Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo dames

hoe gaat het hier?

als het goed is genieten Wish en haar man van hun verdiende vakantie.

Pippe en Lena, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, is het een mooie en bijzondere dag geweest? ik zag dat jullie dinsdag een afspraak hebben met de gynaecoloog, heel veel succes!

Maris, bij jullie de rust weer wat teruggekeerd?

Ik zet vanavond de laatste menopur en dan morgen een bloedafname en fm, nu maar hopen dat we niet te laat zijn.....de beslissing is overigens genomen, we laten 1 cryootje terugplaatsen!!! Geeft ons de meeste rust.

geniet nog van het mooie weer, ik heb al 1 1/2 uur gewandeld met de hond, heelijk!

liefs

Babeth

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wij hebben zeker een mooie dag gehad! Had het niet anders gewild. En ik baal dat het alweer over is! haha! Het is voor herhaling vatbaar in positieve zin ;-)

Babeth, succes met de TP! Is die vandaag?

Maris, wat balen dat je geen passend werk kan vinden. Kan me voorstellen dat je het thuis zitten zat bent. Succes :-)

Geplaatst

Babeth Heel erg veel succes vandaag. Als jullie dat meer rust geeft 1cryo dan moeten jullie dat zeker doen. Ik blijf erbij dat iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.

Pippe wat fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad en dat jullie er heel mooi op terug kunnen kijken.

Nu gaat het de volgende ronde helemaal goed komen. Succes.

Dat thuis zitten is niet altijd even leuk nee maar goed het is niet anders. Ik heb vannacht nog tot 1uur zitten solliciteren en zoeken op internet dus het is niet dat ik niet wil.

Ach ja het komt vanzelf wel weer.

Hoe is het met de rest?

Shanna meid hoe gaat het nu?

Lala ben je nog zo druk?

Kimmie ik hoop dat de pijn allemaal een beetje minder word nu je rust moet houden?

Geplaatst

hoi meiden,

ik moest eigenlijk gisteravond nog 150 Menopur spuiten maar omdat ik mijn eierstokken voel zeg maar eerst maar weer een ovulatietest gedaan, deze was lich positief, ne niet donker zeg maar. Daarom niet gespoten, was bang dat we anders de eispriong zouden missen. Vanmorgen fm en bloedafname gehad. Er zat een grote van 21mm en kleintjes. Inderdaad zou vandaag mijn eisprong zijn gezien de bloedwaarden.

BMS was 11, prima.

Als er tenminste 1 emmietje goed ontdooit dan wordt deze vrijdagmiddag teruggeplaatst, ik mag vanaf morgen weer aan de fijne bollen!

Maris, ik hoop dat je snel iets vind dat naar je zin is!!!

Pippe, belachelijk snel vliegt zo�n mooie dag voorbij he!.....ik heb stiekem al uitgerekend mocht dit cryootje ons volgende kindje worden dan is 25-5-2011 ons uitgerekende datum en dat ik tevens onze trouwdatum....

liefs

Babeth

Geplaatst

Wat goed nou ik zal hier een extra kaarsje laten branden dat er eentje goed gaat ontdooien.

Heel erg veel succes en als je op jullie trouwdag uitgerekend bent zal het toch vast en zeker goed komen.

Geplaatst

Babeth krijgen jullie morgen niet de tp als ze goed ontdooien.

Heel erg veel succes met deze topper het geluk is jullie nu echt een keer gegunt.

Hoe is het met de andere dames?

Snappen jullie nog iets van het nieuwe forum haha?

Hier gaat het wel goed we zijn net terug van die magnetiseur en nu moet mijn vriend nog 1 keer volgende week donderdag en dan is het afwachten wat er uit de zaadtest komt.

De 21ste moeten we naar de gyn dus we wachten af.

Mijn cyclus is alleen nog niet helemaal normaal weer want ik ben altijd precies 28 dagen en nu had ik gister ongi moeten worden en ben het nu nog niet dus zal vannacht wel komen.

Geplaatst

Hoi meiden

alles is goed gegaan gisteren, er is een mooie 3daagse emmie teruggeplaatst! tevens hebben we er nog eentje over, helemaal top natuurlijk.

de nu nog ingevroren is was een snellere, die was blijkbaar 10-cellig op het moment van invriezen, die nu teruggplaatst is was al compact zij de embryologe, weet niet wat het wil zeggen maar ze sprak over prima kwaliteit. Nu weten we wel dat dat niet alles zegt maar is toch fijn om te horen.

Maris, voor jullie gaat het nu ook weer snel, ik hoop echt dat de uitslag van de zaadtest jullie positief zal gaan verrassen!

Wish, ben jij inmiddels weer terug van vakantie?

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth wat goed dat jullei topper goed is ontdooit en dat je nu mag gaan broeden.

Heel erg veel succes.

Ja het schiet mooi op nu volgende week dinsdag de 21ste naar de gyn dus dat is zo haha.

Wish ben je er al weer ik ben wel benieuwd hoe het was.

Geplaatst

Ik begrijp nog niet veel van het Forum.

Het is echt even wennen zeg!

Wij hebben dinsdag een afspraak met de gyn.

Nu is het zo dat Lena gisteren veel krampen had in haar zij. Hopelijk

was dit niet de eisprong. We zitten nu op cd 9. Erg vroeg nog.

Echter is het wel zo dat we bij IUI-1 op dag 22 de IUI hadden.

De 2 op dag 12, en 3+4 op dag 17. Haar cyclus is dus niet meer

zo regelmatig na de punctie. Is dit herkenbaar voor jullie?

Voorheen was het keurig 28-30.

Babeth, wat fijn dat er een mooie topper is teruggeplaatst!

Wanneer mogen jullie testen? Héél veel succes deze wachtweken!

Geplaatst

Pippe dat is jammer genoeg heel herkenbaar. Ik had het altijd keurig 28 dagen en nu sinds de laatste poging is het helemaal van de regel af.

De eerste cyclus daarna was 61 dagen daarna wel gewoon 28dagen en nu had ik eigenlijk afgelopen woensdag ongi moeten worden maar het is er nu nog niet. En dat ken ik helemaal niet bah word er zo onzeker van.

Wel fijn dat jullie nu weer door kunnen en als pasgetrouwd stel gaat het nu ook vast en zeker goed komen.

Ik hoop dan ook voor jullie dat de eisprong nog niet geweest is zou wle jammer zijn.

Hoe is het met de andere dames?

Het is hier zo rustig de laatste tijd haha.

Geplaatst

Hey hallo lieve meiden,

We zijn weer terug van vakantie!

Babeth,

Lees dat je gisteren een tp hebt gehad van een geweldige cryo!

Ik ga weer heel hard m'n best doen om positieve energie naar je toe te sturen!

Maris,

Las dat je deze maand naar de gyn gaat.

Voor een zaadtest en voor de cyste waar je nu last van hebt.

Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Kimmie,

Dat is niet fijn voor je dat je last hebt van je rug en dat er verwacht gaat worden dat je plat zal moeten op het einde van je zwangerschap.

Krijg je nu ook therapie?

Pippe,

Hoop ook niet dat Lena al een eisprong heeft gehad op cd 9, dat is inderdaad wel erg vroeg.

Bij mij blijft de cyclus redelijk regelmatig.

Normale cyclus is 30 dagen. Dit kan een maand na de mislukte icsi 35 dagen worden, dus dat valt nog wel mee.

Nu is het nog afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.

Als ik 30 dagen tel kom ik uit op 17 sept, we zullen zien.

Sorry als ik nu iemand ben vergeten, zal later nogmaals reageren als dit het geval is.

Meiden,

De vakantie was super, we zijn echt uitgerust.

Zijn naar een all-inn resort gegaan, mooi zwembad, lekker eten, zonnetje erbij, cool.gif heerlijk!

Wat het mooiste van de hele vakantie is:

Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd. wink.gif

Dit had ik echt niet verwacht, we hebben het er regelmatig over gehad en waren tot de conclusie gekomen dat trouwen voor ons niet zou hoeven, dus daarom had ik het ook echt niet meer verwacht dat hij dit ooit aan mij zou vragen.

Onze vakantie kon dus echt niet meer stuk!

Geplaatst

Wowwwww Wish, wat een goed nieuws, we kletsen wederom met een aanstaande bruid, wat super!!!!!jullie vakantie klinkt heerlijk relaxt maar snap dat ie nu echt niet meer stuk kon, het is zo geweldig om zo´n bijzondere dag mee te maken!!!Destijds genoot ik ook enorm van de voorbereidingen!

Wanneer heb jij je hysteroscopie eigenlijk?

Ik mag officieel de 25ste een bleodtest laten doen maar we kijken wel, indien we de 23ste een posi-test hebben of er nog geen menstruatie te bekennen is dan ga ik waarschijnlijk de 24ste.

Pippe, een ontregelde cyclus na de punctie / hormonen komt blijkbaar wel vaker voor, wel erg lastig. ik heb ergens gelezen dat teunisbloemolie (capsules) kan helpen je cyclus te reguleren.

liefs

Babeth

Geplaatst

Wish ik vind het echt geweldig mooi voor jullie, maar dat had ik al gezegd haha.

Nogmaals gefeliciteerd ga lekker genieten van alle voorbereidingen.

Wij hebben inderdaad 21sept een afspraak met de gyn omdat mijn vriend donderdag voor het laatst naar die man moet en dan moeten we gaan kijken of het inderdaad meer is geworden. Ik ben dus heel erg benieuwd.

ook heb ik een cyste (volgens de huisarts) tegen het schaambeen een drukken waar ik erg veel pijn van heb kan soms moeilijk lopen, zitten en liggen. Dan weet ik even niet waar ik het zoeken moet omdat de pijn naar mijn bovenbeen uitstraald, maar ja nog iets meer als een week wachten en dan hoop ik dat hij een antwoord heeft. Ik ben alleen bang dat het weg gesneden moet worden en dat vind ik wel erg eng.

Geplaatst

Lieve Babeth,

We hebben inderdaad goed liggen relaxen!

Helemaal opgeladen voor wat er weer allemaal gaat gebeuren.

De hysteroscopie heb ik na de eerstvolgende menstruatie.

Het moet vóór de eisprong gebeuren.

Verwacht mijn menstruatie rond 17 sept.

Dan zal de hysteroscopie neem ik aan tussen 24 en 30 sept plaats gaan vinden.

Poeh hé, ik voel bij mezelf nu alweer wat zenuwen op borrelen voor jou komende testdatum....

Het blijft elke keer zó ontzettend spannend!

Ik had je niet eens succes gewenst unsure.gif , dus bij deze HEEL VEEL SUCCES!!

Geplaatst

Lieve Maris,

Snap dat je dit eng vindt als dit weg gehaald moet worden.

Het is wel erg vervelend dat je er zo veel last van hebt!

Wat sta ik versteld (en jullie ook) als het zaad meer is geworden!

Ben ontzettend benieuwd, anders jullie wel of niet dan?

Geplaatst

Heeft er iemand van jullie een topic gezien over ervaringen mbt een hysteroscopie?

Kan dit namelijk niet vinden en ik wil graag de ervaringen lezen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Lfs Wish

Geplaatst

Dank je wel Wish we zijn inderdaad echt heel erg benieuwd. Kan haast niet wachten tot de uitslag.

Maar ja als het echt meer geworden is zal ik je het adres doen haha.

Geplaatst

Hoi meiden,

hoe gaat het bij jullie?

Ik heb vandaag toch even wat Pregnyl gespoten een eenheid van ±3000-3500, het kan geen kwaad en ik heb er toch een wat beter gevoel bij. Ik had de eisprong nl. maandagmiddag en de tp was op vrijdagmiddag terwijl onze emmie een 3-daagse was.

Ineens bekroop mij het gevoel dat de tp misschien wat te laat was en daardoor de baaroeder te vroeg het signaal zou kunnen krijgen om het zorgvuldig opgebouwde slijmvlies weer af te breken.....Jeetje, dit is pas dag 2 na de tp.... unsure.gif

liefs vanuit een zeer waterig Brabant

Geplaatst

Haha Pippe lastig he is even wennen hier.

Babeth wat zijn het toch ook rot weken bah. Kon je maar 2 weken slapen en zwanger wakker worden.

Ik duim heel erg hard hier voor je dat het allemaal goed gaat en als jij je er prettig bij voelt om pregnyl te spuiten en het kan geen kwaad moet je dat zeker doen.

Ik moet zeggen het is wel erg kaal nu mijn ouders zijn een weekje naar Turkije en normaal gaan we daar vaak heen op zondag, maar nu kan dat niet, maar zij zullen vast beter weer hebben als wij bah wat een regen weer.

Geplaatst

Babeth,

Zo te merken ben je wat onrustig en maak je jezelf wat 'druk'.

Logisch hoor, ik herken het wel.

Je gaat nadenken en tellen en nog eens tellen, op het internet snuffelen en dan raak je lichtelijk in paniek....

Je zorgvuldig opgebouwde bms zal nu nog steeds optimaal zijn en je hebt Pregnyl gespoten.

(Had je dit nog overlegt met je gyn?)

Het kan zeker geen kwaad om dit te spuiten en je krijgt er een goed gevoel van, wat zeker ook goed is!

Als het goed is krijg ik dit voorgeschreven bij onze volgende cryo tp.

Pippe,

Leg eens uit, hoe reageer je snel?

Lfs Wish ook vanuit een regenachtig Brabant.

(waar mijn laatste vakantiewas ook in hangt, boehoe)

Geplaatst

Hai Wish

ik heb het niet in overleg gedaan, maar had 3x5000 voorgeschreven gekregen om de eisporong te timen, echter bij de echo en bloedafname bleek dat we al erg dichtbij zaten en spuiten had geen zin.

Heb het zo durven te doen, was in eigen cyclus dus geen risico tot overstimulatie.Bij deze ene injectie laat ik het hoor, meer voor mijn eigen gemoedsrust zeg maar, slecht he! rolleyes.gif

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden