Ga naar inhoud

Wie starten er in april 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier nog erg beurs! Alsof ik keihard geschopt ben van onderen, althans zoals ik me voorstel dat dit voelt. Ook erg labiel, alhoewel ik veel afleiding heb. Allemaal werklui over de vloer. Maar eigenlijk gewoon behoefte aan rust!

Maar deze hardhandige punctie heeft wel veel opgeleverd voor ons, dus ik neem het graag voor lief!

Ow Mart wat een gedoe ff. Maar er zit altijd een marge in die pen he, dus het zal relatief meevallen wat je teveel/-weinig hebt gespoten. Maar kan me de frustratie goed voorstellen. Helemaal omdat je meer stressen gaat en vaker prikken moet. Benieuwd wat het morgen heeft opgeleverd Martha!!!

@ Sonja, wat een grap: kinder surprise!!! Die houden we erin. ;-)

@ Simba, kan me voorstellen dat je het niet te dichtbij wil laten komen allemaal. Zo iets persoonlijk, in zelfde pand als je werk.

@ Maris, succes met de Pregnyl! Laat je partner het voorbereiden zodat je zelf je buik kan koelen met ijs? Werkt voor mij altijd het beste!

Vanessa en Henne, het feest kan weer beginnen: successsss!

Bianca, hoe is ie vandaag meis?

• Reacties 833
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Mart: er is nog niet helemaal duidelijk wat er bij mij precies mis gegaan, de pen wordt nog onderzocht. Maar ik had een ampul met 900 IE en ik moest 150 IE spuiten, het ampul had dus na 6 dagen leeg moeten zijn. Toen ik die dag keek was hij nog voor de helf vol. Meteen het ziekenhuis gebeld en de vp zei dat dat niet zou moeten kunnen. Maar die hele poging hebben we niet zeker geweten of de pen wel of niet stuk was en wat er dan mis was gegaan. Uiteindelijk had ik bij de punctie 3 follikels, 2 eicellen en daarvan was maar 1 geschikt voor bevruchting en die had 3 voorkernen, geen tp dus. Ik ben daarna naar de apotheker gegaan en die heeft me echt heel goed geholpen, we hebben samen alles nagerekend en het aantal IE wat ik eruit heb gehaald (heb 9x 150 IE eruit gespoten) dat is samen 1350 IE en dat blijkt helemaal niet in het ampul te passen. Toen wist ik dus pas zeker dat het aan de pen heeft gelegen. Maar ja wel mijn poging kwijt! Een enorme teleurstelling! En deze 3e poging is daardoor ook veel stressvoller geweest omdat ik toch aan mijn eigen lijf bleef twijfelen, nu gelukkig 11 eicellen dus nog een bevestiging dat het de pen is geweest. Misschien kun je uitrekenen hoeveel IE er nog ongeveer in zitten en zet streepjes op de ampul dan kun je elke keer controleren of er genoeg uit is gekomen. Niet om je bang te maken hoor want het was nog nooit voorgekomen (zeiden ze) maar gewoon om zeker te zijn. Heel veel succes in elk geval!!!

Hoe gaat het met de rest van de dames??

Henne is je ongi al gelanceerd?? Irritant he als je daarop moet wachten om te beginnen..

Spannend Maris hopelijk heb je een mooie opbrengst.

Succes allemaal!!!!

Geplaatst

Toch ook maar even op het lijstje zetten hier!

Voortraject

Henne: start deca rond 18 april, menopur 3 dagen later

Vanessa: start deca, 22 april

Sterretje: start ca. 24 april

Uitgangsecho

Vanessa: 6 mei

FM (Follikelmeting)

Sonja: 23 april 3e

Martha: 22 april 2e

Nico74: 21 april 1e, 23 april 2e

Elvira: 22 april de 2e

Mirthe: 26 april 1e

Punctie:

Kiki: 19 april

Miki: 20 april

Mariska: 23 april

Cryo cyclus:

Terugplaatsing:

KiKi: 21 april

Hanneke: 22 april

Testen:

Schattie: 28 april

Marie10: 29 april

Paula: 1 mei

Estrhalita: 30 april

Simba: 30 april

KiKi: 3 mei

Geplaatst

Ik voel me voor de rest doodnormaal.....

Wel iets gespannen natuurlijk, en af en toe wat zere borsten, maar dat schijf ik toe aan de mutsenbollen. Gisteren wel wat meer last van mijn gewrichten. maar ook dat kan door van alles komen.

Wel merkte ik dat ik nog meer een emomuts ben, dan ik al was... Op dinsdagavond, zing ik samen met mijn vriend in een koor... en sommige dingenkomen dan wel heel dichtbij om te zingen.

We zingen uit Tarzan...

Put your faith in what you most believe in

Two worlds, one family

Trust your heart, let fate decide

To guide these lives we see..

*slik*

Daarna een gospel:

We pray for our children, we pray for our leaders, we pray for our family's.

Nu wil het geval dat mijn vriend en ik heel dicht bij elkaar staan, dus we keken elkaar op dat moment aan.... ja hoor, het kabbelde voor mijn ogen..... en dan kun je dus echt niet zingen ;-) later vertelde hij dat het bij hem ook een beetje kabbelde.

Geplaatst

zojuist terug van de fm. het resultaat: 3 actieve eitjes van ong. 1 cm en dan nog wat kleintjes die hopelijk ook mee gaan groeien.

Vrijdag de 2e fm en dan waarschijnlijk maandag ook...ligt eraan hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.

Zoals het er nu naar uitziet, zou de punctie op Queensday gaan gebeuren...de gyn zei al dat er dan waarschijnlijk meerdere zullen zijn...hihi...

Maris: succes met de pregnyl vanavond!

liefs,

nico

Geplaatst

Voortraject

Uitgangsecho

FM (Follikelmeting)

Punctie:

Mariska: 24 april

Cryo cyclus:

Terugplaatsing:

Testen:

KiKi: 3 mei

Hoi dames ik had net Dusseldorf aan de lijn en zij hadden toch liever zaterdag de punctie omdat het anders vrijdag laat op de middag werd en omdat ik nuchter moet blijven was dat een beetje vervelend, dus vandaar dat het zaterdag word. Dus morgenavond 12 uur de pregnyl.

Nu moet ik eerst nog puregon bij gaan halen omdat de gyn vanmorgen het niet nodig vond om voor de zekerheid wat mee te doen omdat ze er toch vanuit ging dat het vrijdag werd. Is bijna een uur rijden voor 1 ampul maar we blijven lachen het is allemaal voor een goed doel.

Geplaatst

Hoi Hoi Meiden

@Mart ja men buik begint nu wel iets op te zetten,en ook wat steken zowel links en rechts dus volgens mij begint het nu wel te komen en daarnaast moet ik verschrikkelijk vaak plassen ook snachts hebben jullie dat trouwens ook dus nu is het snachts wel 3 keer eruit om naar de toilet te gaan maar morgenochtend om half 11 de 2e fm dus ben erg benieuwd hoe het er nu uit ziet.En hoe is het verder met jou?

@Maris spannend zaterdag de punctie!!Nou op naar een mooie score,erg veel succes en sterkte

@henne eindelijk je ongi kun je eindelijk starten!!

@Vanessa voor jou ook eindelijk ik las dat je morgen met de deca kan beginnen super!!

@Nico super zo te horen gaat het ook al groeien ja de punctie op konningendag is wel een feestdag dus hopelijk een mooie score

@Hanneke ik las dat je morgen de tp hebt krijg je er een teruggeplaatst?

Veel succes morgen en dat hij of zij 9 maand blijft plakken,zal voor je duimen

Liefs Elvira

Geplaatst

Hanneke,

Ik denk dat ie bij jou op een bepaald moment ook doorgedrukt heeft.

Ik merkte het eigenlijk direct dat ie niet goed ging, dus heb meteen m'n ampul gecheckt. Normaal druk je per klikje (pr pr pr pr), maar gister ging het meteen van prrrrrrrrrrt (haha snap je het).

Vandaag ging het trouwens wel weer goed, maar ik hou het wel in de gaten!

Heel veel succes morgen met je tp!

X, Martha.

Geplaatst
Hier nog erg beurs! Alsof ik keihard geschopt ben van onderen, althans zoals ik me voorstel dat dit voelt. Ook erg labiel, alhoewel ik veel afleiding heb. Allemaal werklui over de vloer. Maar eigenlijk gewoon behoefte aan rust!

Maar deze hardhandige punctie heeft wel veel opgeleverd voor ons, dus ik neem het graag voor lief!

Ow Mart wat een gedoe ff. Maar er zit altijd een marge in die pen he, dus het zal relatief meevallen wat je teveel/-weinig hebt gespoten. Maar kan me de frustratie goed voorstellen. Helemaal omdat je meer stressen gaat en vaker prikken moet. Benieuwd wat het morgen heeft opgeleverd Martha!!!

Hè getverdemme, mensen over de vloer als je je niet lekker voelt.

Ik snap wat je bedoeld met geschopt zijn van onderen. Het is bij mij ook nooit een pretje, maar gelukkig gaat (deze) lichamelijk pijn over.

En zoals je zegt het heeft voor jullie doen veel opgeleverd. Ben zo benieuwd of je ook een cryootje of 7 hebt:-)

Ik weet van de marge af in de pen.

Hij was ook bijna op, daarom kon ik vergelijken met de vorige ampul die al "leeg" was. Ik had zo geprobeerd op hetzelfde streepje uit te komen, maar helaas te ver. Nou ja, het maakt gelukkig niks uit dat ik wat te veel gespoten heb. Misschien is een extra boost(je) wel even goed.

X, Martha.

Geplaatst

Hello dames!

Ik ben terug uit het AZM en er is een toppertje teruggeplaatst!! :bf_new:

En nu afwachten.... Verder zijn er 7 eitjes bevrucht en krijgen we nog te horen hoeveel er de diepvries ingaan.

Geplaatst

Yes, van harte Kiki!

Echt een super resultaat en hopelijk ook bezegeld met een positieve test over een kleine 2 weekjes!

We duimen (en doen hopelijk) mee...

Geplaatst

Heyyy

Gisteren was het dan zover. Punctiedag. Maar helaas. Tijdens het voor onderzoek bleek het eitje al te ziijn gesprongen.

Toch wilden ze het nog een kans geven om een soort van insiminatie doen. Misschien dat de goeie zaadjes het eitje nog tegen zouden komen. haha.

Ach ja tis toch iets. Toch geven we het weinig kans. Maar ik vind dat je toch alles moet proberen. Of niet?

Mocht ik 7 mei toch niet ongesteld zijn geworden. mogen we testen.

Geplaatst

Voortraject

Uitgangsecho

FM (Follikelmeting)

Punctie:

Cryo cyclus:

Terugplaatsing:

Testen:

KiKi: 5 mei

Ik heb nog even een vraagje: Wij hebben op 5 mei de urinetest in het ziekenhuis. Testen jullie al van te voren thuis?? Ik geloof nooit dat ik het zolang uit hou om te wachten tot 5 mei. 3 mei moet ik toch zeker al kunnen zien of ik zwanger ben... En hebben jullie de test altijd 14 dagen na de punctie of na de terugplaatsing??

Geplaatst

Het ene ziekenhuis doet dat anders dan het andere ziekenhuis. Hier in het Radboud mag je zelf een urinetest doen op de 15e dag na de TERUGPLAATSING. Succes!

Geplaatst

ik moet voor een bloedtest 15 dgn na punctie.

ppffttt had net hele lichte ongi krampen.... dan denk ik wel meteen.... BIJT MAAR.... BIJT MAAR!!!!!

pfffttt weet ook echt niet wanneerdat zou kunnen zijn, de innesteling

Geplaatst

Voortraject

Uitgangsecho

Henne: 23 april

FM (Follikelmeting)

Henne: 28 april 1e

Punctie:

Cryo cyclus:

Terugplaatsing:

Testen:

Vandaag ongesteld geworden en gelukkig was er ook nog net plek (laatste plekkie van vrijdag ingepikt voor de uitgangsecho gnagna). Vanavond dus de eerste deca erin en vrijdag na de uitgangsecho starten met menopur.

Kiki ik zou thuis vooraf testen, maar ik heb ook nooit een test in het ziekenhuis gehad. In het EMC mag je 15 dagen na de punctie al thuis een urinetest doen. In Voorburg krijg ik misschien pregnyl na de tp dus dan zal mijn geduld heel erg op de proef gesteld worden haha.

Heleen wat balen zeg, hopen dat die zaadjes weten wat ze doen moeten. Je kunt het nooit weten toch?

Miki doe rustig aan. Een hardhandige punctie....moet er niet aan denken.

Mart wat een gedoe met die pen zeg! Kan me dat van jou nog herinneren Hanneke, bizar dat je door zoiets een poging kwijt bent. Maar morgen gelukkig een terugplaatsing, top!

Geplaatst

Hoi Henne,Wat een goed nieuws eindelijk mag dus gaan beginnen!!!

@Heleen,Jeetje meid wat balen!!Maar gelukkig hebben ze dan wel een escape iui bij je gedaan wie weet word dit wel een mooie test!!

@kiki,Benen overelkaar en broeden maar hihi.succes deze wacht weken!

@nico hopelijk gaan die kleintjes ook nog mee groeien en heb je op koninginnedag dag een punctie dan moet het helemaal goed gaan komen natuurlijk!

@mart wat een gedoe met je pen!!Heel veel succes morgen hopenlijk heeft het geen effect gehad op de groei van de follikels!!

@miki,Dus je punctie is erg tegen gevallen??Balen zeg maar het resulaat mag er wezen toch!!?Nu duimen dat je veel mooie embryootjes hebt!!

@sonja! Hey meid,Wat een super score!!Laat die follikels maar lekker groeien en hopen dat je zondag de punctie kan hebben anders helaas een dagje later maar alles voor mooie follikels!!!Op naar een mooi aantal embryootjes!!

Hier ben ik al over de schrik heen.Ga morgen eens rond bellen voor IVM.

Kijken of ik er voor in aanmerking kan komen aangezien het allemaal nog in de onderzoeknsfase zit.Wil het toch graag gaan proberen als het mogelijk is.Nu is het ook steeds net een loterij.Het komt idd door de PCO.Dus als ik Eind juni ga beginnen zou het zomaar kunnen dat het weer ineens verkeerd gaat pfff!!Maar wil dan voor een behandeling mijn bloed laten testen halverwege en voor een punctie ik wil weten hoe het kan dat mijn waardes ineens zo hoog waren we weten niet wat ze voor die tijd waren.

Meiden heel veel succes met de echo's puncties en wachtweken!!!

Ik hou jullie in de gaten hihi!!

Geplaatst

Dag Hanneke

wat vervelend voor je. Ik maak ook gebruik van de puregonpen. Maar mijn consulent had aan me uitgelegd dat uiteraard moet je de doseringen bijhouden en uitrekenen of het klop met wat er achterblijft in de ampule. Ik gebruik 225 EH per dag en uit een ampule van 900 EH heb ik dus 4,5 injecties gehad. Bij de laatste injectie van het ampule kon ik maar 100 EH van het ampul spuiten voordat die zat helemaal leeg, en toen heb ik een nieuw ampule geplaatst en de overige (125EH) verder gespoten. Dus ik vind het wel apart dat je pen heeft niet volgens verwachtingen gefunctioneert. Maar goed, wat je zegt, erg vervelend en jammer. In ieder geval, succes verder met je behandeling.

Geplaatst

Ja, we mogen eindelijk beginnen. Uitgangsecho toonde geen afwijkingen aan de eistokken, baarmoederslijm was ook goed. Dus vanaf 14 april puregonpen 225 EH per dag. Op maandag 19 april 1e FM waarbij ik was mooi verrast met 12 follikels, grootste was 9.5mm en ze waren allemaal even zo groot. Dus zo doorgaan en donderdah 22 april 2e FM. Heb begrepen van de consulent dat we worden ingepland voor de punctie op maandag 26 april, en dan is het duimen natuurlijk. In ieder geval, de eerste berichten zijn gelukkig positief. Aan iedereen die zitten in de voortraject, prikken of punctie , heeel veel succes.

Voortraject

Wombat: Lucrin depot 19 maart

Uitgangsecho

Wombat: 13 april, start puregonpen 225 EH 14 april

FM (Follikelmeting)

Wombat: 1e FM 19 april, 2e FM 22 april

Punctie:

Wombat: 29 april

Cryo cyclus:

Terugplaatsing:

Testen:

Geplaatst

Hé Nico74,

Ik heb een hele tijd niet op het forum gelezen, maar ik zie dat wij helemaal gelijk lopen bij het AZM. Ik heb vandaag ook mijn eerste fm gehad (15.00u) en vrijdag (14.40) de tweede. Waarschijnlijk hebben we of volgende week woe of anders Queensday de punctie. Vandaag waren er al 12 follikels, goede oogst dus;). Hoop dat het verder goed blijft gaan. Jij ook veel succes verder!

gr. Margo

Geplaatst

Voortraject

Wombat: Lucrin depot 19 maart

Uitgangsecho

Wombat: 13 april, start puregonpen 225 EH 14 april

FM (Follikelmeting)

Wombat: 2e FM 22 april

Nico74: 23 april 2e

Martha: 23 april 3e

Punctie:

Cryo cyclus:

Terugplaatsing:

Testen:

Geplaatst

Net tweede fm gehad. Gaat niet zo goed.

Zowel rechts als links: 1 van 15,5 mm en 2 van ca. 10/11

In totaal dus 6 waarvan 2 goed genoeg.

Morgen om 8.40 uur de 3e fm. Ik hoop dat de anderen alsnog goed meedoen.

Zo niet, dan:

- afblazen, of

- gaan voor de twee grootste, of

- de twee groten laten knappen en ons richten op de 4 kleintjes.

Vanaf nu mag ik de eh. opschroeven van 150 naar 200. Misschien dat dit ze nog een extra boost geeft. Laten we het hopen.

Ben wel erg teleurgesteld en heb ook flinke koppijn.

Vandaag maar ziekgemeld in de hoop dat ik me morgen weer wat beter voel.

X, Martha.

Geplaatst

Hoi Dames

Nou ben net terug van de 2e fm en goed nieuws!!had zowel links als rechts 5 follikels,10 in totaal de grootste was 13,5 mm en men bms was ook 13 dus moet a,s zo terugkomen voor de 3e fm en dan waarschijnlijk woe/do de punctie!!

Ben helemaal happy dat ze toch een groeispurt gemaakt hebben dus superspannend

Liefs Elvira

Geplaatst

He Kiki...dat is mooi nieuws!!

Wij zijn ook in het AZM en ze hebben ons gezegd dat je in principe wel al zelf 's ochtends mag testen als je dat graag met zijn tweetjes doet en dan voor de zekerheid toch ook nog naar het ziekenhuis komen...ik weet ook nog niet wat we gaan doen.

He Margot, dan hebben we elkaar misgelopen...was gisteren al om 13.10 uur daar en vrijdag moet ik om 13.20 uur.

boh...krijg me toch net hendige steken in mijn linkerkant, waar de eierstok zit...weet niet of dit normaal is, maar het doet hendig pijn...hoop niet dat dit aanhoudt...zal sowieso bellen...zou ik ook buiten het telefonisch spreekuur mogen bellen? als het aanhoudt, denk ik niet dat ik de zumbales vanavond kan geven...zucht....waarom moet het zo ingewikkeld allemaal zijn? krijg gisteren te horen dat een vriendin van ons, die eigenlijk naar het ziekenhuis ging om zich te laten steriliseren (is 42), zwanger blijkt te zijn...van haar 3e...helemaal niet gepland natuurlijk maar wel gewenst neem ik aan...dus ook na 40 kun je nog steeds ram spontaan zwanger worden...hadden wij dat ook maar...zucht...

Mart...wat jammer dat het niet zo goed gaat...hopelijk krijgen ze nog een boost door de verhoging van de IE...ga hard voor je duimen!!! is het niet dat je langer aan het vloeien was, is het dit wel...verdorie... sterkte meis!

Elivra...voor jou dus goed nieuws!!! hopen nu op een goeie 3e fm en dan snel een punctie...

mijn emoties gaan vandaag echt van het ene uiterste naar het andere...om gek van te worden...dan ram vrolijk, dan kan ik iemand wel de strot afbijten...ik zet me er maar overheen en ga vrolijk (haha) verder werken.

liefs,

Nico

Geplaatst

steken zijn weer rustig aan het wegebben...gelukkig...wist effe niet meer hoe ik het had...kon met moeite zitten en staan...deed me even terugdenken aan toen ik de miskraam had, toen kon ik ook niets meer doen, niet staan, zitten, lopen, liggen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden