nog een keertje. Ze slapen dan ongeveer een uurtje per keer. Daarna liggen zo al rond vijf uur half zes weer in bed...

Geplaatst

hey meiden,

ik ga (denk ik)milan om 00.00 uur met oud/nieuw wakker maken

zo net voor het vuurwerk!!

ben bang dat hij er wakker van wordt en bang wordt..

nog iemand die wakker blijft?

Geplaatst

Ik zelf blijf wel wakker hahahahaha.

Jij toch ook wel Roos hahaha (sorry ben beetje slap!)

Vonnie, wat een lekkere slapers heb je zeg!!

Joos, wat fijn dat Anne-Meya nu lekker slaapt!!!

Houden zo!!!

Als de meiden wakker van het vuurwerk worden dan haal ik ze lekker naar beneden, wel binnen hoor.

En anders dan laat ik ze lekker doorslapen.

Ben zelf niet zo'n vuurwerk-fan.

Vind het wel mooi hoor, maar vind het doodeng om aan te steken!

En om te kijken doe ik altijd binnen of van een veilige afstand (watje die ik ben haha!)

Geplaatst

Hallo weer,

Hier wordt zeer wisselend geslapen.

Ze worden gemiddeld rond 8uur wakker en gaan dan rond 12uur weer naar bed. Slapen dan 2-3 uurtjes tot 19uur de laatste fles erin gaat en wij aan onze avond kunnen beginnen.

Maar op 1e kerstdag werd ons span, en wij dus ook, pas om 9.30 wakker. Dat is pas genieten zeg!

Soms zijn ze rond 11uur niet meer te genieten en stop ik ze in bed. Naar gelang ze wakker worden krijgen ze brood en fles erna. Dan slapen ze meestal nog even tussen 16-18uur.

Groeten weer

Geplaatst

Ja, we schrokken er zelf van hoor. Maar het hele ritme was meteen weg haha.

Nu was er al weinig ritme met kerst, dus ook geen probleem hoor.

Kan ik best aan wennen haha

Geplaatst

o Laura heerlijk half 10. Dat heb ik ook een keer gehad.. dan schrik je echt wakker.. haha.

Ik moet Len soms echt om negen uur wakker maken, anders slaapt ie gerust door tot half 10 of wie weet hoe laat.. maar als ik dat doe is zijn ritme weg en is er geen land mee te bezeilen..

Maar ik mag echt niet klagen half 9/9 uur is heeeerlijk.

Geplaatst

Len ook een heerlijke slaapkop dus, wat een heerlijkheid haha.

8uur is ook prima hoor, maar vroeger niet.........

Vorige week kwamen ze een keer om 7uur en dan lijkt het nog nacht haha.

Geplaatst

ja, dat is dan ineens heeeel vroeg hé?

Len zat vorige week in een sprongetej toen was het ook 3 dagen half acht... pfff ben ik niet gewend.. en dan denk ik meteen ONEE als hij maar geen nieuw ritme maakt hiervan..

Geplaatst

Half 8? Ben jaloers hahaha.

2e kerstdag was het half 6!

En ja dat voelt nog als nacht hahaha.

Geplaatst

ow Bo, das idd nacht... zeker nu, in de winter, als het nog lang donker is..

Geplaatst

Nou kan ik er wel vrij goed tegen hoor minder slaap.

Gelukkig maar.

Leuke foto's had je weer Amanda op het decembertopic!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden