Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Tamaar: 14 juli

Cin: 16 juli

Martha: 23 juli (26 juli bloedtest)

Liek, 23 juli bloedtest

Joske, 3augustus thuistest.

Wens: 7 augustus thuistest

Raba . 9 augustus thuistest

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo lieve meiden

jeetje, nog 3 hier op het lijstje....

hoe gaat het met jullie? Joske, kun je en thuistest nog weerstaan?

Wens en Raba komende week wordt ook erg spannend natuurlijk, jeetje dames, ik hoop dat er nog enkele Martha gaan vergezellen!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

ha ha Babeth, en ja...,dat kan ik....(nog wel)

Maar ik weet eigenlijk al bijna zeker dat het raak is...., dat ik dat durf neer te schrijven he? hoop niet dat het de goden verzoeken is..., ha ha.

liefs joske

Geplaatst

@ Joske, dat je het bijna zeker weet is wel héééél spannend!!!!

@ Raba en Wens, jullie ook nog heel veel succes met de vreselijke laatste wachtweek!!!

Zet 'm op hè!

Geplaatst

Tot nu toe gaat het goed met mij. Erg snel moe. En nog steeds een opgezette buik. Krijg weinig broeken dicht. Gelukkig is het nog weer voor jurken. Heerlijk vandaag naar het strand geweest. Even uitgewaait. Ik let maar voor de zekerheid op mijn eten want ik wil mij zelf niets kunnen verwijten als het niet gaat lukken. Ik vind het zo spannend en hoop dat de week snel voorbij gaat.

Babeth ik hoop het zo voor je.

Joske het komt voor jou ook zo dichtbij. Veel succes met wachten.

En hoe voel je je.

Geplaatst

Hey meiden...,

Voor mij is het helaas ook over, ik vloeide een beetje, (nu ondertussen volop), en heb toen getest.

Wel een licht streepje, maar weet dat het vloeien niet een goed teken is.

Wel verklaard het, dat ik me zo zwanger voelde, en er beslist wat geweest moet zijn.

dus Raba en Wens...., zet em op!! mijn hoop is nu op jullie gevestigd!

liefs joske

Geplaatst

Hey Raba, klinkt zeker goed hoor die opgezetten buik en snel moe!

Dat had ik ook, vooral de tweede wachtweek moest ik echt goed bekijken wat ik het beste kon aantrekken zonder dat ik vragen zou kunnen krijgen.

Nog even spannend, succes nog in deze slopende wachtweken!

Hoe gaat het verder met je vriend, heeft hij nog last gehad van de tese of is het hem meegevallen?

Wens jij ook nog veel succes!

Ik vind dat jullie dit wachtbankje groen moeten gaan afsluiten!!

Joske, wat verdrietig dat het niet is gelukt. Hoop voor jou ook op meer geluk komende ronde.

Geplaatst

Hoi Dames,

Ik lees hier toch van een paar dames,

dat ze 2 emmy terug geplaatst hebben en zwanger zijn.

Is er dan meer kans dat je zwanger wordt, wat denken jullie??????

Geplaatst

Hoi T.K.

Normaal gesproken heb je natuurlijk meer kans op zwangerschap als er 2 teruggeplaatst worden, maar is ook geen garantie.

Bij mij zijn de laatste keer 3 embryo's teruggeplaatst, maar is er helaas geen zwangerschap uit tot stand gekomen.

Gezien je leeftijd zullen ze bij jou denk niet meer dan 1 terugplaatsen.

Ik weet niet wat voor medische voorgeschiedenis je hebt, maar je kan het er natuurlijk altijd over hebben met je dokter.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Dank je wel Dames, ik voel dat er hier geluisterd wordt naar me....

Ik ben 25 en ik heb geen medische geschiedenis... Ik heb een heel gezond baarmoeder kreeg ik te horen alleen zaad van mannetje lief heeft geen conditie ze zijn erg lui....:bye2:

We laten nu alles op ons afkomen en hoop dat er snel een uitnodiging komt dan kunnen we maar beginnen....

Iedereen veel succes. En ik hoop dat augustus/September de maand is dat er heel veel zwangerschappen komen....:icon_sunny:

Geplaatst

Hoi T.K.

Al enig idee wanneer je mag gaan beginnen met de behandeling?

Ik wens je alvast heel veel succes en hoop voor je dat de 1ste behandeling veel geluk zal brengen.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

owwww Joske wat enorm ellendig meid!!!! heel veel sterkte! fijn dat je cryootjes hebt!

Raba, wat is eht ontzettend spannend meis, nog eventjes geduld...ik hoop het voor je!

Daniella, jij gaat deze maand voor de cryo-tp, 1 of 2, sorry, ik weet niet meer hoeveel je er hebt!

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je wel Daniella,

Ik hoop dat iedereen deze maand of het volgende veel geluk zal hebben en zwanger worden ....

Geplaatst

Joske wat erg wat een vreselijk nieuws. Veel sterkte met deze moeilijke tijd.

Sanne de tese is mijn man mee gevallen. Beter dan de eerste keer dat die geopeerd werd. Hij is erg positief ik hoop zo dat die gelijk heeft.

Ik let al wel op wat ik eet.

Geplaatst

Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het gevoel dat het niet gelukt is. Ik hoop zo dat ik ongelijk heb. Ik heb geen gevoelige borsten meer en mijn buik is ook minder opgezet. Ik wil dat het maandag is.

Geplaatst

@Joske: Wat een teleurstelling weer voor je. Heel veel sterkte gewenst.

@Raba: Nog een paar daagjes volhouden meid. Die opgezette buik en gevoelige borsten wil ook niets zeggen hoor, bij iedereen is het weer anders.

Nog veel succes deze laatste dagen.

@Babeth: Ja, idd. Deze maand krijg ik mijn 1ste cryo TP.

Ze zitten per 3 ingevroren, dus mochten ze alle drie goed ontdooien dan zullen ze allemaal teruggeplaatst gaan worden.

Wel heel vreemd allemaal hoor deze behandeling. Hoef alleen om de 3 dagen een pleister te plakken en 7 en 10 augustus 2 pleisters.

10 augustus mijn echo en als alles dan goed is de TP op VRIJDAG DE 13de, haha.

Nou ben ik niet bijgelovig, maar wie weet brengt het bij ons deze keer geluk.

Vind het wel weer spannend worden allemaal. Hoop iig dat ze volgende week goed zullen ontdooien.

@Martha: Hoe is het met je?

Groetjes

Daniella

Geplaatst

nou meiden 2 testen gedaan. En wat denken jullie op allebei een heel licht streepje. Durf nog niet blij te zijn. Over 3 weken een echo en dan hebben we meer zekerheid.

Ik maak mezelf lichtgroen want ik geloof het nog niet zo goed

Geplaatst

Testen

Liek, 23 juli bloedtest

Geplaatst

nou meiden vandaag bloedtest gedaan en dat was niet goed. Mijn hcg is zo laag dat ik er van uit moet gaan dat ik een miskraam krijg. Vandaar dat lichte streepje. Mijn lichaam heeft wel wat gedaan. Ik hoop zo dat er een wonder gebeurd. Maar we moeten er van uit gaan dat het mis gaat. :helluup:

Geplaatst
Testen

Liek, 23 juli bloedtest

10 augustus bloedtest te lage hormoon

vandaar dat ik mezelf geel zet.

Geplaatst

[Testen

Martha: 23 juli (26 juli bloedtest) MK

Liek, 23 juli bloedtest

10 augustus bloedtest te lage hormoon

vandaar dat ik mezelf geel zet.

Geplaatst

Testen

Liek, 23 juli bloedtest

Raba . 9 augustus thuistest, 10 augustus bloedtest, 12 aug mk

Geplaatst

Testen

Liek, 23 juli bloedtest

Wens: 5 augustus

Raba . 9 augustus thuistest, 10 augustus bloedtest, 12 aug mk

Helaas is poging 1 voor ons negatief geeindigd. Al 2 dagen voor de testdatum ongesteld geworden. Inmiddels hebben we een gesprek met mijn gyn gehad, waar we helaas slecht nieuws kregen. Mijn eierstokken zijn zeer waarschijnlijk al te erg door de endometriose aangetast waardoor de kans dat ivf voor ons gaat lukken zeer klein is. Mijn eierstokken reageren vrijwel niet op de hormonen (deze 1e poging: 300IE Gonal en helaas maar 3 matige eicellen, waarvan 1 matige bevruchting).

Gyn wil volgende poging maximale hoeveelheid hormonen geven (450IE). Als er dan weer zo weinig en zulke slecht eicellen ontstaan, dan kan hij niets meer voor ons doen.

Dit nieuws kwam keihard bij mijn man en mij aan. We hebben het gevoel net met de behandelingen begonnen te zijn en nu krijgen we al te horen dat de strijd alweer bijna voorbij is en dat we deze ook hoogst waarschijnlijk gaan verliezen.

Inmiddels heb ik besloten dat ik de strijd nog niet op wil geven. Ik kijk uit naar de volgende poging en ga hopen dat 't toch allemaal goed gaat komen. Mijn hoop pakken ze mij nog niet af zolang er nog een kans is.

Helaas lees ik dat ook voor een aantal andere meiden het niet goed gegaan is deze poging.

Raba en Mart, wat vreselijk dat julllie eerst zulk goed nieuws krijgen en het dan toch fout gaat! Dit is echt niet menselijk wat je zo mee moet maken. Zo oneerlijk! Zo verdrietig.

Ik hoop echt heel erg dat de volgende poging voor ons allemaal positief mag zijn en vooral mag blijven!!

Meiden, heel veel sterkte allemaal.

Liefs, Wens

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden