Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lala,

Zeg dan meteen dat je het over een stevige neut hebt! Haha!

Wat voor alcohol doe je er dan bij?

Thee met honing Mmm, zal dit zo eens voor mezelf klaar gaan maken. Lekker met dit regenachtige weer met een kopje thee naar uitzending gemist GTST kijken. haha!

Leuk dat jullie een doppler hebben gekocht. Maar let je wel op dat je niet in paniek gaat raken als je het hartje niet meteen kan vinden of niet vindt.

Dit wil nog wel eens voorkomen en dit terwijl er dan met jullie frummel niks aan de hand zal zijn!

Nog 18, ik dacht al vandaag is ze het 'vergeten'.....

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zijn van de nuchtere.........uhm....dus zullen niet zo heel snel in paniek raken ;-) Maar extra waarschuwing is nooit weg.

hihi....had volgens mij 21 gemist......maar vandaag niet!

Flinke scheut whiskey of rum. Rum is beter ;-)

En voor de 'lekker op koude winterdagen' is warme chocomelk met Stroh-rum geweldig lekker. warme choco-bonbon :D

Geplaatst

Ik houd niet van whiskey. Rum lust ik alleen als het bij de cola ofzo zit. Maar niet puur.

Ik houd het dit jaar bij chocomel met slagroom oké. En jij ook neem ik aan!

Geplaatst

Ja, ben over t algemeen geen warme chocomelk type. Vind het 1xjaar wel lekker. Voor de rest liever koude choco ;-)

Maar t klinkt nu wel verdomd lekker.........net als stamppot ;-)

hahaha

Daar ga ik weer: net mn bammetjes op en alweer zin in lekkere dingen. Niet dat ik t op zou krijgen.......frummel zorgt er nu voor dat ik snel vol zit........maar t klinkt wel goed! :happy7:

Een goede zachte whiskey op zn tijd is wel lekker hoor. Met water. Maar ook die keren zijn afgelopen jaren op 1 hand te tellen. En het aantal keer een biertje of wijntje is nog minder.

Ik kán heel goed drinken........maar het is er gewoonweg de laatste tijd niet van gekomen. En zal de komende tijd ook niks van komen ;-)

hahaha

Tot zover alcohol praatjes !

Ik ga zondag weer fröbelen. Eens kijken wat we allemaal in elkaar kunnen flansen.

:D

Geplaatst

Ja, ben eigenlijk aan 2 projecten nog bezig: een jasje en een dekentje. Maar ik wil ook even kijken of ik een mobiel (ding aan plafond waar je niet mee kunt bellen) in elkaar krijg gezet. Wil die frutsels eraan eigenlijk borduren.....denk dat ik morgen/zondag het idee eerst even moet uitwerken.

Daarnaast heb ik een leuk (brei) patroon voor een trappelzak. Heb bij ikea fleecedekens meegenomen. Kijken of ik hetzelfde patroon van fleece kan maken, en er wat op kan borduren. Wil mn uilen-thema alvast uitproberen eigenlijk. ;-)

Dus, ja....ga wat voor frummel fröbelen :D

Gaaf! Het gaat eindelijk gebeuren zeg: dingetjes maken voor mn eigen kindje ;-) oe......kippevel momentje....

Geplaatst

Pleun,

:laughing4:

Goeie zeg!

Hoe gaat het met Stan, helemaal opgeknapt?

Is hij nog druk aan het oefenen met staan en stappen zetten?

Lala,

Je kan dus nog een poosje fröbelen. En ja, nu eindelijk eens voor jullie eigen wonder!!!!! :laugh::laugh::laugh:

Geplaatst

Merk dat ik al lang niks meer gedaan heb, loop weer over van ideetjes ;)

Komt helemaal goed hahahaha

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Zo, de soep heb ik op.

Nu de rest van het eten nog, maar daar wacht ik mee tot dat mijn man thuis is. Is wel zo gezellig om samen te kunnen eten.

Einde van de middag de bovenverdieping gepoetst. Echt heel rustig aan gedaan, kan ook niet anders meer. Haha!

Net lekker in bad gelegen en vanavond naar een verjaardag.

Maris,

Zet 'm op morgen he!!

Bianca,

Leuke dag gehad?

Kimmie,

Hoe is het met Levi en de waterpokken?

Pippe,

Nogmaals, ik ben trots op je/jullie!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Lady's!!

Hoe is het met iedereen??

@pleun,Stan al beter??

@pippe,Heb je vanmorgen nog je vragen kunnen stellen??Ben erg benieuwd!! Ik wist trouwens niet dat je iui voor je eisprong deed! Ik moest altijd de pregnyl zetten en 36 uur later ofzo had ik de iui!! Net zoals bij ivf!

Ook ik ben super trots op jullie!!Gelukkig wilt lena nu ook weer een stapje verder!

@Wish,Wat heb jij weer een heerlijk dagje gehad!Geniet je lekker van je verlof?Mis je het werk al een beetje of vermaak jeje prima?Ben benieuwd naar je beebkamer!!Van het weekend de lamp ophangen??

@Kimmie,Dikke doei knuffel voor Levi ;)

@Babeth,Hoe is het gegaan met het eerste prikje?Heeft ze er veel last van gehad?En vind die zwart wit foto zo mooi!

@Maris,Hoe is het met jou?Heb jij al enig idee wanneer je terecht kan in het ziekenhuis?Zal toch is vragen of je het ook na je eisprong mag doen als je het gewoon safe doet!Dan ben je misschien iets eerder aan de beurt.Mits je het wachten niet heel erg vind.Ik vond t een drama en hing bijna dagelijks aan de telefoon haha.

@Lala,Wat een verhalen weer van jou hahaha.Vrolijk ding ben je ook he hihi. Wat leuk dat Peet nu zon doppler ding gekocht heeft!!Kun je het hartje al horen??

Eergister bij de kapper geweest kapsel is wel naar wens.Alleen is het een drama om normaal te krijgen dus dan maar een beetje voor lul lopen ;)

Was 20 euro voor knippen en kleuren kwijt bij de kapper koopje toch :D!!Dan ga je nog eens naar de kapper!!

Ik mag het hele weekend werken bleh zo geen zin in!!

Vandaag even Bij Kimmie geweest en even een serie op tv gekeken.Wauw wat is levi een mooi mannetje!!Als ik weg ga en zeg doei tegen Levi phoe hee moet je eens horen wat een geluid daar uit komt whaha geweldig!Dus op die manier babbelen we heel wat af!!En knuffelen natuurlijk ;)

Ben de dagen echt aan het aftellen zeg!!Woensdag is het D-Day!

Peet is gister een potje wezen halen om zijn zaad in te leveren en toen werd hem gevraagd wat hij kwam doen aangezien er helemaal geen afspraak stond!!

Dit kreeg ik net pas van hem te horen!! Pfff ben helemaal vergeten om een afspraak te maken voor hem!!Inplaats hij dat dan ook gelijk zegt!

Dus doe de afspraken brief er gewoon bij en het onderzoeksforumlier en dan zullen ze het toch wel gaan onderzoeken??

Weet ook niet of de afspraak alleen maar is zodat ze weten wie er gebruik maakt van de kamertjes enzo.

Dus ben benieuwd wat ze maandag tegen peet zeggen!!Zei al geef het maar af en we horen het woensdag wel!

Strakkies tvoh kijken! Altijd erg leuk om te kijken! Wat is het ineens koud he!! Brrrrrr kacheltje staat aan!! Het is gewoon 10 graden kouder als vorige week!! Ik wil de zomer weer terug!!!!hahaha alhoewel de avonden wel erg gezellig zijn met een huis vol kaarsjes!

Nou meiden ik ga ervan tussen heb genoeg geschreven ;)!!

Dikke knuff jullie zijn toppertjes!

Geplaatst

Dank je wel dames heb er zin in om morgen te beginnen.

Weet nog niet of het een hele dag is of dat het alleen kennis maken is met de meisjes waar ik mee ga werken en contract tekenen, maar dat zien we morgen wel haha

Ben wel een beetje slecht te pas en ben echt bang dat de griep eraan komt maar gewoon doorzetten want kan het nu niet gebruiken, maar ook dat wachten we wel af.

Bianca ik vind je kapsel super staat je echt goed hoor en dat in model brengen is even aftasten.

Wat zei je vriend ervan?

Nee we wachten gewoon voor eerst nog af omdat ik toch eerst wil afvallen en wil ook eerst even mijn draai zien te vinden bij het nieuwe werk dus we zien het wel. Ik bel gewoon elke maand als de ongi begint en wanneer er plek is horen we het wel.

Babeth hoe is het gegaan?

Wish heb je nu echt alles klaar voor het hummeltje?

Pleun hoe gaat het met Stan?

Pippe een dikke knuffel voor jullie en heel veel succes morgen.

Kimmie hoe gaat het met jullie?

Hopelijk is het met de rug nog een beetje vol te houden?

Ik ben vanmiddag lekker even met mijn moeder naar de ikea geweest was wel even gezellig.

De wedstrijd gaat helaas niet door zondag die is verplaatst naar volgende week dus ga ik maar trainen denk ik en als het regent blijf ik lekker in mijn bedje (als ik niet hoef te werken tenminste haha)

Alvast welterusten dames

Geplaatst

Hey Bianca, (toppertje her self)

Heb nog geen hinder gehad van het koudere weer. Vandaag een paar keer met de auto weg geweest en elke keer bij het in/uit stappen was het droog of viel er minder regen dan dat ik in de auto zat. Hoezo geluk...

Oei, afspraak vergeten te maken voor Peet. Het zal wel 'los lopen' als hij het in gaat leveren.

Ze hebben al zijn gegevens en als je maandag aangeeft dat je woensdag een gesprek hebt zullen ze het echt wel gaan testen!

Helaas heb ik tvoh moeten missen ivm een verjaardag.

Maar er is gelukkig nog altijd uitzending gemist en morgen wordt het toch snert weer, dus heb ik alle tijd om dit terug te kijken.

Maris,

Ik wacht morgen in 'spanning' op een berichtje van jou hoe het is gegaan.

Ga jij maar lekker op tijd onder de wol (je zal vast wel in bed liggen op dit moment)

Heb neem ik aan nu alles op orde voor ons kleintje. Zal van de week foto's maken en op m'n hyves zetten oké.

Enne, Bianca ook ik vind je kapsel super staan! Het mag/kan zelfs nog wat korter en het mag wat 'rommelig' zitten hoor.

Dus doe niet al te veel moeite om het in model te krijgen, denk dat als je er minder aan doet het super mooi zal vallen.

Kan het ook helemaal mis hebben. Waar bemoei ik me mee! (ach, het is goed bedoeld advies maar dat weet je wel)

Ik heb een tijd terug ook dit model gehad en ik deed er wax in om het wat omhoog/piekerig te laten zitten, vooral aan de achterkant.

Geplaatst

Bianca,

De net out of bed look is nog steeds hoor! Dus als t effe niet zit:nóg warriger maken! Hihihi (hyves nog steeds niet, dus heb een beeld in mn hoofd van je kapsel ;) )

We kunne het hartje nog niet horen, maar zal aan ons liggen, niet aan frummel of t ding hahaha. Maandag even goed opletten waar VK ongeveer meet. Trouwens, peer is een een fijne hoor: was ik al een paar weken 'dik en lastig' nu heb ik sinds gisteren ook een bierbuik! Tssskk... Zegt ie "het is dat ik weet dat je zwanger bent maar anders zou ik zweren dat je een bierbuik hebt!" nou, bedankt he!

Hihi, nee hoor, mannetje is wel lief. En ach, zonder humor kom je er niet he? Moest wel lachen hoor.

Dus woensdag de grote dag! Spannend hoor! Je laat vast weten hoe t is gegaan he?! En slimpie, gewoon n afspraak vergeten te maken. Ach...van dat soort oepsie momenten hebben we ook wel eens.

Levi klinkt als een leuk mannetje! Jammer dat we em niet gezien hebben, maar geef maar een flinke doidoi knuffel van ons de volgende keer!

Maris, succes vandaag, hoopmdat je je wel beter voelt. Enne morgen gewoon bedje in hoor ipv trainen! Als je niet hoeft te werken.

Wish, k ga t vandaag eens niet zeggen! Hshaha maar ben t niet vergeten! Heb de helft van tvoh gezien, andere helft hebben we twee films gekeken. Hihihi van reclameblok tot reclameblok zeg maar.

Pippe, jullie ook veel succes vandaag. Hou de moed erin, de vooruitzichten zijn hoopvol!

Ga maar strijken denk ik, moet ook gebeuren helaas.

Tot!!!

Geplaatst

Haha dank je Lala ik voel me al wel een stuk beter ben nog wel heel erg verkouden maar heb het niet meer zo koud en rillerig.

Maar ik stap nu in de auto dus ik ben benieuwd tot later dames

Geplaatst

Maris,

Hoe ging het?

Pippe,

Hoe ging het?

Gisteren toch gaan sporten, en daarna nog langs mn ouders geweest. Was gezellig. Daarna op de bank gehangen, hoewel.... Ik lag binnen vijf minuten te slapen, denk ik. Dus ben ik maar naar bed gegaan. Vandaag is peters' uitslaapdag, dus hij ligt er nog in, en ik probeer de kleintjes te vangen zodat ze gaan eten en de groten los kunnen.

Maar verder strijken zo.

Tot!

Xxx

Geplaatst

Het ging heel goed sorry had gister even geen zin om te reageren kreeg visite toen ik thuis was en was wel heel moe haha.

Gisteren was het voornamelijk in de huishouding en volgende week ook alleen volgende week zondag is er een feest in het dorp en dan moet ik ook in de bediening haha hopelijk gaat het goed want heb dat echt al jaren niet meer gedaan maar goed bladlopen kan ik nog wel dus moet goed komen

Lala je bent alweer 13 wekendat gaat echt snel

Wish hoe gaat het met jou?

Alles nog rustig?

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Lala,

Peter ondertussen rustig wakker kunnen worden?

Doe jij eens rustig aan, je moet die honden niet gaan vangen! Dan de grotere honden maar wat later uit de kooi laten, eerst Peter de andere honden laten vangen hoor.

Maris,

Fijn dat je eerste werkdag goed is verlopen.

En zondag wordt je meteen in het diepe gegooid, maar net als wat je zelf al zegt. Denk niet dat het het zal verleren om met een dienblad te lopen etc.

Wel leuk toch!

Hier nog alles rustig. Vannacht wel ontzettend last gehad van een pijnlijke slokdarm tot aan mijn keel toe.

Geen zuurbranden/maagzuur, maar echt pijnlijk, soort lange steken. Weet niet hoe ik het uit moet leggen.

Rechtop zitten hielp een beetje, dus heb meerdere keren rechtop in bed gezeten of even naar het toilet geweest.

De Regla drank ingenomen, maar die hielp hier niet voor, tja had ook geen zuurbranden maar je probeert dan toch wat uit. En de Regla drank mag je onbeperkt om de 2 uur innemen dus kan geen kwaad.

Verder ga ik zo maar eens een klein wasje strijken en mezelf maar eens douchen en aankleden.

Einde van de middag boodschappen doen (gisteren geen tijd voor vrij gemaakt) en daarna naar mijn moeder.

Zal haar zo eens bellen dat we eten meenemen en bij haar gaan koken, altijd gezellig!!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

hallo allemaal

ben net weer thuis van een weekje klussen op de camping

met stan gaat alles weer super

hij is het weekeind bij oma geweest omdat we het in de caravan te fris vonden voor hem

en vandaag is hij wezen zwemmen met zn nichtje en oma en oom en tante en hij had het blijkbaar erg naar zn zin gehad

bianc ik vind je haar ook leuk staan hoor

hee speeld iemand van jullie ook wordfeud op zn telefoon?

heb het net ondekt en vind het erg lollig

Geplaatst

Pleun fijn dat het goed gaat met Stan en dat hij het zwemmen zo leuk vond

Ja ik speel dat spel ook al een tijdje haha is erg verslavend moet ik zeggen. Is volgens mij echt een hype aan het worden

Geplaatst

Heee Lady's

Jeetje wish wat irritant zeg!!Hopelijk heb je vannacht een betere nacht.

Lekker bij mams gekookt was het gezellig??

Maar dat kapsel pfff bij mij piekt het dus zo als jij het zegt ik wil dat niet maar het gebeurd steeds!! Dus heb de handdoek maar in de ring gegooid ;)

@Maris,Wanneer moet je weer in het hotel werken?? Leuk hoor! Het eerste dagje was dus een leuk dagje?

Dat serveren gaat helemaal goed komen joh!!

@Pleun,Thanks!!Wat leuk het is nu al een water ratje dus ;) Pffff worfeud iedereen heeft het er over op facebook!! Ik ben niet zo intelligent dus ik ga me er maar niet aan wagen :P!En dan zit ik nog meer met mijn mobiel in mn handen ;)

@Lala,Misschien is het nog iets te vroeg om het hartje zelf te horen?Dat hoor je toch ook wel vaker vooral als de kleine wat dieper ligt ofzo?Miet dat ik er veel verstand van heb hoor haha.

Ach jeee en wat denk je dat ik voor kapsel heb?Heel kort zeker??Voorkant is iets langer tot boven mijn schouders en achter is ietsjes onder mijn nek.Wel grappig.Heb je een lekker weekend gehad??

@Pippe,Hoe is het met jullie?Heeft Lena de iui al gehad??

Vandaag moest ik van half 4 tot 8 uur werken.Morgen lekker vrij!! Peet moet zn zaad in leveren en het is gewoon al bijna woensdag!! Brrrr vind het wel spannend worden hoor!

Mijn bazin had van haar moeder een vakantie gekregen die alleen maar geldig is voor n de maand november.Was een aanbieding naar teneriefe.Laat ik nou net in november de punctie hebben mocht ik starten in November.Dat was ook het eerste wat ze tegen der moeder zei.Dus nu kijken of haar vriend de eerste of tweede week van november vrij kan krijgen want dan zorgen ze dat ze 12 november weer terug zijn voor de zekerheid.Vind het erg lief.

Zit nu even te googelen en mijn oog stuitte op een prive sauna,infrarood,zwembad,stoomcabine,jacuzzie en een prive tuin!! Wil dit met me vriendin gaan doen.

Je huurt het voor 3 uur en betaalt 100 euro totaal.Opzich best veel geld maar het lijkt me zo heerlijk!!Gewoon saampjes lekker tutten!Is weer eens wat anders als thuis op de bank of op een terrasje!

Zo heb weer genoeg gekwebbeld!Ga nu me mandje in!!

Slaap lekker meiden!! xxx

Oja wanneer zetten we de datum vast voor Januari??Aangezien we nu op tijd zijn!

Geplaatst

wat vinden julie van 7-1 of 28-1 ??????

de weekeindes er tussen ben ik 1 van de 2 weg omdat mn schoonmoeder dan 60 wordt en die wil een weekje centerparks doen dan

dus ik weet niet of we het weekeinde er voor of erna hebben dat hoor ik nog

dus iemand daar ook tijd ????????

Geplaatst

Ik heb het liefste zo laat mogelijk in januari of liever nog later want als er sneeuw ligt kan ik niet komen tenmiinste het zou wel kunnen maar dat doe ik niet daar heb ik wel zo'n hekel aan.

Ik zal straks even in de agenda kijken wanneer ik allemaal kan.

Pleun als je mij je gebruikernaam van wordfeud even geeft zal ik je uitnodigen.

Bianca het is niet zo moeilijk hoor het is hetzelfde als scrabble haha

Het is gewoon bijna woensdag ik duim heel meid dat jullie verder mogen en dat je in november/december een vette positieve test in handen hebt.

Ik moet zaterdag en zondag weer werken bij het hotel dat is omdat er feest is die dagen

Zo ik zal eens in mijn auto stappen want moet weer oppassen maar ben echt zo slecht te pas stond misselijk op vanmorgen dus dat beloofd nog wat voor vandaag bah hopelijk word het minder en is het door slaap tekort en is het niet alsnog een griepje

Fijne dag dames

Geplaatst

Hee dames,

Pleun, wat fijn dat Stan weer helemaal de oude is, en dat 'ie zwemmen geweldig vind!

Wish, ik hoop dat je wat beter hebt kunnen slapen, Was het een geslaagd etentje?

Maris, fijn dat de eerste dag zo goed is bevallen! En de bediening gaat je ook wel lukken hoor! Wel leuk, die afwisseling.

Hopelijk knap je snel op, zo doorsukkelen is ook niet prettig.

Bianca, ik ben zo benieuwd voor jullie. Jullie kunnen bijna gaan starten nu? Zijn alle uitslagen binnen? Hebben jullie groen licht?

Sorry als ik eroverheen heb gelezen.

Kimmie, hoe is het nu met jullie?

Lala, en met jou?

Hier gaat het wel. Zaterdag IUI gehad, maar kwaliteit was weer slecht. Ze hebben na 11 rietjes te ontdooien besloten om het hier maar

bij te houden. Vervolg wordt ook ICSI. Eigenlijk kijken we daar wel naar uit. We zijn toe aan een nieuwe stap. We kunnen meteen door als deze poging niet is gelukt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden