Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goed zo lala maak die kerels maar in haha.

Jeetje je hebt een druk maar volgens mij wel een heel leuk weekend achter de rug.

Hier gata het verder wel goed alleen mijn vriend is vorige week door de rug gegaan en zit nu dus met mega rugpijn bij huis. Zo erg dat hij er gisteren gewoon ziek van was. Ik heb dus net even de ha gebeld want therapie heeft geen zin. Als hij er maar 4 april vanaf is want dan begint hij met de nieuwe baan.

Fijne dag allemaal ik ga zo werken kijken of ik vandaag eindelijk hulp krijg haha.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoop dat je hulp krijgt!! En dat mannie snel van rugpijn af is, is altijd balen!

En ja: t was druk maar gezellig!! En manlief inmaken met poolen is altijd leuk hahahaa

Geplaatst

Mama Kim, haha dat klinkt wel goed!

Met Bjorn gaat het wel, de pijn is weer wat meer geworden helaas. Maar morgen een MRI en woensdag de uitslag.

Dus dan zullen we alles horen! Hier een druk weekend kwa bezoek gehad, en jee wat hakt dat erin zeg.. Erg leuk allemaal, maar

poe he ik merk dat ik dat nog niet aankan. Plus me onderkant doet zeg maar zeer! Begint allemaal wat te trekken etc..

En ben erg emotioneel.. Je voelt je zo verbonden dat het ook weer eng aanvoelt... Pff weet af en toe niet zo goed wat ik met mezelf aanmoet

En begrijp me niet verkeerd ik ben helemaal in love op hem, maar ook die andere kant dat ik zo bang ben!

Ik moet daar me weg in vinden denk ik..

Verder met Levi alles oke, geen krampjes meer. Hij drinkt alleen zijn flessen niet leeg maar dit hoeft ook niet perse.

Hij geeft zelf goed aan wanneer die vol is, dus daar houden we ons aan..

Nou ik ga weer snel door, want ik hoor er 1tje zachtjes huilen...

Geplaatst

Lala,

Ben ook een paar keer naar St. Joep geweest. Een kennis van mij is in Sittard geboren, vandaar dat ik dit ken.

Goed bezig om zelf de stoepje te leggen! Ligt ie wel waterpas?

Hahaha, je begint nu dus een gevorderde pooler te worden. (of schrijf je dit zo niet)?

Zelf wou ik niet naar Rango omdat ik het voorstukje tegen vond vallen.

Maar hij is dus wel leuk.

Maris,

Klopt ja dat jullie met vrienden weg gaan. Was ik even kwijt, sorry, maar weet het nu weer.

Shit zeg dat je vriend last heeft van zijn rug.

En nu? Pijnstillers en rust of toch rustig aan bewegen?

Kimmie,

Kan me wel voorstellen dat het erg veel voor je zal zijn als je veel bezoek hebt ontvangen.

Zou zeggen dat je het meer moet gaan doseren zodat je zelf op tijd rust neemt.

Zal morgen voor Bjorn duimen!!

Laat je tranen maar de vrije loop, lucht denk ik toch enigszins wel op.

Succes!!

Wij moeten nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we echo nr. 2.

Ben er echt zenuwachtig voor.

Is hij/zij goed gegroeid en klopt het hartje mooi?

Voel m'n borsten nog goed en ben nog steeds wat weeïg in mijn buik, maar toch maak ik me zorgen.

Meiden, duimen jullie met ons mee dat alles goed zal zijn?

Dankjewel!!!

Geplaatst

Nou die hulp zal wel in 2036 een keer komen haha dus ik vind het ook wel een keer goed met ze.

Ik doe op mijn eigen tempo en ze zoeken het maar uit.

Vanmiddag moet mijn vriend naar de ha dan horen we wat er gaat gebeuren.

Nu krijg ik net een telefoontje dat er een hele goede kennis is overleden dus dat kan er ook nog wel bij. Zij was wel ziek maar het ging juist wat beter.

Bah ik heb het wel even gehad met al die ziektes en overlijden.

Kimmie succes voor Bjorn morgen en rust lekker uit.

Wish ik duim me rot hier haha maar ik ben er niet bang voor dat het goed zit bij jullie.

Geplaatst

Bah Maris, het zit je niet mee he? Alweer zo'n vervelend nieuws. En ook nog geen hulp. Pff meid, doe vooral rustig aan, en niet je emoties wegstoppen, da's funest voor je algehele gezondheid (laat staan voor zwanger worden!).

Dikke knuffel, die kan je vast gebruiken.

Kimmie: succes voor Bjorn, enne ook jij kalm aan? Is nie niks geweest! Geniet lekker van Levi!

Wish: ik ga duimen voor je. Maar t zit goed hoor! Ook jij een knuffel.

Ach wat: voor iedereen een knuffel! hihi

Geplaatst

Maris, wat heftig! Heel veel sterkte ermee... Het houdt maar niet op bij je. :-(

Wish, natuurlijk duimen we mee!! Maar alles is goed hoor! Dat weet ik zeker!

Kimmie, wat heerlijk zo'n klein mensje bij je, geniet ervan!

Hopelijk komt het met bjorn ook snel goed want die is ook al een tijdje zoet met zijn blessure, moet 'ie zeker geopereerd worden?

Lala, maak ze maar in die mannen!! En dik! Haha

Goed bezig hoor! ;-)

Babeth, hoe is het met jou?

Zoë, succes met de intake! Is het dan zeker dat Duuk een helmpje krijgt of beoordelen ze dat daar?

Bianca, hoe is het met jou?

Hier is alles goed, een druk weekend gehad! Erg leuk en zeergeslaagd.

Volgende week maandag de intake bij de vk. Spannend is elke stap weer. Vandaag gebeld voor kinderopvang. Dat moet hier zo snel mogelijk anders is er kans dat er geen plek is straks. Ik vind het nogal vroeg, maar willen niet het risico nemen.

Met Lena gaat ook alles goed. Heeft nergens last van. Alleen haar borsten dan. Het zou fijn zijn als dat zo bleef, maar soms is een beetje bevestiging ook wel fijn.. Haha

Geplaatst

Dank je dames het houd inderdaad niet op hier, maar ja wat doe je eraan zo is het leven.

Pippe wat mooi te horen dat het zo goed gaat. En inderdaad erg vroeg die kinderopvang maar zo heb je in elk geval plek en zit je straks niet dat je jullie kindje niet naar het kdv kan brengen.

Hoe gaat het met de rest?

Fijne avond dames

Geplaatst

Maris,

Het is echt een druppeleffect wat jullie de laatste tijd mee maken. Hakt er wel in zeg!

Sterkte om dit slechte bericht te gaan verwerken.

Enne, die hulp laat dus nog steeds op zich wachten. Blerr! Maar net wat je zegt, gewoon rustig verder werken en jezelf niet op laten jutten. Jij doet wat je kan en daar mee uit!

Succes!

Pippe,

Haha, jij bent partijdig als het gaat om een man-vrouw competitie.

Maar Lala, ik gun het jou ook hoor om te winnen!

Ik heb gisteren ook 2 mailtjes weg gestuurd om informatie op te vragen van het kdv.

Van één hiervan heb ik al bericht dat ze ons feliciteerde met de zwangerschap en dat alles spoedig mag verlopen en dat ons kindje vanaf januari 2012 terecht zou kunnen.

Dit moeten we dus aankomende week gaan regelen, omdat ze ook aangeven dat de aanmeldingen zich erg snel op kunnen stapelen.

Wij zijn wel afhankelijk van een flexibele opvang. Dus dat ik per maand als ik mijn rooster heb, door kan geven wanneer wij gebruik willen maken van het kdv.

Geplaatst

Hey Wish, morgen 2e echo. Blijft spannend, hé?! Hoop dat je weer iets heel moois te zien krijgt, meid. Probeer te genieten... Ondanks dat ik heel blij ben met L.aetitia in haar wiegje of in mijn armen kan ik het zwanger zijn écht missen. Het is zo bijzonder als je straks bewegingen gaat voelen in je groeiende buik. Helemaal te gek dat je dit nu meemaakt!

Geplaatst

Dank je wel Moon voor je lieve woorden!

Het blijft inderdaad spannend.

Denk dat als de echo morgen goed is, dat ik dan wat meer kan gaan genieten.

Het is zeg maar nog steeds niet echt tot me doorgedrongen.

Geplaatst

Wish::positive energie: Komt goed! Ben ook wel benieuwd, maar weet zeker dat t goed zit.

En pippe: hahaha.....ja, ik denk dat jij toch iets bevooroordeeld bent. Maar ik heb die competitie drang van huis uit mee gekregen ook. Heb 2 oudere broers, en dan zul je wel moeten. Werk in een mannenwereldje en mijn crea-bea dingen wissel ik af met typisch mannen-sporten: schietsport, vissen, poolen...

Dus ja, mijn grootste uitdaging is: de mannen verslaan (en het gaat écht goed deze week) en beter te worden dan die grote muts bij het poolcentrum. Tjee, wat is dat een echte muts met aso-gedrag. Kan ik niet zo goed tegen....hahaha...

Fijn om te horen dat met Lena alles goed is. En ach, alleen pijnlijke borsten? Kan vele malen erger hoor! Hou dan de echo's maar als positieve signalen.

Maris: hoe is t? Met knie, en werk, en verwerken van verdriet?

Hoe is t met de rest?

Voor iedereen: geniet van t mooie weer en een dikke knuffel!

Geplaatst

Dank je wel Lala!

Houd er ook niet van, mensen met aso-gedrag. Bah, daar kan ik mezelf ook zo aan irriteren.

Doe normaal en hebt respect voor elkaar denk ik dan.

You go girl, om haar te verslaan! Ik zal voor je duimen!!

Pippe,

Ik heb nu ook alleen pijnlijke borsten. En in mijn buik zit het niet helemaal lekker. Niet misselijk, maar een wat weeïg gevoel blijf ik houden.

Heb echt zenuwen voor morgen.....

Ik ga zo boodschappen doen, eten koken, even op bezoek bij een vriendin en dan ga ik naar mijn werk.

Heb vandaag een avonddienst en morgen een vroege.

Dus morgenavond na de echo zal ik laten weten hoe het is gegaan.

Een fijne zonnige dag allemaal!

Geplaatst

Het is alleen maar goed als we de mannen verslaan haha.

Dat macho gedrag mag wel iets minder bij sommigen.

Wish nog 1dagje en morgen alweer 9 weken jeetje wat gaat dat snel.

Pippe jullie ook al 8 weken ik vind het zo leuk staan die tickers.

Geplaatst

Maris,

Voor mij voelt het niet zo dat het snel gaat. Pffff!

Hoe gaat het nu met jou?

Kun je er goed met je vriend en evt. andere over praten wat je nu allemaal mee maakt?

Heb je al naar je psycholoog gebeld of wacht je hier nog mee?

Hele dikke knuf voor jou!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Jullie ook zo aan het genieten van het mooie weer? Als je niet hoeft te werken dan? Kan er helemaal vrolijk van worden!

Lala, volgens mij ben jij een echte duizendpoot of niet als ik dat zo lees? Klinkt trouwens als een gezellig en geslaagd weekend. Beetje laat, ik weet het. 't Is alweer dinsdag...

Pippe, groot gelijk dat je op tijd achter kinderopvang aangaat. Heb al meerdere keren gelezen hier dat ouders hun kindje niet op het kdv van hun keuze kunnen plaatsen. Hoe willen jullie het gaan doen straks? Allebei wat minder werken? En bij jullie Wish?

Wish, morgen mag je weer voor de echo! Nog een nachtje slapen, tuurlijk duimen we voor je. Heel erg veel zelfs! Zal er vanavond ook een kaarsje bij opsteken en dan gaat het helemaal goed komen morgen! Hoe laat mag je? Dan spiek ik even onder werktijd ;-)

Maris, gecondoleerd.... en een dikke knuf

Ons feestbeest ligt knock out boven. Vanmorgen kwam m'n zus even met haar kindjes. Hij vind het geweldig maar is daarna helemaal uitgeteld haha. Hij kan de vrouwen nog niet aan in ieder geval ;-) Doe er even een foto bij. Het is niet de vrolijkste maar moest er wel om lachen want ik zag hem gewoon denken: wat heb ik nu weer op m'n hoofd.

[ATTACH=CONFIG]1017[/ATTACH]

Geplaatst

Ik een duizendpoot? Neh, ben alleen opgevoed onder t mom: je moet alles uitproberen en nooit "kan ik niet' zeggen. Dat heeft zn voordelen en zn nadelen: voordeel: ik kan veel, en wat ik niet geprobeerd heb, probeer ik eerst uit. Nadeel: Ik kan bijna nooit nee zeggen, want dat hoort niet bij mijn opvoeding, dus vaak bij vragen: kan jij dat .... regelen/doen/...." voel ik me vaak verplicht om ja te zeggen. Maar dan kom ik ook vaak in de problemen. Maar ach, ik weet het nu, en kan er iets beter mee omgaan.

Leuk mannetje hoor, Zoë!! Wat een koppie!

En t weekend was inderdaad geslaagd ;-)

Pippe, Wish: goh, ik besef me nu pas dat kdv inderdaad zo snel en vroeg geregeld moet worden. Ik zou daar pas na een half jaar of jaar aan denken..........en dan is t te laat! hihi

Goed van jullie wel!

Maris: precies, Macho gedrag, haantjes gedrag........ow, daar kan ik toch zo slecht tegen! En dan is inderdaad niets leuker als ze op hun eigen terrein verslaan. hahaha

Geplaatst

Wish kan ik me voorstellen dat het voor jou voorbij kruipt, maar nog 1 nachtje en dan is het weer zover. Ik duim me rot hier hoor. En ook ik zal zo even een kaarsje branden voor jullie.

Nee ik heb de psycholoog nog niet gebeld heb er nog geen tijd voor gehad ben zo druk met het werk en ach is ook wel een goede afleiding en als ik vrij ben is zij niet te bereiken vandaar.

Maar met mijn vriend kan ik gelukkig overal goed over praten dat van mijn tante raakt hem ook heel erg merk ik aan hem. Maar vooral ook omdat zijn oom ook zo ziek is en opgegeven is en dat hakt er ook bij zo´n nuchtere tukker als hem in.

Zoe wat een heerlijk ventje heb je toch haha je ziet hem inderdaad denken van wat heb ik nu op mijn hoofd haha.

Lala ik heb daar ook moeite mee om nee te zeggen en daar maken mensen soms echt misbruik van vind ik. Bij mijn vorige baas was dat ook altijd als er iemand ziek was belden ze mij want Maris zegt toch geen nee, ik moet wel zeggen dat ik bij deze werkgever wel leer om vaker nee te zeggen. Het scheelt wel dat ik hier voor niemand hoef in te vallen omdat ik alleen sta dus kunnen ze me daar niet voor bellen en op een andere afdeling heb ik nooit gestaan dus dat kan ook niet.

Iedereen fijne avond

Geplaatst

Hoi dames

hier even snel een berichtje, het zitten is momenteel erg pijnlijk in mijn rug/bekken.

Maris, ik wil je via deze weg condoleren met het overlijden van je kennis, jeetje meid, het gaat maar door!!!! wat een toestanden.

heel veel sterkte!!

Wish, veel plezier morgen bij de echo!!! dat weeige en zuerderige gevoel is erg herkenbaar, had ik met name in de eerste 8 weken, nog een nachtje meid....

Pippe, wij hebben ons ook weer met een week of 8 ingeschreven hoor, we zijn op tijd gelukkkig. ons hummeltje gaat straks 1 dag naar het kdv. De ander 2 dagen komen mijn schoonouders in huis oppassen, ook leuk voor de hond!

Over een week of 2 maar eens een kijkje gaan nemen op de locatie, ons buurmeisje zt er ook dus dat voelt wel goed (onze buren kennende).

Zoë, ik moest lachen om de foto´s van Duuk, je ziet hem denken en een lachje als een boertje met kiespijn haha

Hier gaat het verder goed, rustig aan, de baby schopt met de dag meer en krachtiger en dat voelt heerlijk.

Lala, succes wanneer moest jij nu ook alweer naar het zkh ivm. de poliepen? sorry ik ben het even helemaal kwijt....

liefs

Babeth

Geplaatst

Hee Babeth, maakt niet uit hoor! Wij zijn t af en toe ook helemaal kwijt. hahaha Ik mag me 1 april melden in Veldhoven voor de sis-echo. De afdeling planning had van de week weer gebeld, of ik de 28ste de operatie wilde. Nou mevrouw, dat hangt van het onderzoek van 1 april af. Daarop zei ze dat ze dan vanaf half april ging kijken voor me. AAAh...nee!! hihi Hoe dan ook, uiteindelijk ging ze maar alvast kijken waar t volgende plekje was, en dat was op 23 mei. Jeetje! Vond ze zelf ook heel laat, en ze gaat me dus gewoon weer bellen zodra er een gaatje valt. Gezien ze nu voor de 2de keer in 1 week tijd gebeld heeft, ga ik ervan uit dat ik binnenkort toch gebeld wordt voor de operatie. Mocht ik op 1 april nog niks gehoord hebben, dan ga ik ze zelf even bellen en vragen wanneer ze denken dat er tijd is, en is die er niet op korte termijn, dan bel ik DD op of ze t daar in kunnen plannen. Ben t beu om zo lang te wachten hier in NL en ook nog telkens van de kast naar de muur gestuurd te worden. Ik snap wel waarom de verzekeringspremies telkens omhoog gaan, als ze overal zo slordig werken....

Hier is het verder redelijk. Weer veel hoofdpijn, maar dat is een combi van binnenkort naar de chiropractor moeten en nu dit gedoe allemaal. Gaat mijn nek van vastzitten en dan krijg ik weer hoofdpijn. Is voornamelijk spanningshoofdpijn......(waar tabletjes dus weinig soelaas bieden). Verder doe ik maar zelf aan creatieve therapie, oftewel: de handwerk projecten lopen goed. Heb 2 sjaals afgemaakt afgelopen week, heb een tas gemaakt, daar moet alleen nog het hengsel aan, ben nog een kussen aan het haken....moeten alleen de rushes nog en ben me suf aan het bedenken wat ik verder nog allemaal kan doen.

Het bezoek naar de crea-bea beurs heeft ervoor gezorgd dat het 'winkeltje' er toch binnenkort van gaat komen. Heb vele dingen gezien die ik zelf kan maken, en niet al te arbeidsintensief zijn (vaak zijn besteedde uren het duurst) en ben online winkeltjes tegen gekomen die belachelijke prijzen vragen voor kleine dingetjes. Mijn vriendin en ik gaan gewoon beginnen en proberen dan eerst via onze moeders de boel te verkopen, en wellicht ook via een webshop of MP. Het zal lastig worden daar mijn boterham mee te verdienen, maar het zal hopelijk ooit genoeg zijn om minder uren voor een baas te werken. En uiteindelijk is het wel mijn doel: niet meer voor een baas werken, en thuis ( of ergens anders) dingetjes in elkaar zetten om te verkopen. Tot zover weer! Geniet van het mooie weer dames! Het is/wordt te mooi om (lang) binnen te zitten!!

Knuffel!

Angela

Geplaatst

Lala ik hoop dat ze dan na de echo ook zo snel bellen dan heb je het maar gehad.

Wat leuk een eigen winkeltje. Dat wou ik ook graag maar kom er nog niet verder mee nu ik weer aan het werk ben ik ben sávonds zo kapot dat ik daar geen zin meer in heb en zaterdags ben ik druk met het huishouden en boodschappen. Maar goed wie weet ooit.

Lieve Wish ik wil je alle succes van de wereld wensen vandaag volgens mij staan er nog kaarsen bij mij op het werk ergens in een doos en ik zal er 1 uithalen en laten branden voor jullie.

Maar het zit vast helemaal goed.

Babeth fijn te horen dat het zo goed gaat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden