Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Girls!

Ik moet nog even bijlezen, doe ik morgen... Hoop dat jullie dat niet erg vinden.

Even een vraag: op welk moment start je nu ook alweer met die bolletjes. Ik ben het vergeten te vragen....

Ik heb gisteren en vandaag bloed laten prikken en echo's gehad. Moet vanavond aan de pregnyl. Donderdag de punctie en zo de tp. Moet zeggen dat ik het echt weer leuk vind en met name spannend!!!!

Tot morgen!!! Dan zal ik ook even op jullie reageren!

Kaykay

Geplaatst

@Sanna & Kaartje, dankzij jullie tips & support heb ik net een pijnloze spuit gezet! Uiteindelijk was het geklooi om die ampullen te breken nog het ergste ;-)

Kaartje, succes morgen met de punctie en Sanna natuurlijk met de TP! dat het maar lekker mag blijven plakken daarbinnen!

@Kaykay; zo te lezen mag jij hem er zo ook in zetten, de Utrogestan moet ik pas gebruiken de avond na de punctie, lijkt me dat jij dat ook moet doen (anders morgen gewoon even bellen met het ziekenhuis)

Hoe laat mag jij voor de punctie?

@Myron jij helemaal veel succes met al die bolletjes in je stokken ;-) dat zal wel even duren voor je klaar bent, maar geniet van de Rapifen!

@ alle andere meiden die ik uiteraard niet bewust vergeten ben, heel veel succes! (het is hier soms niet bij te houden)

Voor nu; ik ga lekker naar mijn bedje toe, des te meer ik slaap des te sneller het donderdag is ;-):wav:

Lfs jess

Geplaatst

Voortraject

Wannebemom, 14 juni start Deca

Cin,16 juni cetrotide

Martha, 18 juni start Puregon

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

Mob, 20 juni start Deca.

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Tamaar 14 juni

Appel, 18 juni

Wens, 30 juni

FM (Follikelmeting)

Hellen, 14 juni 1e fm

Hanied, 14 juni 1e fm

Meiske, 17 juni 4de fm

Nico, 18 juni 1e fm

Cin, 18 juni 1e fm

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica, 17 juni

Meiske74,19 juni ?

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni

Meiske74, 22 juni ?

Testen

Sandy: 22 juni

Schattie: 24 juni (escape iui)

CenA: 25 juni

Minoes:25 juni testen

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

miss mo: 29 juni

Kaartje: 30 juni

Kayka: 2 juli?

Wannebemom, heel veel succes!

Geplaatst

Even wat anders...

Afgelopen weekend hebben m'n schoonzusje en zwager ons gevraagd of wij de totale zorg op ons willen nemen van hun twee kleintjes, wanneer zij door een ongeluk komen te overlijden.

Natuurlijk is dit iets wat we nooit en te nimmer hopen mee te maken, maar ik vond het wel een hele eer dat wij dit vertrouwen krijgen.

Werd er best een beetje emotioneel van...

We hebben dan natuurlijk ook direct ja gezegd!

Geplaatst

@Myron en Kaartje: Heel veel succes vandaag gewenst! Hopelijk valt 't allemaal mee.

@Jessica & kaykay: Alvast succes voor donderderdag!

@alle wachtende meiden: Ik duim voor jullie!

@allemaal: Veel sterkte en succes! Wat vergt 't allemaal veel van 't geduld hè.

@Mart: Is zeker een eer dat je schoonzus en zwager dat gevraagd hebben. (uiteraard hopen dat 't nooit nodig is natuurlijk) Mijn zus heeft 't een tijdje geleden ook aan ons gevraagd, 't voelde voor ons ook als een eer dat ondanks dat we geen kinderen hebben ze toch 't vertrouwen heeft dat 't dan alemaal wel goed zou komen.

Geplaatst

Voortraject

Wannebemom, 14 juni start Deca

Cin,16 juni cetrotide

Mob, 20 juni start Deca.

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Tamaar 14 juni

Appel, 18 juni

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Hellen, 14 juni 1e fm

Hanied, 14 juni 1e fm

Meiske, 17 juni 4de fm

Nico, 18 juni 1e fm

Cin, 18 juni 1e fm

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica, 17 juni

Meiske74,19 juni ?

TP

Kaartje, 19 juni

Meiske74, 22 juni ?

Testen

Hoi meiden, Heb mezelf even aangepast in 't lijstje. Ik heb 28e uitgangsecho en als 't allemaal meezit de 30e start IVF (start Gonal -F). Datum komt nu gelukkig dichterbij.

XX

Geplaatst

Meiden,

Zullen we binnekort al een lijstje aanmaken voor alle groene regels?

Minoes: Hoe gaat het met je, lukt het wachten? Ik begreep dat je last van jouw rug en buik hebt? Wat speelt er? De 25 mag jij testen volgens mij?

Jessica: wat goed dat die ampullen het rottigste waren. Had ik eerlijk gezegd ook. Uiteindelijk deed mijn vriend het en brak de ampul met vloeistof, overal glas. Gelukkig was er een reserve... Punctie, morgen best spannend! Ik ben even kwijt hoeveel eitjes jij hebt?

Mijn punctie is om half 9. En die van jou?

Mart: gek he, hoe alles door elkaar heen loopt. Druk op het werk, veel leuke dingen, het hele traject... En dan dat mooie gebaar, de eer, het vertrouwen! Echt heel fijn dat de vraag aan jullie is gesteld, is niet zomaar iets!

Babeth, Hoe gaat het met jou meid. Ik las dat je last had van tranen? Is ook nodig, hoor ookal vind je dat niet leuk.

Lukt het verder met het injecteren ed goed? Denk van deze kant aan je!!

Wens, meid, ook voor jou gaat het weer beginnen! Good luck.

Hier geniet ik weer van het proces, begin het weer leuk te vinden. Eigenlijk had ik helemaal geen zin in het hele proces, maar stapje voor stapje is het ook zo bijzonder! Het zh is een fijne plek met lieve werkers en ook lichamelijk gaat het goed alhoewel ik me een beetje vol voel... haha! Strakke buik zit er even niet in.

Ik ga naar mijn werk, morgen een spannende dag!

Geplaatst

Goedemorgen!

Wens, jij was er ook vroeg bij! Fijn dat jouw startdatum nu ook dichterbij komt!

Mart bijzonder als je/jullie dat gevraagd wordt (in de hoop dat het nooit nodig is natuurlijk). Het zegt waarschijnlijk ook iets over jullie band?!

Jessica, fijn dat de pregnyl goed is gegaan! Vandaag geen spuiten meer (toch?) is ook fijn. Alvast succes voor morgen. En Kaykay natuurlijk ook!

Geplaatst
Even wat anders...

Afgelopen weekend hebben m'n schoonzusje en zwager ons gevraagd of wij de totale zorg op ons willen nemen van hun twee kleintjes, wanneer zij door een ongeluk komen te overlijden.

Natuurlijk is dit iets wat we nooit en te nimmer hopen mee te maken, maar ik vond het wel een hele eer dat wij dit vertrouwen krijgen.

Werd er best een beetje emotioneel van...

We hebben dan natuurlijk ook direct ja gezegd!

wow Mart, wat mooi!!!

niet alleen jij werd er emotioneel van, ik zit nu met tranen!!!!!

Jaren geleden is dit ook zo geregeld met de kinderen van mijn zus (15 en 11 jaar geleden) toen heb ik ook ja gezegd maar keke er uiteraard anders tegenaan als nu.

Mooi dat ze het gevraagd hebben!!!

@Kaykay, het prikken gaat goed hoor, stelt echt niets voor, ik hoop dat ik morgen de Pregnyl mag spuiten zodat zaterdag de punctie is.

groetjes

Babeth

Geplaatst

@ Mart; idd wat een mooi gebaar. Doet je toch wel goed, toch?!

@ Babeth; ik heb ontzettend veel respect voor je, zeker in deze periode. Dat wilde ik even kwijt!

En voor alle andere meiden: zet 'm op, ik duim voor jullie!!

Geplaatst

Hallo meiden,

Ben hier een tijdje niet geweest, omdat ik nog niet begonnen was.

Ik had ook nog eens een langs cyclus en een flinke dip toen ik negatief teste. De ongi is vorige week donderdag doorgekomen aan het einde van de middag, op stel en sprong kon ik vrijdag nog terecht voor een echo en ben ik zaterdag begonnen met de eerste puregonprik van 200 eenheden.

Vandaag komt de Orgalutran erbij om de ovulatie te onderdrukken.

Morgen weer naar acupunctuur en vrijdag heb ik mijn eerste follikelmeting bij de gyn!

Ik heb niet alles gelezen, er is zoveel geschreven!

Ik wens iedere succes met prikken, punctie, TP en afwachten!

Groetjes Roossie

Geplaatst

@Kaykay;

Pff ik dacht ook dat die ampullen alle kanten uit zouden springen, heb er 10 minuten over gedaan om ze te (durven) breken, wat een ondingen. Daarbij was de ampul met vloeistof helemaal tot aan de nok gevuld en de andere ampul met vloeistof maar echt een kleine drup.. (wat een geettter;-).. Ah fijn het is gelukt, zit alleen nu op mijn werk met pijn in mijn buik, gewoon echt een rotgevoel die prik..

Follikels zijn er uieindelijk maar 4 gevonden, waarvan de 4e een ukkie-dus die tel ik eigenlijk maar niet mee.. de overige zijn tussen de 18 en 20 mm dus keurig.

Het blijft allemaal een gok, maar we wilden onze 1e poging niet afblazen.. Oh ja ik mag om 10 uur (en manlief om half 10 zijn handjes laten wapperen)..

Krijg jij dan waarschijnlijk ook op vaderdag de Tp? Zou wel een leuk cadeau zijn he?

@ Mart; wat een eer! Maar eigenlijk toch niet meer dan logisch, ook al ben je dan nog geen moeder, de wens om moeder te worden en te zijn is misschien nog wel groter en zoveel bewuster dan voor diegenen bij wie het allemaal zo 'gemakkelijk' gaat. Jouw bijdrage aan dit forum zegt mij al genoeg en als ik je schoonzusje was geweest (ow en niet te vergeten kinderen zou hebben ;-) dan had ik je ook gevraagd ;-)

@ Babeth: voor jou schiet het nu ook op, jouw verhaal heeft me vreselijk aangegrepen, zo zie je maar dat je geen enkele zekerheid hebt in het leven. Ik hoop echt dat alles voorspoedig voor je zal gaan en dat jij de gelukkigste mama mag worden die er bestaat!

@Pien & Wens; bedankt weer voor jullie support! We gaan ervoor! Nog 31 uur!

Geplaatst

Hoi allemaal,

De punctie is weer voorbij. Punctie was net zoals vorige keer goed te doen. Wel nu een wat beurs gevoel, maar dat hoort er bij. Lekker lui op de bank met compu op schoot, tv aan en thee met wat lekkers. Nu maar even lekker rustig aan doen. Gelukkig hoef ik morgen niet te werken.

Opbrengst van de punctie was helaas niet zo denderend. Er zijn maar 2 eicellen gevonden. Hoop dus heel erg dat er toch minstens 1 bevrucht wordt. Vorige keer hadden we 4 eicellen en was er maar 1 bevrucht. Ik ben op dit moment dus niet zo optimistisch. We wachten zaterdag maar even af. We worden zaterdagochtend gebeld en als er bevruchting is zaterdagmiddag de terugplaatsing.

@Jessica: fijn dat de pregnyl je meeviel. Was bang dat ik je wel heel erg had laten schrikken met mijn verhaal ;-). Ik voel trouwens ook altijd nog wel 1-2 dagen waar ik de spuit gezet heb. Vandaag, vrijdag en zondag mag ik ook nog fijn pregnyl spuiten.

@Mart: inderdaad een grote eer. Je hoopt natuurlijk dat het nooit nodig zal zijn, maar het is wel een fijn gevoel dat mensen zo'n belangrijke taak aan je willen toevertrouwen.

@iedereen: fijn dat iedereen zo met elkaar meeleeft.

Geplaatst

@Kaartje, meid optimistisch blijven hoor, je hebt er maar 1 nodig!

Moet ie nog wel blijven plakken, maar beter iets dan niets.

Waarom hoor je trouwens zaterdag pas of er bevruchting is opgetreden?

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Succes!

Geplaatst

@Kaartje, fijn dat de punctie weer achter de rug is, 2 is inderdaad niet veel maar wie weet dat deze beide wel mooi bevrucht gaan worden, wat spannend zeg!Mag je er evt. 2 terug laten plaatsen of ga je voor 1? Veel succes en voor nu eerst goed weer herstellen he!

@Roossie; welkom hier, voor jou is de eerste IVF nu ook een feit, heel veel succes hoor!!!

@Myron, hoe is het gegaan? mogelijk ben je nog wat dizzy van de medicatie....er zitten vast een aantal goede bij!

@Jessica, ik heb er deze keer waarschijnlijk ook niet zo heel veel maar goed, vorige keer ook maar 2 die zich goed bleven delen.. heel veel succes morgen!!!!

@Kaykay, ook heel veel succes morgen bij de punctie!!

@Iedereen, bedankt voor jullie lieve woorden, julie dames trekken me er mede doorheen hoor, de steun van velen om ons heen doet erg veel.

Liefs

Babeth

Geplaatst

@Marion: Ik ben 33. Optimisme komt vast wel weer, maar voor nu ben ik gewoon even teleurgesteld over het aantal. Ik ben onder behandeling bij het Meander in Amersfoort. De punctie en terugplaatsing gebeuren in het UMC in Utrecht. Vorige keer was het ook zo dat ze op de dag van de terugplaatsing 's ochtends bellen of de terugplaatsing doorgaat. Nog even een paar spannende dagen dus.

@Myron: Hoe is jouw punctie gegaan?

Geplaatst

Hi meiden!

Hier ook een berichtje van mij. MIJN HEMEL WAT WAS IK ZENUWACHTIG VOOR DE PUNCTIE! Zo erg, dat toen we werden geroepen ik de tranen in mijn ogen had. Maar we werden heeeeel goed begeleid, en lang leven de morfine! Van de morfine was ik zo verschrikkelijk groggy dat ik bijna in slaap viel. Het geprik aan mijn rechter eierstok heb ik niet gevoeld terwijl daar de meeste eitjes op zaten. Links heb ik wel gevoeld, maar dat kwam onmdat mijn eierstok onder mijn baarmoeder lag, en mijn baarmoeder hebben ze aan de kant moeten 'duwen' om erbij te kunnen komen. Ik had aan die kant 3 keer dat het erg zeer deed. De laatste prik zei ik AU!!! en toen was het voorbij. En een mooi resultaat: 12 goede eicellen!! Joepieeee!!!!!!! Als er wat bevrucht wordt, hopelijk wel, is zaterdag de terugplaatsing.

@ Kaartje: jouw eitjes worden echt wel bevrucht!! Probeer een beetje positief te blijven, ook al is dat erg moelijk. Ik zal voor je duimen!! Trouwens ik was ook in het UMC Utrecht vanmorgen. Zoals ik het lees, jij ook? Hoe zag je eruit? Misschien had ik je wel gezien. Mijn man en ik zijn beide donker. Ik had een bruine legging met tuniekje aan.

@ Jessica: Jij heel veel succes morgen, met 4 eicellen is de punctie in 2-3 minuten voorbij, echt waar! Enne, jij ook succes met die bolletjes. Het lijkt me een beetje vies spul!

@ Mart: idd een hele eer zeg! Wij zijn peetouders van het zoontje van mijn man zijn broer, ik weet hoe het voelt. Enne, volgend jaar heb je een eigen beebje in je armen!!

@ Kaykay: meid, hoe is ie met jouw? Hoe laat heb je de punctie? Toi toi toi!!

@ Babeth: ja nog wel een beetje dizzy van de Rapifen, soms tegen het misselijke aan, maar het gaat verder goed. hoe gaat het nu met jou? Zit je al wat beter in je velletje?

@ iedereen: ontzettend bedankt voor alle steun en berichtjes, dit is echt zo'n fijn forum! Enne, dat groene lijstje komt er zeker!!!

Liefs Myron

Geplaatst

Hey kaykay

Ja had gister veel last maar nu niet meer mischien komt dat omdat ik overal heel heftig op reageer toenm ik iui deed een normale hormonen kreeg had ik ook heel veel eitjes de dokter zei ook dat ik gewoon vruchtbaar was en dat dit ook weer een bevestiging was.

Heb vandaag weer pregnyl gespoten ging goed allen ik doe het toch liever weer aan mijn rechterkant haha doet minder zeer.

Ik wens iedreen heel veel succes en sterkte

Bijna een week om dan op na de 2 de haha

liefs jessica

Geplaatst

Voortraject

Wannebemom,14 juni start Deca

Cin,16 juni cetrotide

Mob, 20 juni start Deca.

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Tamaar 14 juni

Appel, 18 juni

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Hellen, 14 juni 1e fm

Hanied, 14 juni 1e fm

Meiske, 17 juni 4de fm

Nico, 18 juni 1e fm

Cin, 18 juni 1e fm

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica, 17 juni

Meiske74,19 juni ?

TP

Kaartje, 19 juni

Myron, 19 juni

Meiske74, 22 juni ?

Testen

Ook ik heb me er even tussen gezet. Ik weet alleen nog niet wanneer ik mag testen, maar dat hoor ik zaterdag wel.

Lfs Myron

Geplaatst

@Myron: Hoe laat had jij de punctie? Wij hebben van 11.00 tot 12.20 in de wachtkamer gezeten, aangezien de planning daar behoorlijk uitliep.

Geplaatst

Kaartje, wij hadden de punctie om 10:00 uur. Uiteindelijk werden wij 10:20 uur opgehaald. Om 10:50 zaten we in de uitslaapkamer, en daar hebben we tot 12:15 uur gewacht op de uitslag. En zijn om 12:15 uur zijn we weggegaan. Dus waarschijnlijk zaten jullie nog te wachten?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden