Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hai dames

@Daniella, indien je zwanger bent kun je het beste de eerste 12 weken een bad niet nemen, in die tijd is er nog geen vruchtwater waardoor het kindje extra gevoelig is voor grote temperatuurschommelingen.

Ik ging voor het eerst pas weer in bad toen ik een week of 19 was.Fijn dat het met jou wat beter gaat, jeetje 1 wachtweek weer voornij!!

Cin, wat herkenbaar van die emoties!!! deze keer had ik ook meer last van vermoeidheid.

Ik zat straks nog in tranen in de auto nadat ik een eend met 7 kleintjes had geholpen met veilig oversteken, woehoe.....

@Annejet, van dat betalen herken ik wel... maar wij doen de betaling per overschrijving, morgen maar even regelen haha

dames, allemaal veel succes!!!!!

liefs

Babeth

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Appel, Nico en Cin heel veel succes morgen!

@ Kaykay, hoe gaat het met je?

Hier gaat het oké. Heb wel last van vermoeidheid en hoofdpijn, maar ik hoop dat de combinatie met puregon dit weer een beetje opheft.

We zullen zien. Het echte werk gaat morgen in ieder geval beginnen!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Nou was ik gisteren toch lekker thuis en heb ik regelmatig bijgelezen, maar toch vanmorgen weer van alles te lezen.

Gisteren schrok ik me rot. De assistente van de poli fertiliteit van het Meander in Amersfoort ging me bellen. Was gelijk bang dat ze nu al wisten dat er geen bevruchting was. Gelukkig bleek het alleen te zijn om te vragen hoe de punctie gegaan was en hoe ik me voelde. Poeh, ik schrok toch wel even. Blijkbaar standaard nazorg, maar na de vorige punctie ben ik niet gebeld (maar dat was in het weekend), dus ik had niet op dit telefoontje gerekend. Assistente was zoals altijd weer erg lief en meelevend.

@Babeth: Wat een goede score zeg! Zijn die kleintjes toch maar mooi nog mee gaan doen. Ben erg benieuwd hoeveel eicellen eruit zullen komen.

@Myron en Jessica: Hoe voelen jullie je nu na de punctie? Ik voel me wel goed, alleen wat gespannen buik en snel moe (lang leve de pregnyl?). Hoop dat we morgen alledrie in het UMC zitten voor terugplaatsing.

Geplaatst

hoi meiden,

Ik heb nog steeds zo'n pijn in mijn buik (en nu ook in mijn rug). Het lijkt wel alsof ik spierpijn heb in mijn hele buik, van mijn lies tot boven mijn navel. Ik vind het maar een beetje vreemd. Het zijn geen steekjes of krampjes (af en toe), maar elke beweging doet pijn! Mijn buik is ook erg opgezet, het lijkt wel alsof ik al ruim 3 maanden zwanger ben. Herkennen jullie dit? Jammer dat ik nu niet in bad mag, had ik wel heel erg lekker gevonden!!

@Babeth, morgen de punctie?! Spannend hoor. Heel veel sterkte en succes!

@meiden die morgen tp hebben: ook spannend en veel succes!

@ de wachtenden: ohhh nog even geduld hebben.... hoop dat het allemaal een beetje gaat!!

Geplaatst

Sandie,

Hoeveel follikels had je in totaal? Ben je ook misselijk?

Bel anders toch echt even met het ziekenhuis, want misschien heb je wel een overstimulatie.

Een opgezette buik is echt een symptoom!

Geplaatst

Hoi Mart, daar had ik niet eens aan gedacht. Ik had geloof ik iets van 13 follikels en 10 eicellen. Ik hoopte maar dat het een innesteling zou zijn, maar ik vond het wel een beetje heftig.

Ik ben niet misselijk, dat niet...

Ik kan tussen 11:00 en 12:00 uur bellen. Bedankt in ieder geval!!

Geplaatst

Voortraject

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

Mob, 20 juni start Deca.

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Appel, 18 juni

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Nico, 18 juni 1e fm

Cin, 18 juni 1e fm

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74,19 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni

Myron, 19 juni

Meiske74, 22 juni

Testen

Sandy: 22 juni

Schattie: 24 juni (escape iui)

CenA: 25 juni

Minoes:25 juni testen

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

miss mo: 29 juni

Kaartje: 30 juni

Kayka: 2 juli?

Meiske: 6 juli

De puregonspuit zit erin, dus ik heb mezelf uit het voortraject gehaald (hèhè eindelijk...)

Geplaatst

Hoi Sandie

goed dat je gaat bellen want overstimulatie hangt niet altijd samen met het aantal follikels! en het is zaak om het in de gaten te houden hoor!

@Kaartje en Myron, heel veel succes morgen met de tp!!

Kaartje, ik kan me voorstellen dat je schrikt op het moment dat ze je bellen en je verwacht het niet..wel lief dat ze zo begaan zijn !

@Martha, die hoofdpijn heb ik ook regelmatig gehad, dan weer 2 dagen achterelkaar en dan weer een dag of 3 niet, erg lastig, succes vandaag met je eerst shot!

Ik ben vanochtend nog 1x bloed laten prikken, Brussel wil de ochtend na de pregnyl ook de bloeduitslagen weten van het LH, FSH, E2 (Oestradiol), Progesteron en HCG.

Normaliter krijg ik geen terugkoppeling van de uitslagen maar ik ga toch even bellen, ben benieuwd, ik heb gisteren om 20.30 10.000 pregnyl gespoten, ben benieuwd wat de hoogte in mijn bloed is.

groetjes

Babeth

Geplaatst

@ Babeth, wat goed dat ze dat doen in Brussel. Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar de uitkomst.

Ik spuit 's ochtends en de hoofdpijn komt dan meestal aan het eind van de middag opzetten. Ik heb er momenteel wel moeite mee een dag op m'n werk vol te maken. Het liefst duik ik 's middags even m'n bed in om m'n hoofd te legen...

Vanochtend de eerste puregonspuit gezet. Ik mag nu 200Ie spuiten i.p.v. 150Ie. Ben benieuwd wat het gaat doen deze keer! Als het maar beter is dan de afgelopen keer. Nu ik heb ervaren dat het ook mogelijk ik te weinig follikels aan te maken, ben ik nu best een beetje onrustig zelfs al tijdens het spuiten...

Geplaatst

Hoi Martha

ik kan me voorstellen dat je met zo´n ervaring wat nerveuzer bent hoor, maar wie weet, het aantal follikels dat per keer klaarligt kan ook verschillen he en je dosis is in ieder geval verhoogd. Ik zag dat jij over een week je eerste fm hebt.

Lastig van die hoofdpijn, helpt bij jou ook geen paracetamol op die momenten?

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Ja, ik weet dat het kan verschillen. Normaal gesproken heb ik toch altijd rond de 12 à 13 follikels. Dus de vorige keer was een flinke tegenvaller.

De gedachte dat er misschien niet zoveel eitjes zijn, schiet dan toch wel 's even door m'n hoofd.

Maar vriend is ervan overtuigd dat het een incident was, dus daar gaan we dan maar weer van uit.

Een paracetamol helpt me eigenlijk helemaal niet. Even een tukje doen helpt nog het best. Daar maak ik dan ook gretig gebruik van...lekker!!! (hihi)

Volgende week pas fm, dus ik moet nog even geduld hebben.

De komende week heb ik in ieder geval genoeg afleiding.

Voetbal, feestweek in ons stadje en m'n vriend en ik gaan a.s. woensdag naar Aerosmith. Dus voor ik het weet is het al zover!!!

Hoe gaat het met jou? Ben je al een beetje nerveus voor morgen?

Geplaatst

@ Sandie, heb je al gebeld? Laat je even weten wat ze je gezegd hebben?

Geplaatst

Voortraject

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

Mob, 20 juni start Deca.

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Appel, 18 juni

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Nico, 18 juni 1e fm

Cin, 18 juni 1e fm

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74,19 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni

Myron, 19 juni

Jessica, 20 juni

Meiske74, 22 juni

Testen

Sandy: 22 juni

Schattie: 24 juni (escape iui)

CenA: 25 juni

Minoes:25 juni testen

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

miss mo: 29 juni

Kaartje: 30 juni

Jessica: 2 juli

Kayka: 2 juli?

Meiske: 6 juli

Hey dames,

Voel me supergoed.. tot nu toe, punctie is prima gegaan, heb alleen liggen puffen alsof ik moest bevallen.. helaas was dat niet ter sprake..

VAndaag alweer helemaal op de been en mezelf net even verwend met wat nieuwe kleren..Zondag met geluk de TP.. het ironische is dat het dan vaderdag is, mijn man heeft 2 jaar geleden op valentijnsdag zijn hersteloperatie gehad (ter info; na sterilistatie) en is daar heel goed mee weggekomen.. die zaadjes zwemmen lekker, nu nog hopen dat ze mijn eitjes ook lief vinden!

Broertje heeft op de dag van mijn punctie een operatie gehad aan zijn, hoe zeg je dat netjes; zaakje ;-) dus ik hoop dat hij uiteindelijk ook daar een mooie herinnering aan mag overhouden.

Ik weet dat ik maar 3 (mooie) eitjes heb liggen wachten, maar voel me positief..

Hoop zo dat we allemaal hele mooie groene regels krijgen hier!

Ga nu even lekker badderen (nu het nog mag)..

Liefs Jess

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb vanochtend gebeld en ze vroegen of ik meteen langs wilde komen, zodat ze mijn bloed kunnen testen en vanmiddag meteen de uitslag hebben.

Tijdens de echo is er toch overstimulatie ontdekt. Gelukkig wel in een 'milde' vorm en heb medicijnen meegekregen.

De arts vertelde me wel dat het dus wel betekent dat ik zwanger ben!!!

Ik durf daar nog niet teveel op te hopen, maar stiekem ben ik natuurlijk wel al hartstikke blij.

Ik hoor vanmiddag de uitslag van mijn bloed. En ik moet mezelf goed in de gaten houden. Mochten de klachten erger worden, dan moet ik meteen aan de bel trekken.

Verder moet ik heel veel drinken en rustig aan doen. Wel wat blijven bewegen ivm grotere kans op trombose.

Babeth, het heeft idd dus niks met de hoeveelheid follikels te maken, want zo veel had ik er ook weer niet. De arts verwachtte die overstimulatie ook niet, hij dacht dat het misschien mijn endometriose zou zijn. Nou daar kwam hij dus mooi op terug!

Succes morgen! Ik zal aan je denken.

Mart bedankt voor je oplettendheid en je informatie!!!

Als ik vanmiddag de uitslag heb gekregen, dan laat ik het weten.

Spannend weer echt beginnen hè... ik zal voor je duimen!

Geplaatst
Hoi meiden,

Ik heb vanochtend gebeld en ze vroegen of ik meteen langs wilde komen, zodat ze mijn bloed kunnen testen en vanmiddag meteen de uitslag hebben.

Tijdens de echo is er toch overstimulatie ontdekt. Gelukkig wel in een 'milde' vorm en heb medicijnen meegekregen.

De arts vertelde me wel dat het dus wel betekent dat ik zwanger ben!!!

Ik durf daar nog niet teveel op te hopen, maar stiekem ben ik natuurlijk wel al hartstikke blij.

Ik hoor vanmiddag de uitslag van mijn bloed. En ik moet mezelf goed in de gaten houden. Mochten de klachten erger worden, dan moet ik meteen aan de bel trekken.

Verder moet ik heel veel drinken en rustig aan doen. Wel wat blijven bewegen ivm grotere kans op trombose.

Babeth, het heeft idd dus niks met de hoeveelheid follikels te maken, want zo veel had ik er ook weer niet. De arts verwachtte die overstimulatie ook niet, hij dacht dat het misschien mijn endometriose zou zijn. Nou daar kwam hij dus mooi op terug!

Succes morgen! Ik zal aan je denken.

Mart bedankt voor je oplettendheid en je informatie!!!

Als ik vanmiddag de uitslag heb gekregen, dan laat ik het weten.

Spannend weer echt beginnen hè... ik zal voor je duimen!

ZOOO!! Nou maar goed dat je hebt gebeld.

Als je buik in zo snelle tijd in omvang toeneemt na een tp, dan is het bijna altijd raak...en het mooie ervan is dat er ook meestal een klein ukje aan het groeien is!!!

Dat is natuurlijk wel heel fantastisch!

Pas goed op jezelf hè en hou het vast4_1_112.gif

Geplaatst

Hoi Sandie,

Ik ben nu inmiddels al 3 weken thuis vanwege overstimulatie ( en ook zwanger hoor!). Maar ik heb geen medicatie gekregen. Wat heb jij gekregen?

Groet,

Linda

Geplaatst

Hey dames,

Voel me supergoed.. tot nu toe, punctie is prima gegaan, heb alleen liggen puffen alsof ik moest bevallen.. helaas was dat niet ter sprake..

VAndaag alweer helemaal op de been en mezelf net even verwend met wat nieuwe kleren..Zondag met geluk de TP.. het ironische is dat het dan vaderdag is, mijn man heeft 2 jaar geleden op valentijnsdag zijn hersteloperatie gehad (ter info; na sterilistatie) en is daar heel goed mee weggekomen.. die zaadjes zwemmen lekker, nu nog hopen dat ze mijn eitjes ook lief vinden!

Broertje heeft op de dag van mijn punctie een operatie gehad aan zijn, hoe zeg je dat netjes; zaakje ;-) dus ik hoop dat hij uiteindelijk ook daar een mooie herinnering aan mag overhouden.

Ik weet dat ik maar 3 (mooie) eitjes heb liggen wachten, maar voel me positief..

Hoop zo dat we allemaal hele mooie groene regels krijgen hier!

Ga nu even lekker badderen (nu het nog mag)..

Liefs Jess

Jessica,

Wat goed om te horen dat je al weer helemaal op de been bent. En van die drie eitjes zit er vast wel een hele mooie tussen, misschien zelfs wel drie! Geniet van je bad!

Geplaatst

Ja Mart, ben blij met je hoor!!

En ja, spannend hè. Ik heb nu ook wel een thuistest gedaan en ik had een heel licht zwangerschapsstreepje. Dus ohhhhh het is dus echt waar. Wel ontzettend pril nog, maar de eerste stap is alweer gezet!!

Lindada: gefeliciteerd met je zwangerschap!! En jeetje ook overstimulatie?!

Ik heb bruistabletjes gekregen, acetylcysteïne. Dat neem de oorzaak niet weg, maar de verschijnselen worden ietsjes minder. Normaal wordt dit gebruikt voor hoesten of taai-slijmziekten, maar het schijnt hier dus ook bij te helpen. De apotheker vond het ook al een beetje vreemd, maar hij zei eerlijk dat hij er eigenlijk niet zoveel verstand van heeft (en dat is dan apotheker haha).

Het kan iig geen kwaad. Succes!

Geplaatst

hoi dames

Sandie wat goed zeg, je weet al waar je aan toe bent, jeetje!! wat enorm spannend, ik ben benieuwd naar je gemeten waarden! dan wordt de echo nog eens extra spannend..1 of 2 hummeltjes....van mij alvast een felicitatie!!! Doe maar lekker rustig aan he!

Jessica, fijn te horen dat het weer goed met je gaat! groot gelijk om te shoppen, het beste medicijn voor de vrouw haha.Op naar en mooie tp op vaderdag, zo mooi symbolisch!!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Joske@ik zie dat we gelijk beginnen alleen de gonal F beginnen we op een andere datum. Apart toch

Sandie@gefeliciteerd.

Jess@ wat goed zeg dat het je mee gevallen is. Nu op naar de Tp

Geplaatst

Hey meiden,

Even snel een berichtje van mij. HOUSTON WE HAVE GOT A PROBLEM!

Gisteren de hele dag niet lekker gevoeld, ontzettende gevoelige en pijnlijke buik. Soms misselijk en hoofdpijn, en erg veel dorst! Gisteravond om 23:00 uur gingen we slapen. en om 00:45 uur werd ik wakker omdat ik moest plassen. Nadat ik naar het toilet was geweest stond ik op, en ik kreeg me toch een pijn. Zo verschrikkelijk mega erg dat ik kots en kotsmisselijk werd van de pijn. Ik kon amper lopen en straalde naar mijn rug toe. Ik herinnerde me dat ik nog pijnstillers in zetpil vrom had, dus die deed ik erin. En het ziekenhuis gebeld, het UMC Utrecht. We moesten gelijk komen. Bloedprikken en urine inleveren. Toen kwam de dienstdoende gyn. Hij vertelde dat mijn bloed erg stroperig was. En dat ik waarschijnlijk matige tot ernstige overstimulatie had, en de terugplaatsing waarschijnlijk niet door ging. En ik moest opgenomen worden. Maar, hij wilde wel eerst echo's maken. Toen bleek het wel mee te vallen. Er was wel vocht in mijn buik en zat op het randje van lichte tot matige overstimulatie. Ik mocht naar huis, omdat ik het zelf graag wilde. Maar moest wel om 09:00 uur vandaag de arts bellen om opnieuw een echo te maken. Ik moest heeeel veel drinken, kreeg wat voor de misselijkheid, en mocht niets meer doen. Vandaag weer terug geweest en opnieuw onderzocht. Mijn eierstokken zijn erg vergroot, er zat nog wat vocht in mijn buik, maar al minder dan vannacht. Ik mocht naar huis met allerlei adviezen. Morgenochtend om 08:00 wordt ik gebeld om te kijken hoe het gaat. Ik moet ook bloedprikken. Als blijkt dat dit nog stroperig is mag ik geen terugplaatsing krijgen.....

Nou, heb het wel even gehad! Grrrrrr! En dan die f*cking pijn en misselijkheid! Waarom nou weer he? Dus als er geen terugplaatsing is, is de 1e ivf poging naar de maan.......:cry2::cry2::cry2::crybaby2::crybaby2:

Kent iemand deze symptomen ook? En hoe lang duurde het voordat het wegging?

@ Jessica: fijn dat alles goed met je gaat!

@ Kaykay en Martha: hoe gaat het met jullie?

@ Meiske: echt top man, zoveel goede follikels! Nou net zoveel eicellen, en gelijk weer zwanger!

@ Sandie: gefeliciteerd meid!!

Aan alle anderen: veel succes met alles, en we duimen!

Lfs Myron

Geplaatst

Myron29, jeetje wat een rotsituatie.

Ik ga voor je duimen dat je in ieder geval een tp hebt zaterdag.

Maar je had toch 12 goede eicellen? Daar zullen toch zeker wel een aantal mooie cryo's tussen zitten? Dan is de poging nl. nog niet verloren hoor...

Nog even moed houden en heel goed op jezelf passen!

Geplaatst

@Myron: jeetje dat hadden we niet afgesproken. We zouden samen morgen voor de terugplaatsing gaan. Hoop dat het meevalt en het toch door kan gaan.

@Sandie: doe maar lekker rustig aan! Het klinkt hoopgevend.

@Babeth: heel veel succes morgen met de punctie.

Nog 1 nachtje slapen en dan hopelijk goed nieuws en morgen de terugplaatsing. Mijn duimen draaien overuren.

Geplaatst

Dank je wel Martha. Ik kan wat dat betreft echt een voorbeeld aan jou nemen over wat voor een doorzetter jij bent!!

Lfs myron

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden