Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pleun ik heb even een vraagje aan jou mbt. de doop van Stan.

Waren er dingen die je echt erg bijzonder vond om cadeau te krijgen? ik heb binnenkort een doop en weet echt niet wat te kopen, pffff zo moeilijk.

Ik dacht misschien heb jij een idee

bedankt alvast

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish......de spanning begint nu bij iedereen wel op te lopen. Hou je t nog vol?

Pippe, wat kan ik zeggen......duimen draaien. Maar zo niet: op naar icsi! En stiekem hoop ik dat jullie dat niet nodig hebben....

Maris, weer lekker druk, zo te zien! Neem je ook je tijd? Fijn trouwens dat je donderdag eindelijk je hysteroscopie kan ondergaan.

Bianca, knuffel!

Babeth, pleun, voor jullie ook. Zomaar omdat ik jullie lief vind.

Kimmie, ik had begrepen dat jij bianca opvangt? Jij bent een hele lieve! :hugg:

Hier weinig te melden. Heb me woensdagmiddag ziek gemeld. Meer balen dan wat anders, maar stiekem toch ook heel moe. Vooral geestelijk. Alles gaat goed, maar er gebeurd zo weinig. Nou ja, er gebeurd zat! Maar niet daar waar ik het kan zien of voelen. Hihi.

De wasmachine is mooi, hebben twee x gespoeld, vandaag dan de eerste echte wasjes. Ben benieuwd! Hebben verf gehaald voor de kinderkamer en het bedje. Ik ga de kasten afsxhuren en wit schilderen en dan heb ik 1 grote wand om tekeningen op te maken. Ga samen met Nikkie bedenken wat er op moet. Ben ook met een lampje bezig (van kerstlampjes) zodra die af is laat ik t wel zien. Zelfs peter vind t een leuk idee. Straks tegen of na de kerst ga ik de led versie zoeken. Die worden minder warm. Ik heb ook nog een aantal led-buizen. Tl, maar dan anders, en daar wil ik ook nog wat mee doen. Misschien een wandlamp maken. Maar wat weet ik nog niet, ga ik nog over bomen.

Ben met een jasje bezig te breien en een trappelzak. En nog niet helemaal dat gevoel van zwnager en blij en dingen moeten af en kopen enzo. Heeel lastig. Ik zou bijna zeggenw een najaars dipje. Maar daar heb ik dan weer teveel energie voor. Och ja...komt goed. Gisteren met doppler hartje proberen te zoeken. Na twintig minuten eindelijk gevonden! Voor twee seconden.....tjee wat is frummel toch beweeglijk! Rar dat ik dat niet voel.

Zo...dat was mijn klaagzang weer. Ik ga lekker verder met weinig doen vandaag. Maandag meld ik me wel weer beter.

Fijne dag allemaal!

Wish, hoop dat de regelmatig met regelmaat wordt en jij nog voor t weekend je kleine in handen hebt. Het mag wel hoor!

Pippe, maak je niet te gek!

En voor iedereen een knuffel!

Xxx

Geplaatst

babeth , Stan heeft best veel leuke dingen gekregen dus kies maar

een fotolijst waat ik van iedere maand een foto in kan doen en dan in het midden van zn 1e verjaardag

een kettinkje met een heeel klein kruisje

een kinderbijbel

een kristallen bescherm engel

voor een meisje zou je een armbandje kunnen doen met de doopdatum

en natuurlijk gewoon veel speelgoed

ik vond vooral de kaarten met mooie teksten fijn

gaf me echt het gevoel dat mensen er over na gedacht hadden

en Stan het beste gunde

dus kies maar zou ik zeggen

Geplaatst

Ben weer online......:happy:

Vannacht een betere nacht gehad. Heb wel gedroomd over spinnen, werd zwetend wakker. Maar goed, dan weet je wel dat je geslapen hebt!

Lala,

Vind het goed van je dat je hebt toegegeven aan je 'geestelijke moeheid' en jezelf hebt ziek gemeld.

Geloof me dat het gevoel van zwanger zijn er echt wel komt als je de kleine straks voelt bewegen!

Wat fijn voor jullie dat jullie het hartje even gehoord, al was het maar heel eventjes.

Kimmie en Bianca,

Vind het echt fijn om te merken dat jullie veel steun aan elkaar kunnen geven!

Hou dit vast meiden, het is zo belangrijk om een goede vriend(in) te hebben waar je echt alles mee kan delen.

Pleun,

Hoe gaat het met het Stan, hij is toch aan het staan en proberen om te lopen?

Geplaatst

Bedankt Pleun, fijn te lezen dat er zo goed over nagedacht werd! Bij ons is het ook een jongen, ik kan hier in ieder geval wat mee, bedankt!

Wish ik zie dat je online bent, hou je taai meid, is lastig die laatste dagen maar het lukt je zeer zeker!!

Liefs

Babeth

Geplaatst

Van 13 okt. Dat was 5 dagen na de (dubbele) pregnyl van vrijdag de 7e. Ik heb verkeerd geteld zie ik, want zondag zou pas dag 10 zijn. Of toch morgen? Ik weet het ook niet.. En ik weet de eenheden ook echt niet.. Gewoon, die we altijd krijgen.

Geplaatst

opzich is het wel goed te zien hoor, op de foto, maar mijn gevoel zegt dat het dan donkerder had moeten zijn, icm pregnyl. Dus ik denk dat het echt van de pregnyl is die nog niet weg is.

Het is geen 'tuur' streepje, maar ook geen knaller.

Geplaatst

Ik kan hier echt niet tegen. Ze had moeten wachten tot tenminste zondag.. Ze doet het met alle goede bedoelingen, maar

dit maakt het alleen maar moeilijker. Zoals Wish ook al vertelde kan het de menstruatie wel uitstellen. Dus ze moet niet te snel hoop krijgen.

Geplaatst

Ik las op een ander forum dat sommige na 14 dagen nog positief testte, en niet zwanger waren. Dus we moeten tot sowieso ná het weekend wachten. 24 okt is onze meegekregen test datum. En eerder geloof ik het niet.

Geplaatst

Oef Pippe, kan me wel voorstellen dat je het niet leuk vond dat ze zonder overleg heeft getest.

Je hebt nu verschillende opties.

-Wachten of dat de menstruatie uitblijft en dan op de testdatum nogmaals testen, dus 24 okt.

-Of overmorgen nog eens testen en kijken of dat de streep donkerder zal zijn. (wat ik zooooooo erg voor jullie hoop)

Lieverd, heel veel succes!!!!

Geplaatst

attachment.php?attachmentid=102&d=1287221324&thumb=1attachment.php?attachmentid=103&d=1287221345&thumb=1

Hoi lieve meiden,

Nu weten we natuurlijk nog niks ivm de 5000IE Pregnyl die ik 12 okt om 19.00uur heb gespoten.

Maar ik wil het jullie niet onthouden, vandaar dat ik de testen ff aan jullie laat zien.

Dit is een berichtje van 16-10-10, heb ik speciaal voor Pippe opgezocht.

Zoals je kan zien werden mijn testen lichter en ben op 18-10 ongesteld geworden.

Geplaatst

aan de ene kant oei want nu is het wel moeilijker als ze toch ongi gaat worden

aan de andere kant WWWWWWWHHHHHHHHHHOOOOOOOEEEEEEHHHHHHOOOOEEEE het zou toch ook zo maar gelukt kennen zijn

en dat zou toch wel heel cool zijn

sorry ik loop echt te ver op de zaken vooruit maar ik hoop het zoooooooooo erg voor jullie

met wat voor merk test heeft ze getest , want ik had met mn kruitvat 2 voor 5 euro testjes in het begin ook geen knal streep

hij was er wel maar niet zo van NOUNOU das duidelijk

maar ik was het dus wel gewoon effe ("gewoon effe ")

dus ook ik zeg foto !!!!!

wat is dit spannend

en dan heb ik dit weekeinde nog geen internet ook

dju

wish die op springen staat, jullie met dit spannende gedoe , verder nog iemand die iets spannends gaat doen dit weekeind

dan weet ik bijvoorbaat al dat ik ook dat ga missen

zondag avond is het eerste wat ik doe als ik weer thuis ben kijken hoe het met jullie gaat

wij gaan onze oude caravan slopen dus zal wel niet al te vroeg zijn maar ik hoop op super berichten he

dikke kus voor iedereen

Geplaatst

Bedankt voor je berichtje pleun. Het zijn idd die van de kruidvat. Ik vind m in het echt lichter dan op de foto die ik kreeg. Zoals ik al zei is het geen tuir streepje, maar wel best licht.

Ik heb er geen goed gevoel bij, en daarom probeer ik me er niet te druk om te maken. En geduld is een schone zaak en we moeten niet op de zaken vooruit lopen. De kans dat het nog de pregnyl is is mijn inziens groter dan dat de test voortkomt uit een zwangerschap.

Geplaatst

Ik heb na kunnen kijken welke hoeveelheden pregnyl we hebben gespoten. (Lang leve het gele naaldenbakje)

En het zijn 5000 IE.

Dus, op 7 okt. 2x 5000

op 13 okt 1x 5000

Nu weten we natuurlijk nog niets, maar nu vergeet ik het misschien niet meer.

Geplaatst

Goh Pippe wat spannend

die pregnyl van 7-10 (10.000) is er nu echt wel uit.

ik heb destijds voor de punctie op een avond 10.000 gespoten, de volgende ochtend moest ik bloed laten prikken en toen was de waarde 250.

de test zou inderdaad nog vals pos. kunnen zijn mede omdat er de 13de nogmaals 5000 gespoten is, ik zou overmorgen nogmaals testen (omdat hcg per 48 a 72 uur verdubbelt) en kijken of de test donkerder is ja of nee.

zie bijgevoegde file van mijn "stijging"

[ATTACH=CONFIG]2628[/ATTACH]

Geplaatst

Bedankt voor je foto Babeth, onze test is te vergelijken met jou eerste. En ik denk ook eerder dat het van de pregnyl komt. Dat lijkt me het aannemelijkst. En dat

daardoor de menstruatie nog niet is gekomen. Maar waarschijnlijk zullen we zondag dan nog eens testen mocht er nog geen menstruatie te bekennen zijn.

Kijk, en hierom ben ik een heel klein beetje boos op Lena. Maar het is wel een schat hoor!

Geplaatst

Lieve Pippe, wat zenuwslopend is dit, snap best je dat een klein beetje boos bent op Lena, maat ooo wat hoop ik toch voor jullie dat ze gewoon wel zwanger is en dat de icsi op de valreep niet hoeft.

Mn duimen draaien voor jullie

x Medusa

Geplaatst

Hihi, die pippe toch! Was jij nou eens goed bezig met je niet te druk te maken over deze poging, gooit Lena mooi roet in t eten!

Maar ik kan haar wel heel goed begrijpen hoor! T Is haar lichaam waarin er nu vanalles gebeurd en het zo maar eens deze maand wel gelukt zou kunnen zijn!

Lieve, lieve pippe en lena. Ik wens jullie van harte een kleintje toe! Maar als het deze x niet gelukt is, ICSI is om de hoek. Kaarsje gaat aan, want ik duim me suf dat het nu wel gelukt is hoor!

Pleun, als je op de hoogte gehouden wilt worden, stuur even een sms-je zodat ik weet wat je nummer is? Je hebt de mijne ;) bij zeer spannende dingen geef ik even een update :)

Wish, ik hoop nog steeds op dit weekend.

Pippe, ik hoop voor jou/jullie ook op goed nieuws dit weekend.

Xxx

Geplaatst

Ohhhh Pippe ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar het feit dat ie op mijn eerste test lijkt stemt me positief.

Ik snap dat je liever had dat L. Niet getesthad, maarzij voelt zich waarschijnlijk anders en dan is niet testen ook killing....moeilijk moeilijk!!

Op naar de volgende verhelderende test!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden