Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanmorgen naar de verlosk. geweest.

Ze had een kwartier gepland staan voor de echo.

Voor de eerste keer een uitwendige echo!

Ons kleintje was mijn de rechter arm aan het zwaaien en aan het bewegen. Zeg maar rond dobberen, haha.

We hebben dus een hele tijd naar een mooi kloppend hartje kunnen kijken en ze legde alles goed uit.

De verlosk. was denk ik van onze leeftijd en was spontaan, erg leuk!

Het intakegesprek is goed verlopen, bloed laten prikken, ochtenurine was goed (controleren ze op eiwit ivm nierfunctie) en bloeddruk was prima. (120/80)

Ga zometeen naar m'n werk. Heb gesprek met mijn manager. Had in de mail al duidelijk gemaakt waar ik het over wil gaan hebben en samen naar een oplossing kunnen gaan kijken.

Zal wel goed komen.

Meiden,

Tot vanavond en anders morgen.

De was hangt heerlijk buiten te drogen, wat een prachtig weertje!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lala, ik verwacht ook echt niet dat ze elke dag bellen, maar ik vind wel dat je het je zus mag gunnen. En interesse tonen, en dat is niet gebeurd! Helemaal niet. Ik begrijp jullie verhaal hoor, maar deze situatie is niet te vergelijken. Toen we in de bahandelingen zaten, en wij onze teleurstellingen wilde bespreken, werd er altijd maar gezegd dat ze mensen kennen die er járen over gedaan hadden en uiteindelijk toch via de normale weg zwanger zijn geworden. M.a.w, die waren kei gezond. Ondanks dat ze al uitbehandeld waren. Begrijp je wat ik bedoel?

Net naar de Vk geweest, een 'ouwe rot' in het vak, en ik moet echt wennen aan de -recht voor z'n raap- mentaliteit. Jee, ik kan niet veel hebben geloof ik. Geen echo kunnen krijgen. 19 april de 12 weken echo.

MvM ook net de deur uit, dus even rust voor nu.

Wish en Babeth, succes vandaag!

Geplaatst

hoi dames

Pippe voel je niet bezwaard als je even niet of minder reageert, ookal draag jij het kindje niet, je hebt het hele traject van behandeling en teleurstellingen mee doorlopen, kan me voorstellen dat je ook gevoeliger voor vanalles bent, dat heb je als je vrouw bent...

Wat die bloeding betreft, ik ken het gevoel en onzekerheid, ik hoop ook echt dat het weer gestopt is. Blijkbaar voor de vk niets bijzonders maar voor jullie betekent het erg veel uiteraard.

En dan de non-conversatie met je zus, erg pijnlijk, was het nu zo dat zij ook al lang bezig zijn? sorry dat ben ik even kwijt.

Het is lastig, ook omdat wij haar niet kennen, ik bedoel, hoe gaat ze anders met mooie of moeilijk zaken om? of met gevoelens?

Zelf ben ik nogal de persoon van de koe bij de horens vatten, ik heb er zelf nl. erg veel last van als mij iets dwars zit, wil dat dan graag opgehelderd hebben

Maar goed, daar kan niet iedereen mee omgaan. zou het iets zijn als jij alleen iets afspreekt met je zus? al is het maar om erachter te komen wat de redenen zijn en zodat jij kunt ventileren wat het met jou doet?

Wish, wat fijn dat de controle bij jullie ook weer goed was zeg, meid, houd vertrouwen he?!

Bij ons was de echo gelukkig ook helemaal goed en onze jongens zullen heel goed gaan waken over hun zusje, jeetje, weer zo´n bijzonder gevoel om het geslacht te weten.....

Kimmie, fijn te horen dat het met jou en de kleine goed gaat, wat je emoties beterft, ze zullen er niet voor niets zijn nietwaar en ik denk dat je gevoel helemaal niet vreemd is hoor, of ik ga tzt net zo reageren waardoor ik het niet vreemd vond ;-))

Nee zonder gekheid, je bent een mama op en top en weet je, juni is nog ver, wie weet hoe je er dan mee omgaat, de kleine is nu nog geen maand oud! Voor jullie nu wel spannend om het operatie moment af te wachten....hoe gaat het met jou rug? merk je veel verschil nu je bevallen bent?

Geplaatst

Hee Pippe!

Nee, het is absoluut een andere situatie! Kan het niet zijn dat je zus gewoonweg jaloers is? Dat jullie "moeten" ziekenhuizen om zwanger te worden? Omdat het toch al een andere situatie is, jullie met zn 2-en zeg maar? Maar het blijft gissen totdat je het wellicht vraagt. Hoe dan ook: niet blijven zitten met je emoties. die moeten eruit. En dan is het wellicht verstandig om met je zus hiervoor af te spreken, om het eens door te spreken?

En ja, die opmerkingen van "die en die is zwanger geworden nadat ze uitbehandeld waren" krijg ik ook regelmatig voor mijn kiezen. Ik kan er niet meer boos of geirriteerd door raken. Iedere situatie is anders, en iedereen gaat er anders mee om, en de meesten weten gewoonweg niet hoe ze moeten reageren op ivf of überhaupt kinderwens. Het is en blijft lastig (en vaak pijnlijk)!

Jammer dat jullie geen echo hebben kunnen krijgen. Dat zal ook best een teleurstelling zijn geweest. Pippe, gewoon een knuffel omdat je het kan gebruiken.

Babeth: een meiske!! Leuk!!! Fijn dat alles goed is!

Wish: ook al alles goed! Super!!

Hier net de opname afdeling aan de telefoon gehad: 7 april is de operatie. Nu maar "hopen" dat er ook poliepen te zien zijn vrijdag (sis-echo). En zo niet: dan ga ik meteen de opname afzeggen en DD bellen hahaha

Hier verder alles goed hoor. Manlief heeft ipad mee vandaag, ben aan t knutselen.

Geplaatst

Wish, ik zag je berichtje net pas, wat fijn een goede echo!

Fijn dat alles goed is, geniet ervan!

Babeth! Yaay een meisje!! Wat super leuk! Ga je nu ook gericht shoppen? Gelukkig dat alles goed is! Hoe voel je je nu deze weken?

Lala, je hebt gelijk. We moeten er ook over praten. En ja, ze is jaloers. Ze wil zelf ook graag (zijn nog niet bezig) maar willen eerst een ander huis vinden.

Voor jullie ook allemaal een knuffel

Geplaatst

Hoi Pippe

we gaan inderdaad ook wel gericht shoppen, maar de basis had niet veel verschil gemaakt.

Ik heb sinds donderdag een geruster gevoel, al zullen de komende weken toch nog spanned blijven omdat als er nu iets gebeurd men neits kan doen, maar het positieve gevoel overheerst gelukkig!!!

Jammer te lezen dat je zus jaloers is, als ze zelf zeg maar in de mmm zou zitten dan kan ik me ergens voorstellen dat het gevoelig ligt maar in deze situatie is het toch hun bewuste keuze dat er nog geen sprake is van een zwangerschap.Ik moet zeggen dat ik het nu extra jammer vind, en met name voor jullie

Maar meid, hoe moelijk ook, probeer je eigen geluk er niet door te laten verpesten he

Lala, wat fijn dat er nu weer een datum is, ik hoop dat alles "schoon" is en dat je direct door kan naar DD!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wish wat fijn dat de echo zo goed was en dat je lekker naar je kanjer hebt kunnen kijken.

Geniet ervan.

Pippe jammer dat jullie geen echo hebben gehad maar die kanjer van jullie doet het hartstikke goed hoor en dat je je wat minder voelt is heel begrijpelijk.

Sterkte en een hele dikke knuffel.

Babeth gefeliciteerd een zusje voor je kanjers. En ook alles nog eens goed echt ik ben zo blij voor jullie.

Nu kun je lekker roze gaan shoppen.

Hoe voel je je verder dan?

Lala ik ga voor je duimen 7 april en dat je dan maar zo snel mogelijk weer verder mag.

Ik zal eens gaan tanken anders ben ik bang dat ik morgen niet op mijn werk kom haha.

Morgenavond heb ik de eerste competitie wedstrijd weer dus ik zla vanaf woensdag wel weer mega spierpijn hebben haha heb ik altijd.

Woensdag heb ik alweer een avondwake echt niet meer normaal maar goed gelukkig was deze vrouw heel oud en is ze rustig ingeslapen ik heb haar zelf niet gekend (is de moeder van een teamgenootje) maar moet er wel even heen.

Oh ja ben ook benieuwd wat er woensdag bij de maag darm en lever arts uit komt heb steeds meer last van de buik

Geplaatst

Pippe,

Kun je niet naar Geertgen bellen en om een echo vragen? Toch raar dat ik hier wel 2 echo's krijg en jullie niet!

Gewoon doen hoor!

Dus Lena gaat ook in een kannetje plassen voor MvM, You go girl!

Lala,

Dé datum is gepland. Dit is al bijna.

Stap voor stap op weg naar DD, hoop dat er een reuze stap gemaakt kan gaan worden!

Succes!

Maris,

Ook al ken je iemand niet persoonlijk, het blijft moeilijk om naar een avondwake of uitvaart te gaan.

Er komen bij mij altijd gevoelens naar boven van andere personen die ik wel heb gekend en dicht bij mij stonden.

Sterkte!

Babeth,

Wat super dat alles in orde is met jullie kleine MEID!!

Brusje kan nu zusje genoemd gaan worden.

Ik ga nog wat drinken en dan m'n bedje opzoeken.

Geplaatst

Wish je ticker word steeds mooier 10 weken alweer.

Ja dat is zo ik krijg het altijd koud als ik een avondwake heb. Kan het 30 graden buiten zijn maar ik heb het dan altijd koud, maar goed ik ben al lang blij dat het geen jong iemand weer is, zij is gewoon van ouderdom overleden nou dat wil ik ook wel en daar is het voor de nabestaanden wel erg om maar ze hadden er allemaal vrede mee.

Ik heb gisteren mijn nicht nog aan de telefoon gehad en mijn tante voelt zich heel erg goed. Het is net of nu ze weet dat er niks meer te doen is ze helemaal opleeft om er nog echt wat van te kunnen maken met mijn oom en haar dochter en kleindochter echt mooi om te zien.

Nou fijne dag allemaal ik ga werken ik blijf hopen op hulp haha, maar de baas kwam gisteren zelf bij mij dat het toch echt wel nodig was en of het mij uitmaakte wie mij hielp. Maar dat maakt me dus niks uit alles is te leren en op woensdag heb ik ook altijd wel een stagaire.

Geplaatst

Aah Maris wat ben je toch een lieverd!

De ticker wordt inderdaad steeds mooier.

Klinkt zo raar, maar ik kan nog steeds niet 'echt' genieten van de zwangerschap.

Wil zo graag ontzettend blij zijn, maar iets houd dit tegen, maar wat??

Voel dat ik niet lekker in m'n vel zit, maar waardoor? Als ik dit nu eens wist.

Baal er gewoon van!

Zal eens opzoeken of dit door de hormonen kan komen, hoop dat dit het is, dan weet ik waardoor het komt.

Goh, je baas kwam er dus ook achter dat het echt nodig is dat er hulp komt omdat je het niet in je uppie kan.

Succes!

Geplaatst

Ja dat kan best dat dat door de hormonen komt.

Je hebt er zo lang op moeten wachten en zoveel voor over moeten hebben dat het ook allemaal nog wel onwerkelijk lijkt.

Volgens mij heb je ook niet zo last van kwaaltjes of wel?

Dat besef komt wel straks als je buik begint te groeien en als jullie kanjer voor Wesley Sneijder gaat spelen haha.

Nou mijn baas heeft dat gister wel gezegd maar nog niks mee gedaan dus we zien het wel ik hoef na vandaag alleen donderdag nog maar en verder ben ik lekker vrij en zoeken zij het maar uit haha

Geplaatst

Wat jij schrijft klopt helemaal. Heb inderdaad niet zo'n hinder van kwaaltjes, dat zal ook wel meespelen.

Heerlijk dat je na vandaag alleen donderdag moet werken en de rest van de week vrij bent.

Ik ben morgen vrij, had eigenlijk een vroege dienst maar iom mijn manager ben ik nu dus vrij zodat ik geen 6 dagen achter elkaar hoef te werken.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik had graag eerder en uitgebreider willen reageren maar het is een beetje druk en hectisch hier op het moment. Mijn eigen werk, mijn man maakt op het moment veel overuren vanwege een verbouwing, waardoor de verzorging op het moment voornamelijk op mij neer komt. Maar ach, het is maar tijdelijk.

Wat fijn om te lezen dat alle controles gisteren weer goed waren. Jammer Pippe dat jullie geen echo kregen, zeker nadat Lena wat bloedverlies heeft gehad lijkt me een extra bevestiging van een echo wel prettig!

Wish, wat fijn dat het zo goed gaat!!

Babeth, een meisje! En nu shoppe!

Maris, een avondwake/begrafenis blijft heftig altijd vind ik. Sterkte meid.

Lala, ben benieuwd vrijdag! En dan weer actie!

Ik kom later weer terug, dikke knuf!

Geplaatst

Hoihoi! Ik merk dat t mooie weer ons weg houdt van t forum ;).

Maris, toch nog hulp gekregen of toch niet?

Wishful, beter dat je geen 6 achter elkaar hoeft te maken!

Zoe, niet fijn zo veel alleen doen, maar ik neem aan dat t tijdelijk is, de drukte bij je man? Wel ijn dat gereder alles goed is.

Pippe, gewoon n knuffel

Bijna vrijdag en dan ook bijna vlgd week! Hihi gisteren vloertegels wezen shoppen met schoonmoeder. Nou, ik ben weer bij met alle roddels hoor! Lief mens, maar klept aan 1 stuk door! En gek genoeg geen sms'jes van m'n man waar ik bleef ;)

Pijn in m'n voeten maar we zijn geslaagd. Vrijdag nog de laminaat ophalen en dan kunnen schoonouders aan de grote klus beginnen, de onderverdieping wordt opnieuw gedaan. Tot zover ga ns kijken of m'n baas werk voor me heeft;)

Voor iedereen n knuffel!!!!!

Geplaatst

Sorry dames, ik ga even vloeken! )!#*%@(!(#*$!($

Mijn moeder stond al meer dan 3/4 jaar op de planning voor een bij-schildklier operatie. Die zou afgelopen donderdag zijn, maar toen is ze naar huis gestuurd, omdat er een spoedgeval tussendoor kwam. Nu is ze gisteren geopereerd.

Pa belde net: het was toch een zwaardere operatie dan gedacht. Verschillende bijschildklieren weggehaald, wat ook de bedoeling was, maar ook een stuk schildklier. Nu is er ook een bijschildklier aan de wandel gegaan en in/bij haar borst terecht gekomen. Die moet er dus nog uit, en er is "iets" in haar keel gezien. Pfff.......... mijn ma heeft geen geluk, maar is zo sterk als maar wat. Meer dan 25 jaar geleden al een nier verwijderd. Mam gaat gewoon door. 8 jaar geleden aan de dialyse hierdoor, mam gaat gewoon door. 2 jaar terug nieuwe knie, mam gaat gewoon door, ondanks dat er een heftige ontsteking in wond zat, vorig jaar een nieuwe nier: mam gaat als een speer! Andere knie vervangen: ma gaat door. En nu: heftige operatie, maar ik vermoed dat ma gewoon weer doorgaat. Maar al met al is ze kind aan huis in verschillende ziekenhuizen. Ik wens t vrouwtje een keertje een ziekenhuisvrije periode! Gelukkig gaat alles meer dan goed met haar nieuwe nier, maar voor de rest zit het mam best tegen, zeg maar.

Moest t even kwijt...

Geplaatst

Lala,

Wat een heftig bericht over je moeder.

Het heeft je moeder zeker niet mee gezeten. Wat een doorzettingsvermogen en kracht moet die vrouw hebben.

Hoop dat de volgende operatie goed zal slagen en dat ze dan niet meer geopereerd hoeft te worden.

Ik hoop dat ze hiervan spoedig zal gaan herstellen!

Om dit alles mag je zeker vloeken hoor!

Sterkte Lala! Voor jou een hele dikke:hugg:

Geplaatst

Heee daar is die mega knuffel weer!!

Dank je wel Wish! Ja, ben best wel even aan t balen. Het zit mam echt niet mee. Heb haar net wel even gebeld: ze baalt ook, maar is best alweer optimistisch. "Komt weer goed hoor". Ze verwacht zelf binnenkort alweer thuis te zijn, maar ik vermoed dat ze dit keer eens wat langer moet blijven. Maar ook dat zien we dan wel weer. Pff....het vloeken heeft wel even geholpen hoor! En de mega knuffel ook ;-)

Geplaatst

Wat heb jij een moedige en krachtige mama! Ze moet nog een operatie doorstaan en nu al zegt ze dat ze snel thuis zal zijn.

Ze wil jou natuurlijk ook wel een beetje in bescherming nemen. (wat veel moeders doen)

Het is bijna vrijdag, dan krijg je de sis-echo. Ik tel met je mee af en wat duim ik mijn duimen blauw voor je dat alles er goed uit zal zien!

Wat gun ik je dit zo lieve Lala!

Geplaatst

Lala wat erg van je moeder. Maar wat knap hoe ze het allemaal doet hoor.

Heel erg veel sterkte en beterschap voor je moeder.

Ook vanmij een dikke knuffel:aaaflowersmiley:

Zoe vervelend dat je er even alleen voor staat maar dat zal vast snel veranderen of niet?

Nou dames we zijn vanmorgen bij de maag, darm en lever arts geweest en de cryotp kan niet door gaan in april. Ik krijg 4 mei een scopie van de maag en darmen waarbij ik een roesje krijg en dan voel ik miij niet fijn dat ik een paar dagen ervoor een tp heb gehad.

Ik baal er echt goed van maar we durven het niet aan (heb de gyn niet gevraagd of het kon maar wil het zelf niet)

Nu wachten we dus de onderzoeken allemaal af (zijn er nogal wat) en dan kijken we wat we doen. Dus hopelijk hoeft het maar 1 cyclus langer te wachten.

Geplaatst

Gadverdarrie Maris, wat is dit balen!

Maar goed, je gezondheid gaat boven alles.

Je lichaam kan beter optimaal in balans zijn zodat de cryo tp ook meer kans van slagen heeft!

Maar natuurlijk mag je hiervan balen!

En hopelijk wordt de cryo tp maar 1 cyclus uitgesteld.

Succes en sterkte!

Geplaatst

Maris, wat jammer dat je cryo wordt uitgesteld! Maar idd, je gezondheid is ook heel belangrijk. Hoop dat er geen vervelende dingen gevonden worden!

Lala, jee wat een heftig verhaal van je moeder! Wat knap dat ze zo positief en sterk is. Voor jou ook heel veel sterkte, moet toch ook wel zwaar zijn om je moeder zo te zien...

De drukte bij m'n man is gelukkig tijdelijk maar nu is Duuk op het moment ook niet lekker te pas. Veel dunne luiers en hij wil het liefst lekker op schoot zitten, beetje knuffelen en kusjes geven. Terwijl normaal gesproken hij lekker op het kleed ligt te spelen en te rollen. Is natuurlijk niet erg maar heb m'n handen niet echt vrij op het moment haha. Maar goed, 's avonds op tijd naar bed en dan gaat het wel hoor.

Geplaatst

Zoë,

Als je man het altijd zo druk zou hebben is dit voor de thuissituatie niet prettig. Gelukkig dus maar voor korte duur.

Wat zielig dat Duuk niet fit is.

Natuurlijk wil hij dan het liefste met zijn mama knuffelen, geef hem eens ongelijk.

Beterschap voor jullie kleine vent!

Geplaatst

hoi meiden

he toch wat een rot berichten hier ineens weer.....

Lala, heel veel sterkte met je moeder, ze heeft al heel wat doorstaan zeg, maar ik kan me zorgen dat je je zorgen maakt. Als ze wat langer in het zkh moet blijven is echt minder maar als ze maar goed opknapt en aansterkt!!! Beterschap meid!

Maris, het uitstel is wel een behoorlijke domper, ik kan mem wel voorstellen dat je zelf nu niet eens door zou durven gaan en dat je gaat voor de meest optimale omstandigheden. Maar het is zo balen...je keek er zo naar uit!!!

Nu eerst voor een geruststellende uitslag en dan gaan we met z´n allen voor je duimen voor de cryotp !!!!

hou je haaks meid

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden