Jump to content

Even mijn verhaal kwijt willen...;-)

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik kwam hier eerst geregeld op de site maar sinds vorig jaar oktober niet meer.

We waren toen erg druk met ons nieuwe huis bezig, waar we nu alweer zo'n 2 maandjes in zitten. Verder ging het toen ook allemaal nog niet lekker met de behandeling...steeds weer niet zwanger :-(.

Dit jaar is het anders gelopen dan verwacht.

Ik had op vrijdag 8 januari een TP van 2 cryo's. Binnen een week verloor ik al wat bloed en werd daarna gewoon ongesteld, tenminste dat dacht ik.

Oké weer een poging mislukt dacht ik, dus maar weer gelijk beginnen met een nieuwe poging. 5 Februari zou ik dan de volgende TP hebben. Paar dagen vantevoren moest ik naar het ziekenhuis voor een controle echo om te kijken of de TP wel door kon gaan.

Een half uur voordat ik weg moest begon ik heel veel bloed te verliezen...dacht eerst aan een gewone ongesteldheid maar dat was het niet. Toch naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek ik zwanger te zijn van een tweeling, maar op datzelfde moment een miskraam te hebben. Op dat moment baalde ik er niet van dat ik een miskraam had maar wel van het feit dat de volgende TP niet door zou kunnen gaan, klinkt eigenlijk wel raar maar ik had er al geen rekening mee gehouden dat ik zwanger zou kunnen zijn. Die dag en de dag erna heel veel bloed verloren.

Donderdag 4 februari moest ik terug naar het ziekenhuis om te kijken of alles al uit mijn lichaam was of nog niet. Toen bleek dat er 1 vruchtzakje leeg was en dat er in het andere vruchtzakje nog iets zat. Op de echo gekeken en ze dachten dat ze een hartje zagen kloppen maar konden dat op dat moment nog niet met zekerheid zeggen...dus weer een week afwachten :-(

De week erna zagen we inderdaad een hartje kloppen...ben dus nu gewoon echt zwanger!! Eindelijk na zo'n lange tijd. Maar echt blij wilde ik op dat moment nog niet zijn. Ik moest na 2 weken nog eens terugkomen....morgen dus. Als de echo dan goed is heb ik een reden om wat blijer te zijn maar ik hou toch echt nog wel in mijn achterhoofd dat het nog mis kan gaan.

Ik ben zo benieuwd naar morgen, hopelijk is alles goed.

Wat betreft de kwaaltjes mag ik denk ik wel aannemen dat het goed zit.

Ik ben namelijk al 2,5 week erg moe, doe niks anders dan werken, op de bank hangen en slapen lijkt het wel. Verder ben ik zo misselijk, ben ik de afgelopen weken al 5 kg afgevallen omdat ik totaal geen etenslust heb. Zelfs steeds kleine beetje eten helpt niet echt. Heb er de hele dag door last van maar het ergste tijdstip is aan het eind van de middag/begin van de avond...

Maar goed ik mag niet zeuren...ben nu eindelijk zwanger en heb het er ook echt wel voor over.

Groetjes Marjon

Posted

Heej Marion!!

Wat een kei goed nieuws! Eindelijk zwanger! :woohoo:

Nog pril, maar je hebt het hartje gezien :-D

Geniet er lekker van!

Liefs Elke

Posted

Marjon,

Wat een bijzonder verhaal... dat verzin je niet van tevoren. Ik hoop zo voor je dat alles goed blijft gaan! Succes!

Caroline

Posted

Hoi Marjon.

wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je naar de volgende echo uitkijkt.

Gefeliciteerd en veel succes verder.

Posted

Marjon, wat een heftig verhaal! Dit is eigenlijk ook waar veel vrouwen die gaan bloeden, toch nog stiekem op hopen... dat het er twee waren... en er toch nog eentje blijft zitten.

Desalniettemin is het heel zwaar wat je hebt moeten doormaken. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Groetjes, Nine

Posted

Wat een verhaal! Inderdaad wel een emotionele rollercoaster. Succes morgen! Laat je ons even weten hoe mooi het was?

Liefs,

Vanessa

Guest Sannie66
Posted

Heftig, krankzinnig, emotioneel verhaal meis... maaarrrr je bent wel ZWANGER! Wil je een hart onder de riem steken en ik brand een kaarsje ook voor jou vanavond dat de echo morgen een mooi kloppend hartje laat zien..

Posted

Marjon wat een verhaal maar uiteindelijk wel super!

Hoop dat je morgen een mooie echo hebt en je dan volop kunt gaan genieten van je zwangerschap.

Groetjes Sanne

Posted

Hallo Marion

wat een verhaal zeg!!! ondanks je onzekerheid wil ik je van harte feliciteren met je zwangerschap!!!!

Bij mijn vriendien is het ook zo gegaan, dan zonder behandeling, zij was spontaan zwanger van een tweeling/ Zij ging heftig bloeden, dacht aan een mk en later bleek ze alsnog zwanger te zijn van haar inmiddels 1.5 jaar oude zoontje.

Houd de moed en op naar een mooie echo, hte verhaal begon triest maar is vooralsnog alleen maar mooi!!

groetjes

Babeth

Posted

Oehhh ik duim ook mee voor een hele mooie echo morgen!

Wat een verhaal!

Succes en ik houd de berichten in de gaten morgen!

Groetjes Manon

Posted

Jeetje, wat een verhaal!! Veel succes morgen, ik hoop dat je gewoon nog steeds lekker zwanger bent!!

Posted

Wat een bijzonder verhaal. Wonderen bestaan echt hoor!! Daar ben ik ook het bewijs van :)Ik ga heel hard duimen dat het goed zit.!!!

Veel liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend

Posted

Wat een bijzonder verhaal, gelukkig met een mooi einde. Tenminste daar gaan we voor. Heel veel succes met de echo morgen, dan kan je echt gaan genieten van je zwangerschap.

Posted

Wat een verhaal, maar wat gaaf dat je nu toch zwanger bent!

Laat je weten hoe het morgen is gegaan!

Duimen op een goede echo!

Posted

Jheetje Marjon, wat een verhaal. Maar wel super dat je nu zwanger bent.

Heel veel succes vandaag, op naar een prachtige echo met een mooi kloppend hartje.

Liefs Mandy

Posted

Jeetje, het is toch wonderlijk hoe moeder natuur in elkaar steekt. Van harte gefeliciteerd en vandaag een mooi echo. Daar bideen we voor niet dan. Heel veel succes, vergeet niet te genieten van de echo..

groetjes Face

Posted

Ben heel benieuwd hoe jouw echo vandaag is geweest, ik hoop dat je nu vol op aan het genieten bent.

Groetjes Dani

Posted

Nou ik heb mezelf maar tussen het rijtje van de uitgerekenden in september gezet...ben toch inderdaad 9 weekjes zwanger! Nu weer uitkijken naar de 12 wkn echo

Posted

Wauw wat super, van harte gefeliciteerd! Ik wens je een heerlijke zwangerschap waar je met volle teugen van kunt genieten.

Groetjes Dani

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use