Jump to content

Stomme endometriose

Recommended Posts

Posted

Hoi Dames,

Gister in het zh geweest voor evaluatie. Dat sloeg echt nergens op zeg. Gesprekje van 5minuten gehad over iets wat ze me ook door de telefoon kond vertellen.

Ze begon over me cryo tp. Toen ik zei dat deze niet door was gegaan vroeg ze mij, waarom niet dan????

Dahhh, waarom zou dat nou zijn?! Stomme vraag.

Maar goed ik netjes verteld dat ze niet geschikt meer waren.

Plan nu is: vanwege je endo moet je eerst weer3!!! Maanden aan de zoladex. K*t injectie's zijn dat met een hoop bijwerkingen. Sorry hievoor. Wij ontzettend balen want hier hadden wij nie opgerekend. Door die stomme ziekte staat onze droom weer langer in de wacht.

Voor mij dus voorlopig geen wb.

Voor alle andere dames hier wens ik jullie veel succes.

Aan mijn kant is er dus weinig te melden en dus wat stiller zijn, maar ik zal zeker blijven lezen en jullie verhaal blijven volgen!

Liefs

Posted

He wat ontzettend rottig voor jullie...! Wat een tegenvaller zeg 3 maanden zoladex.

Heel veel sterkte tijdens het wachten gewenst. Ik kan alleen maar 1 tip geven: plan je agenda zo veel mogelijk vol met leuke afspraken. Dan gaat de tijd sneller.

Groetjes

Noor

Guest Sannie66
Posted

He verdorie Diana, dat is natuurlijk niet waar je op gehoopt had...

:devilcollection:

Wens jou en je hubbie veel sterkte in de komende tijd, zeker ook met die spuiten...

Posted

Diana, ik kan me voorstellen dat je enorm baalt.

Ik ga ook pas over een maand of 3 beginnen dus hopelijk zitten van de zomer samen op een wachtbankje.

We moeten telkens zoveel wachten he, om gek van te worden....

Misschien kun je nog een leuke vakantie plannen voor in de tussenliggende periode, dat doe ik zodat ik iets anders heb om even naar toe te leven.

:blowkisses:

Posted

Kl*tezooi, inderdaad nog langer wachten op die grote wens/droom!

Succes met het spuiten en die vervelende wachtperiode

een hele dikke :hugg:

Posted

Hoi Diana,

Wat balen zeg!!

Jemig!!Daar zit je nu net niet op te wachten!!

Ik vind die gesprekken in Gouda sowieso nergens over gaan na een mislukte poging!!Hebben er al 2x gezeten en idd 5 minuten binnen geweest terwijl je 30 min zit te wachten!!Dus hebben ook gelijk gezegt we doen het voortaan via de telefoon dit schiet niet op!!

Succes meid!!! En misschien is een break alleen maar eventjes lekker.Alhoewel je natuurlijk zo snel mogelijk door wil!

Posted

Hoi Ladie's

Bedankt voor jullie reactie's en knuffels.

Vandaag word ik gebeld wanneer ze de 1e spuit weer gaan zetten. De overgang in kan ik wel weer verdragen maar, die zware hoofdpijn daar kijk ik niet naar uit. Ik krijg zulke zware hoofdpijnen dat ik niet eens in staat ben om zo'n dag me bedje uit te komen. Maar we doen alles voor het goede doel.

Inmiddels alweer een week overtijd dus mijn hele huishouding ligt toch erg overhoop. In dat opzicht is het wel goed denk ik om nog te moeten wachten. Had alleen gehoopt dat het dan op een andere manier zou kunnen ipv zoladex.

Maar goed ik ga er in Mei (hoop ik) weer met volle moed tegenaan!!!!

Liefs

Posted

Hoi Diana,

Wat ontzettend balen dat je weer maanden moet wachten en weer die vervelende medicijnen moet gaan gebruiken. Hoop dat je snel meer geluk hebt!

Lfs Sanne

Posted

Heej Diana!

Wat een rotnieuws! ik begrijp dat je snel weer door wilt! En niet eerst op een nutteloos bankje wil zitten waar je op niets aan het wachten bent! Ik herken het maar al te goed, helaas! Ik zit nu ook weer in de weken tussen 2 ivf behandelingen in, maar nu blijkt mn darm weer niet goed te reageren op de pil die ik moet doorslikken. Ik moet dus nu woensdag weer nr de gyn om door te spreken... ik zal ook wel weer 3 maanden lucrin o.i.d moeten! Of misschien moet ik nu wel geopereerd worden... ik weet het niet... Wat een klo$%^&*te ziekte he?? Ik baal ook enorm!

Ik ga wel superhard voor je duimen dat je in mei mag starten en dat het gewoon helemaal goed gaat komen die poging!!

Liefs nouschka

Posted

Lieve Diana,

Wat ontzettend balen (...en da's nog zachtjes uitgedrukt!) Drie maanden wachten is erg lang als je zooo graag een kindje wilt! Die zoladex is ook niet erg prettig als je er zoveel last van hebt.

Wij hadden nooit cryo'tjes en mochten daarom gelijk door voor de volgende poging, zonder de zoladex. Wel met lange tijd decapeptyl.

Wat is die endo toch 'n rot-iets...had er voor mijn zwangerword-capriolen nog nooit van gehoord en nu hoor ik 't zoo vaak. Ik heb ook endometriose, hier ook erg veel last van. Vergroeide darmen in mijn bekken, verklevingen in de blaas, eierstokken en baarmoeder. Desondanks is het bij ons toch goed gekomen....

Ik weet hoe je geduld op proef word gesteld....maar probeer vol te houden! Ik hoop heel erg dat jullie wens ook in vervulling gaat! In mei de 2e poging en wie weet wat daaruit gaat groeien! Het kan écht!

Heel veel sucses!

Ga voor je duimen!

Liefs Anne

Posted

Nouschka,

Voor jou dus ook flink balen. Ik hoop niet dat je eerst geopereerd moet worden.

Helaas houd die stomme ziekte ons hele leven in zijn grip. Nu ik een week overtijd ben zou he normaal een beetje hoop kunnen hebben maar, zelfs dat is niet aan ons weggelegd.

Ik hoop dat je beter nieuws krijgt te horen.

@anne, ook ik had er nog nooit van gehoord.

Toen ik eenmaal bij de arts was geweest ging alles in sneltrein.

Dat is nu inmiddels een jaar geleden.

Ik zie dat jij een dochter en een 2ling hebt. Gaaf joh!

De verhalen hier geven gelukkig moed want bij een hoop mag het resultaat er toch wezen.

Liefs

Posted

Heej diana!

Altijd hoop houden hoor! Zijn je beide eileiders zeker weten helemaal dicht??? Overtijd ... heb je dat wel vaker dan?? Oww ik ga toch echt wel op een wondertje hopen voor je hoor! Ik gun het je zo! Ik wil je natuurlijk helemaal geen valse hoop gaan geven hier, maar af en toe mag je best wel een beetje hopen (denk ik) ?? Mij geven die kleine hoopjes soms toch nog wat plezier in mn leven,,.... (ondanks ze me daarna meteen weer met beide benen op de grond sleuren)

Oneerlijk gewoon!

Posted

Hoi Daruma,

Ik denk niet dat dit een wondertje is. Gewoonlijk was ik nooit overtijd maar de laatste maanden ligt alles overhoop.

Met de kijkoperatie die ik heb gehad hebben ze me eileiders door willen spuiten maar er kwam geen vloeistof doorheen dus volgens mij zitten ze dan allebei dicht.

Wanneer weet jij weer wat meer?

Liefs

Posted

Hoi Diana!

balen dat je cyclus overhoopt ligt! Hopelijk heb je snel weer je ritme te pakken, want dit lijkt me ook frustrerend!

Ik ga vanmiddag nr de gyn, dan hoop ik meer duidelijkheid te krijgen... mr ik weet het allemaal niet zo goed meer, ik weet nieteens of ik nog wel door moet gaan met alles... aan de ene kant WEL natuurlijk, maar het heeft allemaal zo'n gigantische impact op ons leven, en vooral mijn leven... dat staat nu al een jaar stil ,... dat constante ziek zijn is gewoon niet leuk meer,... ik wil natuurlijk wel echt doorgaan! Gewoon lekker snel weer nieuwe poging in! maar omdat mn darmen nu weer zo vervelend doen, denk ik mss moet er toch eens iets aan gedaan worden... ik weet het allemala niet.. het liefst duik ik met mn kop in het zand... gewoon doorgaan (mocht me over 2 weken weer aanmelden)... maar ergens zit een gevoel dat dat niet goed is.... dus vandaar dat ik maar even ga praten vanmiddag... ik hou je op de hoogte!!

xxxnouschka

Posted

Hey Nouschka,

Nu niet de hoop gaan opgeven hoor!

Ik snap zelf ook niet waarom ik altijd zeg: alles gebeurt met een rede.

De afgelopen 10 jaar is er bij mij in het leven een hoop gebeurt waar ik nog steeds veel verdriet van heb. Het is begonnen toen mijn vader onverwachts kwam te overlijden. Daarna volgde het een op het ander. Uiteindelijk zie ik soms achteraf pas een rede. Heel stom ik weet het. Ik ben niet gelovig ofzo maar ik geloof dus wel in die rede. Misschien moet je idd even goed naar je darmen laten kijken. Maar je moet zeker de moed niet laten zakken dan is alles voor niets geweest.

Hier begint de ongi denk ik eindelijk te komen.

Weet je we komen deze 3 mnd ook wel weer door. We hebben hier steun maar ook thuis(neem ik aan). Dus we slaan ons er weer doorheen. Ik zag ook het nut er niet van in om weer 3 mnd aan de zoladex te moeten maar aan de andere kant weet ik dat het gewoon weer een zooitje is van binnen. Zo was ik de laatste keer 20 dagen aan het bloeden door die endo en dat heb ik nog niet eerder gehad. Ook had ik de laatste keer een ovarium cyste. Kan gelukkig geen kwaad maar, zo zie ik wel in waarom ik weer aan de zoladex moet.

Meid nogmaals, HOUD MOED!!!!!

Ik hoor je later weer!

Kuzzz Diana

Posted

Hey Nouschka,

Nu niet de hoop gaan opgeven hoor!

Ik snap zelf ook niet waarom ik altijd zeg: alles gebeurt met een rede.

De afgelopen 10 jaar is er bij mij in het leven een hoop gebeurt waar ik nog steeds veel verdriet van heb. Het is begonnen toen mijn vader onverwachts kwam te overlijden. Daarna volgde het een op het ander. Uiteindelijk zie ik soms achteraf pas een rede. Heel stom ik weet het. Ik ben niet gelovig ofzo maar ik geloof dus wel in die rede. Misschien moet je idd even goed naar je darmen laten kijken. Maar je moet zeker de moed niet laten zakken dan is alles voor niets geweest.

Hier begint de ongi denk ik eindelijk te komen.

Weet je we komen deze 3 mnd ook wel weer door. We hebben hier steun maar ook thuis(neem ik aan). Dus we slaan ons er weer doorheen. Ik zag ook het nut er niet van in om weer 3 mnd aan de zoladex te moeten maar aan de andere kant weet ik dat het gewoon weer een zooitje is van binnen. Zo was ik de laatste keer 20 dagen aan het bloeden door die endo en dat heb ik nog niet eerder gehad. Ook had ik de laatste keer een ovarium cyste. Kan gelukkig geen kwaad maar, zo zie ik wel in waarom ik weer aan de zoladex moet.

Meid nogmaals, HOUD MOED!!!!!

Ik hoor je later weer!

Kuzzz Diana