Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dankje Bo.. ik ben ook zó trots.. je kent het vast, dat heerlijke gevoel..

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he het is weer lekker gezellig hier!

steph; veel beterschap voor de kleine, vooral de eerste keer is naar, maar het blijft supervervelend en eng en naar als ze ziek zijn he?

beau, hier slaapt ebbe tegenwoordig best veel overdag, maar dat gaat met vlagen. meestal 2 keer per dag 1-2 uurtjes, soms dus wel 4 uur, soms maar anderhalf. de laatste tijd veel omdat hij snachts weer veel hoest.

joost: die anne-meya! superknap vind ik het, ja terecht dat je trots bent!

ebbe was niet echt zichzelf met kerst, moe, hoesten, maar wel vrolijk. maar ja, eerste kerstdag kerstlunch: voor de eerste keer brood geweigerd (timing ebbe!) en klein beetje melk... tweede kerstdag: schoonmoeder heerlijk kerstdiner gemaakt en toen ebbe wakker werd tijdens de soep geprobeerd eten te geven, maar hij was zooooooooo moe en hoesterig dat t niks werd. vreselijk als dan iedereeen aan tafel van alles erover roept en mij aanspreekt op het feit dat ik t zo zielig vond. bah, ik vond het heeeeeeeeeeel erg vervelend. alsof ik altijd alleen maar ebbe zielig vind... ja, dan loopt hij binnenkort echt met je weg hoor!!! hou toch op zeg, ik werd er een beetje boos van. en later zei hub ook nog dat hij dat ook wel vond. nou zeg, stomme familie ook! ik moet er wel een beetje op letten, dat weet ik wel, maar t valt heus wel mee hoor. he bah, ik kan er nog pissig om worden. en dat heeft onze kerstdagen en gisteren wel ietsje minder leuk gemaakt... en eigenlijk ben ik nog steeds niet helemaal happy ermee. ik vind het echt vervelend dat hij zo commentaar levert op wat ik doe. ik hoop maar dat ons weekendje evengoed leuk wordt...

hebben jullie dit soort dingen ook wel ns?

oh ja, ik ga gewoon hopen dat ebbe doorslaapt. zo niet zien we dat nog wel.

Groetjes,

Lis

lis

Geplaatst

hallo

nee onze tim is ontroostbaar,huilt de hele dag en mopperd

niks is goed

echt zielig,maar hij drinkt nog steeds goed gelukkig

dat is het belangrijkste

ben wel blij dat ik deze week vrij heb

ZUCHT!!!!wat een zorgen

steph

Geplaatst

Lis.. stront vervelend hé als iedereen het beter weet, daar kan ik niet tegen, en wordt er ook heel boos om. Ik kan dan ook echt niet beleefd blijven.. (oeps)

Ik ben toch zijn mamma? Ik ken hem toch het beste?

En als pappa dan ook nog met de rest eens is..... GGGRRRRRR:strangle:

Ja dus, ook hier komt dat voor hahaha.

Steph, heeft Tim koorts?

Misschien is het ook een sprongetje?

Wat een zorgen hé?

Beterschap voor je ventje!

Geplaatst

ja hoor lis.......ik kan me helemaal voorstellen dat je boos word....laten ze zich ff met zichzelf bemoeien...jeetje....van te voren zie je er al een beetje tegenop(had ik) of het allemaal wel goed gaat!

En dan ook nog je man...nee moet jheroen niet doen.....word ik ook boos om hoor als ie dat zou doen!

Jij bent zijn mama en jij weet het beste wat te doen met ebbe...en laat de rest maar lekker door de stoel heen zakken hoor meis...en anders komen we gewoon eens met alle kindjes van hier bij de fam...hahahahahhahaha

Voor jou ook een knuffel hoor!

Geplaatst

Vervelend Lis!

En inderdaad helemaal als iedereen zich ermee bemoeit en hubbie dan ook niet achter je staat. Jammer dat de 1e kerst dan niet helemaal zo is verlopen zoals je wilt!

En met het weekendje komt het vast goed hoor!

Steph, beterschap voor Tim.

Lekker dat je vrij bent en dat hij evengoed goed drinkt.

Geplaatst

idd erg vervelend als iedereen zich ermee bemoeit!!

ik ken dat(te goed zelfs)

word er ook helemaal stapel van!!

niks van aan trekken hoor..

jij bent mama..

succes

groetjes rosalie

Geplaatst

Lis, jij bent mama en jij voelt het zo...maar he iedereen heeft een mening en dat kan idd zoooooooooooo vervelend zijn die 'goedbedoelde" opmerkingen.....

Effe slikken en maar lachen...beeeeeeeeeeh

cyn

Geplaatst

Heeeeeel herkenbaar, die "tips" die iedereen zonder te vragen bij je neerlegt.

Jij bent inderdaad zijn moeder. Natuurlijk is een tip meer dan welkom, maar met dwingende ondertoon NIET!

Jammer dat je man niet achter je stond. Ik zou daar ook niet blij van worden.

Mijn moeder kan er ook wel eens iets van. Die vind bijvoorbeeld Danoontje teveel zoetigheid en luxe. Gewone yoghurt is toch goedkoper? Jaaaaaa mam, maar Danoontje vind IK leuker om te geven.

Iris heeft de kerstbrunch bij mijn moeder gemist. Heeft al die tijd (14-17 uur) geslapen.

Thomas vond het reuze gezellig. Mijn neefje van 6 zat naast hem en noemde hem steeds zijn grote vriend. Mijn moederhart smolt.

2e kerstdag bij de oma van Robbert. Iris heeft de hele middag sjachrijnig gekeken en Thomas stal de show weer door uitbundig naar iedereen te lachen.

Geplaatst

Wat lief dat je neefje dan zegt grote vriend!

Geweldig!

Dan ben je inderdaad helemaal trots.

Het kindje van mijn beste vriendin is 4 en die is ook helemaal weg van de meiden.

Daar smelt mijn hart dan ook helemaal van als ze van die lieve dingen zegt!

Enne...gewoon danoontjes blijven geven hoor als je dat leuker vindt!

Cyn, leuke avatar!!

Geplaatst

ja laura, die mannen zijn echte charmeurs he, hier nog een! klinkt goed hoor!

bedankt allemaal meiden, ik ben dus niet de enige, en ik weet ook wel dat ik niet foutloos ben... maar jij zegt het helemaal goed laura: een tip is welkom maar niet met dwingende ondertoon. en zo voelde het heel erg. nou ja, vooral dat hub dat niet ziet vind ik erg, maar ja, je kan m niet veranderen he, en verder heb ik weinig te klagen.

nu is hij met ebbe naar de ha-post omdat ebbe zo'n enge teen had en we gaan straks weg en brengen ebbe dan naar schoonmoeder en die past dan op tot en met oud en nieuw zodat wij weer ns lekker los kunnen (lief he) maar dan wil ik haar niet met een enge teen opzadelen waarvan we niet weten wat t is... ik ga nu dus nog even snel bloemen halen en veel fruithap...

allemaal een fijn weekend meiden!

lis

jullie zijn:toppie:

Geplaatst

Een enge teen?

Wat heeft hij?

Beterschap in elk geval, en jullie, geniet ervan!!

Geplaatst

nou daar ben ik weer hoor, ik ben schromelijk verwend! heerlijk gewoon.

maar eerst: ebbe zn teen is ok. t zag er zo raar uit, ik was blij dat we nog even gegaan zijn naar de post... maar er was niks ergs, misschien iets van krentenbaard, maar dan op de teen. we moesten het wel in de gaten houden omdat ze t niet helemaal zeker wisten. dus schoonmoeder heeft net gesmst dat t al minder rood ziet, dus gaat goed. raar he... gelukkig niet erg.

gisteren heerlijk geshopt, er was niet veel tijd meer dus alles in 1 winkel gedaan. t meisje bij de paskamers zei na een uur (...) zo, heb je een hele nieuwe garderobe nodig? ja, eigenlijk wel... alleen was er al veel zomerkleding, dus nu heb ik van alles met korte mouwen... maar met een shirt eronder of een vestje erover goed te gebruiken. voor wie wel ns naar den bosch gaat: de winkel open 23 (ofzo) heeft echt veel leuke dingen!

ook eindelijk een nieuwe spijkerbroek, had ik gewoon niet meer! en wat een crime om die te passen zeg: allemaal slim fit voor schrale tienermeisjes die ik niet eens over mn knie krijg, ook niet in maatje te groot... maar gelukkig toch gelukt!

en savonds heerlijk gegeten en natuurlijk schandalig van de wijntjes genoten!

vandaag in t wellness center van het hotel gebivakkeerd, er waren maar 2 mensen en 4 sauna's en toen die mensen weggingen hadden we dus een prive sauna, oh heerlijk!

nu thuis... zonder ebbe, die gaan we pas 1 januari weer halen, helllllllllllllllllp!

ik mis mn mannetje wel hoor, maar ik ga er ook lekker van genieten! en hij heeft t erg naar zn zin, dat weet ik wel. en oma en opa vinden het ook heerlijk.

morgen al weer feest, het kan niet op!

alvast veel plezier!

Lis

Geplaatst

Hey meiden, daar ben ik weer na maar liefst 10 dagen afwezig te zijn geweest hier!!![

Ziek ziek en nog eens ziek, niet leuk dus. Nu zijn we , ja ja iedereen is de klos hier, aan de beterende hand. Maar gister pas sinds dagen weer buiten geweest en dus echt geen fut gehad om te internetten. Sorry!!! Moet nog erg bijlezen (kon niet eens meer automatisch inloggen!!???)

Excuses voor de lange afwezigheid maar ik hoop dat iedereen een goed kerst heeft gehad (speciaal voor jou Lau, zijn jullie deze dagen een beetje doorgekomen?)

Tot snel, even "bijlezen"

Sab XXX

Geplaatst

Sab, LIEF dat je aan me denkt!

Korte samenvatitng voor jou: 1e kerstdag bij mijn moeder met lach en traan doorgekomen. Iris heeft brunch gemist, lag hele middag te maffen.

2e kerstdag verjaardag oma van Robbert; werd 90. Redelijk gezellig.

Maar wat balen dat je zo lang ziek bent geweest! Hoe is jullie kerst dan geweest? Proestend boven jullie culinaire hoogstandjes? Of toch maar chocoladefondue gedaan haha. Fijn dat je er weer bent!!!!!

Lis, ook lekker wezen shoppen. Ja het gevoel van een te strak maatje is mij ook helder geworden bij ons winkelavontuur. Heb maat 38, maar dat was of te strak, of type tent zeg maar. Pffff ontzag voor jullie hoor, om je mannetje zo lang te moeten missen!

Nog 2 nachtjes slapen...........en dan kan je hem weer knuffelen.

Groetjes Laura

Geplaatst

Sab, wat fijn dat je er weer bent! Heb je gemist!

Lis; lekker even samen eruit. En even tijd voor elkaar.

Geniet ervan!

Geplaatst

Sappie, lekker dat je er weer bent..ik miste je al!!!

Skinny jeans is niet weggelegd voor vrouwen met kinderen..wat een giller..Lis en lau ook ik had/heb dat probleem en heb echt geen 38(42) maar die pas ik dan ook niet

Dus een gewone zwarte broek van mexx en een leuke top gekocht van het kerstgeld.

cyn

Geplaatst

Hey Cynt, goeie oplossing heb je gekozen!

Ik ben nu meer het type buik inhouden en netjes gaan zitten haha

Ik heb je trouwens nog een mail gestuurd over die tickets.............

Brrrr, ben beetje opgefokt........

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden