Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Wens, supergoed dat je een tp hebt gehad. Nu gaan we voor je duimen! Fijne vakantie

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wens@fijne vakantie. En super dat je er een heb terug kunnen laten plaatsen. Veel succes in de wachtweken

joske@ wat een topscore. Veel succes in de wachtweken.

Met een beetje geluk kunnen we over een paar maanden een kleintje in ons armen sluiten misschien zelfs wel 2.

nou meiden er zijn er 4 bevrucht. Ik ben blij maar ook een beetje bang omdat ik toch had gehoopt op meer bevruchte eicellen. Morgen weten we de kwaliteit van de eicellen. We laten er hoe dan ook 2 terug plaatsen.

Nog een zuur gevoel in mijn buik net of ik te veel buikspier oefeningen heb gedaan.

Op naar morgen voor de tp.

Geplaatst
Punctie:

Raba: 22-7-2010 + Tese man

TP:

Joske: 19-7-2010, 2 emmies

Raba: 25-7-2010?

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Tamaar: 14 juli

Cin: 16 juli

Martha: 23 juli (26 juli bloedtest)

Liek, 23 juli bloedtest

Joske, 3augustus thuistest.

Wens: 7 augustus thuistest

Raba . 9 augustus thuistest

Even het lijstje aangepast.

Geplaatst

Hoi meiden,

Voor mij helaas rood, bloedtest gaf slechts

Prachtig resultaat Raba, echt heel goed!

Fijne vakantie Wens en duimen dat jullie emmy zijn werk goed gaat doen.

Joske, bij jou zijn er toch 2 teruggeplaatst? Succes!!!

Fijn weekend!

Geplaatst

@ Liek, wat k*t zeg. Op een of andere manier had ik wel een goed gevoel bij je. Niet dus! Heel veel sterkte en ook veel succes met je verhuizing terug naar Nederland. Dat vergt ook weer een hoop energie.

Geplaatst

Hoi meiden,

moet jullie helaas melden dat ik gister een miskraam heb gehad.

moet maar (weer) proberen het een mooi plekje te geven en daarna zien we wel weer verder.

Eerst maar eens op vakantie...moeten er maar weer wat van maken he.

Geplaatst
Hoi meiden,

moet maar (weer) proberen het een mooi plekje te geven en daarna zien we wel weer verder.

NEEEEE!!!! Wat is dit gemeen!

Tamaar en partner heel veel sterkte. Wat vreselijk voor jullie!

Neem er de tijd voor om dit te verwerken, want het is niet niks, maar daar weet je zelf ook al alles van helaas.

Shitzooi!!!!

Geplaatst
Hoi meiden,

Voor mij helaas rood, bloedtest gaf slechts

aaahhh Liek

getver wat een klote bericht! de hoop was goed, je had totaal nog geen bloedverlies.... Heel veel sterkte!!!

liefs

Babeth

Geplaatst
Hoi meiden,

Ohhhhh Tamaar

wat een verdrietig nieuws!!! wat oneerlijk ook weer, heel veel kracht en sterkte want dit is toch heel wat.

Pas goed op jezelf en ook sterkte voor je partner!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

@Liek: Wat ontzettend jammer meid. Veel sterkte gewenst.

@Tamaar: GVD. Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte gewenst en geniet maar van jullie vakantie.

@Raba: Fantastisch nieuws voor je. Hoe is je TP gisteren gegaan?

Succes met de wachtweken.

@Wens: Heel veel succes gewenst met de wachtweken. Hoop dat deze ene een toppertje wordt.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

We hebben er 2 terug laten plaatsen. Van een A kwaliteit. Eentje ligt in de vriezer ook van een A kwaliteit. En mijn man heeft 4 rietjes in kunnen laten vriezen.

Dit hadden we nooit verwacht.

Zo spannend 9 augustus testen.

Joske wens we gaan bijna gelijk op we gaan voor groen.

Mart hoe is het nu met jou

Nee tamaar en liek wat vreselijk veel sterkte.

Geplaatst

Yes!!! Wat een goed nieuws Raba ...:wav:

2 toppers terug, 1 eskimo voor over een paar jaar en 4 rietjes reserve.

Helemaal top!

Hoe gaat het nu met jullie, beide maar rustig aan doen.

Veel succes in de slopende wachtweken, op naar positief nieuws de 9e augustus!

Geplaatst

Raba, wat goed nieuws zeg!!! Zo zie je maar weer. Heel veel succes in de wachtweken. Zet 'm op hè!!

Geplaatst

Wens en Raba hoe is het met jullie??

hier alles zijn gangetje, geen symtomen van zwangerschap of menstruatie.

is ook wel wat vroeg..., ha ha.

ik had 19-7 de TP zit ik dan nu op wachtdag 8 of 9??? ik weet niet wanneer te beginnen te tellen.

ik denk zelf de dag na TP is wachtdag 1....., toch???

liefs joske

Geplaatst

@ Joske, dat klopt de dag van tp (= wd 0).

Nog heel veel succes!!!!

Geplaatst

@ Joske, Wens en Raba.

Hoe is het met jullie? Ik hoop volgende week op wat positieve "groene" berichten.

Nog veel succes met deze laatste wachtdagen.

Eergisteren, 27 juli, ben ik weer ongi geworden.

Dus we gaan weer van start, maar deze keer met een cryo TP.

Vandaag heb ik mijn 1ste pleister moeten plakken en die moet ik elke 3 dagen vervangen.

10 augustus heb ik een echo om te kijken of alles er goed voorstaat en dan als alles goed is de cryo TP op 12 of 13 augustus.

(Blijkt alleen dat 13 augustus toevallig net op een vrijdag valt, haha. Nou ben ik niet zo bijgelovig, maar toch...............)

Nu maar hopen dat onze embryootjes goed zullen ontdooien.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hier gaat het goed,

Maar ben niet meer zo heel rustig als eerst, en voel ook meer spanning.

Iedere keer als ik naar de WC ga, denk ik oef..., nog niets.

Ik wil eerst het weekend "overleven" morgen is het 14 dagen geleden dat de punctie was, dus zou morgen of zaterdag mijn ongi kunnen krijgen.

Mijn borsten herken ik wel eventueel een zwangerschap in, in vergelijking met de vorige keren. Maar dat kan weer van de bollen komen, die ik nu niet meer neem. hoewel ik dat dan misschien ook wel weer eerder zou moeten hebben.

kortom..., allemaal onzekerheid :blink:.

liefs joske

Geplaatst

Nou, daar komt ie dan...waarom? zie http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=9066

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Tamaar: 14 juli

Cin: 16 juli

Martha: 23 juli (26 juli bloedtest)

Liek, 23 juli bloedtest

Joske, 3augustus thuistest.

Wens: 7 augustus thuistest

Raba . 9 augustus thuistest

Geplaatst

Fijn Raba, ook 2 toppers teruggeplaatst gekregen! Je bent ook al aangeschoven op het augustusbankje, gezellig!

Danielle ha ha..., vrijdag de 13e..., misschien wel je geluksdag! jij valt dan ook nog in augustus om te testen.

Wens hoe is het met jou?

liefs joske

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden