Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai Sandie

ik start 1 dag voor de punctie met Utrogestan (3x 200mg/dag) en krijg na de tp 1x Pregnyl (5000) toegediend.

Ik had dat voorgesteld bij onze 2de poging omdat het soms een innesteling kan bevorderen (was mer in het kader van baat het niet dan schaadt het niet).

Maar omdat die poging succesvol was wilde de arts dezelfde procedure volgen (zijn woorden waren "never change a winnig team") dus: korte protocol, tp op dag 3 en pregnyl....

groetjes

Babeth

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oké, vandaar!

Inderdaad niet veranderen dat 'winnende team'!! Ik duim voor je dat het allemaal goed mag gaan!!!

Trouwens wat een kl#te weer zeg!!! Ik word toch blijer van een zonnetje hoor!

Geplaatst

@ babeth goed zeg 5 eitjes hopen op een goeie bevruchting succes ik duim voor je.

@sanndy succes moregn spannend!!!

@ sandy ook heel veel succes.

Wij krijgen morgen tussen 9 en 10 tel of er bevruchting is spannend!!!

vandaga gelukkig een leuke dag we zijn 4 jaar getrouwd lekker uit eten joehoe haha .

iedereen die ik niet noem heel veel sterkte en succes.

liefs jessica

Geplaatst

sandie dank je wel, ja tuurlijk hou ik julli op de hoogte ben zo zenuwachtig hopen dat die nou wel bevrucht is.vandaag lekker uit eten gezellig!!! leid wel af.

liefs jessica

Geplaatst

Sandie wat een goed nieuws meid! Super fijn voor je. Jij loopt precies een dag op me voor!

Hier gaat het allemaal goed, maar doe dingen op het oude-vrouwtjes tempo. Mijn buik voelt nog wel beurs, dus ik heb de rust wel verdiend, dacht ik zo. Ik hoop dat ik vrijdag goed nieuws ga krijgen, net als Sandie.

Jetje, hoe is het met jou?

De rest van de meiden ook veel sterkte en succes! Oh, en Minoes gefeliciteerd en heel veel plezier vandaag!

Geplaatst

Hoi,

even een kleine update. Tese-op van manlief is vandaag erg meegevallen. Ik was geloof ik vanmorgen zenuwachtiger dan hij. Heeft nu behalve pijn in zijn onderbuik, (nog) geen pijn in alles wat daaronder hangt. Nu hopen, dat de uislag goed is, maar dat horen we morgen wel in Dusseldorf. Heb de punctie om 10.00 uur. Hoop dat alle follikels er nog zitten en niet dat ze vroegtijdig gesprongen zijn. Ga in ieder geval vanavond proberen vroeg te slapen, want ben helemaal gaar van een nacht slecht slapen en dan een paar uur wachten in het ziekenhuis.

Babeth, hoop dat ze allemaal goed meegroeien en ook de kleintjes.

Sandie, heel veel succes morgen.

Jessica, van harte gefeliciteerd en een hele fijne avond.

en voor iedereen blijft ik hartstikke duimen.

Liefs,

Marianne

Geplaatst

Hai dames

Marianne, heel herkenbaar die zenuwen, ik hoop dat je man niet teveel last gaat krijgen, wordt spannend morgen, en de punctie en de uitslag van het zaad.

Jessica, gefeliciteerd, en geniet van jullie etentje!

Ik ben zojuist door Brussel gebeld, moet de komende 3 dagen 3 eenheden blijven spuiten, eigenlijk zaterdag een echo + bloedafname maar omdat ze dat in ons lokale zkh niet doen wordt het vrijdag.ook goed...

groetjes

Babeth

Geplaatst

Voortraject

Kaykay, 19 mei start Deca

Sandie, 20 mei start Deca

MBM, 27 mei start Deca

Schattie, 27 mei start Deca, 29 mei start Menopur (flare-up)

Jetje, 28 mei start Deca, 30 mei start Gonal-F

Daniella, 30 mei start Gonal-F, 2 juni start Menopur, 7 juni start Cetrotide

Marianne, 31 mei start Menopur

Tamaar, 3 juni start Deca

Pien39, 29 mei start Gonal-F

Sonjah, 23 mei start Deca, 4 juni start Gonal-F

Meiske74, 2 juni start onderdrukken, 4 juni start Menopur (225 eenh.)

Minoes,4 juni start Cetritide en Gonal-F

Appel, 5 juni start Deca

Angelique, 27 mei start Deca, 7 juni start Gonal-F

Roossie, 10 juni start Puregon

Martha, 6 juni start Lucrin, 18 juni start Puregon

Joske 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

Mob 20 juni start Deca.

Raba 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Wens,9 juni 3de Lucrin

Uitgangsecho

Sandie, 20 mei

Hellen, 1 juni

Kaykay: 4 juni

Marianne, 5 juni

Angelique, 7 juni

Sonjah , 11 juni

Appel, 18 juni

Wens, 30 juni

FM (Follikelmeting)

Sandie, (29 mei 1e fm: gemiddeld 10/11mm, stuk of 11 geteld

2 juni 2e fm : gemiddeld 15/16mm,4 juni 3e fm)

Minoes, 6 juni 2 de fm (4 juni 1e fm)

Pien39, 6 juni 2e fm (3 juni 1e fm)

Jetje, 6 juni 1e fm

Schattie, (7 juni 3e fm, 31 mei 1e fm, 3 juni 2e fm)

Daniella, 8 juni 3e fm (3 juni 1e fm, 6 juni 2e fm)

Meiske74, 9 juni 1e fm

Kaykay: 11 juni

Meiske: 11 juni 2de fm

Myron29, 12 juni

Jessica, 13 juni

Hellen, 14 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

Testen

Sandy 22 juni

Schattie, 24 juni (escape iui)

Geplaatst

Hoi Babeth,

lekker dat jullie weer bezig zijn en dat alles voorspoedig verloopt.

Ik blijf je in stilte volgen zoals de vorige keer, laten we hopen dat het weer een positief resultaat geeft.

Geplaatst
Jaaaaa!!!! Eindelijk mogen wij dan ook gaan beginnen met ivf/icsi.

Vandaag zijn we op intake-gesprek geweest in het geertgen. Nog even bloed geprikt(voor de formaliteiten, aangezien we een half jaar geleden het ook al gehad hebben).

Maandag mag ik dan terug voor de eerste echo en als het goed is dan ook meteen beginnen met de medicijnen. Gaat gelukkig wel lekker vlot nu.

De echo's en punctie krijgen we in elsendorp, maar de terugplaatsing gaat in Genk gebeuren.

Fijn eindelijk verder.

Geplaatst

meiske@spannend gelukkig zijn het er al vijf en ook al een paar kleintje.

Vrienden van mij zijn ook in brussel gehandeld en die is nu 8 weken zwanger.

Sandy@ spannend alvast veel succes morgen met de tp. En geniet van vandaag gefeliciteerd met je trouwdag

Minoes@spannend hopelijk is er veel bevrucht

Marianne@ fijn dat de tese goed is gegaan. Ik lees dat je dan de volgende dag een punctie krijgt. Bij ons willen ze op dezelfde dag als de punctie de tese doen. Zo gaat het bij iedereen weer anders.

Geplaatst

@ Jessica ... Ik zal voor je duimen voor morgen en natuurlijk gefeliciteerd :smiley_wedding:

En voor iedereen die ik niet genoemd heb, natuurlijk ook heel veel sterkte, met spuiten, punctie, tp en ww en testen etc etc

:goodluck1:

Liefs,

MBM

Geplaatst

Hi meiden,

Vandaag te horen gekregen dat er van de 5 maar 1 eicel bevrucht is. Morgenmiddag de tp. Ik ga morgenochtend nog wel even bellen of het doorgaat want ze wisten niet hoe het zat met de celdeling, maar daar zal zal het ook nog wel een dag te vroeg voor zijn. Vindt het heel spannend en hoop en duim maar dat het morgen doorgaat!

Jessica, van harte gefeliciteerd met je trouwdag, hoop dat je lekker gegeten hebt!

en hoop op een goede bevruchting voor jullie!

Babeth, fijn dat er al 5 follikels zitten nu nog wat groeien, ik duim voor je hoor!

Marianne, veel succes morgen!

De rest van de meiden succes met alles!!!!!

Groetjes Jet

Geplaatst

Hai CenA, je hoort vrijdag pas of er bevruchting plaats heeft gevonden? raar he dat dit bij ieder zh weer anders is!

Dat oude-vrouwtjes tempo heb ik ook, mn buik is nog wat opgezollen en beurs maar goed het heeft even tijd nodig.

Martha, inderdaad ik moet goed blijven drinken(2 tot 3L) en rustig aan doen omdat ik een grote kans heb nu op overstimulatie, moet morgenochtend ook eerst bloed prikken voor de punctie of alles okay is. Is dat zowieso normaal bloedprikken vooraf gaand aan de punctie weet jij dat (of Babeth?)

Geplaatst

@ Jetje, bij ons is het niet gewoonte bloed te prikken voor de punctie, maar je bedoelt denk ik de tp? Dit is bij ons ook niet gewoonte, maar ik denk dat ze het bij je doen vanwege de grote hoeveelheid follikels. Misschien kunnen ze aan de waarden zien of de kans op overstimulatie aanwezig is of niet. Ik gis maar wat hoor...

Je hebt in ieder geval een bevrucht eitje. Laten we hopen dat deze hele mooie dingen gaat doen.

@ Meiske74, Overmorgen al weer je 2e fm, mooi zo! Hier gaat alles prima. Ben klaar met de pil, dus m'n ongi kan nu zonder tegenwerking doorbreken. Van de lucrin heb ik helemaal geen last totnogtoe.

@ Minoes, gefeliciteerd met je trouwdag en alvast heel veel succes voor morgen!

@ Marianne, gelukkig is het voor je man meegevallen vandaag. Nu jij nog morgen! Alvast heel veel succes en het komt vast helemaal goed!

Geplaatst

@jetje, jammer dat er maar 1 bevrucht is maar je hebt maar 1 mooie nodig nietwaar?

In Brussel hoor je pas op dag 3 of er een tp komt....

wat het bloedprikken betreft, ik heb het nog nooit gehad maar kan zijn dat ze het nu bij mij ook doen omdat ze weer pregnyl willen spuiten na de tp. Er mag dan alleen geen dreiging tot overstimulatie zijn.

@Martha, wat fijn dat je vande Lucrin gen last hebt, wist niet dat je je ongi nog most afwachten, ik hoop voor je dat het voorlopig (komende 9 mnd) de laatste is!

liefs

Babeth

Geplaatst

Voortraject

Kaykay, 19 mei start Deca

Sandie, 20 mei start Deca

MBM, 27 mei start Deca

Schattie, 27 mei start Deca, 29 mei start Menopur (flare-up)

Jetje, 28 mei start Deca, 30 mei start Gonal-F

Daniella, 30 mei start Gonal-F, 2 juni start Menopur, 7 juni start Cetrotide

Marianne, 31 mei start Menopur

Tamaar, 3 juni start Deca

Pien39, 29 mei start Gonal-F

Sonjah, 23 mei start Deca, 4 juni start Gonal-F

Meiske74, 2 juni start onderdrukken, 4 juni start Menopur (225 eenh.)

Minoes,4 juni start Cetritide en Gonal-F

Appel, 5 juni start Deca

Angelique, 27 mei start Deca, 7 juni start Gonal-F

Nico, 10 junis start Deca, 11 juni start Puregon

Roossie, 10 juni start Puregon

Martha, 6 juni start Lucrin, 18 juni start Puregon

Joske 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

Mob 20 juni start Deca.

Raba 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Wens,9 juni 3de Lucrin

Uitgangsecho

Sandie, 20 mei

Hellen, 1 juni

Kaykay: 4 juni

Marianne, 5 juni

Angelique, 7 juni

Sonjah , 11 juni

Appel, 18 juni

Wens, 30 juni

FM (Follikelmeting)

Sandie, (29 mei 1e fm: gemiddeld 10/11mm, stuk of 11 geteld

2 juni 2e fm : gemiddeld 15/16mm,4 juni 3e fm)

Minoes, 6 juni 2 de fm (4 juni 1e fm)

Pien39, 6 juni 2e fm (3 juni 1e fm)

Jetje, 6 juni 1e fm

Schattie, (7 juni 3e fm, 31 mei 1e fm, 3 juni 2e fm)

Daniella, 8 juni 3e fm (3 juni 1e fm, 6 juni 2e fm)

Meiske74, 9 juni 1e fm

Kaykay: 11 juni

Meiske: 11 juni 2de fm

Myron29, 12 juni

Jessica, 13 juni

Hellen, 14 juni 1e fm

Nico, 18 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

Testen

Sandy 22 juni

Schattie, 24 juni (escape iui)

Hoi Allemaal,

Heb mezelf even toegevoegd. Starten nu voor de eerste keer met IVF, spannend! Ben al wel bekend met het spuiten, heb al 8 keer iui gedaan.

Heel veel succes voor iedereen!

Liefs Nico.

Geplaatst

yeah yeah yeah!!! zojuist laatste pil genomen....hopen dat de bijwerkingen nu iets afnemen.

Nu wachten totdat ik ongi wordt en dan ziekenhuis bellen voor echo...tot die tijd blijf ik deca spuiten.

Nico....welkom hier en veel succes

Geplaatst

dankje raba...en als ik het goed lees start jij vandaag met de Gonal-F (dat wordt mijn volgende stap weet alleen nog niet wanneer, ligt netjes te wachten in de koelkast).

Succes!!

Geplaatst
dankje raba...en als ik het goed lees start jij vandaag met de Gonal-F (dat wordt mijn volgende stap weet alleen nog niet wanneer, ligt netjes te wachten in de koelkast).

Succes!!

Nee joh was het maar waar 21 juni met deca en 9 juli met gonal F zie handtekening

Geplaatst

idd sorrie...heb me vergist in de datum tis vandaag 9 juni...en heb helaas te laat gezien dat er 9 juLi in je handtekening staat....

maar evengoed fijn dat er al een datum vaststaat dat je mag beginnen.

Geplaatst

Hoi dames(ik doe het in het al gemeen straks vergeet ik iemand)

Ik heb 1 eitje dus ik hoop heel erg op bevrichting ben ook zo zenuwachtig morgen tussen 9 en 10 word ik gebeld.

Wij zijn lekker wezen wokken.

Ik wens iedreen heel veel sterkte en geluk en ik zal voor jullie duimen en natuurlijk voor mezelf haha,ik hoop dat ik kan slapen

Heel veel liefs x Jessica

Geplaatst

@Babeth: Is idd dubbel dat je testdatum nagenoeg gelijk is met je uitrekendatum.

En je hebt gelijk dat je dit niet als je 3de poging ziet.

Natuurlijk gaan jullie het geluk weer meemaken, dat is jullie van harte gegund.

Je hebt momenteel 5 follikels en het is pas je 1e fm.

Gisteren bij mijn 3e fm was de dokter heel tevreden, want het zag er toch nog beter uit dan bij mijn andere 2 pogingen. Vanavond heb ik ook nog een 4e fm gehad, omdat mijn dokter me goed in de gaten houdt ivm de kleinere follikelen die ik heb.

Hij wil ze groot genoeg krijgen om de punctie te gaan doen.

Morgenavond heb ik ook nog een 5e fm en dan krijg ik ook de Ovitrelle spuit. Zaterdagmorgen 9 uur krijg ik de punctie.

Vanmorgen ook bloed laten prikken en mijn waarde was heel goed. Er kwam momenteel al uit dat ik al minstens 10 rijpe eicellen heb. Dus dat is goed nieuws.

Heel veel succes weer vrijdag met je 2e fm. Je zult zien dat ze ineens een stuk groter gegroeid zijn.

@Cena: Mooie score heb je. Op naar goede bevruchtingen.

En je hebt gelijk wat betreft de punctie. Alleen als je helemaal onder zeil bent, dan is het pijnloos.

Ik krijg dus algehele narcose voor 10 a 15 minuten en ik voel er dus niets van.

Ik heb dus geen ervaring net als jullie, alleen met een pijnstiller.

Het enige wat ik heb gehad is een HSG onderzoek en dat deed ontzettend veel pijn. Ik viel er bijna van flauw op dat moment.

@Pien: Hoe is je punctie geweest vandaag?

@Schattie: Heel veel succes morgen met je escape IUI.

Wie weet heb je dadelijk geen IVF poging meer nodig. Ik duim voor je.

@Jetje: Heel veel succes morgen met je TP.

1 eicel bevrucht, maar je hebt er tenslotte ook maar eentje nodig.

Ook sterkte met die slopende wachtweken.

@Wannabemom: Heel veel succes met je behandeling.

@Sandie: Geweldig meid.

Succes morgen met de TP en ook met die slopende wachtweken.

@Minoes: Wat ontzettend spannend voor je.

Hoop dat je een mooie bevruchting hebt. Succes.

@Tamaar: Dus je bent lekker gestopt met de pil. Dat je ongi maar gauw mag doorbreken. Veel succes.

@Martha: Hoe is het met je? Voel je je al wat beter?

@Marianne: Heel veel succes morgen.

@Nico: Welkom hier en heel veel succes met je 1e IVF behandeling.

Groetjes

Daniella

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden