Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Lala en Peet wat ontzettend moeilijk dit zeg, zo moeilijk dat ik de juiste woorden ook niet vinden kan. Wat moet ik zeggen wat helpt jullie. Ik wil jullie sowieso dat jullie weten dat ik aan jullie denk en aan dat wonder knulletje van jullie!

Hopelijk gaat het zoals je zegt op de ''gunstige'' manier.. Pff wat moet dit onzeker en zwaar zijn.

KNUFFEL!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee lieverds,

We krijgen om de week/twee weken een echo om te kijken hoe het staat met het vruchtwater en of de vernauwing niet erger wordt. Als alles stabiel blijft is het nog niet eens zo slecht voor onze knul.

Het blijft dus afwachten.

Heb de advocaat gezegd dat hij de zooi vh werk maar moet oplossen, en dat wij nu even druk zijn met knullie.

Collegaatje ingelicht, die is ook erg van slag. Ze komt volgende week even buurten. Zij en nog een collega hebben ook al gezegd dat als ik weer werk zoek, ik ze moet inseinen. Die vinden wel wat voor me.

Zijn gisteren ook even bij mn oudste broer geweest.

Zn muts is nét de deur uit. Eindelijk! Nog een paar details maar dan is alles met/voor de scheiding ook al geregeld. Hebben hem ook meteen gevraagd of hij peetoom/voogd wil worden van onze knul en dat wil ie ook wel. Vriendinnetje Mascha wordt peettante/voogd. Ik ben blij dat we deze mensen hebben als backup voor t geval er ooit iets met ons gebeurd.

En in de tussentijd proberen we zoveel mogelijk afleiding te zoekn en verder te gaan met ons leven. Is nog steeds lastig....

De eerste paar weken ben je alleen maar bezig met 'ik hoop dat t goed gaat' en daarna ga je rustig adem halen.....ik vrees dat ik/wij in lange tijd nog niet rustig kunnen ademen.....

Maar we gaan door. Voor onszelf én knullie!

Dank jullie voor de knuffels, ze doen goed hoor!

Xxx

Geplaatst

Lala,

Hoe meten ze eigenlijk hoeveel vruchtwater je hebt? Dit is bij mij nooit gedaan, dus zou het niet weten.

Geef je groot gelijk dat je dit tegen de advocaat hebt gezegd. Dit kunnen jullie nu echt niet zelf blijven doen.

Wat een aardige collega's, maar goed, jij bent dan ook een hele aardige vrouw en denk ook een super collega dus dan zijn je collega's wel met je begaan.

Fijn dat ze even op bezoek zullen komen.

Tja, afleiding zoeken zal echt niet meevallen. Je zal met je gedachten en gevoelens veel met 'frummel' bezig zijn.

Meid, nogmaals onwijs veel sterkte. Dit kan ik niet genoeg blijven zeggen....

Dikke knuf!

Pippe,

Hoe gaat het met het spuiten van de Puregon en wanneer hebben jullie een echo om te kijken naar het resultaat?

Heel veel succes!

Maris,

Hoe gaat het lich. gezien met je?

Is de tape er nu af gehaald?

Nog klootschieten dit weekend?

Kimmie,

Meid, wanneer krijg jij nu eindelijk eens een oproep voor die operatie? Gadver zeg, wat duurt dit lang!

Bianca,

Je zult hier nog wel regelmatig komen lezen.

Dus bij deze krijg jij een knuffel van mij!

Shanna,

Lees jij hier ook nog mee of wordt het je teveel als je hier vaker komt?

Je bent hier zeker altijd welkom om van je af te schrijven als je hier behoefte aan hebt.

Pleun,

Hoe staat het met de caravan, helemaal weggeruimd?

Geplaatst

Hoi meiden,

Jeetje lala ik ben wel geschrokken van jullie berichtje!! Getverdemme wat een schok, zo te kezen weet je er al veel van af maar toch....morgen wordt ons Imke gedoopt, ik ga dan in de kerk ook een kaarsje opsteken voor jullie mooie kereltje!!

Goed dat je zoveel mogelijk uit handen hebt gegeven aan de advocaat, en nu ik dit schrijf denk ik dat het nu wel heel fijn is dat je straks extra lang 100% er voor jullie kanjer kan zijn. Ik hoop dat ze snel meer duidelijkheid voor jullie hebben, sterkte!!

Wish de hoeveelheid vruchtwater meten ze via zogenaamde pockets, op de echo zwarte holtes, meestal zien ze zo op het oog al of ze groot genoeg zijn.

Pippe, maak bij mij waren er op de tweede echo weer meer foll.te zien.veel succes!!

Vandaag een bijzondere dag, precies 1jaar geleden tp van Imke.

Wish wat gaat het snel hè! Hie lang heb je nog verlof?

Geplaatst

Pleun,

Ik zal proberen om morgen te reageren.

Babeth,

Bedankt voor je informatie. Ze zeiden altijd wel bij de echo's en als ze aan mijn buik voelde dat er ruim voldoende vruchtwater aanwezig was.

Maar ik vroeg me af hoe ze dit nu konden 'meten'.

Geplaatst

Babeth,

Ik wil jullie voor morgen een hele fijne dag toewensen!

Al jullie dierbare zullen bij jullie aanwezig zijn, in de kerk en in jullie harten!

Knuffel!!

Geplaatst

Babeth veel plezier morgen.

Wish het gaat iets beter maar het houd nog niet over.

Nee de tape is er niet af ik krijg 2 keer in de week nieuwe erop zodat het iets verstevigd is met werken enz.

Ja heb vanmorgen een persoonlijke wedstrijd gehad wat ik gewonnen heb en morgen ga ik ook wel even lekker schieten als het droog is haha mijn vriend zegt altijd dat we mooi weer schieters zijn en dat klopt wel.

Lala dikke knuffel

Pippe hoe gaat het?

Geplaatst

Hee meiden!Babeth, dank je voor t kaarsje. We kunnen wel alle hulp gebruiken.Hoe was de doop?Net bericht gehad van mn advocaat, ze willen niet omhoog gaan, dus we zien wel. Hebben een tegenbod gedaan eens kijken wat ze ervan vinden. Wordt t niks dan heb ik in ieder geval 5 maanden salaris als oprot premie en blijf ik op de loonlojst to juni.Kon erger, maar kon ook beter.Pff...moet mn rittenstaat nog bij werken en die moet morgen naar secretariaat opgestuurd worden.Zal ik morgenvroeg maar doen, heb er weinig zin in, maar goed.Weinig nieuws verder, donderdag weer een echo.Bleh...ik denk dat ik even plat ga.... Effe niks...Tot!Jullie zijn schatten!

Geplaatst

Maris,

Je bent echt druk met het naar de fysio gaan.

Hopelijk is de fysio niet al te ver van je huis, je bent er zo al veel tijd (en natuurlijk energie) mee kwijt. Pff!

Een persoonlijke wedstrijd? Is dit één tegen één of hoe moet ik dit zien?

Lala,

Sh*tzooi dat ze niet omhoog willen gaan. Zal duimen dat ze het tegenbod gaan accepteren!

Hopelijk kun je je gedachten en gevoelens even op 'blanco' zetten als je aan het slapen bent.

Hey kanjer, jij bent zelf een schat en wij proberen er hier via de berichtjes die we posten voor elkaar te zijn.

Geplaatst

Lala dikke knuffel bah wat k*&^%&%^t dat ze niet mee willen werken net nu je het al zo moeilijk hebt

Sterkte ik hoop dat jullie er snel een keer uit zijn want die stress kun je er niet bij gebruiken

Wish nee gelukkig is de fysio hier echt 1 minuut fietsen vandaan dus dat scheelt wel met de psycholoog, zh en dietist ben ik langer onderweg dat is allemaal wel minstens een half tot 3 kwartier maar goed daar hoef ik gelukkig niet zo vaak heen als de fysio

Bij een persoonlijk wedstrijd gooit ieder voor zich dan ben je met het hele team en dan moet je 7 schoten doen en wie het verste is na die schoten heeft gewonnen.

Hoe gaat het met jou en de mooie Mijke?

Geplaatst

Met ons gaat het prima!

Mijke heeft vannacht heel goed geslapen. Ze heeft van 21.00u tm 4,45u geslapen.

Afwachten of ze dit vannacht weer doet?

Nu ligt ze op mijn arm, is net in slaap gevallen na een paar prachtige glimlachen gegeven te hebben.

Ze lacht nu bewust terug, is om bij weg te smelten! :laugh:

Geplaatst

Haha wat leuk dat ze nu echt lacht ze is ook alweer meer als een maand wat gaat dat hard.

Hopelijk slaapt ze vannacht weer zo en slaapt ze snel de nachten door zou wel fijn zijn denk ik

Geplaatst

He wish,

Hoe ging t vannacht?

Nog steeds goed?

Wel lekker zeg dat Mijke nu bewust terug lacht! Goed hoor!

Maris, nog gefeliciteerd met je gewonnen wedstrijd!

Hoe is t met de rst?

Pippe? Alles goed?

Kimmie? Al zicht op operatie?

Bianca, al gesettled in nieuwe huisje?

Babeth, pleun?

Wie mis ik?

Xxx

Zo, net mn rittenstaat van 2011 in orde gemaakt en bericht van mn advocaat.

Blijf op de loonlijst tot 1 juli 2012, dan eindafrekening en een oprotpremie met behoud van ww recht.

Oftewel: vandaag de laatste dag stressen over t werk (hoewel....nog steeds geen loon, ben bang dat t weer mis is gegaan...toch zo maar weer even mailen dan)

En dan nu: lang leve de rustig aan modus, heb tijd zat.

Komende tijd maar een nieuw huishoud ritme vinden. En op zoek naar een auto. Tot nu toe klinkt t wel lekker...

Vk belde net: ze had de verslagen vd onderzoeken binnen. Ze was geschrokken. Volgende afspraak blijft gewoon staan, denk dat ik daarna naar het Azm moet switchen. Denk dat t (ook al blijft t goed gaan met frummel) een geplande ks wordt, ivm operatie e.d.

Maar we zien wel.

Effe snacken nu, en dan verder met breiwerkje. Buik mozaieken doe ik morgen wel...

Geplaatst

Lala,

Laat die "lang leve de rustig aan modus" maar 24/7 aan staan!

Dat het ook maar lekker aan mag voelen!!!:happy:

Aan wat voor auto zitten jullie te denken?

Enige tijd geleden hebben we het hier ook over een andere auto aanschaffen gehad, maar ben het merk alweer vergeten. Sorry!

Wat attent van de vk dat ze je even heeft gebeld. Het hoort naar mijn mening ook zo, maar weet niet of ze dit bij alle praktijken zullen doen?

Of dat ze wachten om het erover te hebben op de eerstvolgende controle, dat zou ook kunnen toch?

Wanneer krijgen jullie te horen of dat het een ks zal gaan worden?

Het loopt nu allemaal ineens heel anders dan dat je jezelf hebt voorgesteld.

Lieve Lala, hele dikke knuf!

Geplaatst

Over auto gaan we nog even discussieren.

Het kan nl. Ook zo zijn dat we nu een kleine auto pakken en over een half jaartje een grotere erbij. We zien wel.

Modus blijft voorlopig aan staan hoor! Vind t wel lekker eigenlijk!

Hihi

Pff....ik denk dat ik meer weet over Azm/vk/geplande ks na komende controle.

Zo gaan de plannen in 1 klap inderdaad de prullebak in. ;) maar goed, we zitten pas op de helft, dus hebben ook nog wel even.

Van de week mn ouders maar even vertellen dat ik bijna werkloos ben. Lol zal mam erg vinden! Kan ze vaker op bezoek komen. Hahahaha

had gewacht tot de details bekend waren om ze niet onnodig ongerust te maken.

Ik ga weer lekker even plat! Bevalt me ook wel, zo'n middagdutje!

Tot!

Xxx

Geplaatst

Hier helaas nog niets bekend! de arts van gisteren vind het niet een heel goed idee te operen ivm dat ik dan een zwakke rug krijg.

Nu zit alles vast met platen en schroeven als ze zit eruit halen is hij bang het zwakker te maken.

Nu gaat hij de mri bekijken en me bespreken in het team. Kortom nog geen donder opgeschoten, pfff.

Gisteren ff dipje gehad baalde flink. Maar Bianca kwam na der werk na ons en toen was alles weer zo vergeten gelukkig ;)

Ik zal snel de link ff invullen Pleun!

Geplaatst

Lala,

Snap goed dat je het nog niet tegen je ouders hebt gezegd.

Dat zou ik niet gekund hebben, m'n mond dicht houden tegen mijn moeder als ik werkeloos zou worden.

Ook al wist ik nog niet hoe het zou gaan lopen etc.

Succes morgen!

Er zit dan wel een positief iets aan gekoppeld, dat je moeder vaker op bezoek komt.

Goed van je dat je gaat rusten! Dit moet je echt blijven doen.

Merkte aan het einde van m'n zwangerschap dat ik dit iets te weinig deed.

Kon me er moeilijk aan toegeven.

Kimmie,

Gadsiedarrie, ben je nog niks opgeschoten.....

Zoals jij het omschrijft wat de arts heeft gezegd is het dus een heel lastig parket wat er nu beslist gaat worden.

Er moet wel goed over nagedacht worden, maar je zult het wachten ondertussen echt wel beu zijn en terecht!

Jij ondervindt er de hinder/pijn van en met wachten schiet je niks op.

Succes en sterkte!

Die lieve Bianca, wat een toppertje! Fijn te lezen dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben!

Geplaatst

Kimmie,

Balen zeg!

Maar als je rug dan wel minder pijn doet? Ik snap ze vaak niet hoor, die artsen!

Lief van bianca! Wat fijn dat jullie elkaar hebben zo. Ik hoop dat er snel uitsluitsel is voor je. En een dipje mag zeker in zo'n geval hoor! Je bereidt je toch voor op een operatie en dat de teleurstelling als ie niet doorgaat. Sterker neog, niet eens gepland wordt.

Wish,

Ik ken mn moeder......die laat ik met spannende dingen liever even buiten de nieuwskring. Ze dealt beter met gedane zaken dan lopende zaken. Vond t ook heel erg sneu haar mee te nemen naar de echo, je zadelt haar dan toch op met zorgen ook. Aan de andere kant was t heel fijn, ze heeft nog nooit zo'n echo gezien. Bijzonder voor mams.

Tot!

Xxx

Geplaatst

Hoi Meiden.

Daar was ik weer eens even!

@Wish,Wat goed om te horen dat jullie meisje momenteel zo goed slaapt!! Gaat het met je zelf ook goed? Morgen sinterklaar vieren?

@ Lala,Jeetje wat ben jij een sterke vrouw zeg!! Petje af hoe je er nu midden in staat.Pak je rust en laat iedereen alles maar regelen. Hou jij je maar bezig met je eigen lichaam en met Jay!

@Maris,Bij jou al meer bekend over de behandeling etc??

@Pippe.Wanneer hebben jullie weer een echo?Duim me rot! Hopelijk zijn er deze rond meer te zien!

@Babeth,Hoe was de doop van jullie meisje?

@Kimmie.Knuff voor jou!

@Pleun.Ik kan maar 1 dag van die planning.Helaas heb jij er alleen weekenden neer gezet dat ik moet werken! Dus ben benieuwd of iedereen dan kan en anders ga ik een ander keertje mee.

Ben toch niet meer zo aktief!

Hier gaat alles goed! Ben helemaal gesetteld en heb een over volle agenda vol leuke uitstapjes weekendjes weg etc! Woon hier nu 3 weken ofzo en ben zelden thuis! Vanavond eindelijk eens een bank hang avondje gehad.Tot 1 jan werk ik bij het tuincentrum erbij merk wel dat het net iets teveel is de ene week 1 dag vrij 8 dagen werken 2 dagen vrij en zo gaan we door.Dus weinig tijd over.

Maar goed het moet maar eventjes! Totdat ik een baan gevonden heb voor 40 uur.

Merk wel dat ik minder vaak op het forum kijk doordat ik het lekker druk heb.Vind het wel erg fijn.Inplaats 10x op een dag kijk ik nu 1x in 3 dagen even op het forum.

Maar bijna iedereen staat op fb dus blijf zo toch wel up to date ;)!

Ga slapen meiden kom snel weer kijken! Liefs Bianca

Geplaatst

Ha bianca,

Wat fijn dat je een volle agenda hebt!

Je gedachten verzetten en jezelf vermaken is een prettig iets.

Let je wel goed op jezelf, je werkt erg veel!

Knuf knuf!

Heb in de week dat mijn man weer ging werken een huildag gehad. Hij was dan ook 3 weken thuis geweest.

Moest eraan wennen om een hele andere dagindeling te hebben.

Zeg maar gerust een andere levensstijl...

Hormonen raasde ook door mn lijf en dat was wel 'vervelend'.

Maar nu, nu gaat het echt super goed met mij! :D

mijn man zei gisteren tegen me dat ik weer straalde. (deed ik al, maar ben nu wat meer hormoonvrij dus meer mezelf)

Geplaatst

Lekker he die hormonen?! Wat fijn dat je weer jezelf bent Wish. Niks zo fijn als in je eigen lichaam genieten van je leventje. Fijn hoor! Denk trouwens dat t normaal is, een huildag te hebben. Ik vind t al niet fijn als ik of mn kerel een dagje ergens moet overnachten. Laat staan dat ie weer moet werken na 3 weken thuis te zijn geweest. Ik ben benieuwd hoe hier de indeling gaat worden. Merk wel al dat ik stiekum toch al vrij snel in die 'huisvrouw' rol val. Maar kdat is niet erg. Ksn ook de nesteldrang zijn hahahaha.

Bianca, lieverd, heeeeeel fijn om te horen dat je gesetteld bent en dat je het lekker druk hebt met van alles en nog wat, maar ook met werk. Denk je wel aan jezelf af en toe? Neem op tijd je rust he?

En 1x in de drie dagen hier even kijken is prima! Toch? :)

Weet je, ik heb geen onuitputtelijke bron van energie, dus die zal ik moeten verdelen. Me druk maken om werk heeft geen zin, er is (bijna) niemand die naar me luistert en er wordt dan ook zeker niks mee gedaan. Maar goed, ik zit lekker betaald thuis voorlopig. Dus voorlopig geen crisis daarover. Druk maken over wat er evt. fout kan gaan met Jay heeft ook geen zin, dan ga ik alleen maar stressen en dat is dan ook weer niet goed voor onze kleine knul. Dus dát ga ik zeker niet doen.

Voorlopig moet ik ook kijken hoeveel energie ik per dag heb voor de huishoud taken, dus alles gaat op een laag pitje. Heb gisteren de boel gezogen en gedweild, dus vandaag kalm aan de afwas en de badkamer. Daar heb ik lekker de hele dag de tijd voor, dus zal zeker tussendoor nog knutselen of handwerken.

Sterk? Ja, denk het wel, dank je voor t compliment. Maar wel helaas door schade en schande zover gekomen. Heeft 1 burnout gekost en een bijna burnout. Niemand, zeker niet ikzelf of Jay heeft er baat bij dat ik weer in de put kom te zitten. Dus nu lekker op tijd gas terug en doen wat goed voor mij is. Klinkt egoistisch maar daar hebben de meeste mensen belang bij.

Zo, genoeg over mijzelf weer. Ik vind overigens dat jij, bianca ook een topper bent hoor!

Net als iedereen hier trouwens! We hebben al zat meegemaakt en zullen nog zat meemaken, en we doen t toch maar lekker wel! Ga er maar aanstaan hoorM al die behandelingen en operaties en onderzoeken. Er zijn velen die al afhaken na iui of de gedachte aan ivf. Applausje voor onszelf! :D

Pippe, hoe is ie bij jullie? Donderdag weer een echo? Hoe voel jij je? En Lena?

Ik zou zeggen: kom eens op de koffie! Ik wil ook wel, maar dan moet ik eerst een autootje regelen! (maar dat komt wel goed ook)

Pleun, mocht jij weer eens deze kant op komen, laat dan even weten? Dan haal ik alvast een portie of 2 zuurvlees in huis ;)

En voor iedereen geld: effe bellen en dan staat de deur open en de koffie/thee/frisdrank klaar!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Babeth, hoe is t met jou en jullie meisje?

Pleun, doe ook eens lekker stoere verhalen vertellen!

Kimmie, jullie mannetje?

Xx

Geplaatst

hahaha stoere verhalen , kheb wel hele lieve

vanmorgen waren we weer zwemmen en toen kwam hij zn buurmeisje tegen (4 maanden ouder dan hij)in het water en hij pakte haar bij de armpjes

en gaf dr een hele dikke kus ,het meisje was helemaal flabbergasted . onze kleine sjansbal

als da zo door gaat heb ik over 16 jaar boze vaders van meisjes aan de deus staan

en verder heeft hij eergister zn 3e tandje gekregen (2e onder)en ziten er boven nog 3 aan te komen

en eigenlijk merk je niet veel aan m alleen snachts word hij vaker wakker van de pijn dus vlak voor het slapen gaan maar een bilpil en slapen maar

vanaf morgen gaat stan al weer over opde nr 3 melk die voor 10-12 maanden pffffffff

denken de dames nog aan het lijstje in te vullen ??

Geplaatst

Boze vaders en boze vriendjes zo te horen!

3 tandjes vind ik al stoer hoor!! :D

Lekker ding hoor, jouw kleine man!

Ik zie um al gaan hoor, hihihi

Tijd gaat snel he? Geniet er lekker van, voor je t weet staan die vaders inderdaad al op je stoep!

Xx

:happy:

Geplaatst

Meiden, weet dat ik aan jullie denk, het is hier ontzettend hectisch. Dweilen met de kraan open zal ik maar zeggen. (werk). Vandaar geen rust om te reageren.

Vanavond echo!

Knuffel voor iedereen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden