Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er was genoeg te lezen .... Babeth super eindelijk ongi zeg wat een feest hihihi en lekker dat je weer kunt gaan plannen voor een nieuwe poging, zal goed voelen zeg.

Wish was je opgelucht na je traantjes? Het blijft altijd zo moeilijk hè, en vooral die angst dat je nooit mama zal worden maakt het zo lastig.

Kimmie heerlijk genieten van jullie kleintje in de buik, fijn dat alles goed gaat met jullie.

Vanochtend heb ik mijn tweede fm gehad, nog steeds 2 eitjes op links van 16 en 17 mm, mijn BMS was goed. De gyn. heeft me laten prikken op oestradiol (nog nooit eerder gehad) vanmiddag gebeld voor de uitslag en die weer doorgebeld naar Dusseldorf. Na overleg met de arts ben ik teruggebeld, en moet gewoon doorgaan en morgen opnieuw een echo en weer bloed laten prikken, dan kijkt dr. S. weer verder. Pfff spannend allemaal hoor. Vanavond de Cetrotide maar weer op links gezet (daar zitten de 2 eitjes) voor mijn gevoel komt het dan snel op de juiste plek, of werkt dat niet zo?

Liefs van Shan

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Shanna,

Dat is zeker wel een domper geweest, om te zien dat er geen follikels bij zijn gekomen.

Wel positief dat je bms er goed uit ziet!

Ik heb geen flauw idee of dat het helpt om links te spuiten omdat daar de eitjes zitten?

Klinkt wel heel logisch, dat wel!

Meid, ik duim voor je.

Succes voor morgen en we horen het wel weer van je!

Geplaatst

Shanna wat jammer dat er niet meer bij gekomen zijn, maar 1 is genoeg en hier zit jullie topper vast en zeker bij.

Heel veel succes morgen ik ben benieuwd of ze al gegroeid zijn dan?

Wish heel veel sterkte en succes morgen het zal vast een hele lange dag worden, maar wel met een mooie afloop ga ik vanuit.

Ik ben blij als deze dag voorbij is bah ik heb echt een rot dag gehad en niet omdat er wat gebeurd is maar gewoon omdat ik alles heel somber in zie ik weet ook niet hoe dat kan maar ik heb vandaag weer meerdere huilbuien gehad en zit mezelf eigenlijk gewoon in de weg.

Bah ik hoop echt dat ik me morgen beter voel, want morgenvroeg komt mijn beste vriendin met haar dochtertje van 9weken thee drinken en morgen middag ga ik met mijn nichtjes zwemmen dus de hele dag staat weer in het teken van kinderen van anderen en normaal vind ik dat geweldig maar ik ben blij dat dat niet vandaag was.

Ach ja jullie zullen vast wel snappen wat ik bedoel.

Sorry maar moet even mijn frustraties kwijt.

Geplaatst

Och lieve Maris,

Ik begrijp je helemaal! Snap dat je er soms echt geen zin in hebt om met kinderen om te gaan. (ik heb deze 2 weken mijn nichtjes en kinderen van mijn vriendinnen ook wat minder gezien dan anders)

Ik hoop dat je jezelf morgen wat beter voelt.

En zo niet, dan kun je dit toch met je vriendin bespreken.

Je mag heus wel een traantje laten omdat je jezelf erg klote voelt, je vriendin zal dit wel begrijpen!

Vooral nu ze zelf moeder is geworden, toch?

Succes lieverd!!

Geplaatst

Dank je wel ja zij begrijpt dat gelukkig wel. De tranen vloeien wel vaker het laatste jaar als ik met haar ben.

We zien het morgen wel hoe het gaat zal vast weer beter gaan en anders maar niet dan jank ik nog een dag zijn we zo onderhand wel een keer gewend haha

Geplaatst

Maris,

Hoe gaat het vandaag met je?

Lieve Meiden,

Met mij gaat het 'nog' goed.

Ik krijg van mijn lichaam totaal geen signalen van wat er nu van binnen aan de hand kan zijn.

Maar kan jullie wel melden dat het geloven in een evt. zwangerschap weg aan het gaan is.

Geplaatst

Hoezo gaat het geloof weg Wish? Geen signalen kan toch van alles betekenen?

Ik hou goede hoop hoor...

Morgen er toch maar even een testje er tegen aan gooien?

Zet 'm op hè!

Geplaatst

Het geloof is af aan het nemen omdat dit dag 14 na punctie is.

We zijn nog nooit verder gekomen dan deze dag.

Dit is voor mij dus echt een doem dag en ik heb een ontzettende DIP!

2 vriendinnen van mij die beide 1 kindje hebben na Icsi hebben een sms gestuurd dat hun ook helemaal niks merkte en het echt van de test moesten hebben om te zien dat ze zwanger waren.

Dit beurt me dan wel weer even op, maar dan komt toch die klap weer dat het vandaag DE dag is dat ik ongesteld kan gaan worden.

Geplaatst

@Wish, kop op meis, het gaat super en de woensdag is alweer bijna voorbij!!!!!

@Maris, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, kan me voorstellen dat het moeilijk is met al die kindjes, fijn dat ze er begrip voor hebben !!!!!

@Kimmie, fijn dat alles goed gaat meid!!!

@Shanna, jij hebt vandaag wederom een fm gehad he?ben erg benieuwd!!!!

@dames, ik heb vandaag direct Brussel gebeld, de planning natuurlijk met de vraag of zij eventueel een cryo-tp op zeer korte termijn kunnen inplannen, alé geen probleem he mits de arts accoord is.....hij kan nog geen accoord geven daar hij pas 1-9 weer aanwezig is.

Ik heb nu afgesproken dat ik op de 30ste en 31ste (CD13 en 14) een echo en bloedafname laat maken en alle gegevens nemen we dan 1-9 mee naar de arts.

Kans is niet erg groot dat het lukt, afhankelijk van hoe ver ik in de cyclus ben natuurlijk. Indien mijn follikel op dinsdag maf 16.5mm is heb ik nog een kans, anders een cyclus later.

liefs

Babeth

Geplaatst

Hee Wish kan me voorstellen dat het een moeilijke dag voor je is, hopelijk blijft het vandaag lekker weg en kun je gaan testen.

Babeth, fijn dat je in ieder geval al wat hebt kunnen plannen daar, lastig hè die vakanties ;-)

Vandaag inderdaad mijn 3e meting gehad, de eitjes waren niet gegroeit en het bms was ietjes gegroeit. De waarde van de Oestradiol doorgebeld naar dd, daar weer overleg, ze was overigens wel verbaasd dat de eitjes niet gegroeit waren (tja) maar ze belde terug dat we vrijdag de punctie hebben en dan maandag de terugplaatsing mits de eitjes (als de follikels niet leeg zijn) gezond zijn.

Op het werk toch maar aan de leidinggevende doorgegeven en dat was goed, ze was zelfs blij, en dinsdag ook nog een dagje vrij erachter aan gepland. Ontzettend fijn dat het kan ondanks de vakantieperiode.

Ben nu toch wel weer een beetje blij, en probeer van het goede uit te gaan, wie weet zijn het allebei toppertjes alles is mogelijk toch!

Geplaatst

Owww Shanna

wat een fijn dat je weer weet wanneer de punctie is, we gaan gewoon uit van 2 kanjers!!! fijn dat ze op je werk ook meewerken, ik duim voor je!

liefs

Babeth

Geplaatst

Shanna,

Net als Babeth al zegt, ga ik er ook van uit dat er 2 super eitjes in zullen zitten!!!!

Heel veel succes!

Babeth,

Fijn om te lezen dat je weer wat afspraken gemaakt hebt.

Dan heb je tenminste het idee dat je weer bezig bent, toch?

Net de bollen ingebracht. Geen spoortje te bekennen van een naderende ongie.

Maar.......de dag is nog niet voorbij hoor Babeth. :waiting:

We hebben besloten om morgenvroeg te testen.

Vanavond kan niet meer of wel? Hoe zit dit ook alweer?

Begin nu toch wel echt:nerves: te worden.

Geplaatst

Vanavond kan wel, maar zou wachten op de ochtend urine.

Die is wat meer geconcentreerd. Stel je voor dat er een streepje komt is deze vaak veel duidelijker in de ochtend.

Geplaatst

Dan maar kijken of dat we kunnen slapen. Pffff!

Heb nog 4 vroege diensten, maandag krijg ik vakantie!

Ben ik echt aan toe!

Geplaatst

Ik zou lekker vroeg naar bed gaan des te eerder is het ochtend.

Liefs van Shan

Geplaatst

Oh wat Spannend!!!!

Als je niet overtuigd ben, doe hem morgenvroeg nog een x

Bij me 1e test had ik ook avond en morgen en daar zat een flink verschil in!

Geplaatst

Dat wordt dus niet slapen vannacht, ik hoop echt vanwege een dikke vette posi test, succes met testen.

Liefs van Shan

Geplaatst

wahaaaa Wish,

ik was net weer aan het texen (deze is voor Shanna :icon_silent:) en moest aan je denken....zou ze al getest hebben (waarschijnlijk omdat ik het niet zou volhouden..) maar nog niet dus...owwww wat spannend, of je slaapt niet vanwege de zenuwen of omdat je helemaal hyper bent en door het huis stuitert van geluk.....

ik log morgenvoreog in hoor!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Oh lieve Wish wat spannend mijn duimen draaien op volle toeren hier. Heel veel succes ik ben echt benieuwd.

Shanna wat fijn dat je nu weet wanneer je de punctie hebt. En je moet maar zo denken dat je 2 toppers terug krijgt voor een maand of negen. Succes met de pregnyl.

Babeth fijn dat je nu verder kan en dat je datums hebt. Kom op he meid wij zijn de volgende.

Hier wel een erg leuke dag gehad echt gelachen met mijn nichtjes in het zwembad.

Ook even lekker bij gekletst met mijn vriendin, maar ja zondag gaan we verder want zij is ook mijn nicht en we hebben zondag een familie bbq. Dus dat is altijd gezellig.

Wel een beetje een druk weekend voor de boeg want vrijdag hebben we bruiloft, zaterdag 10km klootschieten en ´savonds sara feest en zondag bbq. Hoezo gedachten kunnen verzetten haha.

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Gisterenavond negatief getest.

Maar nog geen ongie te bekennen.

Dus we houden nog een klein beetje hoop.......

Ga nu werken, ben er vanmiddag weer.

Geplaatst

hai Wish,

tuurlijk moet je hoop houden!!! je bent vroeg en er is geen ongi!!!! ik denk aan je!

Maris, volgens mij ben jij de kampien bbq-en 2010 nietwaar? hihi

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden