Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuke communicatie zo met je baas. Haha!

Ik moet vanaf zaterdag 6 dagen achter elkaar werken. Daar zie ik nu al tegenop.

Eerst 2 vroege diensten, dan 2 late en dan weer 2 vroege.

Officieel mag je niet eens een vroege na een late, maar goed nog één keer en dan doe ik dit echt niet meer.

Dan ben ik om 23.15uur thuis en moet om 6 uur weer uit m'n warme bedje. Pffff!

Hoe gaat het met de rest?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

Wish wat een mooie echo weer! War is het kindje hard gegroeid hè, heb je een idee van het geslacht ? Ik denk bij jullie een jongetje, vraag niet waarom, kwam ineens in me op.

Lala ik ben ook echt geen borduur, brei of naai type hoor, ik heb echt geen geduld daarvoor ( helaas haha).

Wij hebben net ook weer een controle gehad, bloeddruk mooi , kindje doet het Gied, vruchtwater prima, kweekjes waren helemaal oké en de baarmoederhals is nog steeds 5,5 cm, helemaal top!!!

Maandag de 20weken echo, we kijken ernaar uit!!!

Ow en sinds gisteren de nieuwe auto, rijdt heerlijk!

Liefs Babeth

Geplaatst

20 weken echo? Waar blijft de tijd? Wat geweldig dat alles goed gaat en dat je baarmoederhals maar liefst 5,5cm is.

Succes maandag.

Dikke knuffel

Geplaatst

Wish let je wel een beetje op je zelf en je kindje want 6 dagen achter elkaar is wel veel hoor en dan ook nog vroeg en laat.

Babeth 20 weken alweer jeetje wat gaat dat snel heel erg veel succes.

Zo wij hebben net even samen de boodschappen gedaan want zaterdag moet ik de hele dag klootschieten dus dan komt het er niet van en morgenavond moeten we naar mijn schoonouders dan is het hun trouwdag weer een avond zitten ergeren aan de botte opmerkingen en kinderachtige reacties maar ja dan zijn we er wel voor een tijdje vanaf want de komende 3 weken hebben we geen tijd om daar heen te gaan gelukkig.

Iedereen een fijne avond

Geplaatst

Babeth,

Wat super dat het kindje het goed doet en dat alle onderzoeken in orde zijn! :toppie:

Fijn dat de nieuwe auto heerlijk rijdt.

Jij bent niet de enige die denkt dat het een jongen is.

Goede vriendin van mij had dit al bij de foto van de echo geschreven op m'n hyves.

Mijn moeder denkt dit en een andere vriendin ook.

Wij zelf hebben echt geen flauw idee en willen het ook niet weten.

Tenminste, zo denken we er nu over. :happy:

Vanessa,

Jullie jongens alweer meer dan 2 weken jong. Hoe gaat het met jullie?

En met Bo als grote zus. Is ze trots en wil ze mee helpen of is ze hier te jong voor?

Maris,

Ik doe rustig aan en als ik het niet trek meld ik dit bij mijn manager.

Heb al gezegd dat ik geen vroege na een late meer wil en geen 6 dagen achter elkaar werken.

Zaterdag klootschieten, hoop dat het zonnetje dan nog zal schijnen!

Pfff, je ziet er erg tegenop om naar je schoonouders te gaan.

Wat vind ik dit vervelend voor je!

Hele dikke knuf van mij voor jou! :hugs2:

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish ik ben er elke keer alleen zo bang voor dat er weer van die k%(_%&t opmerkingen komen en dara heb ik geen zin in.

Maar goed ik leer er steeds beter mee om gaan met die mensen ik ben gewoon blij dat ik er 20km vandaan woon en ze niet al te vaak zie.

Hier is er nog steeds geen einde aan alle ellende ik heb net mijn andere beste vriendin aan de telefoon gehad en nu is er vandaag bekend geworden dat haar schoonvader acute leukemie heeft. Ik ken de man wel niet heel erg goed (een paar keer gezien met verjaardagen enz) maar toch vind ik het wel heel erg voor mijn vriendin en haar vriend. Morgen horen ze meer over hoe en wat er nog gedaan kan worden. Dus dat is nog even afwachten.

Echt ik begin het steeds meer te realiseren hoe blij ik wel niet ben dat allebei mijn ouders er nog zijn en dat ze ook nog eens gezond zijn want het kan echt zo voorbij zijn.

Iedereen welterusten ik ga zo maar eens naar bed nog even as the world turns kijken is echt heel spannend haha.

Geplaatst

Babeth: wat fijn dat alles goed gaat, en dat de auto lekker rijdt! Goed nieuws dus bij jullie!!

Wish: 6 dagen achter elkaar: hopelijk wel veel vrij daarna? En zoals maris al zei: doe je kalm?

Maris: pffff.........het gaat lekker bij jullie! Ook voor jou geldt: doe kalm hoor! Is niet niks allemaal, en een kort lontje mag je best hebben hoor! Ook bij/tegen je schoonouders! Dat lucht enorm op. Hopelijk wordt t niet al te moeilijk en fiets je er zo doorheen.

Pippe: ik heb geëxperimenteerd met die schilderijtjes. Ben nog op zoek naar leuke kruissteek-dingetjes, maar wilde je dit in ieder geval even laten zien. Ik vind t een leuk idee, en ga hiermee voor mezelf (webwinkeltje) ook mee verder.

[ATTACH=CONFIG]1057[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1058[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1059[/ATTACH]

Geplaatst

Reactie getypt, blijk ik niet ingelogd. :eekk:

Nog een poging dus,

Lala, het ziet r leuk uit!!! Heb je al veel spulletjes voor je (web)winkeltje? Wat wil je allemaal aanbieden/verkopen?

Wish, zoals mijn voorgangers ook al zeggen: rustig aan doen hoor!

Maris, Jemig zeg, ook al is het minder dichtbij, dan is het nog heftig om te horen. Ik vind dat ook zodra ik weet wie het is. Natuurlijk vind ik het voor iedereen heel erg die ziek is, maar je begrijp wel wat ik bedoel.

Babeth, ik ben nieuwsgierig!! :laugh:

Kimmie, Hoe is het met jullie? Hebben jullie goed nieuws meegekregen uit het zh?

Geplaatst

Pippe maak je niet te druk die test is hartstikke positief jullie kanjer is heel erg hard aan het groeien hoor.

Wanneer is jullie volgende echo ook alweer?

Oh ja Zoe was vandaag de intake niet? Ik weet het even niet meer, maar heel erg veel succes in elk geval ik ben benieuwd

Geplaatst

Die is nog niet gepland. We hebben maandag intake bij de vk, en ik denk niet dat ze dan een echo maken, ik ben bang dat we moeten wachten tot de 12 weken echo. En die is volgend jaar pas ergens............................................gevoelsmatig dan. :shifty:

Hoe is het op je werk? Heb je inmiddels al hulp? Wij werken hier met dezelfde instelling hoor. Wat niet af is is niet af. Ik vind kwaliteit beter dan kwantiteit, maar zo denken ze niet allemaal hier….

Geplaatst

Kimmie,

Hoe is het in het ziekenhuis gegaan?

Ben duimen aan het draaien geweest en nog!

Maris,

Herken het wel wat je zegt dat je zo blij mag zijn dat je ouders nog leven en gezond zijn.

Mijn schoonvader is 4 jaar geleden overleden en mijn schoonmoeder heeft na een hartinfarct 3 omleidingen gekregen.

Mijn vader heeft een verwijde aorta (dicht bij zijn hart) en zal hier waarschijnlijk volgend jaar aan geopereerd worden.

Dit doen ze niet voordat de aorta een bepaalde wijdte heeft gekregen en dat het echt levensbedreigend is.

Mijn moeder is verder gezond.

As the world turns kijk ik echt nooit. Als ik voorbij zap blijft de zender niet op het beeld hangen. Niet dat ik het niet zou willen, maar ik heb geen interesse om dit te kijken.

Keek net in mijn agenda en was aan het tellen. Al had ik dit beter niet kunnen doen.....

Na die 6 dagen werken ben ik er 1 vrij. Dan moet ik er weer 3 werken.

Dan ben ik 2 dagen vrij en moet ik er 2 werken.

Die week erop 5 werken.

En vanaf 20 april moet ik weer 6 dagen werken. 3 vroege en dan 3 late.

Denk dat ik toch maar eens met mijn manager ga praten hierover.

Vind 6 dagen toch echt te veel.

Geplaatst

Pippe,

Toen ik naar de verloskundige belde om een afspraak te maken vroeg ze of dat ik een vervroegde echo zou willen.

Dit wordt bij de verloskundige ook gedaan.

Dus zou dit even navragen hoor.

Geplaatst

Haha kan ik me indenken dat de tijd heeeeel erg langzaam gaat, maar maandag is zo en dan hoor je meer. Succes.

Nee heb nog steeds geen hulp en het word steeds drukker maar ik vind het wel goed ik heb vanavond om 18uur weekend en maandag zien we wel verder. volgende week ben ik er op woensdag en vrijdag niet en dat het dan niet vol staat zal mij een worst wezen. Ze willen niet anders blijkbaar.

Maar nu komt het mooiste nog ik heb elke keer al het vermoeden gehad maar nu is het bevestigd ik heb er wel een vriendje lopen daar namelijk een rat echt zo vies mijn baas erbij gehaald en volgens hem is het niet zo en zijn die planten aangevreten in de kassen, maar ik weet zeker dat dat bij mij is gebeurd want ik neem geen aangevreten planten mee om in te poten want dan kanik net zo goed niks mee nemen. Bah bij elk geluidje schrik ik al en denk dat er zo die vieze rat te voor zijn komt.

Geplaatst

Pippe, het is een idee dat bij mij al een ruime tijd speelt, ik denk een jaartje of 2 nu. Heb al flink wat kaarten 'geborduurd' en die lopen best aardig. Alleen moet ik inspiratie hebben om ze samen te stellen, zeg maar. Kijk hier maar voor wat voorbeeldjes. Verder heb ik boekleggers gemaakt, maar die moet ik nog perfectioneren...en zo ben ik van alles wat ik zou willen verkopen een paar aan het maken, om te kijken of het niet té bewerkelijk is (het moet én te doen zijn, én betaalbaar blijven). Ben nu aan t brainstormen wat ik allemaal wil gaan verkopen maar de volgende dingetjes in ieder geval: dit soort schilderijtjes, kaarten. Mobieltjes (die dingen om aan t plafond te hangen in o.a. kinderkamers, dus niet de telefoons hihi), speel-/boxkleden, geurzakjes, tutteldoekjes, sleutelhangers, placemats, onderzetters, tasjes, dreamcatchers. Eigenlijk van alles wat dus! Krijg elke dag wel nieuwe ideeën. Nu alleen nog de tijd om alles te maken. Maar we (lees vriendin en ik) gaan langzaam aan beginnen....

Ik wilde de link naar de kaartjes nog even toevoegen.......was ik vergeten...

Geplaatst

Wish heel goed dta je het even gaat overleggen want 6 dagen is echt te veel hoor en zeker als je zwanger bent.

Jeetje dus jullie hebben ook al wat meegemaakt met je ouders en schoonouders.

Ja ik ben echt blij dat ze er nog zijn gezond en wel.

Geplaatst

hoi meiden

Maris, getverderrie,een "vriendje" op de werkvloer is leuk maar geen rat!!! heb je toevallig ook ergens keutels gezien?

haha wij hadden ooit een muis op kantoor, maar niemand geloofde mij, toen ik keutels op het buro zag liggen zei mijn collega nog vol overtuiging dat hij hagelsag geknoeid had...was inderdaad een muis! Ik hoop dat je de avond bij je schoonouders goed doorgekomen bent, lijkt me vreselijk om met een dergelijk gevoel "fezellig" op visite te gaan....

Wish, wat grappig dat velen het denken, ik ben erg benieuwd! en wat leuk om te lezen dat jullie je willen laten verrassen! Groot gelijk hoor dat je het gaat aankaarten om geen 6 diensten achter elkaar te draaien.

Lala, nu weet ik het weer, jij wilde je creatieve producten via internet gaan aanrpijzen, erg leuk en wat geweldig als je er tzt ook echt van kan leven.

Even voor de Brabantse dames, gisteren onderweg naar het MMC te Veldhoven las ik dat medio mei Babypark zich in Veldhoven gaat vestigen.....ik vind het super! wij hebben via internet daar al mooie kamers gezien maar wachten tot mei durven we niet, dadelijk hebben wij er net een met 12 weken levertijd.....

Pippe, zou leuk zijn als jullie inderdaad een echo krijgen bij de vk, gewoon aankaarten hoor, super!

Ja zeg, maandag al weer 20 weken, zekr na de goede controle van gisteren ben ik wat geruster geworden en heb ik meer vertrouwen in een goede afloop.

Ik zou ook het liefst nu direct gaan shoppen maar dat kan en mag ik fysiek niet dus met veel beleid....: internet haha.

wat as the world turns betreft, erg om te zeggen maar sinds ik thuis ben kijk ik het ook haha, goed voor de afleiding en verschrikkelijk lachwekkend

Geplaatst

Tijd kan vliegen en tijd kan kruipen, niet pippe?

Wish: leuk! Ik zal zeker tegen die tijd hier een linkje plaatsen....even jullie spammen! hahaha

Maris: jakkes een rat!! Muisjes vind ik niet erg, maar ratten!!!

PS link in bericht is de link, ok, hier dan ook nog even de link

Geplaatst

Hi Babeth, ja, klopt. Ik ben er al zo lang mee bezig dat het er nu maar eens van moet komen. En als ik er uiteindelijk van kan leven, dan is dat heeel mooi mee genomen!

Dan klopt het plaatje in mn hoofd ook, zeg maar. Ik zie mezelf namelijk niet meer zo heel lang voor een baas werken, en ik wil uit de IT, en weer wat met mn handjes gaan doen. Hopelijk wordt ons 2de huis snel verkocht, dan kan ik minder uren gaan maken, en echt minstens een dag in de week aan mn spulletjes werken. Voorlopig, nu ik nog thuis zit, doe ik elke dag wat, en 1 zondag in de maand is gereserveerd om samen met mn vriendin te gaan knutselen. We zouden op korte termijn toch wel wat moeten hebben ;-)

En wish: goed dat je gaat overleggen, 6 dagen is veel hoor!

Geplaatst

Maris,

Eeek een rat. Dan zie ik nog liever een muis, die doet me niks.

Maar een rat, bah. Die zijn toch best gevaarlijk als die je zouden bijten?

Zou er een diervriendelijke val neer gaan zetten.

Babeth,

20 weken echo, wat geweldig dat dit maandag is!

Ik heb maandag een 9 weken en 6 dagen echo. Hahaha!

Zit jij nu full time thuis? Dacht dat je nog enkele dagen ging werken, of heb ik dit nu verkeerd?

Geplaatst

Hey meiden, bij jullie ook zo mooi weer?! Dat heeft mij een tijdje vd computer weg gehouden.

Lala, wat een leuke ideetjes heb je al! Bij ons in de buurt zit ook een vrouw die zo lekker crea bea is als jij en zij heeft ondertussen ook al aardig wat naamsbekendheid gekregen waardoor ze het hartstikke druk heeft. Ik ben er verslaafd aan! En Duuk ook want die is dol op die tutteldoekjes haha. Heb ook een leuke tas voor het kdv en mijn zus kan zich helemaal uitleven met 3 dochters. Haarspeldjes, kussens en broches (schrijf je dat zo?)

Wish, jij maakt aardig wat uren op het moment. Verstandig dat je het aangeeft hoor. Je lijkt me absoluut niet iemand die klaagt, maar nu gaat het even om jou en je beeb!

Babeth, fijn dat je weer bevestiging hebt gehad! En maandag alweeer voor de 20 weken echo! Jullie willen toch wel het geslacht weten of niet?

Pippe, ik zou tactisch even vragen of ze niet gelijk even een echo wil maken. Dat het al zo spannend is en dat je er eigenlijk wel een beetje rekening mee had gehouden enzo....:-) Is Lena verder goed te pas?

Maris, nog even en je hebt weer weekend! Draai je eigenlijk ook koopavonden? Veel succes vanavond, enne: ene oor in en het andere oor weer uit ;-) (probeer ik ook altijd, lukt niet altijd)

Wij zijn vanmorgen in Zwolle geweest en er is gelijk een helm aangepast bij Duuk. Over 2 weken is ie klaar. Ben heel benieuwd. We hebben een stoer motiefje uitgezocht voor hem haha.

Ik ga het zonnetje weer in. Fijne dag nog allemaal!

Geplaatst

Hoi meiden ,

Lala het zou echt heerlijk zijn als je van je hobby je bedoel kunt maken en er is al een erg mooi begin!

Wish ik zit inderdaad nog ft Thuis , ik moet rust blijven houden omdat de placenta nog steeds ongunstig ligt en omdat de komende weken erg spannend worden: in deze termij. Kan men niets doen. Ik moet het echt even afwachten tot ik een week of 27-28 ben. Mijn verlof gaat in ieder geval 6 weken van te voren in omdat ik al uitgeschakeld ben.

Zoe, over 2 weenies is ie klaar, hoe reageerde Duuk me het proefpassen?

Geplaatst

Zoë: Duuk een stoer helmpje!! Ik ben heel erg benieuwd zeg! Laat je foto's zien hier? Foto's van je kereltje mogen altijd, toch? hihi Als ik zo vrij mag zijn: hoe ziet zo'n tas voor het KDV uit? Wat zou er allemaal in moeten kunnen? Tassen, kussentjes, speldjes en broches zitten ook in het programma ;-).

Babeth: dan vooral rustig aan doen hoor! Is niet niks, en zoals je al zegt: het is / wordt erg spannend. En ja, het zou super fijn zijn als ik hier mijn beroep van kan maken. Dan kan ik mijn creatieve ei constant kwijt. hahaha En kan ik ook lekker thuis zijn. 2 van de dingen die me nu heel erg dwars zitten. Ik kan nu al veel thuis werken, maar dat is dan achter de PC, en dan kan ik niet constant heen en weer lopen naar mn borduurmachine om garen te wisselen ofzo.

Maar het gaat me ooit lukken om dit voltijd te doen! Ik weet het zeker!

En Babypark is een soort Babydump? Waar in Veldhoven komt die dan? (MMC is ook mijn "thuisbasis" voor ferti-afdeling)

Ik heb gisteren een hoop spulletjes (lintjes enzo) besteld via ebay. Zodra dat allemaal binnen is, ga ik aan de tutteldoekjes beginnen. Zal zodra ze 'verkoopklaar' zijn hier wat foto's zetten. (Of een linkje naar de foto's).

Heb er echt zin in! Ik ga zo beginnen aan de geurzakjes. Ik probeer nu gewoon even de dingen die heel weinig tijd kosten te maken, dan heb ik al wat, en kunnen we langzaam gaan beginnen.

Pippe: gewoon vragen om een echo! Nee heb je, ja kan je krijgen!

Dames, fijn weekend! Ik weet niet of ik nog online kom, maar ik vermoed van wel. Heb nét een iPad gekregen van mn mannie voor ons 5-jarig huwelijk ;-) (dat overigens pas in september is, maar we zijn vandaag 5 jaar geleden verloofd...ik heb een romantisch mannetje als ie dat wilt hahahaha)

Tot!! En voor iedereen een dikke knuffel!!

Angela

Geplaatst

Lala (Angela) ben zo gewent aan lala haha, ik zal van het weekend wel een foto maken vd tas. Is eigenlijk heel simpel hoor want ik hoef niks mee te geven. Alles is daar voor handen. Fruit, groentehap, luiers, fles, noem maar op. Ideaal dus haha. Alleen zijn boekje en en zijn favo knuffel gaat mee.

Als hij z'n helm heeft zal ik hier ook een foto plaatsen.

Babeth, doe idd maar rustig aan want zoals je zelf ook al zegt: dit zijn wel cruciale weken. Heb jezelf nu een beetje vertrouwen of leef je erg in angst? Denk aan je!

Duuk liet het vanmorgen vrij rustig over zich heen komen alleen toen z'n hoofdje werd ingegipst was het even brullen geblazen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden