Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lala,

Dat is ook wat zeg, wordt je ontslagen....

Maar zoals je al schrijft is het een dubbel gevoel.

Je krijgt wel 'oprotpremie' maar daar heb je nog geen andere baan mee.

Succes!

Gelukkig wel alles goed met 'Jay' en met jou!

Over een paar dagen weer naar de vk, krijg je dan ook een echo of gaan ze 'alleen' het hartje luisteren?

Maris,

Denk aan je!!!!

Hoe is het verder met de dames?

Hier gaat het goed. Alleen kwam Mijke vanavond 3 keer achter elkaar om het uur om te eten.

Vind ik niet zo erg, hebben we weer een fijn moment samen, maar het is wat lastig hoe we dit nu gaan doen.

Mijke geeft zelf aan wanneer ze wil eten, dat is het belangrijkste.

Maar voor ons zelf is het wel prettig om te weten wanneer ze ongeveer kan komen om te eten ivm een dagplanning.

Ach, we zien wel hoe het vannacht gaat lopen....

Krijg m'n ticker niet op de juiste dag ingesteld.

Heb nu voor de derde keer een nieuwe ticker gemaakt, ben benieuwd of deze morgen de juiste dag aan zal geven.

Liep telkens een dag achter op het forum, terwijl als ik de ticker had gemaakt die wel goed stond???

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha die Wish,

maandag inderdaad weer naar VK. Ben er wel blij om. Voel frummel/Jay af en toe, denk ik, maar begin langzaam weer ongerust te worden. Nergens voor nodig, weet ik, maar toch....

Ik weet niet of ze een echo doet of alleen naar t hartje luistert. Allebei is wel goed. Maar ben best ook blij met de doppler. Hartje hoor ik nog steeds niet vaak, sterker nog 2:3x gewoonweg niet. Maar ik hoor Jay (m/v) dan wel langs zwemmen. Dus dat is ook al goed.

Ach, we zien wel wat betreft werk. Ik maak me er nog niet druk om, dat laat ik voorlopig even aan Peter over ;-)

Fijn dat Mijke zelf aangeeft wanneer ze wil eten, maar inderdaad, hoe plan je zoiets he?

Hoe ging vannacht?

xx

Geplaatst

Lala,

Herken het ongeruste gevoel wat je kan hebben. Maar net wat je zelf al aan geeft, je hoort 'Jay' voorbij zwemmen en dan is het ook al goed!

Goed van je dat je jezelf niet druk maakt mbt het ontslag, moet je ook echt niet doen.

Positieve energie is heel veel beter voor 'Jay'!

Maris,

Lieverd, gedachten zijn regelmatig bij jou!!!

Een dikke pakkerd van mij voor jou!

Mijke heeft vannacht om 01.00uur en om 04.30uur gegeten, uit haarzelf wakker geworden en aangegeven dat ze honger had.

Hierna kwam ze om 7.45uur. Toen was mama al onder de douche geweest, dus fris en fruitig met de eerste voeding van de dag begonnen!

Vanmiddag gaan we haar laten wegen bij het consultatieburo.

Dit gaan we dan 1 keer per week doen zodat we weten of de borstvoeding nog voldoende voedend is voor haar, omdat we niet zien wat ze drinkt.

Vanmorgen is er iemand langs geweest voor intake van het consultatieburo en haar krijgen we ook als 'vaste wijkverpleegkundige' voor als we gaan weten etc.

Geplaatst

Wish,

Fijn dat mijke zo goed gaat!

Zit ze op gewicht?

Heb denk ik een probleem met mn werkgever, hij neemt zwangerschap niet mee in de berekening. Dus....

Maandag weer telefonisch contact over hoe verder....

Geplaatst

hoi meiden

ik heb nog niet alles bij kunnen lezen maar eea is wat blijven hangen hoop ik!

ik lees regelmatig mee als Imke half op me ligt te slapen alleen reageren is dan lastig met de Ipad.

Maris gaat het een beetje, heftige week geweest he? dan overlijd een dierbare en alles gaat maar gewoon door.....sterkte!

Lala ik las van je aangekondigde ontslag, ik zou er ook een dubbel gevoel bij hebben maar wel lekker met het oog op de kleine, tellen ze je zwangerschap niet mee omdat het op korte termijn in gaat? wat een gedoe zeg, ben er verder niet in thuis maar zo te horen pluis je het allemaal wel goed uit.

Maak je niet te druk om de kleine ukkepuk en wat gaat het hard meid!!!

Wish fijn dat het zo goed gaat, wat dat plannen betreft, bij ons blijft het lastig ondanks het feit dat ze flesvoeding krijgt en iedere keer de volledige voeding drinkt, ze zit op 5 voedingen per 24 uur, maar soms zit er maar 2 a 2.5 uur tussen 2 voedingen, op de een of andere manier trekt het schema altijd weer recht.....

De ene keer wordt zo om 05.30 wakker en dan pas weer om 8.00 uur...haha.

moet weer afsluiten, dame heeft honger!!!

Geplaatst

Lala,

Wat een 'piep'vent zeg!

Goed voor jezelf op gaan zoeken wat je rechten als werknemer zijn.

Succes!

Enne, onthouden dat stress niet goed voor jullie is! Probeer rustig te blijven he meid!

Mijke zit goed op gewicht.

Drinkt ook prima aan de borst en ik heb tot nu toe goede voeding voor haar. (hoop dit nog een hele poos vol te blijven houden)

Babeth,

Bij mij blijft ook niet altijd alles hangen wat er geschreven wordt. Voorheen wel, maar nu heb ik hier niet voldoende tijd en aandacht voor.

Wat ik wel jammer vind, maar het allerbelangrijkste is het zeker toch wel het thuisfront!!

Dus met flesvoeding kun je ook niet altijd op 'tijd' voeden. Imke komt dus wel eens eerder dan dat eigenlijk 'de planning' was.

Geplaatst

Babeth,

voor mij lijken de weken nog niet écht te vliegen hoor! Hoewel deze week dan weer supersnel om is gevlogen. Maar voor de rest is het nog steeds van afspraak naar afspraak leven.

Maar ja.........gaat wel de goede kant op!!

Als het om mijn "recht" gaat, dan ben ik een terriër hoor! Dan geef ik niet op, en bijt me er in vast. Dus wees niet bang, ik zal krijgen wat me toekomt ;-)

Maar het zal nog een aantal discussies kosten voor het zover is.

Ik probeer zo rustig mogelijk te blijven, maar dan krijgt peter me weer over de floss omdat hij dan weer met mij een discussie aangaat, over wat we wel of niet moeten gaan accepteren. Ach ja.......tussen Peter en mij zal er altijd op bepaalde vlakken een spanningsgebied zijn............maar dat maakt t wel spannend ;-) en houdt ons scherp.

Babeth, Wish,

fijn dat het met jullie dames goed gaat zeg!! Lekker op gewicht en goed drinken! Super!! Hoop dat ik dat over een tijd ook kan zeggen!

Tot zover even, moet een rapport schrijven vandaag........

xxx

Geplaatst

Jeetje Lala wat een eikel gelukkig laat je niet snel over je heen lopen.

Wish en Babeth gelukkig dat alles zo goed gaat met jullie meisjes

Dank jullie wel voor het sterkte wensen het is nu zo definitief

Bianca ik duim voor je.

Ben jij al weer wat beter te pas ik gelukkig wel ben nog een beetje gammel maar verder nergens geen last meer van.

Dus ik ga vanmiddag op naar de kermis hihi worden alleen niet zoveel wijntjes want ben bang dat ik dan zo op mijn kop sta na gisteren want ik was echt heel slecht hield van 2 uur tot 10 uur gisterochtend nog geen slok water binnen bah en heb bijna alleen maar geslapen tot vanmorgen 8 uur en toen was het gelukkig over.

Geplaatst

Maandag gaan we verder discussiëren. ;-)

Tot die tijd maak ik me lekker niet druk.

Zijn wel een aantal collega's (in t management) die het niet snappen. Ach........ik koop er niks voor, maar wel fijn om te horen.

Doe lekker rustig Maris! En inderdaad maar even kalm aan met de wijntjes ;-)

Geplaatst

Haha ja zal ik doen voel me eigenlijk wel weer goed nu dus we zullen zien vanmiddag.

Heel goed dat je je niet druk maakt het weekend ik zou dat niet kunnen maar succes alvast voor maandag

Geplaatst

Lala,

Oeijoei een terriër.... Haha! Groot gelijk!

Prkobeer inderdaad te genieten van het weekend.

Maris,

Hoop dat je ondanks de 'bijsmaak' in je mond wat afleiding hebt dit weekend.

Alle andere dames wil ik ook een prettig weekend wensen!

Gadsie, m'n tikcer wil maar niet goed gaan staan. Mijke is vandaag 10 dagen en niet 1 week en 2 dagen.

Ach ja, zal nog wel een keer kijken.....

Geplaatst

Hoi dames,

Dit topic heeft zeker ook weekend, het is hier zo rustig! :happy:

Yes, m'n ticker doet het nu wel goed. Heb een andere site genomen waar je alleen de datum van geboorte in moest vullen zonder een tijd erbij te vermelden.

Maris,

Goh meid, moet echt regelmatig aan je denken.

Hoe heb je het ervaren om naar de kermis te zijn gegaan?

De wijntjes goed gevallen, of ben je aan de frisdrank gegaan?

Pippe,

Nog naar Geertgen geweest en afspraken gemaakt mbt de icsi poging?

Kimmie,

Weet niet of ik het gemist heb, maar heb je ondertussen een datum dat je geopereerd gaat worden?

Met Levi alles in orde?

Mis Bianca toch wel hier hoor. Respecteer haar keuze natuurlijk wel, maar toch....

Gelukkig zijn er andere manieren om nog contact te houden en dat blijven we zeker doen!!! :toppie:

Lala,

Hartje weer een keer kunnen horen of 'Jay' voorbij horen zwemmen?

Babeth,

Mijke laat overdag nu 2,5 of 3 uur tussen de voedingen zitten en afgelopen 2 nachten zat er 3,5uur tussen.

Ze moet minimaal 5 voedingen per etmaal omdat ze een goed gewicht heeft. En omdat ik bv geef zit er geen maximum aan het aantal voedingen, vraag en aanbod.

Gisteren heeft ze bijv. overdag één keer 1 uur tussen een voeding laten zitten en ook een keer 2 uur, daarna weer een ritme van 3 uur.

Geplaatst

ja volgens mij is het idd echt weekeind hier

papa heeft hier deze morgen fijn voor stan gezorgt (die vandaag om 6 uur wakker was en niet meer wilde slapen )en mij lekker eens uit laten slapen tot 11:30

dat was zoooooooooo fijn

nu ben ik door het huis aan t rommelen ,moet soms ook gebeuren he

gister de laatste dingen van de camping naar huis gebracht en nu is het echt klaar voor dit jaar in maart zien we wel weer pfffffff

wish dat ritme trekt waarschiijnlijk snel recht

ik had ook de eerste 3 weken rare schema's en toen was het opeens gewoon vast om de 4 uur en ik gaf ook bv

maar pak als het kan zelf ook zoveel mogenlijk je rust , dan hou je het bv langer vol en blijf je betere melk maken voor je meisje

pippe nog mieuws ?

maris hoe is het met je hoofd? geen kater?

ik mis bianca ook

al heeft ze wel al weer goede stappen gezet met haar eigen huisje las ik op facebook

kimmie hoe is het met jullie ventje

bedacht me net dat we het wel goed verdeeld hebben in ons kluppie

kim en ik een jongen

en babeth en wish een meisje (babeth ik ben je jongens niet vergeten hoor) om te knuffelen

ik voorzie mooie schoonkids in de toekomst :)

lala wil jij eigenlijk weten wat t is ?of blijf jij net als wish een suprise ei

voor iedereen die ik nu vergeten ben dikke knuf

Geplaatst

Haha ja het is weekend hier ben nu even een uurtje thuis heb net gedoucht en met een half uur ga ik weer richting kermis hihi nou ja kermis kroeg bedoel ik eigenlijk.

Gisteren heb ik de hele dag gewerkt en later zijn we even met de kinderen van de zus van mijn vriend over de kermis geweest en later had ik geen zin meer in reageren sorry.

Wish dank je wel het is ondanks alle ellende wel een heel leuk en gezellige dag geweest vrijdag even lekker de gedachten kunnen verzetten.

Nee heb het niet volgehouden aan de wijn want na 2 had ik al zoiets van dit gaat niet goed dus ben maar op de 7up over gegaan hihi maar daar was het niet minder leuk om hoor. Voel me vandaag eindelijk weer helemaal goed dus vandaag zal er wel iets meer wijn door gaan hihi en vaak word dat ook wel iets meer als een paar.

Wat fijn dat het zo goed gaat met Mijke en wat is het een prachtig meisje echt heel mooi die foto's op hyves.

Pleun nee ik had dus geen hoofdpijn dat komt morgen wel haha

Bianca een dikke knuffel voor jou ik hoop dat je nu een beetje rust gaat krijgen meid je weet me te bereiken.

Hoe is het met de rest?

Nou fijne dag allemaal verder weet niet of ik nog in staat ben vanavond om nog te reageren of dat ik nog zin heb en anders tot morgen maar weer

Geplaatst

Hee meiden,

Goh kom ik na meer dan een jaar weer op dit forum en zie dat dit topic er gewoon nog is. Van een aantal heb ik gezien dat ze inmiddels mama zijn geworden, super om te lezen. Sommige heb ik een berichtje gezonden maar ben uiteindelijk aan het lezen geslagen en er komen weer van allerlei gevoelens naar boven, dus ik zet dit berichtje er nog even op en ga dan sluiten. Kom morgen weer terug.

Liefs van Sandra (Shanna)

Geplaatst

Lieve Shanna wat fijn even van je te horen hopelijk gaat alles goed met je.

Ik lees morgen verder ga nu slapen haha was beregezellig op de kermis

Welterusten allemaal

Geplaatst

Maris,

Wat fijn om te lezen dat het gezellig was.

Dit had je echt even nodig!

Shanna,

Wow, wat vind ik het geweldig een berichtje van je te lezen.

Je schrijft dat je nogmaals terug komt, meid je bent meer dan welkom hier!

Geplaatst

Shanna!!

Heb je ook al een berichtje terug gestuurd, hoop dat je gezellig weer komt kletsen hier. Alhoewel ik ook wel begrijp als je dat maar sporadisch doet. Ik vind t écht leuk dat je weer wat van je hebt laten horen.

Jammer dat je niet een paar maandjes eerder bent komen buurten, had je gezellig mee kunnen doen in onze tuin met onze kleine meeting.

Wat gaat de tijd snel he? Alles goed met jullie?

Hier alles goed hoor! Heb zaterdag nog even gebabbeld met onze vriend/advocaat. Die gaat t waarschijnlijk van me overnemen. Het is voor mij/ons beter dat ik me er zo min mogelijk mee bemoei. Veel minder stress en waarschijnlijk ook beter voor de uitkomst.

Heb inderdaad zaterdag avond nog even geluisterd of ik Jay kon vinden. En jawel...........volgens mij vind ie (m/v) het leuk om tegen de doppler aan te schoppen zodat ik een harde plop in mn oren hoor! Hahaha. Ach ja, ben al blij dat ik Jay hoor voorbij zwemmen.

Vanavond weer VK, en ik ben benieuwd of we een echo krijgen of dat ze alleen gaat luisteren. Wij willen het geslacht wel weten hoor! Is voor sommige dingen gewoonweg makkelijker. Dus..........ik vermoed dat Peter wel gaat zeuren/vragen of het geslacht al te zien is ;-)

Pleun: P laat vragen of je volgend jaar voor de zomer de boellies onder handen wilt nemen ;-) Als t goed is, is Jay er dan ook al in levende lijve ;-) kan je meteen baby snuffelen :D

Pippe: had geen puf meer om te reageren op je whatsapp- je, volgens mij lag ik trouwens ook al in bed hahaha. Maar alles goed met ons! En met jullie??

Wish, fijn dat Mijke lekker op gewicht is.

Voor iedereen een dikke knuffel!!! :D

xxx

Geplaatst

Zooo! Ben al de hele dag druk!!

met recepten zoeken...........

Geplaatst

Hahaha....wat mij betreft mogen ze ook een "voor de winter beurt" ;-) Tootje (reu) heeft veel last van zn oren gehad waardoor er veel troep uit is gekomen, en hij dus mega klitten heeft bij zn oren. Probleem is alleen dat hij t niet toelaat dat we aan zn oren zitten en het dus een probleem is om ze weg te knippen :S

Zal even met P overleggen. Maar ik denk zéker volgend voorjaar ;-)

Lief hoor! :D

Hoe was de zuurvlees trouwens??

Geplaatst

erg lekker en natuurlijk al weer op

arno was blij verrast jamjamjam

nou weet ik nog niet of jij wil weten wat t wordt want dat moet nu toch onderhand wel zichtbaar zijn he

Geplaatst

hihi....ja, wil t ook best weten hoor. We zullen vanavond eens vragen. Misschien dat ze er weer een echo tegenaan gooit voor t geslacht te bekijken ;-)

Laat dat trouwens maar aan Peter over hoor, die krijgt dat wel zover hahaha

En ja...........jullie mogen t ook weten ;-)

Geplaatst

Lala,

Wat een eer dat je het met ons wil delen wat het geslacht zal zijn van 'Jay'.

Mijn gevoel geeft aan dat het een jongen is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden