Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja daar is ik weer, grrr waarom altijd zo weinig tijd om even te reageren op jullie! Sorry hoor!

Hier een fikse verkoudheid, en bah wat kun je je dan ellendig voelen he! Maar goed Mama's mogen niet ziek zijn. Dus we gaan

gewoon door. En als papa thuis is, dan is mama aan de beurt ;)

Met Levi alles oke, hij heeft eindelijk zijn 1e tandje! MIJLPAAL!

Van de week had ik hem een boterham met boter en worst gegeven. Stom mag natuurlijk geen boter, nou dat heb ik geweten. Huilen, uitslag, spugen door mond en neus! Pff dat doet Mama dus niet meer!

Bianca is nu onderweg naar me en we gaan zo lekker naar de markt lopen en broodjes kopen! Hebben elkaar door alle ellende even niet gezien, dus werd wel weer tijd!

Pippe ik kan begrijpen dat je het allemaal spannend vind dat is het ook!

Maris wat ben je toch onwijs goed bezig meis! Die laatste 3 ga je ook nog redden.

Lala wat gaat het bij jou ook onwijs snel zeg. Pff alweer bijna op de helft.

Wish, wat fijn dat het allemaal zo lekker loopt. Zo te horen hebben jullie een heel lief meisje!

Pleun wat gaan onze kinders hard he! Als ik naar Levi kijk is die ook alweer zo groot.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris,

Dat intapen is ervoor de je een juiste houding blijft houden toch? Dan kun je jezelf niet 'verkeerd' bewegen en hierdoor worden de klachten minder, of is dit niet de opzet van intapen?

(kan ook ff googlen, maar vraag het liever rechtstreeks aan jouzelf)

Sterkte met werken!

Je hebt een 'vrij weekend', heerlijk! Ook geen klootschieten?

Geniet morgenavond van het gourmetten.

Ik vind dit altijd leuk en gezellig om te doen, maar liever niet bij mij thuis ivm de lucht die daarna in huis blijft hangen en hangen en hangen. Haha!

Ha die Kimmie,

Beterschap!!

Wow, Levi zijn eerste tandje is doorgekomen. Is hij hier niet ziek van geweest en komt het misschien niet eens door de boter die je op de boterham hebt gesmeerd?

Of was zijn tandje al eerder doorgekomen dan het boter-incident?

Een fijne middag samen met Bianca, maar dat zal wel lukken.

2 lieve schatten bij elkaar. (ahum, 3 met Levi erbij natuurlijk)! :laugh:

Ik ga zo naar mijn moeder op bezoek.

Mijke is inderdaad een ontzettend lief en tevreden meisje!

Op dit moment ligt ze in de box naar de muziekmobiel te kijken en te luisteren.

Geplaatst

Bericht van werkgever via de advocaten. Moet eerlijk bekennen dat t beter is dan ik verwacht had, maar niet helemaal wat ík in gedachten had. Dinsdag nm overleg met mijn advocaat.

Wish, gaat lekker he met mijke?

Kimmie,...het zit je niet mee he? Nou, beterschap en veel plezier met bianca! En weer wat geleerd voor volgende keer, geen boter!

Maris, lekker hoor, weekend vrij.

Voor iedereen een dikke knuffel en een fijn weekend alvast!

:hugg:

Geplaatst

Ja wat stom van mij he! Haha.

Maar nee dat boter incident was daarna, dus helaas eigen schuld dikke bult!

De middag was heel gezellig, nu lekker het bed in. GTST, TVOH en me laptop!

Geplaatst

Wish ja dat is voor de juiste houding heb er nu wel weer nieuwe tape op gekregen maar het is allemaal nog niet je van het.

Was vannacht om half 4 wakker en heb ook niet weer geslapen dus ben er maar uitgegaan om te lopen, maar goed ik moet hier even door heen het zal vanzelf wel weer beter worden.

Ik heb wel een vrij weekend haha maar hij zit alweer vol ik ga wel naar het klootschieten toe maar doe niet mee lijkt me niet heel verstandig met mijn rug nu het zou zondag ook nog eens de verjaardag van mijn tante geweest zijn maar helaas heeft ze dat niet meer gehaald dus we gaan even koffie drinken bij mijn oom en nicht zal wel een emotionele dag worden.

Kimmie en Bianca fijn dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad samen

Lala hopelijk kom je eruit met je baas want die stress is toch ook niks meid een hele dikke knuffel terug

Geplaatst

hoi meiden

als eerste mijn excuses dat ik jullie zo verwaarloosd heb, ik lees regelmatig mee vanaf de ipad, meestal ligt imke dan bij me, schrijven is dan lastig....

Lala al weer 20 weken, stom b ij ons vliegt de tijd en dan vergeet ik gewoon dat het bij andere ook zo gaat natuurlijk, ohhh wat heerlijk en dan woensdag de 20w echo, veel succes!!!! dames nog gauw een poll maken voor het geslacht???? ik denk een jongen!

Fijn dat het voorstel er tot op heden niet te slecht uitziet, ben benieuwd wat je advocaat nog kan bereiken, succes!

Bianca, ik heb je berichtjes gevolgd en jeetje, wat is het toch heftig maar wat ben je dapper, niet alleen zo met de relatiebreuk maar ook met de betrokkenheid naar je vriendin met jaar zwangerschap, wat ontzettend goed van je. Ik kan alleen maar hopen dat je snel je draai hebt gevonden en tzt een leuke partner om jullie wens in vervulling te laten ,ik gun het je zo!!

Pippe jullie zijn weer echt van start gegaan? heeeeel veel succes!!!!

Wish wat fijn dat Mijke het zo goed doet, Imke sliep met 3 weken door.

Pleun ik moet lachen om de manier waarop Stan het lopen aan het ontdekken is.

Maris, wat goed weer wat kilo´s kwijt, super!!! nog even en dan is het 2012, dat dat maar ook echt jullie jaar mag worden meid!!!

Kimmie en dan Levi een tandje, hoe schattig moet dat wel niet zijn!?

Hier geen bijzonderheden, Imke goeit als kool en we genieten echt volop, momenteel slaat ze steeds 1 voeding over, dat is al sinds ze 1 1/2 week geleden haar prikken kreeg bij het cb. Ik denk echt dat ze momenteel gewoon minder behoefte heeft, ik maak me er maar niet te druk om, als ik bv zou geven dan zou ik ook niet weten wat ze binnenkreeg.

ga gauw weer afsluiten, moeten zo naar de kerk ivm vormsel

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth dank je ik hoop het ook

Wat fijn dat alles zo goed gaat en ik zou me er ook niet te druk om maken want ze zal het toch echt zelf wel aangeven als ze honger heeft lijkt mij.

Nu al vormsel dat is hier pas in april geloof ik maar veel plezier

Wij gaan zo gourmetten met de vriendinnen dus word wle weer laat en met een paar wijntjes hihi (nu kan het nog in het nieuwe jaar niet meer hopelijk voor een hele lange tijd)

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Babeth,

Ik had je inderdaad gemist, leuk om van je te horen!

Je hoeft echt geen excuus aan te bieden, je bent hier altijd welkom!

Imke groeit dus goed! Hoeveel weegt ze nu en hoe lang is ze?

Het zal nog wel even duren voordat Mijke door zal slapen. We zijn al lang blij dat ze maar 1 keer in de nacht komt.

Maris,

Lekker gegourmet? (zo heb ik het nog nooit geschreven, is dit wel een woord)?

Nou ja, wat ik bedoel te vragen is of dat het eten lekker was? Haha!

Hebben de wijntjes ook gesmaakt, geen katertje gezien vanmorgen?

Wij hebben vanmorgen bezoek gehad.

Verder vandaag geen verplichtingen gehad, heerlijk thuis vanalles gedaan.

Wat gepoetst, de was gevouwen/gestreken, foto's en film op de laptop gezet, op hyves, forum, mail en facebook gezeten.

En natuurlijk van Mijke genoten!

Lady's,

Het is hier naar mijn zin iets te rustig.

Hebben jullie niks meer te kletsen? (mag ook 'onzin' zijn hoor, als we maar wat te lezen en te reageren hebben toch)? haha

Geplaatst

Haha ja het is wel erg rustig hier mag om mij ook wel iets drukker hihi

Ja het eten was heel erg lekker dat had ze goed voor elkaar en de wijntjes smaakten echt heel erg goed aan het eind van de avond was de fles wel leeg hihi en ben de enige die wijn drinkt, maar gisteren nergens last van ben gewoon op tijd naar het klootschieten gegaan

FIjne dag allemaal ik weet nog niet of ik reageer overdag is zo lastig via de telefoon maar lees wel de hele dag mee haha moet oppassen dus dat kan makkelijk

Geplaatst

oke inhet kader van meer schrijven ed

zal ik m er nog eens in gooien

ik zal iedereen een mailtje sturen van uit afspreken.nl

en dan kijken of we wat gepland krijgen

Geplaatst

hahahaha na t versturen zie ik dat ik fotum heb getypt ipv forum

dus lekker blond maar mijn mailtje moet heten nieuwjaars meeting forum

dus...... doe er jullie voordeel mee

Geplaatst

Haha ja leuk he mijn oppas kindje is ook een jongetje en hij vind het geweldig nu kijken we naar plop hihi ook wel lachen

Dus er is hoop dat stan dat ook mooi gaat vinden hihi

Geplaatst

Is het een vogel, is het een vliegtuig, nee dat is het niet, het is Mega Mindy.....Lalalala!

Yep, ik ken 'm ook.

(ben zelfs al 2 keer naar een K3- concert geweest)

Goed bezig dames! Er is weer bijna een pagina vol geschreven! :toppie:

Pleun,

Zal straks m'n mail checken.

Vanavond samen met mijn man naar de data kijken en dan zal ik reactie geven.

Ik zeg: "Komt goed skatje!"

Maris,

Haha, een hele fles wijn leeg getutterd! Dat kon ik ook wel eens doen en daar merkte ik dan helemaal niks van.

Fijn dat het gisteren goed met je ging en dat je bent gaan klootschieten.

Zit de tape nu nog goed, of heb je dit eraf gehaald?

Lala,

Wil je laten weten dat ik aan je denk en voor je duim!

Sterkte meid!

Pippe,

Ondertussen de uitgangsecho gehad en mocht Lena starten met de Gonal?

Hoop zo dat er prachtige follikels gaan groeien met hierin goede eitjes!

Op naar een goed resultaat, toi, toi, toi!

Dikke knuf!

Ga even op de bank liggen, tot later.....

Geplaatst

Lala,

Ook ik wil je laten weten dat ik aan je denk!

Mijke is vandaag 4 weken.

De laatste weken van mijn zwangerschap konden niet snel genoeg voorbij gaan en nu Mijke geboren is gaan de weken voor mijn gevoel erg snel voorbij.

Geplaatst

Volgens mij heb ik wat gemist want de 20 weken echo van Lala is toch pas morgen hihi

Maar goed in elk geval succes meid

Wish wat gaat dat snel 4 weken alweer en wat heb je leuke foto's van je gezinnetje op hyves staan echt heel leuk.

Ik heb net een gesprek gehad bij een gastouderburo voor meer gezinnen en het klonk wel erg leuk en dan verdien ik er nog meer aan als wat ik nu bij het hotel doe dus even afwachten wat daar uit gaat komen.

Geplaatst

Maris,

Ik denk in 'het algemeen' aan

lala. Ivm die kl*te situatie en dat ze rustig aan moet doen. (proberen te doen...)

Super dat ze je bij meer gezinnen willen plaatsen!

Ga je dan stoppen bij het hotel?

Dank je voor je compliment van de foto's.

Geplaatst

Oh zo dacht ik al maar was bang dat ik iets gemist had haha hoezo nieuwsgierig

Nou dat ligt eraan hoeveel uren en welke dagen ik kindjes krijg om op te passen anders blijf ik de vrijdag nog bij het hotel.

Maar het is allemaal nog even afwachten want dat ene gezin moet de vrouw eerst nog van bevallen haha in januari en dan na haar verlof zou het in gaan. Bij een ander gezin zou ik al heel snel kunnen beginnen en dit is allemaal te combineren met de rest dus dat zou wel heel mooi zijn.

Ook is het zo dat wanneer het bij mocht lukken komend jaar dat ons kindje niet naar de creche hoeft omdat ik hem of haar mee kan nemen en zo dus een hele hoop geld uitspaar.

Maar goed het is even afwachten hoe en wat en of er een klik is met de ouders en kinderen

Geplaatst

lala had vandaag volgens mij overleg met de advokaat over het voorstel dat haar baas haar had gedaan

ben benieuwd hoe het nu met alles gaat daar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden