Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Sandie, fijn dat je een goede oogst had! Ik begrijp dat je geen last van de punctie hebt gehad? Fijn om te lezen! want ik zie er ook wel een beetje tegenop...heb morgen om 9.00 de punctie.

Liek en wens, heel veel succes met jullie behandelingen!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Girls,

Moet er bijna een notitieboekje bijhouden, wat een tempo!

Schattie, allereerst voor jou mijn medeleven: wat KUT!!! Je zou haast denken dat die 2 follikels ook de moeite waard zijn, maar niet als je daarmee een poging verliest!!! Hoop dat het een beetje een troost is dat het nu via iui gaat. Dit is het proces waar we inzitten: hoop, veranderen, bijstellen, teleurstelling, blijdschap, angst en hoop, in snel tempo! En mijn hoop voor jou is dat de iui suc6-vol is!

Wens: ivf of icsi maakt toch niet uit! Misschien is er ook een juli topic, zodat je in beide mee kunt gaan omdat je eind juni start.... Kijk maar. In ieder geval van harte welkom. Zelf doe ik ook ivf.

Sandie, wat goed van je! 10 is een super mooi getal!!! Hoop dat de bevruchting ook goed gaat!! Is het meegevallen met de pijn? Of zit je nog steeds in jouw roesje, haha! Good luck!!!

Mart: hoe gaat het met jouw buikje? Pijn al wat afgenomen? Is dat feestweekend al geweest? Zo ja hoe was het? Begint voor jou ook weer spannend te worden!!!!

Minoes en Cena jullie morgen: GIRLPOWER! you go girlsss!!! Minoes, ik begreep dat bij jullie slecht zaad is ontdekt, waarom hebben jullie ivf en geen icsi, misschien snap ik t niet meer hoor.... kan echt heel goed! In ieder geval laat even weten hoe het is gegaan!

Cena, volgens mij is het je eerste keer? Het is heel fijn wanneer je het achter de rug hebt en weet dat alles lekker bezig is. Jij rust daarna lekker uit..... Ook jij veel sterkte!!!

Myron, volgen mij telt het zelfde berichtje voor jou als wat ik bij wens heb geschreven ookal haal ik nu wat namen door elkaar. Myron, good luck de komende periode en laten we elkaar steunen!!!

Lieve allemaal, veel sterkte!!! Even zo kijken wie als eerste de tp heeft! Ook spannend! Wie gaat voor 1 en wie voor 2?

Fijne avond! Kaykay

Geplaatst

kaykay, het gaat super snel hier he haha! Lekker dat je er even uit bent geweest, en lekker gesport goed bezig! Ik sport ook graag maar mn eierstokken zitten me nu behoorlijk in weg..auww! Op je vraag, ik krijg 1 emmy tp. Heb geen keuze ivm leeftijd maar ik vindt het prima hoor, dit is mn eerste poging.

Succes!

Gast Myron29
Geplaatst

Hi kaykay!

Thanks! En of ik hier veel steun vind zeg, heel erg bedankt voor je berichtje! Jij ook een hele fijne avond!

@Angela en Minoes: toi toi toi met de punctie!! Dat alles maar goed komt! Laat even weten hoe het is gegaan? Zie er ook als een enorme berg tegenop zeg. Zo groot als de Rocky Mountains hahahahaha!

Liefs Myron

Geplaatst

Wat een warm welkom meiden, zo fijn!

Jetje, ik snap jouw woorden over de eitjes die behoorlijk in de weg zitten helemaal. tjonge jonge zeg, waggelend eende en broedkip ineen -pffff...! Jij ook heel veel sterkte morgen met de punctie.

Myron, die rocky mountains zoals je dat noemt, nou zo is het maar net!

Kaykay, jij ook bedankt voor je lieve woorden. Doet me echt goed hoor! En ja, dit is onze eerste IVF poging.

Sandie, fijn dat voor jou de punctie er weer opzit! Lekker bijkomen idd, zo had ik het nog niet bekeken. Lekker bankhangen!

Andere meiden ook sterkte en succes!

Geplaatst

Nou, de punctie was evengoed wel gevoelig hoor, soms ook wel pijnlijk. Ik moest ook ivm het onderzoek in cijfers aangeven hoeveel pijn het deed. Rechts gaf ik het een 6 en daar moesten ze wel om lachen, ze vonden me echt een bikkel en links deed wel wat meer pijn hoor, had dat een 8 gegeven. Maar het lekkere van dat pilletje is dat het toch wel langs je heen gaat.

Ik heb nu ook wel wat napijn. Als ik zo op de bank blijf liggen valt het mee, maar als ik naar het toilet moet of ga verzitten, dan doet het wel zeer.

Maar al met al was deze punctie ook wel weer goed te doen hoor. Het is geen pretje, maar zo erg is het ook weer niet...

Dus meiden die nog een punctie moeten (en vooral voor een 1e keer) het valt heus wel mee hoor. Elke punctie is anders natuurlijk, maar het is te doen! Je moet je gewoon daarna lekker laten vertroetelen :-)

Oh en sorry als ik soms wel eens niet reageer op iemand of als ik iemand vergeet te noemen met succeswensen enzo. Het gaat soms zo hard met alle berichtjes dat ik het niet allemaal onthoud. Als jullie maar weten dat ik met jullie allemaal meeleef hoor!!

Geplaatst

Daar ben ik weer....hoi allemaal ;o)

@ Babeth...wat een dubbel zware periode voor je zeg...petje af voor je!!

en de uitgerekende datum in je achterhoofd...en de spanning voor de 1e fm....hele opgave voor je en ik wens je dan ook al het goed stoe de komende periode.

@Minoes wat lachen dat jij ook last hebt van die rare smaak....nee niet dat ik het leuk vind voor je hihi maar dacht dat het echt weer iets voor mij was zoiets (heb namelijk altijd wat bijzonders). Succes morgen met de punctie...laat je weten hoe het is gegaan??

@ Jessica....hoe is het gegaan met je eerste prik vandaag....lukte het een beetje??.

@Kaykay....wat fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van jullie weekendje weg....groot gelijk dat je dit gedaan hebt om even een beetje tot jezelf te komen.

Moet er ook niet aan denken als deze behandeling niet aan zou slaan.....maar mocht het zover komen, dan is dat de tijd om erover te denken (zo denk ik erover hoor) om in te storten.....leef nu maar van dag tot dag en zie wel wat er komen gaat en hoe onze eventuele toekomst eruit gaat zien....niemand kan het ons vertellen.

@Pien...oh meid...zie het al helemaal voor me haha jij zit al in de start blokken om te prikken terwijl hij zijn jas nog aanheeft bij wijze van spreken....ja, hormonen doen rare dingen met je...

@Martha.....kan me nu helemaal voorstellen dat je zo meeleefde dat ik zo'n last van de pil had...wat vervelend voor je zeg..hoop echt dat het goed doorbreekt voor je...heb je dat alvast maar gehad.

@Danio....ik gebruik op dit moment decapeptyl, dat zijn kant en klare spuitjes, weet eigenlijk niet hoeveel erin zit...na dit traject ga ik over op gonal-F en die dosering wordt 225.

en dan als laatste ;o) @ Angela...

wat leuk om je hier te zien, we hebben al heel wat avonden gezellig gechat wat ik erg leuk vond.

Allereerst....heel veel succes morgen meid!!

en om op jou vraag terug te komen....het gaat redelijk met me.

Had gister een goeie dag en dacht dat het ergste wel geweest was maar vandaag kwam de hoofdpijn dubbel en dwars terug en dat terwijl het zo onwijs druk was op m'n werk...kon wel janken.

Heb toch maar besloten aspetine te nemen, dit wilde ik eigenlijk niet eerder omdat ik er dan misschien aan ga wennen om dit te nemen en steeds meer nodig heb?? maar hoeld het echt niet meer vol.

Maar toen ik thuis kwam stond er een lekker koppie thee klaar en vriendje was druk met het avondeten bezig...dan heeft "zielig"zijn toch ook wel weer voordelen ;o)

oh ja, de afwas hoefte ik ook niet te doen...zo lief!!.

Voor iedereen die ik vergeten ben te schrijven...sorrie maaar het gaat hier in zo'n sneltreinvaart dat ik het echt niet meer kan bijhouden haha.....maar het spreek voor zich dat ik iedereen hier veel succes wens.

Veel liefs...

Geplaatst

Hoi dames

wat is er weer veel veranderd, ik heb het lijstje aangepast en wat dames toegevoegd, ik hoop dat ik niemand vergeten ben anders gewoon even kopieëren en toevoegen he.

Voortraject

Kaykay, 19 mei start Deca

Sandie, 20 mei start Deca

MBM, 27 mei start Deca

Schattie, 27 mei start Deca, 29 mei start Menopur (flare-up)

Jetje, 28 mei start Deca, 30 mei start Gonal-F

Daniella, 30 mei start Gonal-F, 2 juni start Menopur, 7 juni start Cetrotide

Marianne, 31 mei start Menopur

Tamaar, 3 juni start Deca

Pien39, 29 mei start Gonal-F

Sonjah, 23 mei start Deca, 4 juni start Gonal-F

Meiske74, 2 juni start onderdrukken, 4 juni start Menopur (225 eenh.)

Minoes,4 juni start Cetritide en Gonal-F

Appel, 5 juni start Deca

Angelique, 27 mei start Deca, 7 juni start Gonal-F

Roossie, 10 juni start Puregon

Martha, 6 juni start Lucrin, 18 juni start Puregon

Marie10, 10 juni starten ovulatietesten (cd10)

Joske 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

Mob 20 juni start Deca.

Raba 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Wens,9 juni 3de Lucrin

Uitgangsecho

Sandie, 20 mei

Hellen, 1 juni

Kaykay: 4 juni

Marianne, 5 juni

Angelique, 7 juni

Sonjah , 11 juni

Appel, 18 juni

Wens, 30 juni

FM (Follikelmeting)

Sandie, (29 mei 1e fm: gemiddeld 10/11mm, stuk of 11 geteld

2 juni 2e fm : gemiddeld 15/16mm,4 juni 3e fm)

Minoes, 6 juni 2 de fm (4 juni 1e fm)

Pien39, 6 juni 2e fm (3 juni 1e fm)

Jetje, 6 juni 1e fm

Schattie, (7 juni 3e fm, 31 mei 1e fm, 3 juni 2e fm)

Daniella, 8 juni 3e fm (3 juni 1e fm, 6 juni 2e fm)

Meiske74, 9 juni 1e fm

Marie10, 10 juni (bms-meting)

Kaykay: 11 juni

Myron29, 12 juni

Hellen, 14 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Testen

Schattie, 24 juni (escape iui)

Geplaatst

@Sandie, jeetje wat een mooie opbrengst, daar moeten toch wel een paar mooie emmies bij zitten nietwaar?

Jammer dat je het pompje met de pijnbestrijding niet had, al was het maar voor de ervaring, maa je hebt je kranig gehouden zo te lezen, top!!!!

CenA en Myron, van harte welkom hier!!!

Angelique, hoe was je uitgangsecho? mag je verder?

Daniella, succes morgen met je fm

CenA, Jetje en Minoes, heel veel succes morgen met de punctie!

Tamaar, je moet de invloed van de hormonen niet onderschatten hoor en een paracetamol kan echt geen kwaad, denk aan jezelf!!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Lieve mensen: sport is voor mij een moeilijk onderwerp geworden. Enerzijds word er gezegd dat je alles kunt doen anderzijds heb ik hardgelopen na de tp. Een keer heb ik wel en een keer heb ik geen seks gehad na de tp. Op het laats weet je t niet meer!

Geplaatst

@angela jij ook heel veel succes morgen hopen voor ons beide dat het goed komt en dag voor onze trouwdag zal wel een leuk kado zijn de dag erna>

@tamaar ja ik vond het ook grappig ik heb ook altijd iets dus van daar haha tuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is ben nu zo zenuwachtig ik hoop dat de eitje er nog zit

ps heel veel sterkte

@jetje wou jou ook nog succes wensen morgen weer veel meiden op 1 de zelfde dag dus mischien brengt het geluk ik heb al wat kapot gemaakt(perongeluk) dus hopelijk!!

@kaykay wij hebben ivf met icsi zeggen ze dus ik zeg gewoon ivf maar wel icsi zodoende.

@myron ik zie r ook tegen op niet dat ik veel last heb maar toch ik hoop dat alles er nog zit aaa ik word gek van me zelf.

Iedereen die ik vergeten ben ook heel veel succes of sterkte.

Ps wat gaat dat hard hier hou het niet meer bij haha !!!!

veel liefs jessica

Geplaatst

Voortraject

MBM, 27 mei start Deca

Appel, 5 juni start Deca

Mob 20 juni start Deca.

Wens,9 juni 3de Lucrin

Uitgangsecho

Sandie, 20 mei

Hellen, 1 juni

Marianne, 5 juni

Angelique, 7 juni

Sonjah , 11 juni

Appel, 18 juni

Wens, 30 juni

FM (Follikelmeting)

Jetje, 6 juni 1e fm

Meiske74, 9 juni 1e fm

Myron29, 12 juni

Hellen, 14 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Testen

Ik heb mij zelf verwijderd,

normaal zou ik mijn menstruatie 30 mei verwachten,

maar werd op 6 juni,

wij hebben toen besloten om de volgende maand

voor de trugplaatsing verder te gaan,

omdat wij niet uitkomen met de dagen

(nichtje gaat trouwen)

Ik wenst jullie heel veel succes

en hoop op veel groen,

liefs Marie.

Geplaatst

Marie, zul je net zien dat je cyclus anders verloopt.....groot gelijk dat je het een cyclus uitstelt, alvast een fijne bruiloft en succes de volgende ronde!

Kaykay, ik doe het gewoon rustig aan drink geen koffie, ga niet tillen, bewegen normaal, gewoon met de hond wandelen, ga regelmatig mijn rust nemen op de bank en met en hittepit in mijn rug me focussen op ons wondertje (in wording??)

De sex zal in die weken echt even op een laag pitje staan, ook eigenlijk geen behoefte aan, ik denk vanwege de hormonen.

Eigenlijk moet je denk ik doen waar je je het beste bij voelt, volgens de artsen hoef je maar weinig echt te laten...(sauna en hete baden zijn bv. uit den boze)

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi meiden,

Fijn dat ik me bij jullie mag aansluiten en zelfs al aan het overzicht ben toegevoegd, top! Voelt als een welkom thuis hier.

't alweer half 12 en moet morgen werken, dus ik houd het ditkeer kort:

Succes en sterkte voor de meiden die morgen een punctie ondergaan!!

En aan iedereen: een goede nachtrust & sweet dreams gewenst!

Liefs, Wens

Geplaatst

@ Angelique ... ... Ik zat even weer in het rijtje te kijken en ik zag dat jij gisteren mocht starten met Gonal-F. Jij hebt gisteren toch de echo gehad? Hoe is het gegaan?

Liefs,

MBM

Geplaatst

@ CenA, Jetje en Minoes, heel veel sterkte met de punctie vandaag!

@ Daniella, vandaag je 3e fm. Ben benieuwd wanneer je door mag voor de punctie. Het zal nu wel snel zover zijn.

@ Babeth, morgen mag je ook al weer voor je 1e fm. Wat gaat dat snel zeg. We voor een toppie score!

@ Marie10, zonde dat je nu net niet door kan. Ik wil je alvast veel succes wensen volgende maand.

@ Wens, welkom hier en ook alvast heel veel succes!

@ Kaykay, Een heerlijk weekendje weggeweest. Dat is nooit verkeerd... En nee ik heb m'n feestweek(end) nog niet gehad. Die zit er nog aan te komen! A.s. zaterdag ook met de boot op en neer naar het Oerol. Sowieso het groene strand even onveilig maken denk ik. Nu maar hopen op droog weer...

V.w.b. sport. Het is natuurlijk niet verkeerd gewoon lekker te blijven sporten. Mij is wel verteld dat intensief sporten niet altijd goed is, maar dat hangt er ook vanaf wat je lichaam gewend is. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je lichaam goed doorbloed is, maar niet oververhit, aldus mijn acupuncturist. En zoals Babeth als zegt. Hete baden is uit den boze...

@ Sandie, hoe voel je je. Ben je al weer een beetje bijgetrokken na de punctie?

@ Tamaar, wat vervelend voor je dat je zo'n hoofdpijn hebt. Meestal heb ik daar ook last van, maar ik denk dat de ibuprofen het tegenhoudt. Ik weet dat het beter is dit niet te gebruiken, maar anders is de buikpijn niet uit te houden. Heb gisteravond ook weer liggen creperen.

@ Danio, je bent begonnen met Puregon 200, heel veel succes. Ik moet deze keer 200Ie spuiten. De vorige keren was dit 150Ie.

@ Myron29, niet iedereen volgt hier ICSI hoor. Ik doe in ieder geval IVF. Het maakt niet zoveel uit waar je je aansluit, de behandelingen zijn bijna hetzelfde op het laatste stukje na. Normaal gesproken is er ook maar 1 topic van de startende maand. Dus je zit goed!

@ Jessica, gisteravond je eerste spuitje gezet. Ik hoop dat het goed ging.

@ Vidibi, ik hoop voor je dat het zich op te tijd aandient, maar met deze behandelingen wordt je geduld behoorlijk op de proef gesteld, dus hou er maar rekening mee.

@ Angelique, jij mocht gister ook beginnen toch? Heel veel succes!

Zo, ik hoop dat ik niemand gemist heb, want er is toch wel veel geschreven de laatste dagen. Als het wel zo is...SOWWY.

Trouwens mis ik nog wel wat namen in ons lijstje volgens mij.

Vidibi en Danio zie ik niet staan. Willen jullie jezelf nog toevoegen? Als het lukt tenminste.

Geplaatst

Wauw, wat gaat het hier nu hard zeg!

Dames die vandaag voor de punctie gaan; heel veel succes! Ik duim mee voor een goede score.

En leuk, weer nieuwe schrijfsters erbij!

Marie, lastig om zo'n beslissing te moeten maken als je er al zo naar toe leeft. Wens je een fijne bruiloft en heel veel succes de volgende maand!

Tamaar, wat balen weer van die hoofdpijn. Wel fijn dat je zo'n zorgzame vriend hebt! Voor die mannen valt het ook niet altijd mee. Tuurlijk doe je het samen maar het is wel jouw lijf waar steeds in geprikt moet worden en wat zo reageert... Manlief hier zou met liefde wat van me over willen nemen...

Wens iedereen vandaag weer heel veel succes en een fijne dag, liefs Pien.

Geplaatst

Nog even een vraagje; kan iemand me vertellen hoe ik het schema aan kan passen? Dan kan ik m'n punctie van morgen erbij zetten.

Gast Myron29
Geplaatst

@ Babeth: Dank je wel, en fijn dat je me aan het lijstje hebt toegevoegd!

@ Martha:fijn dat ik bij de juiste topic zit, en dank je wel!

@ CenA, Jetje & Minoes: TOI TOI TOI vandaag! Enne Minoes: het komt goed, niet gek worden!

@ Kaykay: ik denk dat het gewoon het beste is wat je doet dat voor jou goed voelt! Is dit een goede nederlandse zin? Hahahaha! Ik zou lekker mijn hart volgen en je lekker laten verwennen door je hubbie!

@ Jessica: hoe is het gegaan met je eerste spuitje?

Ik heb nu 2 dagen gespoten met puregon 150 eenheden. Hebben jullie ook dat jullie enorme steken in je eierstokken hebben? Ik ben zooooo bang voor overstimulatie, en dat het afgebroken moet worden. Want dit is voor ons de 1e ivf poging. En waarschijnlijk, voorlopig ook de laatste. Ik ben apothekersassistent. En heb afgelopen vrijdag te horen gekregen, dat ik per 1 oktober op straat sta, vanwege de superslechte financieen in de apotheek....... Ze kunnen me niet meer betalen. Dus nu zitten we erg in twijfel of we moeten doorgaan na deze poging, terwijl ik aan het solliciteren ben....

Maargoed, die eierstokken, AUW!!!!! Iemand ervaring?

Voor iedereen: veel succes, en het gaat lukken!!!

Liefs Myron

Geplaatst

Pien39,

Zie dat ik jou overgeslagen heb. Had je er in eerste instantie wel tussenstaan met de vraag wanneer je je punctie hebt. Zeker iets misgegaan.

Je kunt het laatste lijstje kopiëren door in het laatste item waar het lijstje staat genoemd "Quote" te klikken. Je kunt het lijstje nu aanpassen en de tekst die niet bij het lijstje hoort weghalen.

Succes!

Geplaatst

Ik heb nu 2 dagen gespoten met puregon 150 eenheden. Hebben jullie ook dat jullie enorme steken in je eierstokken hebben? Ik ben zooooo bang voor overstimulatie, en dat het afgebroken moet worden. Want dit is voor ons de 1e ivf poging. En waarschijnlijk, voorlopig ook de laatste. Ik ben apothekersassistent. En heb afgelopen vrijdag te horen gekregen, dat ik per 1 oktober op straat sta, vanwege de superslechte financieen in de apotheek....... Ze kunnen me niet meer betalen. Dus nu zitten we erg in twijfel of we moeten doorgaan na deze poging, terwijl ik aan het solliciteren ben....

Maargoed, die eierstokken, AUW!!!!! Iemand ervaring?

Voor iedereen: veel succes, en het gaat lukken!!!

Liefs Myron

Wat balen zeg dat je je baan kwijtraakt. Maar waarom zou je dan niet verder gaan met IVF?

Voor wat betreft overstimulatie, dat voel je wel. Pas wanneer je een erg opgezette buik krijgt, snel kilo's aankomt en misselijk wordt hoef je je pas zorgen te maken.

Dat je wat voelt in je eierstokken is normaal. Daar worden de follikels aangemaakt. Het is een teken dat de puregon goed z'n werk doet!

Succes!.

Geplaatst
Voortraject

MBM, 27 mei start Deca

Appel, 5 juni start Deca

Mob 20 juni start Deca.

Wens,9 juni 3de Lucrin

Uitgangsecho

Sandie, 20 mei

Hellen, 1 juni

Marianne, 5 juni

Angelique, 7 juni

Sonjah , 11 juni

Appel, 18 juni

Wens, 30 juni

FM (Follikelmeting)

Jetje, 6 juni 1e fm

Meiske74, 9 juni 1e fm

Myron29, 12 juni

Jessica, 13 juni

Hellen, 14 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Testen

Ik heb mezelf ook maar toegevoegd, is ook wel leuk om te zien met wie je gelijk op loopt.

@ Martha wat ben je toch altijd attent, dat wil ik toch even kwijt.

@ Myron;Spuit is goed gegaan, ben op het moment alleen vreselijk emotioneel (komt niet door die spuit hoor).. kan er niks aan doen, spanningen lopen gewoon een beetje hoog op en zie vreselijk op tegen de punctie. Wat vreselijk balen van je werk trouwens zeg! Ik zou ook wel even 3x nadenken, maar weet je Myron; vroeger werkten de vrouwen niet, hadden ze minstens 6 kinderen en werden al die mondjes ook wel gevoed.. 'komt wel goed schatje' ;-)

@ allemaal; het is een spannend maandje en ik wens jullie allemaal het beste!

Lfs Jessica:toothy4:

Geplaatst

@ Myron; jeetje wat een vervelend nieuws zeg! Kan je nog op zoek gaan naar een baan. Ik zit nu ook zonder werk en heb het liefst alles voor elkaar voordat ik kinderen mag krijgen, maar er is altijd wel iets waarom je het uit zou kunnen stellen. Er liggen altijd wel dingen in de planning. En nu (na al die jaren) heb ik ook zoiets van: ik zie het allemaal. Ik zie wel hoe het loopt, het komt toch allemaal wel op z'n pootjes terecht. Ik ga het niet meer uitstellen hoor. Maar goed, dat is natuurlijk wel voor iedereen verschillend.

En wat de overstimulatie betreft; het kan natuurlijk altijd, maar als je 150 eenheden moeten spuiten dan gaat dat niet zo heel hard hoor. En ze houden je goed in de gaten, daar moet je anders maar op vertrouwen, anders maak je jezelf alleen maar zenuwachtig. En het is al zo'n spannende tijd!

@Pien: voor het schemaatje: je moet de tekst selecteren en dan gewoon kopiëren en dan plakken in een nieuw berichtje. Dan kan je 'm ook aanpassen. Dus aan het begin op de tekst gaan staan, linkermuisknop ingedrukt houden, dan over de tekst slepen tot aan het eind, linkermuisknop loslaten, in de tekst gaan staan, rechtermuisknop klikken, kopiëren, nieuw berichtje maken, in het berichtje gaan staan, rechtermuisknop klikken, plakken, berichtje aanpassen en klaar!

@Martha; ik voel me op zich wel goed, wel erg moe nog, maar qua pijn valt het erg mee. Morgen hoor ik of er een tp zal zijn. Spannend!

Meiden die vandaag de punctie hebben: heel veel succes! ik duim voor jullie.

En ook voor alle andere meiden duim ik hoor!!

Geplaatst

Myron, wat een rotnieuws van jouw baan! Hoop dat je een andere baan kunt vinden! Zeker doorgaan met de poging!!! Juist! Heel veel succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden