Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010


rackster

Aanbevolen Berichten

hey babeth,

 

wat lekker voor je dat je geen hoofdpijn meer hebt....daar kun je je zo lamlendig door voelen.

 

Het lijkt me niet meer dan normaal dat je een paar emotionele dagen achter de rug hebt....ik hoop alleen dat je jezelf eraan toegegeven hebt en het niet hebt proberen te onderdrukken...want je hebt alle reden om emotioneel te zijn.

 

Ook erg fijn om te lzen dat je toch wel weer kon genieten van zo'n klein hummeltje op schoot...best confronterend zoiets maar goed van je dat je het aankon!...en ook zeker iets om trots op te zijn.

 

 

 

@Kaatje...welkom hier en veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Jaa, als het om lijstjes gaat, word ik heel erg streng...Nee hoor haha, maar ik vind overzicht wel heel makkelijk.

 

En als jullie niet precies weten hoe het moet, willen degenen die het wel weten het ook best even aanpassen hoor. No problemo!

 

 

Sorry trouwens dat ik de laatste dagen niet heb kunnen reageren en meeleven met iedereen, maar er wordt ook zoveel geschreven...

 

Ik wil iedereen met tegenvallende resultaten in ieder geval nog even een hart onder de riem steken. Wie weet, is die ene wel "het" lot uit de loterij!

 

En degenen met mooie resultaten, Toppie!

 

 

 

@ Tamaar, ik prik ook altijd in m'n buik. Vlak onder m'n navel, links of rechts. Daar is het bijna niet gevoelig. Wat ook wel 's kan helpen is je huid tussen twee vingers vast te houden en voordat je de spuit zet even een beetje te knijpen. Dan voel je eigenlijk alleen het knijpen.

 

 

@ Babeth, ik vind het een goed idee het lijstje in te korten. Ik ga het bij deze doen...

 

Oh ja, de punctiedatum, tpdatum en testdatum heb ik wel laten staan.

 

Wat goed van je trouwens dat je het kleintje van je buren gewoon op je schoot hebt kunnen hebben. Ik zou hetzelfde hebben denk ik. Want ik gun iedereen dat geluk.

 

 

 

@ Hanied, welkom hier en ook heel veel succes! Ik heb je aan het lijstje toegevoegd!

 

 

 

Voortraject

 

Cin, 16 juni cetrotide

 

Martha, 18 juni start Puregon

 

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

 

Mob, 20 juni start Deca.

 

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

 

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

 

 

 

Uitgangsecho

 

Tamaar 14 juni

 

Appel, 18 juni

 

Wens, 30 juni

 

 

 

FM (Follikelmeting)

 

Jessica, 13 juni

 

Hellen, 14 juni 1e fm

 

Hanied, 14 juni 1e fm

 

Kaykay, 14 juni 3e fm

 

Kaartje, 14 juni 2e fm

 

Meiske, 15 juni 3de fm

 

Nico, 18 juni 1e fm

 

Cin, 18 juni 1e fm

 

Martha, 25 juni 1e fm

 

joske, 7 juli 1e FM

 

Raba, 18 juli 1e fm

 

 

 

Punctie

 

Sandie, 7 juni

 

CenA, 8 juni

 

Jetje, 8 juni

 

Minoes, 8 juni

 

Marianne, 10 juni

 

miss mo: 10 juni

 

Daniella, 12 juni

 

Myron, 16 juni

 

Kaykay, 17 juni

 

 

 

TP

 

Jetje: 10 juni, 1 emmy

 

Minoes: 10 juni, 1 emmy

 

Sandie: 10 juni, 2 emmies

 

CenA: 11 juni, 2 emmies

 

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

 

Daniella: 15 juni,

 

miss mo: 15 juni,

 

 

 

Testen

 

Sandy: 22 juni

 

Schattie: 24 juni (escape iui)

 

CenA: 25 juni

 

Minoes:25 juni testen

 

Kayka: 2 juli?

 

Jetje: 28 juni

 

miss mo: 29 juni

 

Pien: 27 juni

 

Annejet: 26 juni

Link naar reactie
Delen op andere sites

wooooooooooehh Annejet, je hebt je tp al gehad en maarliesft van 3 emmies, ow wat spannend voor je, heeeel veel succes!!!

 

 

 

Martha, wat heb je toch een mooi lijstje weer gemaakt!!:toothy4:, hoe was Oeral?

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden.

 

 

 

Ik krijg toch morgenochtend de terugplaatsing hoor.

 

De dokter belde me vanmorgen en van die 8 bevruchtingen zijn er 12 embryo's ontstaan. Dus daarom willen ze het nog een dagje aankijken wat er verder gaat gebeuren. Bijna zeker heb ik deze keer cryo's.

 

 

 

@Babeth: Ik ben niet exact in behandeling in Barcelona, maar in Tarragona.

 

Dit is de 3de keer daar, maar dat komt omdat wij hier wonen.

 

Ik ben onder behandeling in een prive kliniek en dat betekent dat wij alles zelf moeten betalen. Heb het wel via de verzekering geprobeerd, maar hier staan wachtlijsten van 2 tot 3 jaar. En dat is me eerlijk gezegd een beetje te lang.

 

Het is een hoop geld en daarom hoop ik dat ik nu misschien wat geluk zal hebben.

 

Ben wel blij met de eventuele cryo's deze keer, want dat scheelt ook weer een hoop geld voor ons.

 

Ik wens jou heel veel succes morgen met je 2e fm. Hoop dat ze lekker aan het groeien zijn.

 

 

 

@Annejet: 3 emmies, geweldig. Heel veel succes met je wachtweken.

 

 

 

@Martha: Voor jou gaat het ook alweer opschieten. 18 juni mag je alweer van start met Puregon.

 

 

 

@Kaartje: Welkom hier en succes vandaag met je 2e fm.

 

Het gaat idd om de kwaliteit en niet om de kwantiteit.

 

 

 

@Hanied: Ook jij welkom hier en succes vandaag met je fm.

 

Je hebt ook al heel wat meegemaakt zie ik.

 

Heel veel succes met je 2 cryootjes.

 

 

 

@Hellen en Kaykay: Hoe was jullie fm vandaag. Hoop dat ze lekker aan het groeien zijn.

 

 

 

@Tamaar: Hoe was je uitgangsecho. Mag je vandaag van start met Gonal-f.

 

Nu gaat het ook voor jou beginnen, spannend.

 

 

 

@Sandie: Hoe zijn je examens verlopen vandaag.

 

 

 

@Miss Mo: Heel veel succes morgen met je TP.

 

Ik duim voor je dat deze ene een "plakkertje" wordt.

 

 

 

Succes allemaal vandaag met het voetballen, HUP HOLLAND HUP.

 

 

 

Groetjes

 

Daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

 

 

 

@ Tamaar ik heb nog nooit in mijn been gespoten, maar buik is goed te doen hoor. Daar zit (meestal) het meeste vet, dus het minst pijnlijke.

 

@Annejet: Succes met wachten, ik duim mee

 

@Kaatje, spannend vandaag! en idd is kwaliteit het belangrijkste

 

@Hanied welkom hier

 

@Missmo succes morgen!

 

@Daniella jij ook veel succes morgen! spannend

 

 

 

Ik ben bezig met de gonal en vanaf morgen de cerotide...ben nu al nieuwsgierig naar het effect, maar moet nog 5 dagen wachten natuurlijk tot de eerste meten....wat geduld extra zou wel fijn zijn ;)

 

 

 

Fijne dag vandaag!

 

Cin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Daniella

 

 

 

ik snap het, ik dacht al, de meeste wijken uit naar Barcelona ivm. eiceldonatie. Wat goed dat er nu zoveel bevruchtingen zijn, in tegenstelling tot de vorige keer, Jeetje, 12 embryos uit 8 bevruchtingen, is dat dan omdat een bevruchte emmie zich doordeelt in 2? dan zouden er heel wat tweelingen al ontstaan zijn....

 

Wat een enorme wachtlijst daar in Taragona, ik snap het goed dat je daarop niet wilde wachten, kun je het ea. via de belasting verrekenen? Wij leggen per poging ook een enorm bedrag zelf bij, NL. vergoed enkel de kosten die er in NL voor staan. Maar goed, het is het ons waard en we kunnen het ons gelukkig veroorloven.Dat je cryos hebt dit keer is inderdaad helemaal super, wij hadden ze vorige keer niet.

 

Heel veel succes morgen!!!

 

 

 

@Cin, haha geduld.....als ze dat nu toch eens zouden kunnen toegvoegen aan die hormonen, dat zou eens stuk makkelijker zijn nietwaar?

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen dames,

 

 

 

Ik hoor hier niet thuis, ik heb namelijk in mei mijn derde ICSI poging afgerond, maar ik zag de opmerkingen van Kaartje over acupunctuur en daarom breek ik even in als jullie het niet erg vinden!

 

 

 

@Kaartje, ik ben voor de derde poging ook begonnen met acupunctuur. De resultaten (aantal eicellen, aantal bevruchtingen, kwalitieit embryo) waren bij mij minder dan bij de tweede poging, maar....ik ben wel zwanger!!!

 

Laat je er dus niet door ontmoedigen, uiteindelijk gaat het niet alleen om de hoeveelheid eicellen en de kwaliteit van de embryo's....

 

 

 

@ Iedereen, heel veel succes allemaal!

 

 

 

Groetjes,

 

Fientje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voortraject

 

Cin, 16 juni cetrotide

 

Martha, 18 juni start Puregon

 

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

 

Mob, 20 juni start Deca.

 

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

 

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

 

 

 

Uitgangsecho

 

Tamaar 14 juni

 

Appel, 18 juni

 

Wens, 30 juni

 

 

 

FM (Follikelmeting)

 

 

Hellen, 14 juni 1e fm

 

Hanied, 14 juni 1e fm

 

Kaykay, 14 juni 3e fm

 

Kaartje, 14 juni 2e fm

 

Meiske, 15 juni 3de fm

 

Jessica, 15 juni 3e fm

 

Nico, 18 juni 1e fm

 

Cin, 18 juni 1e fm

 

Martha, 25 juni 1e fm

 

joske, 7 juli 1e FM

 

Raba, 18 juli 1e fm

 

 

 

Punctie

 

Sandie, 7 juni

 

CenA, 8 juni

 

Jetje, 8 juni

 

Minoes, 8 juni

 

Marianne, 10 juni

 

miss mo: 10 juni

 

Daniella, 12 juni

 

Myron, 16 juni

 

Jessica, 17 juni

 

Kaykay, 17 juni

 

 

 

TP

 

Jetje: 10 juni, 1 emmy

 

Minoes: 10 juni, 1 emmy

 

Sandie: 10 juni, 2 emmies

 

CenA: 11 juni, 2 emmies

 

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

 

Daniella: 15 juni,

 

miss mo: 15 juni,

 

 

 

Testen

 

Sandy: 22 juni

 

Schattie: 24 juni (escape iui)

 

CenA: 25 juni

 

Minoes:25 juni testen

 

Kayka: 2 juli?

 

Jetje: 28 juni

 

miss mo: 29 juni

 

Pien: 27 juni

 

Annejet: 26 juni

 

__________________

 

 

 

Hi Ladies!

 

 

 

Het gaat hier zo snel en er zijn er zo veel dat het bijna niet meer bij te houden is en ik me een beetje schuldig voel om niet iedereen een persoonlijke reactie te geven, bij deze wens ik iedereen dan ook heel veel succes en sterkte!

 

 

 

 

 

@ Kaartje;

 

Ik heb zaterdag ook een dusdanig teleurstellend resultaat gehad, 1 eierstok helemaal leeg en de ander 3 stuks van niet geweldige grootte en 2 hele kleintjes. Ik heb me het hele weekend rot gevoeld, en was vanochtend om 5 uur wakker zodat ik om half 8 in het ziekenhuis terecht kon.. (zat ik dan Remy alleen op een donkere onbemande afdeling).

 

Ik kon gelukkig al meteen terecht en op de echo konden ze er nu 2 van goede groote zien (17 en 18 mm) en één van 14,5. In overleg met een andere arts is besloten om de punctie gewoon door te laten gaan, mede gezien het feit dat de follikels groot genoeg zijn, die kleine nog wel bijtrekt en omdat het mijn 1e IVF is (het kan zomaar zijn dat ik de volgende x anders nog minder heb en niet geschoten is...)..

 

 

 

Ben nu toch wel erg opgelucht, en mag morgen nog even een echo maken en 's avonds 'aan de Pregnyl '(waar ik overigens wel als de doods voor ben;-)

 

 

 

Laten we er maar het beste van hopen.. meer kunnen we niet doen.

 

 

 

Lfs Jess en wish You all the best

 

 

 

PS heb het lijste weer even aangepast..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Iedereen!

 

 

 

Even een 2e update:

 

 

 

Heb zonet de 2e fm meting gehad, en wij wisten niet wat we hoorden, mijn hemel!! Ik heb gewoon 30 ( !!!!!! ) follikels! Waarvan er rond de 21 toedoen. Ik voelde me al verschrikkelijk moe en hoofdpijn, maar weet nu waar dit vandaan komt. Verder is mijn buik erg gevoelig. De ivf arts raadde ons daarom al aan om Rapifen als pijnstilling te krijgen omdat zoveel aangeprikt moet worden. Nu weet ik uit werkervaring dat de meeste mensen van morfine misselijk worden. Ik vroeg daarom om Dormicum. Van Dormicum raak je ontzettend rustig en wazig, je maakt alles mee, maar niet helemaal. De pijn wordt er alleen niet minder om. Nu zit ik heeeeel erg in dubio. Van de Morfine heb je veel minder pijn met prikken, maar de kans is groot dat ik daarna kotsend boven de pot hang, en van de Dormicum raak je vreselijk rustig maar neemt niet de pijn af. Je wordt er niet misselijk van. Wat denken jullie? Wat zal ik doen? Dormicum of de Rapifen ( morfine ) ? En voor degene die de punctie hebben gehad met veeeeel follikels, hoe hebben jullie dit ervaren? Mijn punctie is als het goed is woensdag, maar wordt vanmiddag terruggebeld.

 

 

 

@ Babeth, echt zo superrot voor je dat het wat minder ging. Ik hoop dat het nu wat beter gaat met je. Huilbuien zijn erg vervelend, en zeker als je ook al niet lekker bent. In ieder geval veel succes morgen met de fm meting. Ik ben benieuwd!!

 

 

 

@ Daniella: succes met de terugplaatsing! En met de vervelende wachtweken!

 

 

 

@ Kaartje: ik doe ook acupunctuur. Wij geloven niet helemaal in alternatieve geneeswijze, maarja, baat het niet schaad het niet. Ben er zelf wel rustiger door, en misschien heb ik daarom zoveel follikels. Hoe is het bij de fm meting gegaan?

 

 

 

@ Kaartje: heel veel succes, en hoe is het vandaag gegaan?

 

 

 

Aan iedereen, succes met fm metingen, puncties, wachtweken, en alles wat erbij hoort!!

 

 

 

Liefs Myron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Myron, 30!! Ben jaloers! ;-)

 

 

 

Had ik er maar een paar van jou gehad, maar aan de andere kant, 30 stuks lijkt me inderdaad geen pretje voor de punctie.. Ik weet niet, maar ik denk toch dat ik voor de Rapifen zou gaan.. misselijkheid is niet alles maar ik heb liever geen pijn en een paar keer overgeven, dan dat ik wel de(eventuele) pijn zou moeten verdragen.. maar misschien komt dat wel doordat ik zelf erg veel last heb gehad van mijn echoscpie en laparoscopie..

 

Niet eten voor de punctie is geloof ik het enige wat de misselijlheid kan tegengaan. Bij de echoscopie heb ik ook de maximale dosis Rapifen gehad en ik heb echt geen last van misselijkheid gehad.

 

 

 

Hoop dat je punctie lekker vlot gaat en wens je het allerbeste!

 

 

 

Lfs Jess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi jessica!

 

 

 

Tja, 30 follikels, pffff kon ik maar wat aan jou geven. Dus jij was niet misselijk geworden, en voelde je nog wel pijn? Hoe gaat het nu met jou, morgen de 2e meting he? Ik hoop dat er wat meer gegroeid is. Maar hey, een paar eicellen is wat je maar nodig hebt, en aan de andere kant is de punctie zo voorbij! Ik ben benieuwd en zal voor je duimen!!!!

 

 

 

Liefs Myron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Myron, nee ik heb morgen alweer de 3e fm, en donderdag de punctie..

 

 

 

De Rapifen heb ik gekregen na mijn laparoscopie, toen ben ik eerst volledig onder narcose geweest en ben wakker geworden met pijn, dus toen hebben ze me de Rapifen gegeven (max dosis), maar heb er dus niks qua misselijkheid aan over gehouden. Sommige mensen zijn i.d.d. doodziek na narcose en/of morfine, dus hoe dan ook ik kan je echt geen raad geven..

 

 

 

Iedereen hier komt met hetzelfde probleem, maar je ziet ook dat bij iedereen het weer een andere oorzaak heeft.. en dat zal nu voor jou ook gelden, misschien reageer jij toevallig net weer anders dan dat ik doe.

 

 

 

Ik ben zelf heel erg bang voor de punctie en hoop dat ik aan de Rapifen mag ;-)

 

 

 

Ik zou willen dat ik alleswetend was, dan had ik je raad kunnen geven.. maar ja, ik zou ook willen dat ik de ooievaar was.. dan had ik voor iedereen hier een hele mooie gezonde baby meegebracht!:B-0009:

 

 

 

Succes we houden elkaar wel op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dappere vrouwen!

 

 

 

Even een aantal dagen de site niet bezocht, maar het begon weer te kriebelen. Ik vind het zo fijn om elkaar te volgen.

 

 

 

Babeth, wat ben jij toch super sterk en super dapper! Ik vind dat je het zo fantastisch doet! En zeker het bezoek aan de buren heb je heel goed gedaan! Zo dat moest ik echt even kwijt!!!!

 

 

 

Kaartje: wij gaan gelijk op, hoe is jouw fm gegaan?

 

 

 

Hanied, ook welkom hier op de site. En heel veel succes met jullie 3e icsi, zal ook niet gemakkelijk zijn? Ik merk dat ik de 2e ivf ook lastiger vind dan de eerste....

 

 

 

Annejet: Wat gaaf dat er 3 zijn teruggesplaatst! Ga voor je duimen! Spannend hoor, zeker als het positief is, hoeveel zullen het er worden? Gek idee: 3!!! Echt super!

 

 

 

Daniella: ben heel blij voor je dat het er naar uitziet dat jullie ook cryos hebben en morgen de tp! Heerlijk idee! Wist trouwens niet dat je in Spanje woont. Hoe bevalt een traject in het buitenland? Is dat anders dan in nl? Veel sterkte en good luck voor morgen!!!

 

 

 

Jessica: wat een teleurstelling eerst, maar gelukkig pakt het toch goed uit. Zou helemaal vervelend zijn geweest als je niet verder mocht, alle moeite voor niets... Maar je hebt goed nieuw! Verder ben ik nieuwsgierig waarom je als de doods bent voor pregnyl?

 

 

 

Myron: Echt waaauuuuwww! Wat een geweldige oogst!

 

 

 

Zelf heb ik ook vanmorgen een fm gehad. Het zag er goed uit. Op dit moment 7 eitjes die meedoen in de race. Verder nog wat kleintjes. Ook de groei was goed. Slijmvlies zag er ook al goed uit. Ik heb er zin in! (eigenlijk voor het eerst tijdens dit traject). Woensdag de laatste fm en dan vrijdag de punctie!

 

 

 

Martha, was het leuk op de boot?

 

 

 

Liefs, Kaykay

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kaykay;

 

 

 

Ja stom he? Bang voor de Pregnyl, ik heb die naald bekeken en vind hem eng ... pff tja die Puregon en Orgalutran 'ram' ik er gewoon in, niks aan de hand (al heb ik van de zenuwen de 1e Orgalutran helemaal in het wilde weg de lucht ingespoten ipv in mijn buik)..

 

 

 

Ach er zijn ergere dingen, laat ik het zo zeggen; ik zie er een beetje tegenop ;-)

 

 

 

Wel leuk dat ik nu tussen jou en Myron hang, laten we van het positieve uit gaan en allemaal tegelijkertijd bevallen!

 

 

 

Weet iemand trouwens of ze op zondag ook TP's doen? Ik mag donderdag voor de punctie dus dan is de TP of op zaterdag of op maandag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica!

 

 

 

Weet je, het hangt het logistieke gedeelte af van het umc, anders heb ik ook donderdag de punctie. Jij had toch de punctie in het umc? Waar zie jij het meeste tegenop? En ik heb ook in het weekend de terugplaatsing. Volgens mij doen zij dit ook op zondag!

 

 

 

@ Kaykay, tja enorme oogst, weet niet zeker of ik er blij mee ben. Maar bij jou ziet het er ook super uit zeg!!! jessica jij en ik lopen tegelijk op! Straks zijn we gewoon zwanger, iedereen hier!!!!!

 

 

 

Lfs Myron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie toch echt het allermeeste op tegen de punctie hoor.. maar ja, dat neem ik maar voor lief als ik straks maar mag zeggen dat ik het allermeest tegen de bevalling opzie ;-)

 

 

 

Misschien komen we elkaar dan donderdag nog wel tegen, zou leuk zijn!

 

 

 

Dames is ga afsluiten, ik gooi de tent nu dicht en ga lekker van het weer en een beetje van voetbal genieten!

 

 

 

Tot later!

 

 

 

Liefs Jess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even inbreken hier ivm de vraag over rapifen.

 

Ik heb het ook gekregen, en ben er echt niet misselijk van geweest.

 

Je voelt nog wel wat pijn, maar ik had me ingesteld op veel meer pijn en vond het dus meevallen.

 

Van die rapifen word je ook een beetje wazig hoor, je bent er wel bij, maar ik had een raar afwezig gevoel in mn hoofd, en wat ook wat lacherig.

 

Ik zou het een eventuele volgende keer weer met rapifen doen.

 

in het ziekenhuis waren ze er ook erg tevreden over en vonden ze het een hele vooruitgang tov de dormicum.

 

Succes met beslissen, en iedereen heel veel succes met de behandelingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voortraject

 

Cin, 16 juni cetrotide

 

Martha, 18 juni start Puregon

 

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

 

Mob, 20 juni start Deca.

 

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

 

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

 

 

 

Uitgangsecho

 

Tamaar 14 juni

 

Appel, 18 juni

 

Wens, 30 juni

 

 

 

FM (Follikelmeting)

 

Jessica, 13 juni

 

Hellen, 14 juni 1e fm

 

Hanied, 14 juni 1e fm

 

Kaykay, 14 juni 3e fm

 

Kaartje, 14 juni 2e fm

 

Meiske, 15 juni 3de fm

 

Nico, 18 juni 1e fm

 

Cin, 18 juni 1e fm

 

Martha, 25 juni 1e fm

 

joske, 7 juli 1e FM

 

Raba, 18 juli 1e fm

 

 

 

Punctie

 

Sandie, 7 juni

 

CenA, 8 juni

 

Jetje, 8 juni

 

Minoes, 8 juni

 

Marianne, 10 juni

 

miss mo: 10 juni

 

Daniella, 12 juni

 

Myron, 16 juni

 

Kaykay, 17 juni

 

 

 

TP

 

Jetje: 10 juni, 1 emmy

 

Minoes: 10 juni, 1 emmy

 

Sandie: 10 juni, 2 emmies

 

CenA: 11 juni, 2 emmies

 

Marianne: 12 juni, 1 emmy

 

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

 

Daniella: 15 juni,

 

miss mo: 15 juni,

 

 

 

Testen

 

Sandy: 22 juni

 

Schattie: 24 juni (escape iui)

 

CenA: 25 juni

 

Marianne: 25 juni

 

Minoes:25 juni testen

 

Kayka: 2 juli?

 

Jetje: 28 juni

 

miss mo: 29 juni

 

Pien: 27 juni

 

Annejet: 26 juni

 

__________________

 

 

 

Hoi,

 

 

 

heb ook mijn lijstje aangepast. Jeetje, wat duurt het wachten toch lang. Gaan jullie nog straks voetballen kijken. Op mijn werk hebben ze wel een TV geregeld.

 

 

 

Liefs,

 

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@marianne: bij mij op 't werk gaan ze ook voetbal kijken, maar maandag is mijn vrije dag. Ben alleen thuis, dus denk dat ik de tv maar hard aanzet tijdens 't poetsen in huis. Hopelijk een goede voetbaluitslag, dan zijn de collega's morgen vrolijker.... hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voortraject

 

Cin,16 juni cetrotide

 

Martha, 18 juni start Puregon

 

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

 

Mob, 20 juni start Deca.

 

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

 

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

 

 

 

Uitgangsecho

 

Appel, 18 juni

 

Wens, 30 juni

 

 

 

FM (Follikelmeting)

 

Meiske, 15 juni 3de fm

 

Nico, 18 juni 1e fm

 

Cin, 18 juni 1e fm

 

Martha, 25 juni 1e fm

 

joske, 7 juli 1e FM

 

Raba, 18 juli 1e fm

 

 

 

Punctie

 

Sandie, 7 juni

 

CenA, 8 juni

 

Jetje, 8 juni

 

Minoes, 8 juni

 

Marianne, 10 juni

 

miss mo: 10 juni

 

Daniella, 12 juni

 

Myron, 16 juni

 

Kaykay, 17 juni

 

 

 

TP

 

Jetje: 10 juni, 1 emmy

 

Minoes: 10 juni, 1 emmy

 

Sandie: 10 juni, 2 emmies

 

CenA: 11 juni, 2 emmies

 

Marianne: 12 juni, 1 emmy

 

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

 

Daniella: 16 juni,

 

miss mo: 15 juni,

 

 

 

Testen

 

Sandy: 22 juni

 

Schattie: 24 juni (escape iui)

 

CenA: 25 juni

 

Marianne: 25 juni

 

Minoes:25 juni testen

 

Kayka: 2 juli?

 

Jetje: 28 juni

 

miss mo: 29 juni

 

Pien: 27 juni

 

Annejet: 26 juni

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myron, jeetje wat veel follikels, op naar een voorspoedige punctie met wie weet wel een elftal cryos....

 

wat de medicatie betreft, ik heb er geen ervaring mee, ik hoop dat je hier wat advies kan krijgen, veel succes!!

 

 

 

@Daniella, succes morgen met de tp!!!

 

 

 

@Miss MO, is de tp goed gegaan? wanneer mag je testen? veel sterkte in de slopende wachtweken!!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

 

 

mijn 1e fm zit er weer op! Het zag er allemaal goed uit en heb als alles goed gaat volgende week maandag of dinsdag de punctie! Dubbel gevoel hierover...blij dat de punctie in zicht is, maar aan de andere kant heeeeel bang voor de punctie! Doet altijd zo'n pijn bij mij....Maar goed, alles voor het goede doel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai allemaal!

 

 

 

Wat is er toch weer veel geschreven de afgelopen dagen! bij deze iedereen heel heel veel succes met alle FM's, punctie's en die rotte wachtweken!!!

 

 

 

@Myron, jeetje 30 follikels! Wow das echt heel veel! Ik had er 22 en die zijn allemaal aangeprikt afgelopen dinsdag. Ik kreeg 2 diclofenac zetpillen en nog een pijnstiller maar weet niet meer hoe die heet. Het ergste vond ik de verdovingsprikjes, het aanprikken was goed vol te houden! De arts heeft me super begeleid met o.a. ademen;..." ik ga nu prikken dus adem goed diep in... Heb wel tot zaterdag mezelf niet fit gevoeld maar nu ben ik weer boven jan. Dus maak jezelf niet gek, het komt allemaal goed... En iedereen beleeft het weer anders hoor! Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgangsecho

 

Tamaar 14 juni

 

Appel, 18 juni

 

Wens, 30 juni

 

 

 

FM (Follikelmeting)

 

Jessica, 13 juni

 

Hellen, 14 juni 1e fm

 

Hanied, 14 juni 1e fm

 

Kaykay, 14 juni 3e fm

 

Kaartje, 14 juni 2e fm

 

Meiske, 15 juni 3de fm

 

Nico, 18 juni 1e fm

 

Cin, 18 juni 1e fm

 

Tamaar, 22 juni 1e fm

 

Martha, 25 juni 1e fm

 

joske, 7 juli 1e FM

 

Raba, 18 juli 1e fm

 

 

 

Punctie

 

Sandie, 7 juni

 

CenA, 8 juni

 

Jetje, 8 juni

 

Minoes, 8 juni

 

Marianne, 10 juni

 

miss mo: 10 juni

 

Daniella, 12 juni

 

Myron, 16 juni

 

Kaykay, 17 juni

 

 

 

TP

 

Jetje: 10 juni, 1 emmy

 

Minoes: 10 juni, 1 emmy

 

Sandie: 10 juni, 2 emmies

 

CenA: 11 juni, 2 emmies

 

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

 

Daniella: 15 juni,

 

miss mo: 15 juni,

 

 

 

Testen

 

Sandy: 22 juni

 

Schattie: 24 juni (escape iui)

 

CenA: 25 juni

 

Minoes:25 juni testen

 

Kayka: 2 juli?

 

Jetje: 28 juni

 

miss mo: 29 juni

 

Pien: 27 juni

 

Annejet: 26 juni

 

 

 

Ook lijstje weer even aangepast...heb vandaag uitgangsecho gehad.

 

Moet nu gewoon doorgaann met Deca en morgen Gonal-f erbij prikken....mag dus nu 2 prikken op 1 avond..wat een feest , wat een feest....

 

Maarja, tis voor een goed doel houden we maar voor ogen ;o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden