Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oehh zo maak je het wel spannend Inge!

Enne, kan het toch niet laten om nog te vragen: Is er nog iemand van jullie gaan bbq-en afgelopen zaterdag? :laughing4:

Geplaatst

@Dee, ohnee ik hoop dat je het mis hebt, dat je chagrijnig bent van de zenuwen ofzo of idd wat Okaasan zegt moeheid! Goh en als het niet gelukt is de laatste poging in DD, wat moeilijk allemaal, of adoptie. Ik hoop anders dat DD je echt goed gaat helpen en dat het nou eens lukt!!!

jaaaaa manlief gaat altijd mee! :-) Ook ging hij altijd mee naar ieder vk bezoek.

@Inge, ik schrijf altijd eerst op een kladblok en dan kopieren en plakken in het forum. Ben ook benieuwd hoe je etentje was, hoop dat er geen goed nieuws was, ken dat gevoel al haat je jezelf erom dat je zo denkt. Het is gewoon niet fijn anderen wel zwanger en jij niet!!! Bijna vakantie! Hoe is het met je body na al die pillen?

@Okaasan, net zoals mijnbaby zegt duidelijk zijn hoe je je voelt naar de arboarts toe. Wel vervelend dat je zo op en neer voelt. Maar het is bijna zover je mag er weer voor gaan! Ook naar het idee dat je nu met verlof zou gaan met dikke buik.

@Megan, lastig hé vakantie inplannen. Tijdens mijn laatste behandeling hing het er ook om of het uitgesteld moest worden. We gingen toen met schoonfam naar de Caribean. Hadden ze in het UMCU bedacht 6 dec. de punctie te laten plaats vinden, maar dat kon niet was dan nog op vakantie. Ging ze informeren of het eerder kon voor mijn vakantie en ja hoor, 11 nov vond de tp plaats, toen nog een week thuis geweest en toen op vakantie. Was wel heerlijk 2e wachtweek op vakantie. Dus valt misschien wel wat te regelen met het UMC, moeten ze maar voor je schuiven. Vakantie is ook belangrijk voor je effe eruit zou wel goed zijn.

Morgen precies 3 jaar getrouwd, we gaan niets speciaals doen manlief gaat naar voetbal trainen. Verder ben ik moe, moet er echt rekening mee houden anders ga ik huilen van moeheid. Loop ook met Jane traag de trap op. Verder in de wacht voor de echo!

Liefs Roossie

Geplaatst

Negatief getest. Was er al op voorbereid maar droomde vannacht over een positieve test dus was een tegenvaller toen ik wakker werd en het niet echt bleek te zijn.

Op naar DD (moet bellen om aan te melden voor uitgangsecho als ik ongesteld word, kan nog wel een paar dagen duren door de bollen).

Megan: nee, hebben het niet gehad over het slikken van iets extra's. Weet jij wat fraxiparine doet? Is dat voor de doorbloeding? Geen idee of het iets is dat met endo gegeven wordt? Prednison maakt volgens mij niet uit hoor met endo.

Roossie, gefelilciteerd met jullie trouwdag.

Ik lig in bed met laptop en ga er maar eens uit. M'n moeder is een nachtje blijven slapen (vriend is op cursus) en gaan zo shoppen.

Reageer later op de rest!

Geplaatst

Gatverdamme Dee, wat een ontzettende tegenvaller! Je was nog wel zo ontspannen, zoveel voor gedaan met je biopillen enz. Bah bah bah. Wat stom toch weer allemaal.

Fraxiparine is een bloedverdunner. Ik heb het gebruikt toen ik een trombosebeen had. VOlgens mij wordt het, net als asparine, inderdaad gebruik voor een betere doorbloeding. Het zijn gemene prikken hoor (laatst weer een gehad na mijn bbz-operatie).

Hopelijk toch nog een beetje leuk dagje met je moeder. Even troostaankopen doen! (de laatste keer leverde mij dat een heel mooi kettingje op, zilver met onyx, en heel erg oud. Maar goed, had liever dat al die inspanningen iets anders op had geleverd.)

Geplaatst

Hè nee toch, ik hoopte nog als we het allemaal een beetje negeren dan knalt het nieuws er lekker in....

Wat klote, wat klote, wat klote. Op een gegeven moment word je ook een beetje 'numb' van keer op keer teleurstellingen hè? Weet niet hoe te zeggen maar zon doffe dreun, niet onmiddellijk verdriet. Verdriet komt waarschijnlijk als je alleen bent althans dat heb ik vaak. Heb je steun aan je moeder?

Fraxiparine is inderdaad voor de doorbloeding.

Vanochtend op de fiets zat ik nog weer te denken, laat naar zitten die cryos. Maar goed eerst bloed maar weer eens afwachten.

Roossie, en Mijnbaby, nog een weekje! Pas maar goed op jezelf en Jane, niet stiekem van de trap kukelen hoor!

Inge.....

Ookasan, wanneer ga je beginnen met de cryo?

Fijne dag!!

Geplaatst

Oh Megan, niet nu al beslissingen nemen over je cryo's hoor. Gewoon afwachten (bleghh weer 'gewoon afwachten') wat er uit je bloeduitslagen komt. Hoop zo dat er iets uitkomt, niet ernstig uiteraard, maar wel iets waardoor het al die tijd niet gelukt is. Nou ja, je snapt het wel.

En je numb verhaal snap ik ook. Bij mijn cryo's had ik dat heel erg. Eerst lijkt het mee te vallen, een beetje uit het veld geslagen hooguit en daarna komt de klap toch weer hard aan. Vreselijk naar is dat. Misschien vind ik het nog wel vervelender dan direct verdrietig. Dan heb je tenminste duidelijkheid ;-)

Ik ben nu halverwege mijn cyclus, dus verwacht ongeveer 8 juli ofzo het UMC te kunnen bellen.

Geplaatst

Dee KUT KUT KUT!! weet even niks te zeggen dan sterkte meid..

Vandaag beetje last van mijn buik aan de linker kant, aan het eind van mijn punctie zei de arts dat

mijn eileider beetje dik was en vol vocht zat.. waar ik op zei weet je zeker dat het me eileider was?

gezien jullie en andere artsen heb al jaren niet hebben gezien haha.. toen zei ze o kan ook je darm zijn :)

Kortom heb gebeld zat me even niet lekker en mocht meteen langs komen voor een echo.. het vruchtje zit op de goede plek

en BBZ is uit gesloten fijn!!! :))

Dr NB wilde nog even met me praten over deze poging en zei dat het hun spijt hoe de poging gegaan is,

en dat ze dit zeker geen goed vistite kaartje vinden hoe het deze poging met mij is gegaan, ben blij dat ze

hun fout toe hebben geven.. ik heb geluk gehad dat er 1 topper bij zat...

Mijn volgende echo is met 7 weken, ik zie je helaas vlg niet roossie :(

Geplaatst

oh dee ik weet niet wat ik moet zeggen ,maar leef erg met je mee veel sterkte.

okaasan het begint nu lekker op te schieten voor je super.

roosie en mijn baby ga zo door top.

hier alweer 15w2d zwanger dat ik dat ooit zou mogen meemaken helemaal geweldig.roosie heb je al een afspraak in het wkz. wat is voor jou de reden dat je daar onder controle komt?

voor alle andere dames heel veel s6 met datgenen waar jullie nu mee bezig zijn.

Geplaatst

Dee nee ook ik weet niet goed wat te zeggen , leef ook erg met je mee heel veel sterkte met deze enorme terleurstelling weer.

Megan, bah wat een zware beslissingen voor jullie zeg hoop dat jullie een goede keus voor jullie zelf kunnen maken maar ook voor jullie heel veel sterkte.

Roosie, hou je het nog vol tot de echo duurd wel erg lang hé hopelijk dan ook een mooie echo voor jullie.

Mijn baby, wat goed dat het vruchtzakje op de goede plek zit nu op naar de 7 weken echo en een mooi kloppend hartje.

Claudia wat goed alweer 15 weken wat gaat dat hard nog even en je hebt je 20 weken echo voel je je goed?

Okaasan, gelukkig schiet het nu eindelijks wat op voor jullie ik hoop dan ook dat het geluk dan ook aan jullie zijde mag zijn!

Blijf het erg moeilijk vinden om hier te schrijven maar we hebben weer nieuws het kleintje doet het goed hij is ondanks mijn suiker niet groter als een gemiddeld kindje zelfs wat kleiner is de schatting en we worden volgende week dinsdag ingeleid vind het wel weer heel spannend.

Verder gaat het met mij opok goed heb mijn bloeddruk weer onder controle en de suiker is sins deze week ook weer onder controle dus ik mag niet klagen.

Meiden ik hoop zo dat jullie mij snel gaan volgen gun het jullie zo......

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het helpt echt wel dat jullie meebalen!

De test was meer een bevestiging van wat ik al dacht, al was het na die mooie droom wel een domper :-(

Heb de dag nog gezellig kunnen volbrengen met m'n moeder (niet verteld over de test, avond ervoor al wel gepraat over de laatste poging in DD, hebben op zich een goede band maar niet echt close/persoonlijk... beetje generatiekloof + ander karakter) en toen ze weg was ben ik ingestort en heb ik hard gejankt (dus ja Megan, je hebt het goed beschreven: eerst alleen zo'n doffe dreun en pas later breken en verdriet). Gisteravond vriend gelukkig weer thuis en samen flink gebaald.

Vind het fijn dat we wel meteen door kunnen in DD voor de laatste poging. En moet zeggen dat er in mijn hoofd ook weer positieve aandacht is voor adoptie. Je moet daarvoor alleen zo verschrikkelijk lang wachten, dat vind ik een groot nadeel. Maar goed, eerst DD maar eens doen en daar onze aandacht en energie in stoppen. Morgen weer een afspraak! (uitgangsecho en bespreken prikschema)

Mijnbaby wat fijn dat je meteen mocht komen voor een echo! En super dat het op de goede plek zit!!

Inge, benieuwd naar het verhaal dat je getypt had. Herkansing?

Okaasan, 8 juli! Dat is al bijna!! (eindelijk!!!!!!!!)

Chantal, heeeeeel veel succes volgende week. Superspannend hoor. Goh, weet nog goed dat je meldde dat je zwanger was, lijkt voorbij gevlogen! Voor jou zelf misschien niet, gezien de kwalen die je hebt moeten verduren..... Volgende week is jullie kleine man er!

Megan, zie in je handtekening staan dat jullie toch eind aug voor de eerste cryo tp willen gaan... vertel? Wel nog in UMC? (of heb ik heel suf ergens overheen gelezen?)

Ink.... moeten we ons zorgen gaan maken??

Geplaatst

Oh staat dat daar? Oud nieuws.... Nee geen cryo tp in augustus dus...

Fijn morgen afspraak. Blijf je in ieder geval bezig en ben benieuwd hoe ze het daar gaan aanpakken met jou.

Bah stomme domper, voel me je mee hoor, inderdaad zeker na zon droom.....heb t ook weleens gehad, ik snap je precies!!!

Pffff druk geweest dus ga even relaxen...

Later!

X

Geplaatst

Dee, lief dat je het vraagt, maar no worries hoor!

Qua gezondheid gelukkig niets mis met ons, maar ik trek het zelf allemaal even niet zo goed meer. Heb het gevoel dat ik achter alles en iedereen aan aan het lopen ben en het niet meer bij kan benen. Veel verplichtingen, zowel op sociaal als op werkgebied, en dat gaat gewoon even niet meer...

Daarnaast merk ik dat ik nu al regelmatig in mijn hoofd met een brusje bezig ben, en dat wordt versterkt door hier te lezen / schrijven, en dat wil ik nog even helemaal niet! Word dan zo verdrietig van jullie verhalen, weet niet goed wat ik dan moet zeggen om te steunen, wil soms zelf spuien, maar vind mezelf dan weer een muts, weet niet wat ik wel / niet zal schrijven en schrijf dan dus maar weer niets. Kortom, even een innerlijk gevecht aan het voeren, dus tot die tijd probeer ik even te forumminderen...

Zal het niet kunnen laten wel af en toe nog te blijven spieken hoor en misschien schrijf ik over een tijdje weer wat meer, maar voor nu voor jullie allemaal heeeeeel veeeel succes en hoop snel wat moois weer te kunnen lezen hier!

Geplaatst

@Dee, wat een flinke teleurstelling toch weer dat het niet gelukt is. Je hebt er zelfs over gedroomd dat je zwanger zou zijn. Heel fijn dat je mogelijkheden ziet in DD, hopelijk gaat die gyns daar jullie geluk brengen!

@Megan, heb je de vakantie geboekt? Rustig aan, probeer het stapje voor stapje te bekijken, al snap ik wel dat je er zo in zit. Hopelijk heb je nog wat spirit om het nog positief te bekijken.

@mijnbaby wat goed dat het op de goede plek zit! Op naar de 7 weken. Jammer dat ik je niet ga zien.

@Ink, rustig aan hoor. Ik heb ook heel lang weekenden en zelfs avonden dat we veel weg waren, dat was voordat we Jane hadden. Ik was op gegeven moment hondsmoe en toen hadden we besloten om in ieder geval 1 dag in het weekend thuis te zijn. Dat bevalt ons erg goed, vooral nu ook met Jane is voor haar ook rustiger. En ik snap dat je een brusje wil en daar nu al over nadenkt, ik had dat ook heel snel, ik had het al over de cryo tijdens mijn kraamtijd. Maar rustig aan, bespreek alles goed met elkaar en probeer je rust te vinden en vooral ook blijven genieten van Levi. We zien je wel weer op het forum als je eraan toe bent.

@Okaasan, jaaaaaaaa het is bijna zover! Dus als het goed is wordt je dit weekend ongi? Dan zou je maandag voor een afspraak kunnen bellen, spannend!!!

@Inge hoe is het met jou?

@Clau, ik heb geen reden om bij het WKZ onder behandeling te komen, ik wil 1 echo in het UMCU en de rest weer bij mijn vk, net zoals de vorige keer. Maar ze hadden me voor een of ander onderzoek op de lijst gezet van het WKZ, maar ben nooit gebeld verwacht dat ook niet meer. Wat heerlijk dat je zwangerschap goed gaat!

@Chantal, fijn dat het goed gaat nog even volhouden!

Hier gaat het goed, heel soms beetje misselijk maar gaat al snel weer weg, wat een verschil met de vorige keer. Mijn acupuncturiste denkt dat het ook met de bv te maken heeft. Af en toe heb ik krampen, maar dat zijn dan mijn darmen. Heb al een flinke buik vind ik zelf, gaat sneller die groei dan de vorige keer. Nog even en dan mogen we eindelijk voor de echo. In het uitgerekend topic van februari vallen er heel veel af, ik hoop zo dat ik niet één van de afvallers wordt. Al heb ik er wel een goed gevoel over, dus ik hou me er aan vast.

Nou ik ga zo maar eens slapen.

Liefs Roossie

Geplaatst
@Okaasan, jaaaaaaaa het is bijna zover! Dus als het goed is wordt je dit weekend ongi? Dan zou je maandag voor een afspraak kunnen bellen, spannend!!!

Hahaha, niet zo enthousiast. Niet deze week, maar volgende week.

Deze maandag naar de arboarts. En ik schreef pas al dat ik tot de ontdekking kwam dat nu ik weer moet gaan werken dat dat precies gelijk valt met wanneer eigenlijk mijn verlof zou beginnen en ik dus zou stoppen met werken. Daar woensdag ook met de hapto over gehad. Echt tranen met tuiten. Ik had nooit gedacht dat dat me zoveel zou doen. Blegghhh. Zij noemde het rouwen, klopt ook wel, maar dat vind ik zóóó naar klinken. Gelukkig nog een erg leuk weekend voor de boeg, maar ik zie nu al vreselijk op tegen maandag.

Later meer en een reactie op jullie verhalen. Fijne dag allemaal!

Geplaatst

@Okaasan ja ben in de war met weekenden. Goed dat je het er allemaal uitgooit het is niet leuk, maar je komt er wel weer sterker uit. Vervelend dat alles zo samen valt.

Geplaatst

Ookasan, vind het zo verdrietig allemaal. Het is zo oneerlijk. Ja het zal allemaal wel goed zijn, maar leuk is anders. Hoop maar dat het desondanks helpt en oplucht. Nog in je nieuwe tuin bezig geweest en inrichting plannen gemaakt? Gaan julie ook verbouwen eigenlijk?

Jee dus je gaat maandag weer? Sterkte hoor. Zijn we weer een beetje bij elkaar in de buurt! Ik zal aan je denken. Nog een week en een paar dagen, dan gaan wij naar Texel. Ben wel toe aan wat vrij, heb een moeilijk project.

X

Geplaatst

Getver Okaasan, al die emoties...... zwaar! Maar wel goed om te blijven voelen, stop het niet weg. Veel succes bij de arboarts maandag. Dan ook definitief beginnen met werken of moet je dat maandag nog bespreken, qua uren enzo?

Voor Ink eigenlijk hetzelfde. Ander verhaal maar toch ook last van emoties en gedachten. Ook juist hier mag je het daar over hebben hoor. Ook zitten we dan misschien in net een andere situatie, we snappen wel waar het vandaan komt en vinden het echt niet stom ofzo ;-). Kan me ook voorstellen dat wat afstand nemen ook kan werken voor je. Volg je gevoel, maar voel je vooral niet schuldig, wat je ook doet/denkt.

Mijnbaby, hopelijk hebben jullie een leuke dag, de bruiloft van je zus. In ieder geval supermooi weer vandaag!

Roossie al een buikje aan het kweken.... leuk, gaat zeker hard dan, als het nu al begint!

DD was oké. NL arts was er niet, wisten we al. Duitse arts hanteerde de echostaaf iets te hardhandig naar m'n zin :-s en wist niet echt waar we voor kwamen maar daarna met NL assistent rustig alles doorgenomen. Morgen beginnen met spuiten.... flinke dosis! Weet niet zo goed wat ik daar van vind maar we zien wel. 's Morgens 150 Gonal en 's avonds 225 Menopur........... Vrijdag 1e fm (dan is de NL arts er gelukkig wel weer). De komende tijd dus wat ritjes DD voor de boeg.

Geplaatst

Megan: lekker, even naar Texel binnenkort. Hopelijk daar dan ook een lekker zonnetje!

Jullie afspraak in Gent in okt.... moet je daar nu zo lang op wachten omdat de arts niet eerder kan of omdat het chromosomenonderzoek zo lang duurt?

Geplaatst

Hola,

So hee Dee dat is niet mis! Wat een hoeveelheden! Ben zeer benieuwd naar t resultaat. Goh joh, gewoon midden in de race weer. Kan je vriend het ook allemaal regelen met z'n werk, de ritjes naar dd?

Inkie, sluit me helemaal aan bij Dee. Als je hier wilt spuien gewoon doen!! Misschien dat wij niet helemaal weten hoe te adviseren dus is je uitgerekende/mama topic dan soms beter, maar wij willen natuurlijk ook weten hoe het met je gaat. Maar afstand nemen is natuurlijk ook prima, hier schrijven is niet verplicht. Denk zelf soms ook wel dat ik wat ga minderen. Maarja het is zon onderdeel van m'n routine geworden om in de trein forum te checken enzo.

Dee, chromosomen onderzoek stond een maand of twee voor. De agenda van de prof was leidend want dat lag daarna pas haar eerste mogelijkheid.

Maandag nog een telefonisch consult met Umc. Was eigenlijk bedoeld om cryopogIngen te bespreken maar ga nu maar vragen hoe duur het is om ze over te brengen en hoe ik dat moet aanpakken. Wat er ook uit het bloedonderzoek komt, of niet, ik denk dat ik ze sowieso naar Gent laat gaan. Zij willen immers wel extra medicatie voorschrijven en doorgroeien tot dag 5.

Dee gaan jullie ook de embryoscope gebruiken?

Grtz Megan

Geplaatst

Dee was super mooie weer en wat was ze PRACHTIG.. ik ben KAPOT haha lange dagen gehad maar was super leuk!

Ik hoop dat je nieuwe schema mooie resulaten zal opbrengen DD is ook een stuk.. hoop dat jullie diesel rijden.. Heel veel SUC6..

Geplaatst

Gelukkig een leaseauto met tankpasje! Dat scheelt een heleboel......

En ja we gaan idd voor de embryoscope. Ook aan assisted hatching gedacht maar dat is met 5 dgn embryoscope niet meer aan de orde.

Megan: lijkt me een logisch besluit als jullie de cryo's willen overbrengen aangezien jullie nu je laatste pijlen richten op Gent.

Mijnbaby: fijn dat het een mooie dag was! Hoe voel je je verder? Moe/misselijk of valt het (nog) mee?

Pb je mij vandaag nog even terug over het pakketje?

Inge: nog 1 weekje tot de zomervakantie toch? Lekker!!!!!!!

Geplaatst

Dee ik heb je pmt hoe laat ik kan, laat me gauw weten of je dan ook kan?

Hier gaat het goed wel moe en sochtens beetje misselijk gevoel maar verder geen last..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden