Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai Myron

jeetje wat een bericht, ik hoop van harte voor je dat je een tp krijgt en we duimen allemaal voor mooie cryos. dan krijg je ze eventueel verlaat terug...

Hei meis, wat klote maar je poging is echt niet om zeep nu hoor!!!

sterkte en rustig aan doen he!

liefs

Babeth

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Babeth.

Bedankt voor je lieve woorden, en wat ik naar Martha schreef, geld ook echt voor jou hoor, mijn hemel wat vind ik jou dapper!

En laten we we hopen dat er evt cryo's ontstaan....

@ Kaartje: Nee, was niet afgesproken, maar hey, wie weet, komt morgen alles goed, en zie ik je morgen gewoon!

Lfs Myron

Geplaatst

Hai Myron

dapper is iedereen hier hoor, de een heeft alleen wat andere omstandigheden meegemaakt als een ander maar dapper zijn we allemaal in dit traject, helaas gaat het bij de een wat voorspoediger als bij de ander.

en echt waar, je kan meer aan als je zelf denkt!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hhaha...

manlief belde net, had een afspraak bij de acupunctuur, duurt normaal een uurtje maar omdat hij zo heerlijk lag te slapen (lees : in coma lag) heeft hij hem een uurtje langer laten liggen hihi.

Blij dat ie ´m niet vergeten was...wie weet hoe laat hij anders pas wakker geworden was

Geplaatst

Tjee Babeth, dat ziet er goed uit, zoveel follikels!.

Ja Raba, idd kunnen we bijna gelijk beginnen, spannend he? Begin jij ook op je 21e cyclus dag?

Als het goed is starten we met de gonal (2e menstruatiedag) op 28/29 juni, maar dat hangt van mijn menstuatie af.

hoe komt het dat jij de preciesr datum al wel weet?

Lindada en Sandie:whistling_girl:, wat goed nieuws! mijn schoonzusje had ook overstimulatie toen ze zwanger was met ICSI.

Nu een heerlijk zoontje, wat een wonder is het toch.

liefs joske

Geplaatst
hhaha...

manlief belde net, had een afspraak bij de acupunctuur, duurt normaal een uurtje maar omdat hij zo heerlijk lag te slapen (lees : in coma lag) heeft hij hem een uurtje langer laten liggen hihi.

Blij dat ie ´m niet vergeten was...wie weet hoe laat hij anders pas wakker geworden was

Hahaha, hoe is het toch mogelijk hè met die mannen:icon_smurf:

Geplaatst

De punctie viel heel erg mee, maar lag van de zenuwen bijna te hyperventileren. Gelukkig 3 mooie eitjes gevonden, dus nu afwachten en met geluk zondag de TP, jij ook?

Ga nu effe liggen, want buik rommelt en ben helemaal kapot.

Hey meissie...., wat fijn dat je punctie mee viel, gelukkig 3 mooi eitjes!

op naar een goede TP.

liefs joske

Geplaatst
Hahaha, hoe is het toch mogelijk hè met die mannen:icon_smurf:

Moet eerlijk bekennen dat het mij ook ooit gebeurd is :whistling_girl::laugh:... toen heb ik er 1 1/2 uur gelegen

was de 2de behandeling na de tp....

Geplaatst

he bah Myron, wat een narigheid, dat was niet afgesproken he?! hoop echt voor je dat je toch nog deze maand mee mag doen.. het is ook allemaal wat he? Ben ik eerst jaloers dat je er zoveel hebt, voel ik me nu weer rot voor je dat het allemaal zo moet lopen.

Hou je taai en ik hoop echt dat je morgen toch nog lekker je TP hebt!

Lfs Jess

Geplaatst

@Myron: Wat een vervelende situatie. Ik hoop dat je TP morgen doorgaat.

@Kaartje: Veel succes morgen met je TP.

@Babeth: Heel veel succes morgen met je punctie. Hoop dat er mooie bevruchtingen tot stand zullen komen.

@Sandie: Wat geweldig, gefeliciteerd alvast. Heb je momenteel nog veel last van je buik of is het nu inmiddels wat minder geworden?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Jeej myron, wat een verhaal, ik duim voor je dat je zaterdag de tp hebt! Rustig aan doen hoor!!

Babeth, hoop voor je dat ook jij morgen naar het zh mag voor de punctie!

Sandie, wauw wat een bijzonder goed nieuws!

Geplaatst

@Kaartje, succes morgen!

@Myron, ik hoop voor je dat het morgen toch door zal gaan!

@iedereen, bedantk voor jullie aanmoedigingen

Ik ga effe lekker op de bank liggen, ben echt misselijk!

Morgenvroeg om 05.45 uur in de auto naar Brussel

liefs

Babeth

Geplaatst

Voortraject

Joske, 21 juni start Deca, 28 juni start Gonal-F.

Mob, 20 juni start Deca.

Raba, 21 juni start Deca, 9 juli start Gonal-F

Kaartje, 25 juni start Deca, 3 juni start Gonal-F

Wens, 30 juni start Gonal-F

Uitgangsecho

Appel, 18 juni

Wens, 28 juni

FM (Follikelmeting)

Nico, 18 juni 1e fm

Cin, 18 juni 1e fm

Tamaar, 22 juni 1e fm

Martha, 25 juni 1e fm

joske, 7 juli 1e FM

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74,19 juni

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni

Myron, 19 juni

Jessica, 20 juni

Meiske74, 22 juni

Testen

Sandy: 22 juni

Schattie: 24 juni (escape iui)

CenA: 25 juni

Minoes:25 juni testen

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

miss mo: 29 juni

Kaartje: 30 juni

Jessica: 2 juli

Kayka: 2 juli?

Meiske: 6 juli

Hoi Meiden,

Ik wil iedereen even veel succes wensen met de FM, puncties, TP en het wachten. Dat er maar veel nieuwe kleine mensjes op deze wereld mogen komen.

En natuurlijk degene die een dikke + hebben. Gefeliciteerd en geniet ervan !!!

Zit nu zelf ong. op de helft van het wachten en word er goed zenuwachtig van. Vind deze periode echt verschikkelijk, echt de ergste tijd van het hele proces. Maar ik zal wel niet de enigste zijn. Dus we blijven duimen op goed nieuws.

Liefs,

Marianne

Geplaatst
@Kaartje, succes morgen!

liefs

Babeth

Babeth,

Maar even lekker relaxen!

De misselijkheid komt vast een beetje van de spanning.

Heeeel veel succes morgen!

Geplaatst
Hoi Meiden,

Ik wil iedereen even veel succes wensen met de FM, puncties, TP en het wachten. Dat er maar veel nieuwe kleine mensjes op deze wereld mogen komen.

En natuurlijk degene die een dikke + hebben. Gefeliciteerd en geniet ervan !!!

Zit nu zelf ong. op de helft van het wachten en word er goed zenuwachtig van. Vind deze periode echt verschikkelijk, echt de ergste tijd van het hele proces. Maar ik zal wel niet de enigste zijn. Dus we blijven duimen op goed nieuws.

Liefs,

Marianne

Marianne, jij ook nog heel veel succes in de laatste slopende wachtweek.

Die is toch echt altijd de ergste!

We duimen met je mee.

Geplaatst

IK wens iedreen maar dan ook iedreen heel veel succes!

@voor de groene dames gefeliciteers en de rooie heel veel sterkte en die moeten wachten toi toi toi.

Ik zit op wacht dacht acht ik heb we last van mijn buik en rug buik is behoorlijk op gezet?

Maar word soms wel gek van mezelf haha en ik niet alleen ega ook

Liefs jessica

Geplaatst
@Kaartje, succes morgen!

liefs

Babeth

Babeth & Kaartje succes vandaag!!!

Ook alle anderen die vandaag iets spannends hebben, ik duim voor jullie!

Geplaatst

@Kaartje: Fantastisch nieuws. Succes vanmiddag met de TP en dat het een "plakkertje" mag zijn. Voor jou gaan nu ook de "slopende" wachtweken in.

@Myron: En heb je vandaag je TP gehad?

@Babeth: Hoe is je punctie verlopen? Hoop dat je een mooi aantal eicellen hebt. Op naar mooie bevruchtingen en de TP.

@Marianne: Succes met die laatste wachtweek.

Ik duim voor iedereen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

@Babeth, hoop dat de punctie goed is gegaan? Je was er vroeg bij vanochtend ;)

rust maar lekker uit.

@Sandie, gefeliciteerd. Dat zijn de berichten.

@Myron, en....?

Voor de andere meiden die in de ww zitten, Succes, geef de moed niet op!

Geplaatst

@kaartje: Goed nieuws zeg, dat je vanmiddag terugplaatsing hebt. Ik duim voor je!

@Jessica, marianne, veel succes tijdens jullie wachtdagen.

@Babeth: heel veel succes en sterkte vandaag!!

@Myron: Ik hoop zo voor je dat 't vandaag door zal gaan! In ieder geval veel sterkte en succes gewenst.

@allemaal: ik wens alle meiden hier heel veel succes met alle behandelingen! Ik hoop dat ieders geduld en doorzettingsvermogen snel beloond wordt! Als ik jullie verhalen zo lees, petje af voor jullie positiviteit en kracht tijdens alles wat jullie zelf meemaken en zelfs ook nog anderen steunen!

Voor degenen die nog in afwachting zijn van het starten met een behandeling, of in afwachting na terugplaatsing, heel veel sterkte gewenst in de wacht/pauzeperiode.

Een fijn weekend gewenst!

Liefs Wens

Geplaatst

Yoehoeee meiden!

Ik heb alleen maar goede berichten!!!:

Afgelopen nacht heerlijk geslapen, wel 8 uur! En weinig last van die overstimulatie. Ik voel me gewoon goed. Mijn eierstokken zijn nog wel gevoelig, maar komt goed!

Sommige weten dat ik mijn baan was kwijtgeraakt, en gisteren ben ik door een apotheek gebeld. Ik mag a.s woensdag 2 uurtjes meelopen, en als dat goed bevalt, ben ik aangenomen! Jippie weer een zorg minder!!!!!!

En dan:

We zijn gebeld, en hebben vanmiddag om 14:15 uur een terugplaatsing van een top embryo!! Ik vroeg aan de embryoloog of het niet gefragmenteerd was, en dat is niet het geval! En, ik vroeg ook nog hoeveel cellig de embryo is. Hij zei: het is echt al een klompje cellen, het is niet meer te tellen, het is erg hard gegaan, je hebt echt een topembryo!!!! Yoepieee!! Maar, er is wel een maar.....Ik had 12 goede eiecellen, waarvan er maar 2 embryo's zijn ontstaan. De top embryo wordt dus teruggeplaatst. En die andere is NIET goed genoeg om in te vriezen...hmmm....Ik vroeg nog wel hoe het kan dat de rest niet is bevrucht, ik bedoel, zoveel eicellen en op zich goed zaad. De embryoloog zei dat de zaadcellen niet sterk genoeg waren om door de eicellen door te dringen. Ik vroeg of het de volgende keer dan icsi wordt. Hij zei: 'ja, maar dat moet je wel overleggen met je arts'. Dus tja, dan weer de stimulatie, weer de pijnlijke punctie, en icsi. Ik vind het erg jammer dat er geen cryo's zijn..... En ik vroeg me af, omdat er geen verdere bevruchtingen zijn ontstaan, of dat nou aan mijn eicellen ligt, of aan mijn man zijn zaad? Wat denken jullie?

Maar hey, dit is gewoon een TOP embryo. En het gaat gewoon lukken!!! En het gaat gewoon bij iedereen goedkomen! Echt wel!!

@ kaartje, hoe is tie bij met jou? Hoe laat moet je in het zh zijn? Krijg je 1 of 2 terug geplaatst?

@ Jessica: succes morgen

@ Meiske: hoe was vandaag de punctie gegaan? Ben erg benieuwd! Hoe gaat het met je?

@ jullie allemaal: heel erg bedankt voor weer die super lieve berichtjes! ik blijf het zeggen: wat is dit een fijn forum. Veel succes met alle spannende momenten. En hou jullie taai!

Liefs Myron

Geplaatst

Myron, wat fijn zeg dat je vanmiddag de terugplaatsing hebt!! en gelukkig voel je je ook al beter.

Jammer dat je geen cryo's hebt, maar we hopen dat deze TOPPER blijft plakken hoor!!

Ook super dat je woensdag mag meelopoen in de apotheek!! Is wel heel fijn dat je dan weer een zorg minder hebt.

Ik duim zo voor je tijdens de wachtweken!! Hopen dat 't nu allemaal mee blijft zitten voor je!

Veel succes/sterkte vanmiddag! Ik ben nog niet begonnen met ivf, maar lijkt me toch wel heel bijzonder zo'n terugplaatsing!

Een goed weekend gewenst! Liefs Wens

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden