Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeuuuuuuujjjjjj lieve Ing, positieve testen! Zwanger!!!! Ik duim heeeeeeeeel hard dat het bloedverlies snel stopt en dat het deze keer goed mag blijven gaan.

Bloedverlies is misschien van nr2 en/of nr3 die afvalt/afvallen.....? Als er iig maar eentje blijft zitten!

Als je toch dagelijks test... en daar waarschijnlijk ook elke dag een fotootje van maakt.... post je de nieuwe foto dan ook elke dag even hier? Leuk om mee te kijken!

Poeh, spannend weer hoor, succes!!

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Dee, ik wilde dat ik zo kon juichen! Maar dat lukt gewoon nog niet! Het lijkt of het bloeden wat afneemt. Maar daarbij is het streepje ook wat lichter tov die van gisteren en vanmorgen.. uqa8uhet.jpg

Geplaatst

Wow Inge wat ontzettend spannend! Kan me voorstellen dat je gestrest bent, dat bloeden moet snel stoppen! Bloedingen komen vaak voor bij meerling zwangerschappen, of er wordt er 1 afgestoten. Je testen worden steeds duidelijker dus je waarden gaan omhoog! Ik hoop dat je snel kunt genieten van je zwangerschap! Dikke knuffel!! X

Geplaatst

Oh die stomme streepjes. Twee keer geleden was mijn streepje ook lichter, maar de volgende dag toch een heel mooi doorgestegen Hcg via de bloedtest. Het hoeft dus echt niets te betekenen, maar ik weet meer dan goed dat die streepjes echt mindfuckend zijn. Echt stom. We moeten misschien maar gaan crowdfunden om testen op de markt te brengen die gewoon kunnen laten weten hoeveel hcg je hebt. Zou echt een hoop stress schelen.

Maar bloed laten prikken is ook echt fijn. Had je hier een zkh dat je FM deed? Dan kunnen zij vast ook bloedprikken. En anders via je huisarts?

De duimen blijven draaien!

Geplaatst

Oh boy! Vanmorgen weer dikke streep ;-) (meest rechts op foto) bloedverlies lijkt minder.. Dus vandaag huisarts bellen voor bloedtest... guqu5ety.jpg

Geplaatst

Ik breek even in: Ing gefeliciteerd maar wat eng ook meteen!

als je hcg gaat laten testen dan zou ik je echt adviseren om minstens 2x te laten meten zodat je ziet of er een mooie stijging is.

Vriendin van mij werd eens zwanger ( spontaan) en verloor met 7-8 weken veel bloed en stolsels, ze dacht het is over, maar na twee weken voelde ze zich nog zo zwanger, toch naar de vk gegaan en ze bleek zwanger te zijn geweest van een tweeling.haar zoontje is inmiddels 5

Bloedverlies wil echt niet altijd foute boel zijn maar feit is dit wil je uiteraard niet zien...

veel succes!!

Geplaatst

En ja! Heb bloedtest gedaan. HCG was 195,10 dus een heel prille zwangerschap!!

Wel heel voorzichtig blij, want ik vind het zo laag klinken (klopt dat?) zal je tip ter harte nemen Meiske.

Bloed is trouwens ook verdwenen.. Aaaaaahhh omgaan met positieve signalen is na 6 jaar ook gewoon zo moeilijk!!

X Inge

Geplaatst

Inge gefeliciteerd , is een mooie waarde!

ik weet niet exact op welke dag je zit maar in Brussel zijn ze blij met een waarde van 150 op dag 17 na de punctie.

bij mijn tweeling was die destijds 110 of 120 en nu bjj deze zwangerschap 210 op dag 16. ( bij mijn dochter niet getest)

maar echt d waardes liggen per persoon / per zwangerschap enorm uiteen.

het belangrijkste en enige " houvast" is op dit moment een goede stijging:

verdubbeling tussen de 32-72 uur

Geplaatst

Ik vind hem mooi hoor inge bij mij was hij op dag 14 na tp maar 73 en 48 uur later 171 en ik ben toch echt maandag alweer 12 weken met bijna dagelijks bloedverlies zolang je geen extreme krampen hebt en heel veel rood bloedverlies met stolsels mocht ik me niet te druk maken en dat is heel moeilijk dat weet ik

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Ha Mari,

Dank voor je berichtje! Ik had ook al gelezen dat jij dat zo had. Ik denk dan altijd alleen dat dat niet bij ons zo zou kunnen gaan ;-)

Bah wat voelt het onzeker he! Beetje pijn (menstruatiepijn?), moet veel plassen, af en toe weeïg gevoel.. Kan het gewoon nog niet geloven..

X Inge

Geplaatst

Ooooooooohhhhhh wd 16: geen bloedverlies meer en een streep die kwam opzetten bij het weglopen van de toilet .. Zou het? Is het dan eindelijk zover?? Dacht dat dit dan makkelijker zou zijn, maar ben nog zo onzeker!! Check de streep op de foto!!

X Inge mytejupy.jpg

Geplaatst

Haha Inge mooi!!

maar killing he, ze zeggen niet voor niets " de verlengde wachtweken"

hoe eng ook, het allerbelangrijkste begin is gemaakt en so far so good !gefeliciteerd!

Geplaatst

Die mooi! Heb je het zkh al gebeld? En weet je al wanneer je de eerste echo hebt.

(Dat klinkt pas idioot, althans dat vond ik, ik kon alleen maar huilen toen de vroedvrouw voorstelde om een afspraak voor een eerste echo te maken. En ik geloofde er niets van, ze had het vast tegen iemand anders.)

Geplaatst

Ja idd okaasan dat denk ik ook! Ik kan het gewoon niet geloven! Of durf het niet te geloven eigenlijk!! Er kan nog zoveel mis gaan. Maar dit allerbelangrijkste begin is er idd.

Poeh hee!! Gaan morgen het zh bellen voor een echo. Nooit gedacht dat we dan ooit zouden mogen doen!

X

Geplaatst

Poeh hee!! Gaan morgen het zh bellen voor een echo. Nooit gedacht dat we dan ooit zouden mogen doen!

X

Krijg er ook gewoon tranen van in m'n ogen als ik dit lees! En wat een mooie 2e streep vanmorgen, ben echt blij voor jou!!

Geplaatst

Ha lieve allemaal, nog even een berichtje; ik had vanmorgen dus een clear blue test met 2/3 weken erop én bloedverlies..

Bloedtest gehad, progesteron waarde was goed, hcg 301 en die had wat hoger gemogen. (Vrijdag was ie 195) Tenzij ik vandaag een ingenestelde 2e ben verloren en er nog maar eentje zit. Of ik heb een bbz.. Of.. Of.. Blablablabla Het bloeden wordt wel minder weer!

Kortom; nog niks is zeker en vrijdag weer opnieuw bloedtest! Wie heeft hier iets opbeurends over te zeggen? Please?

X

Geplaatst

Inge, wat een stress dan he! Mag je nog een keer bloed prikken?

Meiske74 heeft een paar weken geleden een topic geopend met een schema betreft t hcg.

Bij iedereen stijgt t anders bij de ene na 36 uur de andere bij 48 uur en soms zelf bij 72 uur! Kan dus alle kanten op. Wanneer heb jeje eerste echo misschien kan je die heel vroeg krijgen om iig een bbz uit te sluiten!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

Inge gefeliciteerd wow wat een mooie streep.... Volgens mij kan je nu gewoon heeeeeel happy zijn!!!!!!!!

Probeer er een beetje van te genieten....

Geplaatst

Jeetje Inge, het blijft wel echt razend spannend zo. Kan me voorstellend dat je nog niet gerustgesteld bent door de bloedtest. Maar tot vrijdag wachten is wel echt heel lang! In principe kan je om de dag bloedprikken, dus ik zou, als ik jou was, en als je eerder de gelegenheid bent, gewoon eerder gaan prikken. Pffff, wat een gedoe hè.

Is het bloedverlies weer gestopt?

Heb je al een afspraak voor een eerste echo? Of wachten ze daarmee tot je volgende bloedtest.?

Ik duim nog even door en nu alleen nog maar voor jou, want mijn ei is er eindelijk, daar hoef ik dus niet meer voor te duimen! Dag 24! Zal wel komen door die vier VMK op rij en het prednisongebruik. In elk geval zit de pregnyl er weer in. Volgende week maandag dus TP, mits hij goed ontdooit. Ook weer retespannend.

Geplaatst

Inge, hoe gaat het vandaag? Getest (foto)? Hopelijk geen of weinig bloed meer gezien?

Wat is de datum voor de echo? Zal nog wel eventjes duren.... eerst uitkijken naar de volgende bloedtest, pppffffff......

Geplaatst

Je kan altijd vragen of je eerder mag vr een echo..??

Ik mocht altijd met 6 weken en 2 dagen.. bjj 1 van de zwangerschap vroeg ik of ik mocht langs mocht komen met 5 en half week. Was zo onzeker. . Om niks .. maar het mocht, wad niet veel te zien maar wel een zwangerschap kring. ..

Met zulke mooie testen komt het vast helemaal goed!

Geplaatst

De hele dag geen bloedverlies. Maar wel lange dag gewerkt, net pas thuis. Moeheid sloeg toe tegen half 6 en daarmee opgezette buik, beetje krampen en beetje bloedverlies. Tjongejonge.. Ga de bloedtest van vrijdag afwachten en op basis daarvan een echo afspreken. Het lijkt me namelijk vreselijk om een echo af te moeten zeggen omdat het niet goed is..

Maar.. Ergens voelt het toch een beetje goed. Goede testen, clear blue was op schema. Elke normale zwangere heeft daar genoeg aan he

Volgens mij is bloedverlies bij grote vermoeidheid toch wel redelijk?

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden