Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tamaar, heeeel herkenbaar.

Ik ben absoluut niet vriendelijk nu ik de pil slik.

Aggressief, opsternaat, emotioneel en continue buikpijn. De mensen om me heen, heb ik wel even gewaarschuwd, want ik heb een heel kort lontje (23_29_19.gifhaha).

En dat terwijl ik normaal gesproken een heel meegaand, aardig en vrolijk "meisje" ben.36_22_31.gifJoepie!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

bedankt voor de reacties....ik herken mezelf namelijk niet echt terug sinds m'n pil gebruik.

Net als Martha ben ik zelf ook altijd (nou ja bijna) altijd vrolijk en vrij positief ingesteld.

Hou altijd rekening met een ander en pas mezelf ook heel makkelijk aan een ander....maar nu effe niet!.

Zelfs die toeters tijdens het voetbal afgelopen woensdag irriteerde me zo erorm dat ik me gewoon moest inhouden niet naar buiten te gaan en die toeters af te pakken haha ... dat ken ik echt niet van mezelf.

Maargoed....dan weet ik dat het door de pil komt en geen last heb van shizofrenie ;o)

De hoofdpijn waar sommigen het over hebben blijft me gelukkig bespaard, geen last van maar het is wel druk in m'n hoofd zegmaar...erg nerveus op sommige momenten van de dag.

Succes allemaal!!

Geplaatst

Hey meiden,

Een vraagje op welke dag kun je ongeveer je punctie en daarna je tp verwachten? Ik heb volgende week zondag mn eerste meting dus als alles goed gaat zou ik het andere weekend de tp al kunnen hebben?

Ik mocht trouwens blind starten omdat ik van mezelf geen regelmatige cyclus heb. Ze hebben mn bms gemeten en aan de hand daarvan mocht ik gaan starten. Mijn laatste ongi was begin april.

@tamaar en mart, niet fijn dat jullie zoveel last hebben van de pil! Waarom moeten jullie daar mee beginnen? Is dat alleen voor de planning in het zh?

Geplaatst

Hoi Jetje,

nee het is zeker niet fijn...heb er vandaag weer iets nieuws bij gekregen...hartkloppingen *zucht* maar dat is nu weer wat beter, vanmiddag was ik echt even aan het twijfelen de huisartsenpost te bellen.....wat een eng gevoel is dat zeg!.

Ik moet 21 dagen aan de pil omdat ik het lange protocol volg in het ziekenhuis en op deze manier de eierstokken worden stil gelegt

Ik zie dat jij ook maar 2 dagen aan de deca moet???

Ik start met deca op 3 juni en op 9 juni slik ik m'n laatste pil (goddank haha)

dan op m'n eerste menstruatiedag moet ik het ziekenhuis bellen en 1 a 2 dagen later krijg ik een echo....tot die tijd blijf ik aan de deca...

Wist niet dat er zoveel verschil kon zitten in de medicatie bij anderen.

Geplaatst

Hallo Jetje

het is moeilijk te zeggen wanneer je je punctie en tp kan vewachten, ik heb de eerste keer 11 dagen achtereen gestimuleerd en de tweede keer 10 dagen.

Maar bij mij was zeg maar 10 dagen stimuleren, dag 11 de pregnyl, dag 13 de punctie (precies 36 uur na pregnyl) en op dag 18 de tp.

Het moment van tp verschilt nog weleens, vaak na 3 dagen maar soms ook na 2,4 of zelfs 5 dagen. Het moment van tp wordt vaak door de embryolo(o)g(e) bepaald.

misschien dat je bij je eerst komende fm al iets te horen kan krijgen, maar het moment van de punctie wordt niet alleen bepaald adhv. de grootte van je follokels maar mede dor bv. de diktre van je baarmoederslijmvlies en bloedwaarden.

veel succes!

groetjes

Babeth

Geplaatst

hoi Babeth,

wat fijn dat je altijd een mooi antwoord klaar hebt om iemand te helpen....helaas is het niet fijn de oorzaak hiervan maar vind het erg fijn om jou reacties te lezen....dankje

Geplaatst

Vandaag 1e FM gehad. Ze waren nog wel erg klein, gemiddeld 10/11 mm.

Ze moeten dus nog even. Komt hoogstwaarschijnlijk door de maandenlange Zoladex-onderdrukking. Maar goed, ik had er rechts 5 en links 6, dus niet zo heel veel. Maar misschien dat er nog wat bij gaat komen. En anders zijn het er toch 11 en dat schijnt toch wel gemiddeld te zijn. Woensdag moet ik weer terugkomen....

Voortraject

Kaykay, 18 mei start 2e ivf, 19 mei start decapeptyl, 21 mei puregon-start

Sandie, vanuit Zoladex 20 mei uitgangsecho en starten decapeptyl

Sonjah, start decapep op 23 mei vanaf 4 juni gonal F

Meiske74, dag 1 menstruatie in juni bloedafname, dag 2 starten met onderdrukken, dag 3 starten Menopur 225

Roossie,18 mei intakegesprek, 25 mei infoavond, start 10 juni puregon

Angelique, start Deca 27 mei vanaf 7 juni Gonal-F?

MBM, start Deca 27 mei

Schattie, 27 mei start decapeptyl, 29 mei start Menopur

Jetje, 28 mei start Deca, 30 mei Gonal-f

Daniella, 30 mei start Gonal-F, 2 juni start Menopur

Tamaar, start deca 3 juni

Martha, start lucrin 6 juni, start 18 juni puregon

Marie10, ± 10 juni starten ovulatietesten (cd10) en cd 12 eerste echo

Appel, Nu aan de pil, 5 juni beginnen met de deca

Minoes,start 4 juni,cetritide en gonal-f

Uitgangsecho

Sandie, 20 mei

Angelique, 7 juni

Sonjah , 11 juni

Appel, 18 juni

FM (Follikelmeting)

Sandie, 29 mei 1e fm: gemiddeld 10/11 mm, stuk of 11 geteld

2 juni 2e fm

Schattie, 31 mei 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

Minoes,4 juni 1e fm

Jetje, 6 juni 1e fm

Punctie:

Cryo cyclus:

Marie10: tp juni 2010

Terugplaatsing:

Testen:

Geplaatst

Hai Sandie

je hebt echt wel een mooie score hoor!!! en uiteindelijke kun je er wellicht beter niet heel veel hebben maar wel een aantal super mooie dan heel veel eicellen waar weini g goed gerijpte uitkomen.

Ik weet wel dat ik tzt blij zal zijn met jouw uitslag!!!

op naar de volgende fm

liefs

Babeth

Geplaatst

hai Tamaar

ik had ze ook liever gegeven met onze kanjers nog in mijn buik of in goede gezondheid thuis of in het zkh...vandaag zou ik 35 weken zwanger geweest zijn.

Helaas is het dramatisch afgelopen...

lieve groet

Babeth

Geplaatst

Tamaar, ik start vandaag met gonaf-f erbij, dus deca en gonal-f. Gisteren zelf geprikt, viel echt mee, ik moest er even doorheen haha!

Babeth, bedankt voor je antwoord!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Goh het verbaast mij echt hoeveel verschil er zit in medicatie en zo... Ik moet eerst bijna 2 weken deca spuiten en dan pas komt de gonal f erbij..

Tot nu toe gaat het goed, wel al wtee keer "mis"geprikt.. ik bedoel op een pijnlijke plek.

Ik merk verder weinig van de hormonen behalve dat ik ontzettend zweet in mijn slaap...herkennen jullie dat?

Groetjes

Geplaatst

Hey sonja,

Ik zweete ook heel erg in mijn slaap,

Ja iedereen heefd andere hormonen,

Dat doet zeer mis prikken dan krijg je dikke blauwe plek heb ik gehad toen ik prik instructies kreeg.

Succes iedereen

veel liefs jessica

Geplaatst

Hoi Babeth,

Je hebt ook wel gelijk hoor. We zeggen ook tegen elkaar: we hoeven maar 1 mooie te hebben die het goed doet, dat is al genoeg.

Maar de vorige keer had ik er 18,dus ik was nu een klein beetje teleurgesteld. Maar 11 is inderdaad ook een hele mooie score!!

Ik was ook gewoon teleurgesteld dat ze nog niet zo goed gegroeid waren. Maar goed, dat komt gewoon door die Zoladex. Want toen ik bij de 3e poging vanuit de pil startte, had ik op dag 13 de punctie al....

Misschien is dit alleen maar goed, gewoon niet te veel en niet te snel...rustig aan!

xx

Geplaatst

Hallo meiden, zou ik hier ook mee mogen schrijven? Ik ben Pien, 39 jaar en gisteren begonnen met Gonal f voor een tweede ivf poging. Erg spannend, vooral omdat we hebben besloten dat dit ook de laatste poging zal zijn...

Vorige poging (februari) is helaas mislukt. Deze heeft maar 1 eicel opgeleverd (5 follikels aangeprikt) welke gelukkig wel mooi bevrucht was en teruggeplaatst maar helaas niet zwanger geworden... Omdat de "oogst" vorige keer zo klein was moet ik nu 300 ie Gonal f spuiten (vorige keer 175), hopelijk levert dit nu meer eicellen op.

Ik lees hier al een tijdje mee maar zou het leuk vinden nu ook actief mee te schrijven en ervaringen te delen.

Groetjes, Pien.

Geplaatst

HaI Pien

welkom hier, schrijf maar mee! fijn dat je al bezig bent en nu maar hopen dat jullie een wat hogere opbrengst hebben mbt. de eicellen, wanneer heb je je eerste fm? zal wel spannend worden.

Mag ik vragen waarom jullie al besloten hebben dat dit jullie laatste poging zal zijn? lijkt me best moeilijk moet ik zeggen

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi Pien,

fijn dat je mee wilt schrijven....je kunt echt een hoop aan elkaar hebben hier...zo ervaar ik het in ieder geval.

Wat een moeoilijke beslissing lijkt me dat voor jullie om te besluiten dat dit de laatste keer zou zijn voor jullie...niet gemakkelijk zoiets.

@Babeth...

moeilijke dag voor je...

Je blijft toch doorgaan met tellen van de weken he....ik persoonlijk had het heel moeilijk met de datum waarop ik was uitgerekend....en ieder jaar is dat weer een zwarte dag voor me.

Het is zeker dramatisch wat jullie is overkomen, zoiets gun je niemand.

Wel een prachtige foto van je mannetjes hoor...zal erg emotioneel zijn geweest voor jullie om deze foto te maken....maar mooi gedaan.

(over deze paar zinnen ben ik zeker 20 minuten bezig geweest omdat ik gewoon de juiste woorden niet kan vinden...maar komt uit een goed hart).

=XXX=

Geplaatst

Dank voor jullie welkom! Tamaar zo voelt het ook; ik vindt het zo'n verademing dat hier allemaal meiden schrijven die in een vergelijkbare situatie zitten. Voor onze 1e ivf had ik geen idee wat voor een invloed dit zou hebben op ons leven. En ik heb zo'n bewondering voor al die meiden die ondertussen bezig zijn met de zoveelste behandeling! En ja, besluiten dat het na deze poging klaar is, is moeilijk... En besluiten is 1 ding, maar stel, in het meest negatieve geval dat we stoppen zonder die zo gewenste zwangerschap... daar moet ik nog niet aan denken... Maar ergens is er een grens en voor ons is deze dan bereikt. Grootste reden is dat mijn partner een chronische ziekte heeft en vanwege onze zwangerschapswens bepaalde medicijnen niet mag slikken. Toen hij stopte met deze medicijnen (3 jaar geleden) natuurlijk nooit verwacht dat dit zo lang zou gaan duren. Op dit moment speelt zijn ziekte erg op en heeft hij die medicijnen gewoon weer hard nodig. Maar voor nu gaan we er gewoon nog een keer helemaal voor! Donderdag heb ik een eerste echo ben erg benieuwd of en wat die extra Gonal f gaat doen.

Babeth, ik ben ook iedere keer geraakt als ik de foto van jouw mooie mannetjes zie. Wat verschrikkelijk wat jou/jullie is overkomen... daar zijn inderdaad geen woorden voor...

Geplaatst

@ Jetje....

jeetje joh...jij moet dus 2x prikken op 1 dag.....wat een opgave zeg...maar ben blij dat het je meevalt!!.

denk inderdaad als je eenmaal je eerste prik hebt gezet dat je eraan *gewent* raakt.

Denk dat ik zelf met m'n eerste prik effe zit te trutten maar moet me maar voor ogen houden dat het tijdens de prikinstructies wel goed ging....maar toen was het maar onschuldig water wat erin zat...nu gaan we echt beginnen.

Zelf zie ik de pil namelijk niet als m'n start...is misschien raar om te lezen...maar voor mij persoonlijk begint het aankomende donderdag...m'n eerste injectie met deca...dat zie ik echt als het begin.

Maar nogmaals...veel succes (met je stereoprikken hihi).

Veel liefs...

Geplaatst

Hoi Pien

Gezellig dat je hier mee komt kletsen.

Ikzelf ben vandaag weer begonnen met Gonal-f en moet 300ie spuiten de eerste 3 dagen. Daarna wordt het 150ie bij mij en vanaf 2 juni ook Menopur erbij.

Volg jij ook het korte protocol? Bij mij heeft namelijk de omschakeling van het lange naar het korte protocol goed geholpen. Leverde meerdere eicellen op en ook beter van kwaliteit.

Ik begrijp dat deze 2de behandeling voor jullie heel spannend gaat worden, omdat jullie al besloten hebben dat dit de laatste zal zijn.

Lijkt me een hele moeilijke keuze, maar de gezondheid van je man is natuurlijk ook heel belangrijk.

Ik hoop dat de verhoging van Gonal-f je een flink aantal follikels zal opleveren.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en ik ga je volgen.

Groetjes

Daniella

ps: heb het lijstje weer even aangepast, want 3 juni heb ik mijn 1ste fm.

Voortraject

Meiske74, dag 1 menstruatie in juni bloedafname, dag 2 starten met onderdrukken, dag 3 starten Menopur 225

MBM, start Deca 27 mei

Schattie, 27 mei start decapeptyl, 29 mei start Menopur

Uitgangsecho

Sandie, 20 mei

Angelique, 7 juni

Sonjah , 11 juni

Appel, 18 juni

FM (Follikelmeting)

2 juni 2e fm

Schattie, 31 mei 1e fm

Daniella, 3 juni 1e fm

Minoes,4 juni 1e fm

Jetje, 6 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

Punctie:

Cryo cyclus:

Terugplaatsing:

Testen:

Geplaatst

hallo dames

@Jetje, heftig hoor om te lezen dat je om gezondheidsredenen een 3de poging niet zou kunnen doen, maar ik begrijp wel dat je op een bepaald moment ergens een grens moet trekken en alleen jullie kunnen die bepalen. Voor nu, alle positiviteit in deze behandeling en wie weet!!!! veel succes!

@Tamaar, bedankt voor je lieve woorden, en de juiste vinden kan denk ik nooit, ik heb ze nog niet gevonden tenminste. Ik moet zeggen dat mijn man en i veel steun bij elkaar vinden en bij vrienden, familie en lotgenoten, dat is erg prettig.

Weet je, gek genoeg was het maken van de foto´s helemaal niet moeilijk, net als het vasthouden het aankleden en in hun mandje leggen. Waarschijnlijk omdagt ik toen min of meer in een roes zat en op de momenten dat ik echt fysiek met ze bezig was was ik sterk en kon ik mijn hoofd er goed bijhouden. Gelukkig maar, we hebben enorm veel foto´s en tevens het afscheid geheel op onze eigen manier kunnen doen. Daar zijn we nu erg dankbaar voor. de geboorte dag en de uitgerekende datum zullen altijd een enorme impact blijven hebben ja, maar dat geeft niet, dat verdienen ze ook.

Net als die banner, ik ben zo blij dat ik hem op deze manier gemaakt heb, alles wat je doet voelt niet als goed genoeg, heel apart.

Voor ons allen wordt deze maand weer een spannende maand, jeetje dat er maar enorm veel groene namen mogen verschijnen!!!

Schattie, jij hebt vandaag je eerste FM, ik ben benieuwd!

ik wacht nog op mijn ongie....zit nu op dag 29 (vorige keer was mijn cyclus 24 dagen) daarvoor weet ik niet, was de eerste keer na de bevalling.

we wachten rustig af....

groetjes

Babeth

Geplaatst
oh dan lopen we een beetje gelijk op! wanneer heb jij de uitgangsecho dan?

is dit je eerste poging?

Van mij mag het wel snel de 27ste zijn deze maand dan kan ik gelukkig bijna stoppen met de pil want jee daar heb ik zo'n hoofdpijn van..

Van alle medicijnen/hormonen nooit geen last gehad en de pil pff praat me er niet van..

Maar dames heel veel succes allemaal he! dat we allemaal snel goed nieuws mogen hebben!!

Ik moet me even weer inlezen. Ik ben een tijdje afwezig geweest en lees nu pas alle berichten. We lopen idd een beetje gelijk op. Ik heb gisteren mijn laatste pil ingenomen, maar ik had er helemaal geen last van, totaal niets. Het is inmiddels al 31 mei, dus jij en ik hebben al onze 5e spuit gezet. Hoe gaat het bij jou? Bij mij gaat eigenlijk wel goed. Alleen de 1e dag ging het een beetje stuntelig. Ik was niet echt zenuwachtig ofzo en ook niet bang. Maar ineens twijfelde ik en trok de spuit terug. Nou nogmaals een poging gedaan. Voelde me daarna een beetje raar, wee op de maag en zweterig, maar de dagen erna is het goed gegaan. Dit is mijn 1e poging! De 1e echo heb ik op 8 juni. Dan kan ik beginnen (als de echo goed is) met de FSH-injecties.

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hoi Pien, welkom hier op dit topic!

Spannend weer hoor!

Jeetje wat vervelend dat je man een chronische ziekte heeft.

Veel sterkte ook daar mee...

Ik duim ook voor jullie hoor!!

Ik heb trouwens steeds meer last van het prikken v/d decapeptyl. Het doet gewoon zeer! Van de Gonal F heb ik helemaal geen last. Kennen jullie dat?

Geplaatst

Hallo Dames,

Vandaag 1e FM gehad, zoals verwacht nog weinig te zien, ik ben nog maar twee dagen aan het stimuleren. Donderdagochtend de 2e FM.

Voortraject

MBM, start Deca 27 mei

Schattie, 27 mei start decapeptyl, 29 mei start Menopur (flare-up)

Uitgangsecho

Sandie, 20 mei

Angelique, 7 juni

Sonjah , 11 juni

Appel, 18 juni

FM (Follikelmeting)

2 juni 2e fm

Schattie, 31 mei 1e fm, 3 juni 2e fm

Daniella, 3 juni 1e fm

Minoes,4 juni 1e fm

Jetje, 6 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

Punctie:

Cryo cyclus:

Terugplaatsing:

Testen:

Geplaatst

Zo, ik ben weer terug van vakantie! Heerlijk gehad en helemaal klaar om te starten met onze eerste ivf-poging.

Jeetje, wat is hier veel geschreven, ga proberen een beetje bij te lezen....

Ik heb aanstaande donderdag nogmaals het intake-gesprek. En gelukkig heeft m'n lichaam me deze keer niet in de steek gelaten en ben ik vandaag prima op tijd ongesteld geworden. Kan dus gelijk starten. Dag 3 bloedprikken en dan dag 21 starten decapeptyl. Wij doen het lange protocol,dus de punctie laat nog even op zich wachten. Maar er gaat iig weer wat gebeuren!

Succes meiden!

Liefs Mob

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden