Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jammer!! Nog 2 weekjes wachten ;-)

Ze hebben gisteren alleen geluisterd. Dus....bij de 20 wkn echo kunnen we t zeker zien en vragen.

Geplaatst

Oh wat jammer ik dacht net nog even kijken of Lala al wat geschreven heeft wat ze krijgen maar we wachten maar geduldig even verder af hihi

Ik moet zo naar de huisarts want ben al 5 weken verkouden en het word alleen maar erger het doet gewoon zeer nu dus hopelijk kan hij mij eraf helpen hihi

En daarna door naar mijn nicht even een grote bos bloemen brengen en even thee drinken ze kan wel wat steun gebruiken nu.

En vanmiddag naar de psycholoog dus zo komen we de dag wel weer door hihi

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Daar is ik weer eens... Zo een rot week achter de rug, Pfff. Levi begin de week net flinke koorts , en had daar veel last van. Erg hangerig en huilen de hele dag. Nou kan zeggen dat vreet energie. En daarbij kwam zaterdag ook nog eens heel veel uitslag over zijn hele lichaampje. Nou wat blijkt meneer had 6e ziekte. Natuurlijk het zal weer eens niet bij ons. Haha. Nu begint hij wel weer iets op te knappen, maar gaat langzaam. maar ja het ventje is al zo vaak ziek geweest dat zijn reserves een beetje op zijn denk ik.

En dan kreeg ik van de week, nou ja we, ook nog even van de vriendin van Bjorn zijn broer te horen dat we slechte ouders waren. We konden Sander niet aan en deden het helemaal verkeerd. Dit nadat we trots vertelde dat we een zeer goed gesprek gehad hadden met jeugdzorg en we een nieuw plan aan gaan voor Sander. Het ian duidelijk dat het ventje speciale behoefte heeft en we willen tot op de.bodem uitzoeken wat. Maar goed daarna krijg je nog even een klap in je bek. Jeep zeg wat ben ik verdrietig ervan geweest. Dit hoorde we dinsdag en woensdag beviel ze van een zoon. Nou kon niet vanwege Levi maar toch vrijdag, na overleg met Bjorn , besloten te gaan. Wie ben ik om een vrouw op een kraambed te negeren. Dus moest ik daar schijnheilig doen, Pfff. We hebben nu besloten het contact voorlopig op 0 te zetten. Kan en wil hun/haar niet meer zien. Ze is altijd wel van de rotopmerkingen maar deze is echt een GRENS over!

Dus was een rot week, die ik snel wil vergeten. Nu weer vooruit kijken, en doorgaan met ons gezin.

Hoe is het met de rest?

Straks naar dietiste voor Levi vind het zo lastig met zijn koemelkallergie wat wel en niet mag... Kijken wat er wel en niet kan

Geplaatst

Kimmie!!!

Jeetje! Ik kan me voorstellen dat je een hele vervelende week hebt gehad ja! Mijn God, waar kunnen mensen zich mee bemoeien en hoe lomp kan je zijn zeg!

Ik kan je 1 ding zeggen: ik heb t helemaal gehad met schoonzussen!! Jij volgens mij ook, niet?

Wat vervelend ook dat Levi van de ene dip naar de andere gaat. Jammer zeg! En daarbij nog eens de allergie. Ik kan me ook voorstellen dat juist die allergie ervoor zorgt dat hij weinig weerstand heeft. En zo'n kleine hummel heeft eigenlijk al zn energie nodig om te groeien, en niet om ziektes af te weren. Meid, ik heb met jou en Levi te doen hoor!!

Dat jullie snel vooruit gang zien, bij zowel Sander als Levi! En dat de rust snel mag terugkeren. Succes straks bij de diëtiste.

Mega dikke knuffel voor jullie!

Hoe is t verder? Je hebt gelijk hoor: door met jullie eigen gezinnetje. De rest kan de boom in, die zijn niet 24/7 bij jullie en kunnen niet objectief oordelen.

Doe je Bianca de groetjes als je haar weer spreekt?? Ik mis haar ook.

Hier alles okay hoor! Frummel/Jay is gisteren niet gemeten, maar ze hebben naar zn hartje geluisterd. WE hebben naar zn hartje geluisterd, en t klonk sterk en regelmatig! Ben er blij om. Maak me dan ook helemaal niet druk om de 20w echo.

Daarnaast zit ik kwa gewicht ook redelijk goed. Ben nu 8 kg bij gekomen. En dat is incl. stoppen met roken kilo's ;-)Bijna op de helft, dus het moet wel goed gaan, met mn gewicht. Heb zelf niet het idee dat ik buitensporige dingen doe, en die laatste kilo is er de laatste 2-3 weken pas bij gekomen. Ik vind t netjes. Zeker voor mijn doen (kom al aan van naar een aardappel kijken, normaal gesproken).

Ik zou gisteren nog telefoon krijgen over hoe-wat-waar-ontslag, maar dat telefoontje heb ik niet gehad. Ik ga zo maar even overleggen met onze vriend-advocaat. ;-)

Daarover natuurlijk wel de nodige spanningen.............maar meer voor de verre toekomst, niet voor nu, zeg maar. Voor nu kijk ik er eigenlijk naar uit: er is nog genoeg te doen thuis, en heb zin om dat te gaan doen. Nu nog inderdaad naar huis gestuurd worden ;-)

Maar goed, ik ga vandaag en morgen lekker mn normale ding doen, rapportjes schrijven en dan zien we wel weer verder.

Pippe, hoe is ie bij jullie?????

Wish, Babeth, alles goed met de dames??

Pleun, hoe doet jouw mannetje het?

Shanna!! Lieverd, alles goed?

:hugg:

Geplaatst

Oh idd helemaal ermee gehad, en ben blij dat Bjorn er achter staat dat we hun sowieso voorlopig niet hoeven te zien.

Jij ook van die vervelende schoonzussen?

En idd objectief oordelen lukt ze niet, maar vind sowieso dat je hier je niet zo in kunt mengen. En als je zegt dat het al jaren slecht gaat, waar was je dan???

Verder gaat het wel goed hoor, nog aan het wachten op operatie...

En druk bezig met therapie geregeld vanuit consultatiebureau, wat heel goed voelt en gaat!

Nu even koffie, en koffietijd aan. Levi ligt lekker te slapen, dus nu mama tijd.

Als ik Bianca zie/spreek zal ik het doen!

Geplaatst

Ik ook rare schoonzussen :S Ik hou t er maar op dat we allemaal in een andere wereld leven en dat zij noch ik zicht hebben op t leven van de ander. Leven en laten leven.....maar dat geldt niet voor iedereen schijnbaar. Ach ja...

Nog steeds aan t wachten op de operatie. Pfff...........dat moet toch ook energie vreten? Maar die therapie klinkt goed! En mama tijd klinkt nog beter! hahaha

Ook voor jou geld: kalm aan he?

En als je behoefte hebt aan lekker even gal spuien: daar zijn we ook voor! Doe je best! hihi

Geplaatst

Hier gaat het op en af. Lena is helemaal in de wolken dat we ivf gaan doen, maar ik voel me klote en lusteloos. Enwel om het feit dat ik er geen vertrouwen in heb. We hebben min of meer al besloten dat we 2 embryo's terug laten plaatsen. Maar waarom zou het nu wél lukken?

En ik wil zo graag optimistisch blijven. En die momenten heb ik natuurlijk ook hoor. Lena al helemaal. En misschien ben ik gewoon bang.

Bang dat onze wens niet in vervulling gaat.

Geplaatst

Pippe......positief blijven denken!! Waarom zou t dit keer nou niet lukken dan?

Wordt t ivf of icsi trouwens??

Ik vind IVF of ICSI: je haalt alweer 1 horde weg voor de zwemmers. Niet meer de natuurlijke barrières om tot het eitje te komen, maar er rechtstreeks bij of er zelfs al rechtstreeks in. ;-) Dat is al de helft!!

En dan ook: er is al eens een innestelling geweest, dus waarom zou een emmie nu niet nestelen dan??

Hahaha....ben nog steeds eentje van: nee heb je, ja kan je krijgen! Ga ervoor!!

Maar ik snap je angst toch ook wel. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het "de wens in vervulling" is, maar eerder weer een teleurstelling dat het weer niet lukt.

En hoewel ik het k**e vind dat jij niet lekker in je vel zit, vind ik het wel goed om te horen dat Lena lekker positief is.

Komop meid!! Schouders er weer onder!!

xx

Geplaatst

Lala, dat weet ik wel. We weten zeker dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Maar wat voor toppers het ook zijn, je kunt heel veel pech hebben. En ook al wíl ik optimistisch zijn, het lúkt me gewoon niet altijd.

Geplaatst

Pippe ik ken het gevoel ik heb precies hetzelfde op het moment zie ook niet waarom het dan nu bij ons wel zou kunnen lukken het is nog nooit gelukt, maar meid ook wij worden moeder en verdomd goeie ook.

Kimmie jeetje waar bemoeid ze zich mee wat een lef heel goed dat je afstand houd nu want dit slaat nergens op net of het zo allemaal niet erg genoeg is bah word zo kwaad van die mensen.

Ik weet niet trouwens niet veel van koemelk allergie maar mijn oppaskinderen hebben het ook (2 en 7 jaar jong) en zij drinken altijd sojamelk nou weet ik niet of Levi dat mag hebben maar zij hebben nergens geen last van met die melk en ze vinden het heerlijk (ik vind het niet te zuipen maar goed hihi) ze kennen ook niet anders.

Maar meid een dikke knuffel en ik hoop dat jullie allemaal binnen heel korte tijd weer goed te pas zijn.

Zo was wel even emotioneel vanmorgen bij mijn nicht, maar ze is zo sterk echt zo knap, nou willen ze alleen heel erg graag de draad weer oppakken en weer gewoon de dingen doen die ze anders ook deden, had zij commentaar van haar schoonouders gekregen dat ze het niet kon maken om nu binnen een week alweer te gaan waterearobiccen morgen en zaterdag naar een 40jarige bruiloft te gaan. Nou ik zeg tegen haar dat slaat nergens op en je doet gewoon waar jezelf denkt klaar voor te zijn (sorry beetje rare zin hihi) maar dat is toch belachelijk van de hele dag in huis zitten word niemand beter en ik ben juist blij dat ze niet bij de pakken neer gaat zitten.

Maar goed ik vind het wel fijn even geweest te zijn en zij vond dat ook dus daar gaat het om.

Fijne middag dasmes ik ga richting psycholoog

Geplaatst

Hee Maris,

goed gezegd tegen je nicht: binnenzitten heeft niemand ooit geholpen. Lekker de dingen doen waar zij denkt aan toe te zijn. Zij voelt t toch t best.

Succes weer bij de psych..

Geplaatst

Dank je Lala het was weer eens heftig zeker na alles van de laatste weken en merk ook dat ik er echt behoefte aan heb om te praten met een 'buitenstaander'

Vooral ook over mijn schoonfamilie gehad en het onbegrip enz van hen en samen besloten om toch echt even afstand te nemen en echt alleen het hoognodige heen te gaan.

Nu hoorde ik dus vanmorgen dat voor ons vrijdag de carnaval weer gaat beginnen want er word weer iemand in de familie adjudant naast de prins carnaval en hij komt vrijdag op. Dus we worden dan weer gebeld (is niet de eerste in de familie hihi) en moeten we s'avonds daar even een feestje gaan bouwen hihi heb er nu al zin in maar mocht eigenlijk nog niks weten dus ik moet vrijdag even heel erg verbaasd doen gewoon helemaal leuk hihi

Geplaatst

Waaaaaat? Wat llllleeeeeeeeeeeeeukk!! hahaha

Ik zie je ook al echt zeg!!

Maar, dat is wel goed, even een andere insteek in t leven, toch?

Ga lekker genieten van dat feestje!!!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik een pokke hekel heb aan carnaval. Ik ga nu al balen als ik eraan denk dat ik over een paar jaar onze frummel er verplicht mee opzadel, doordat hij/zij gewoonweg de pech heeft dat ie/zij in Limburg woont.

Aan de andere kant: misschien vind onze frummel het wel heel leuk.

(ik hoop voor ons van niet.......hahaha)

Ik merk ook dat ik soms behoefte heb aan kletsen met een buitenstaander die niemand van de familie of werk kent..........hheee....dat zijn jullie!! :D Nee, je snapt me wel denk ik. Soms ben ik blij dat ik een coach kan bellen / mailen als ik weer eens met mezelf in de knoop zit. Vaak heel heftig, maar tjee, wat helpt t!

Ik ben blij dat je ook "externe" hulp krijgt. Daar wordt vaak zo moeilijk over gedaan, maar t helpt wel hoor. Top!

Geplaatst

Ja klopt sommige mensen denken dan direct dat je 'gek' bent als je naar een psycholoog gaat maar dat zie ik anders ik ben namelijk niet 'gek' ik zit gewoon niet lekker in mijn vel en dat is heel wat anders, in mijn ogen is trouwens ook niemand gek hoor hihi

Haha een hekel aan carnaval daar ken ik er meer van mijn vriend vind er ook niks aan en mijn ouders ook niet alleen mijn broertje en ik. Ik hoop ook echt nog een keer dat mijn broertje prins word haha, maar er zijn 2 feesten in het jaar waar ik naar uit kan kijken en dat is de kermis van afgelopen weekend en carnaval hihi.

Geplaatst

Hahaha..............nou, geef mij maar kerstmis. Vind ik altijd gezellig!

Dat herinnert me: moet toch weer een bordspel-avondje doen.........hoort bij de tijd van het jaar ;-)

Geplaatst

Tja kerstmis vind ik ook altijd wel heel gezellig maar ben zelf de 24ste jarig dus ben altijd heel erg druk.

En daar kwam bij dat ik eerder altijd de weken ervoor 60uur per week werkte en dan dus helemaal kapot was als het zover was hihi

Ja een bordspel tja zo heel af en toe wel gezellig maar ben toch meer van het klaverjassen of een ander soort kaarten hihi

Geplaatst

Ow, da's ook goed ja!

Mn ex is op de 27 ste jarig, dat was ook niet ideaal. Had je drie hangdagen achter elkaar...

En nee, niet fijn als je flink wat uren moet draaien rond die tijd. Ik ken t nog wel ja. Was kerstavond altijd kapot.....en dan mocht ik ook nooit uitslapen met kerst...heel fijn!

Blij dat je nu wat anders doet?

Geplaatst

Ja ben aan de ene kant wel blij dat ik wat anders doe vooral omdta ik niet meer de hele dag kan staan door de fibromyalgie maar moet wel zeggen dat ik het wle mis hoor

Lekker de hele dag stukken en boeketten maken, maar ja de reumatoloog raadde het wel af door het lange staan. Ik kan beter de hele dag lopen dan heb ik minder pijn als bij staan of zitten.

Maar straks geef ik weer workshops voor de kerst en dat vind ik ook helemaal geweldig om te doen ben al ideeen aan het opdoen hihi

Haha ja wij hebben ook altijd 3 hangdagen door mijn verjaardag maar ja ik weet niet anders dat scheelt ook wel.

Alleen zijn mijn schoonouders nooit blij dat ik het op de 24ste vier want dan kunnen ze niet om 8 uur naar de kerk ze hebben het liever met de kerst zelf en dat wil ik niet want dan heb ik altijd eters met de kerst en en dat wil ik niet elk jaar

Geplaatst

Hee ja hier alles goed, ben aan het lezen geslagen, terug naar maart 2010 pffff er komt heel wat naar boven, dus ik doe het even rustig aan hihihi. Maar blijf het super vinden dat het met jullie goed gaat, zie weer veel bekende namen terug. Ik ga nu richting bed want moet morgen weer werken. Maar kom terug en dan reageer ik ff verder of jullie geposte berichtjes.

Liefs van San

Geplaatst

San,

rustig aan is prima!!

Wat ik gemerkt heb, na een tijdje weg te zijn geweest, dat er in de "oude" posts een helehoop verdriet zit. Die heb ik uiteindelijk maar overgeslagen en ben opnieuw begonnen hier. Gewoonweg niet meer gelezen.

Nogmaals: fijn om je weer te zien hier! :-)

Maris: tja......mijn ouders vonden t altijd super leuk om mij de 24ste nog naar de kerk te slepen. Ná een volle dag werken nog (vaak vanaf een uur of 4-5 's ochtends....) Ach ja. Zo hebben we allemaal wel wat, niet?

hahaha Maar: gewoon doen wat jij wilt hoor! Elke kerst eters, zou ik ook niks vinden, tenminste, als t al min of meer verplicht was/is.

Gisteren naar een voorlichtingsbijeenkomst over borstvoeding geweest. Heel interessant. Gaan nog een keertje terug als ik bijna "zover" ben. Tot die tijd gewoonweg lekker veel lezen hierover.

Limburg is behoudend wat dat betreft, dus voedende moeders zul je hier niet zo snel zien op straat. Jammer wel.

Begin me (helaas) steeds meer te ergeren aan bijna ex-collega's. Pff..............als je me geen begeleiding geeft in mn proeftijd, ga dat dan ook niet doen als ontslag min of meer is aangezegd. Daar word ik een beetje pissig om (normaal al, maar nu al helemaal :S )

Twee juristen zeggen onafhankelijk van elkaar dat het een zware dobber wordt voor werkgever, dus da's positief voor mij. Voor de rest nog niks gehoord van werkgever. Dus...tot ze me naar huis sturen doe ik mn ding.

Geplaatst

Nou wordt t wel lastig om mn ding te doen.........als mn noodventiel open staat!

!(*%(!#*!)(#*#&!*&?(*@$&!#)~ bijna ex-collega's! Tsskk...

Vraag ik netjes of ik morgen middag en vrijdag verlof kan pakken (dit doe ik eigenlijk nooit! Ik pak gewoon verlof...) wordt t geweigerd, zonder naar mijn idee goede reden.

Dus........ ging mijn noodventiel alweer open. De collega die al meerdere messen in mn rug heeft gestoken begint nu al (hum, beetje laat) mijn begeleiding. Oftewel: sinds hij weet dat ik ontslagen wordt, wordt ik onder een microscoop gelegd, althans, mijn werk dan.

Heeft eigenlijk geen zin meer, en zorgt ervoor dat mijn nekharen permanent overeind staan.

Maar goed, sinds 2 uur al aan het bomen hoe ik t kan aanvliegen zodat ik alsnog morgen middag en vrijdag verlof heb.

Heb mn concept maar even langs mn advocaat gestuurd. ;-)

Maar goed, ben dus nog steeds not amused!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden