Gast Mart Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Hallo allemaal, Â Â Â Ik heb even een nieuw topic aangemaakt voor de startende april dames. Â Ikzelf start weer op 1 april a.s. Wie voegt zich erbij? Quote
Sowiebo Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Hoi Mart, Â Â Â Ik las je berichtje in het topic 'starten in maart/april'. Bij mij spant het er een beetje om. Ik heb uitgerekend, dat als alles goed gaat, ik zo rond 29 maart weer mag beginnen :) Â Is niet helemaal april, maar toch.... eerst maar eens ongesteld worden, dan weet ik meer... dus kan zomaar nog april worden! Quote
Sowiebo Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Ik heb trouwens vroeger ook 10 jaar in Bolsward gewoond, grappig hoor! Quote
Gast Mart Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Hey, dat is grappig. Ik kom hier bijna niemand tegen uit de buurt. Â Ken ik je dan? Ben nu wel heel benieuwd... Quote
Sowiebo Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Denk het niet hoor, jij bent iets ouder dan ik ben. Ik ken wel mensen uit Bolsward, maar het is alweer een hele tijd geleden. Heb er gewoond van mijn 2e t/m mijn 12e. Daarna verhuisd naar Makkum.... Â Dus die kans is errrrruuuuugggg klein. Quote
Gast Mart Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Ietsje ouder, haha, het scheelt inderdaad 10 jaar. Â Jammer dat ik je niet ken. Was grappig geweest. Quote
LindaDa Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Ik start als alles volgens plan loopt in de 3e week april met de 3e en dus laatste poging, spannend! Â Jullie ook veel succes komende maanden... Quote
Wish Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 LindaDa, Â Â Â Je schrijft 'laatste poging' bedoel je daarmee dat jullie hierna gaan stoppen of de laatste poging die vergoed zal worden? Â In ieder geval heel veel succes. Â Wij gaan ook de derde poging in, maar voel me daardoor niet extra beladen omdat ik weet dat we daarna door gaan met een vierde poging. Quote
Nine Geplaatst 27 Februari, 2010 Geplaatst 27 Februari, 2010 Hoi Martha, goed je weer op het forum te zien! Â Â Â Heel heel misschien start ik nog met een poging (ICSI 4) in april, maar ik moet nog wel heel veel moed en energie verzamelen... Â Â Â Jij alvast heel veel succes! Â Â Â Liefs, Nine Quote
Gast Mart Geplaatst 28 Februari, 2010 Geplaatst 28 Februari, 2010 @ Nine, ik kan me zo goed voorstellen dat moeilijk is om de stap weer te zetten na zo'n heftige, teleurstellende periode. Â Ik ben zelf ook bang, vooral voor nieuwe tegenslagen (weer verdriet, weer ellende), maar aan de andere kant, is elke poging weer een nieuwe kans! Â En wie weet is het nu onze beurt om als winnaar uit de bus te komen. Â Pfoeh, dat zou toch wel wat zijn hoor... Â Â Â @ LindaDa, je laatste poging lees is. Dat lijkt me toch best heel eng. We gaan ook voor jullie duimen op een heel groot wonder. Â Â Â Bij mij is het m'n 5e keer, maar wordt als 2e poging beschouwd i.v.m. een andere partner (is niet zo simpel als het klinkt natuurlijk). Â Het IZA vergoedt gelukkig bij een andere partner opnieuw 3 pogingen. Â Voor we eraan begonnen heb ik dat wel goed uitgezocht, anders was het voor ons waarschijnlijk ook over en uit geweest. Â Â Â Liefs, Martha. Quote
LindaDa Geplaatst 28 Februari, 2010 Geplaatst 28 Februari, 2010 Wij gaan de laatst betaalde poging in. En ja, als dit niet lukt, zal het waarschijnlijk niet stoppen. Maar financieel gezien kan je toch niet oneindig doorgaan als ik hier al die hoge bedragen lees.....? Â Maar we gaan eerst positief de 3e ronde in!!!!! Daarna zien we wel verder..... Quote
Wish Geplaatst 28 Februari, 2010 Geplaatst 28 Februari, 2010 LindaDa, Â Â Â Goed zo, wij proberen ook zo positief mogelijk de derde ronde in te gaan. Â En die hoge bedragen, belachelijk toch!! Â We gaan er weer voor!! Â :goodluck: Quote
LindaDa Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Hoi Wish, Â Â Â Ik kijk niet zoveel in dit topic, is (nog) niet zo actief! Â Â Â Wat heeft je doen besluiten om buiten NL te gaan? Quote
Gast Mart Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Nee, inderdaad het topic is nog niet zo actief. Â Zijn er nog geen aprildames? Quote
Wish Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Hoi LindaDa, Â Wij zijn naar De Geertgen in Elsendorp gegaan en hun werken samen met Genk vandaar dat wij nu ook assisted hatching kunnen laten doen. Â Ons beviel het Catharina in Eindhoven niet goed. Quote
Gast Guusje Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Hallo, Â Â Â Wij gaan als alles goed is eind april voor het eerst beginnen met ivf. Super spannend allemaal. as vrijdag nog een afspraak om de uitgangsecho door te nemen en wat de volgende stap zal zijn. Quote
Gast Mart Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Hoi Guusje, Â Â Â Â Het gaat ook voor jullie een spannende tijd worden dus. Alvast heeeel veeel succes! Â Â Â X, Martha. Quote
Gast Guusje Geplaatst 8 Maart, 2010 Geplaatst 8 Maart, 2010 Hoi Mart, Â Â Â Dank je voor je reactie. Ik moet zeggen dat ik hier nieuw ben, dus ken de werkzijze van het forum niet zo goed :helluup:Wat bedoel je precies met het lijstje? Kan je me misschien een beetje weg wijs maken??? :good1: Â Â Â Â Â Groetjes Guusje Quote
Gast Mart Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Hey Guusje,    Zodra je het behandelschema binnen hebt, kun je al invullen wat jullie voortraject is.  Ik heb bijv. ingevuld dat ik 1 april begin met lucrin, 13 april start met puregon en op 20 april de 1e fm (follikelmeting/echo) heb.    Zodra bekend is wanneer je je punctie hebt, kun je ook dat invullen, maar dat weet je pas na de 1e of 2e fm. en zo verder...  Zo kunnen we aan de hand van het lijstje bijhouden wie in welke fase van het traject zit.    Bij "behandelschema van Maart" kun je een voorbeeld zien.  Als je meer weet, help ik je wel even oké. Ik vul in eerste instantie wel in dat je eind april begint.    X, Martha. Quote
Gast Guusje Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Dank je Martha, voor je hulp, want zo als je merkt is het allemaal nieuw voor me. Zowel dit forum, maar ook het IVF traject. Â Ik hoop ook dat we vrijdag meer komen te weten, hoe, wat en wanneer precies. Â Zodra ik meer weet laat ik het uiteraard weten. Â Â Â Groetjes Guusje Quote
Gast Mart Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Komt allemaal goed. Â Het is een spannend traject, zowel lichamelijk als emotioneel. Dus als je vragen hebt, kun je ze altijd stellen. Zowel bij dit topic als bij een andere. Â Er zijn genoeg "ouwe rotten" op het forum (waaronder ik zelf:hippy2:) die je antwoord kunnen geven. Â Â Â Waarom zijn jullie trouwens op ivf aangewezen? Heeft je PAP4 ermee te maken? Â Â Â X, Martha. Quote
Wish Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Mooi zo, het april topic komt nu ook 'op gang'. Â Omdat ik waarschijnlijk in april de tp zal hebben komen we misschien wel bij elkaar in het topic "Wachtbankje april" terecht.... Â We houden moed en blijven er voor gaan!!! Â Kom op he, met z'n alle! Quote
LindaDa Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 Oooh wat kan wachten toch lang duren he??? Ik ben zoooo ongeduldig en heb gewoon "zin" om weer te beginnen. Dus heb ik de afgelopen week 2x contact gezocht met het ziekenhuis of er misschien een plekje voor een maand eerder was maar helaas.... Â Toch weer steeds een teleurstelling, dus maar weer dat eeuwige geduld opbrengen!!!! Quote
Wish Geplaatst 9 Maart, 2010 Geplaatst 9 Maart, 2010 LindaDa, Â Groot gelijk dat je hebt gebeld, gewoon de 'stoute schoenen' aantrekken. Â Dat leren we hier (helaas) wel omdat we wat langer in de mmm zitten.... Â Laat van je horen en je krijgt meer voor elkaar, dat is wel vaker zo. Â Ben helemaal niet zo'n type die van zich laat horen, maar nu wel omdat het om onze toekomst gaat. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.