Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wens: 20-7-2010

Raba: 22-7-2010 + Tese man

TP:

Joske: 19-7-2010, 2 emmies

Wens: 23-7-2010

Raba: 25-7-2010?

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Tamaar: 14 juli

Cin: 16 juli

Martha: 23 juli (26 juli bloedtest)

Liek, 23 juli bloedtest

Joske, 3augustus thuistest.

Wens: 7 augustus thuistest

Raba:....

@hier:

Vandaag punctie gehad. Ik wist dat ik maar 3 follikels had dus was erg spannend of er ook een eicel in alledrie zou zitten, maar gelukkig bleek er in elke follikel een eicel te zitten. Ben er dus helemaal blij mee!!! De zwemmers van mijn man bleken ook goed genoeg voor ivf, dus dat is ook heel goed nieuws.

Nu hoop ik dat er op dit moment een feestje in het schaaltje gebouwd wordt met een mooie bevruchting als resultaat, hihi.

Vrijdag om half 10 mag ik bellen om te horen of er bevruchting heeft plaatsgevonden en of er diezelfde dag terugplaatsing plaatvindt.

Super spannend!! (wat zijn er toch veel stappen die allemaal goed moeten gaan he!!)

Nu op naar hopelijk een terugplaatsing vrijdag......

(zondag a.s. gaan we met vakantie, dus dan 3 weken geen stress en veel tijd om uit te rusten. Hopelijk helpt het onze kans)

p.s. ook al weten we nog niet of er bevruchting plaats gaat vinden, maar ik wil 't lot graag een handje helpen door mezelf alvast onder het kopje 'tp' en bij 'testdatum' te vermelden. Hopelijk helpt 't ?

Hoop niet dat jullie er bezwaar tegen hebben ?

Geplaatst
@hier:

Vandaag punctie gehad. Ik wist dat ik maar 3 follikels had dus was erg spannend of er ook een eicel in alledrie zou zitten, maar gelukkig bleek er in elke follikel een eicel te zitten. Ben er dus helemaal blij mee!!! De zwemmers van mijn man bleken ook goed genoeg voor ivf, dus dat is ook heel goed nieuws.

Nu hoop ik dat er op dit moment een feestje in het schaaltje gebouwd wordt met een mooie bevruchting als resultaat, hihi.

Vrijdag om half 10 mag ik bellen om te horen of er bevruchting heeft plaatsgevonden en of er diezelfde dag terugplaatsing plaatvindt.

Super spannend!! (wat zijn er toch veel stappen die allemaal goed moeten gaan he!!)

Nu op naar hopelijk een terugplaatsing vrijdag......

(zondag a.s. gaan we met vakantie, dus dan 3 weken geen stress en veel tijd om uit te rusten. Hopelijk helpt het onze kans)

p.s. ook al weten we nog niet of er bevruchting plaats gaat vinden, maar ik wil 't lot graag een handje helpen door mezelf alvast onder het kopje 'tp' en bij 'testdatum' te vermelden. Hopelijk helpt 't ?

Hoop niet dat jullie er bezwaar tegen hebben ?

Wauw!!! Dat is nog 's 100% topscore! Nu op naar 3 hele mooie emmies.

Wat fijn zeg. Viel de punctie mee?

Geplaatst

Lieve lieve Martha,

Jeetje wat vind ik dit kut voor je, en geloof mij ik gebruik nooit slechte woorden. Altijd was je hier, altijd een luisterend oor, tips en adviezen zijn jou niet vreemd! Het was nu gewoon Martha-tijd!!!!!!!

Toen ik die test zag dacht ik dat het raak was, en wat hoopte ik dat voor jou en jouw vriend!!!!

Als langste zat je hier in dat forum maar te wachten... Ik baal echt voor jou!!!!!!!

Nu evengoed wachten tot maandag?

xxx

Geplaatst

Lieve martha

wat een fuckooi ik baal echt voor jou ik hoopte zo voor je het is je zo gegunt

ik hoop dat je als nog een positieve test krijgt.

woorden schieten te kort ik zal voor je blijven duimen.

liefs dikke knuf jessica

Geplaatst

Mart een digitale kunffel meis.

Wens wat fijn dat er gelukkig ook 3 eitjes waren!! op naar 3 topembryo's.

viel de punctie mee?

ha ha, natuurlijk mag je het lijstje invullen, ook al is het nog niet helemaal zeker.

je kan het toch altijd veranderen, hopen op een top feest daar in het schaaltje.., ha ha

Ik zie dat jij ook 18 dagen na punctie mag testen, net als bij mij. Ik had dat iets eerder verwacht omdat ik in een natuurlijke cyclus precies 14 dagen na eisprong ongi wordt.

Maar dat zal nu wel iets anders zijn met IVF.

liefs joske

Geplaatst

Meiden ook hier bedankt voor jullie medeleven. Jullie zijn lief.

Maandag nog even voor de vorm een bloedtest om een evt bbz uit te sluiten en dan eerst maar 's vakantie vieren.

Meiden zet 'm op hè, maak er nog wat moois van!

Geplaatst

Wens@wat super.

Martha veel sterkte.

Vandaag was de 2fm goed.

Prikken was stressen bleken we geen naalden erbij te hebben.

Gelukkig ziekenhuis hier in de buurt had naalden.

21 uur de spuit gezet.

9:00 donderdag de punctie

10:00 de tese

meiden ik zie er wel tegenop.

Mijn benen trilde heel erg tijdens de echo ik hoop dat tijdens de punctie dat niet zo is. Het was zo irri. Degene die bloed prikte deed me erg pijn. Hoop niet dat ik haar dan weer krijg voor het prikken.

Geplaatst

Lieve Raba, het gaat helemaal goedkomen! Het valt echt wel mee.

Probeer je te ontspannen en voor je het weet is het voorbij en mag je lekker naar huis je roesje uitslapen.

Ik wens je alvast heel veel sterkte en succes natuurlijk!!!!

Geplaatst

@Raba: Veel succes morgen met de punctie! En voor je het weet is het voorbij. (in het ziekenhuis waar ik loop krijg je vooraf een tabletje waar je rustig van wordt (seresta ofzoiets). Helpt echt hoor!)

Heel veel succes en sterkte!

Liefs, Wens

Geplaatst

@Raba, komt helemaal goed hoor!!!! veel succes en ook je man natuurlijk!

zo´n tese is natuurlijk heel wat, wel of geen zaad, ik zal aan jullie denken!

liefs

Babeth

Geplaatst

net punctie gehad. 10 eitjes. het viel me mee die prik behalve die prik in je arm en vagina wand. maar was wel te doen. Kan nu niet rechtop zitten dan voel ik mijn eierstokken. mannetje heeft net de tese gehad. het is hem tot nu toe meegevallen.hij probeert nu te slapen. straks de uitslag van deg tese. zo spannend.

Geplaatst

Mooi dat het mee viel. Jullie zijn twee toppers. Nu maar hopen op mooie zaadjes!

Geplaatst

Hai Raba

wat goed dat er 10 gevonden zijn, nu nog wachten op de spannende uitslag van de Tese!!! succes en ik hoop dat je man ook snel weer zal herstellen!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi Martha

Wat een ontzettende tegenvaller weer meid.

Ik had het nog zo gehoopt voor je.

Ik wens je heel veel sterkte en geniet eerst maar lekker van je vakantie.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

goe nieuws 9 eicellen zijn aangeprikt. zaterdag horen we hoe ze zijn. de tese heeft goed zaad opgeleverd. zelfs genoeg om ook in te vriezen. ik heb wel vreselijk napijn gehad. met parac.ging het gelukkig beter. wist niet hoe ik moest zitten. met manlief gaat het best redelijk vond het meevallen. thanks dat jullie zo meeleven. wat een super forum.

Geplaatst

Hai Raba,

Goed nieuws van jullie dus! Fijn om te horen dat ze ook nog zaad hebben kunnen invriezen. Morgen hoor je of je de tp hebt, ik duim voor je! Fijn dat je vriend het goed te doen vond. Mijn man heeft ook een tese gehad, en was na een dag of 3 weer aan het werk.

Liefs Jet

Geplaatst

Raba, wat goed zeg! Eers nog maar even een beetje herstellen en dan op naar een mooie tp!!

Geplaatst

@Raba: Wat een goed nieuws gelukkig! Ik duim voor je dat er mooie emmies mogen ontstaan! Heel veel succes!

@Liek: Had je vandaag bloedtest? Hopelijk een positief resultaat! Ik duim voor je!

Liefs, Wens

Geplaatst

Punctie:

Raba: 22-7-2010 + Tese man

TP:

Joske: 19-7-2010, 2 emmies

Raba: 25-7-2010?

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Tamaar: 14 juli

Cin: 16 juli

Martha: 23 juli (26 juli bloedtest)

Liek, 23 juli bloedtest

Joske, 3augustus thuistest.

Wens: 7 augustus thuistest

Raba:....

Meiden, vanaf vandaag mag ik op de wachtbank plaatsnemen. Vandaag terugplaatsing van 1 emmie gehad. Yoehoe!!! Ben echt heel blij! Tevens begint vandaag mijn vakantie, dus ik voel me op dit moment echt happy.

We hebben echt super geluk dat we teruplaatsing hebben, want van de 3 eicellen was er maar 1 bevrucht! Pfoe, wat een mazzel zeg. Hopen dat we zoveel mazzel blijven houden.

Wel zei de gyn. dat de celdeling iets achterloopt. Hoort blijkbaar op 3e dag 8-cellig te zijn, maar is nu pas 6-cellig. (hopen dat 't gewoon een vakantietempo beeb wordt.. haha) Maar ze zei ook dat er echt wel kans op een positief resultaat is, het kan maar zo zijn dat de celdeling verder toch goed doorzet. Kortom, we hopen dat 't gewoon een doorzettertje is!

Dit weekend gaan we met vakantie, dus tijdens de komende 2 wachtweken zal ik 't forum niet kunnen bezoeken.

Voor degenen die ook met vakantie gaan alvast een hele fijne vakantie gewenst!

Aan alle meiden heel veel succes en sterkte gewenst met alles!!

Liefs, Wens

Geplaatst

hallo dames

Liek, hoe gaat het met je meis???

Wens, wat fijn dat de tp achter de rug is en wat fijn dat er tenminste een was, je was bang dat het niet goed zou komen he? nou, dat dit kanjertje zicht maar lekker nestelt bij je! veel succes

liefs

Babeth

Geplaatst

Wens fijne vakantie!!

mooi dat er toch 1 is. klopt indd dat op de derde dag 8 cellig moet zijn.

wist ik ook niet, maar dat vertelde ze me dat er bij mij 7 van 8 cellig waren en 1 7 cellig. Ik reageerde in het ziekenhuis een beetje laconiek, wist ik veel. Dat is wel heel goed hoor..., zei de dokter.oeps...

man, ik was allang blij dat er 12 eitjes waren en 5 cryo's.

nou ja hoe het ook is, als er maar 1 blijft zitten.

voel mijn linkereierstok nog steeds, sinds dinsdag, rechter soms, komt misschien wel van de pregnyl.

liefs joske

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden