Ga naar inhoud

Wie start er ook in Juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Babeth

Bij mij helaas geen goed nieuws.

Hopelijk dat Miss Mo met goed nieuw komt.

Voor jou ziet het er ook heel belovend uit zo te horen.

Kan me heel goed voorstellen dat je rekening houdt met weer een teleurstelling, maar we mogen ook de moed niet verliezen........ hoe moeilijk dat ook is.

Ik duim voor je en op naar een dikke positieve test.

Daniella

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wens,30 juni start Gonal-F

Raba, 9 juli start Gonal-F

FM (Follikelmeting)

Liek, 01 juli 2e fm

Martha, 1 juli 3e fm

joske, 7 juli 1e fm

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

miss mo: 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74, 19 juni

Moi, 22 juni

Cin, 28 juni

Mart, 5 juli??

TP

Jetje: 10 juni, 1 emmy

Minoes: 10 juni, 1 emmy

Sandie: 10 juni, 2 emmies

CenA: 11 juni, 2 emmies

Marianne: 12 juni, 1 emmy

Annejet: 13 juni, 3 embryo's

Daniella: 15 juni, 3 emmies

miss mo: 15 juni, 1 emmy

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Meiske74, 22 juni, 1 emmy

Schattie, 24 juni (escape iui)

Moi, 26 juni, 1 emmy

Cin, 1 juli, 2 emmies

Testen

Sandy: 22 juni

CenA: 25 juni

Minoes: 25 juni

Marianne: 25 juni

Annejet: 26 juni

Pien: 27 juni

Jetje: 28 juni

Daniella: 28 juni

Miss mo: 29 juni

Mob: 29 juni (spontaan!)

Jessica: 2 juli

Kaykay: 2 juli

Kaartje: 3 juli

Myron: 4 juli

Meiske: 6 juli

Angelique: 10 juli

Moi: 10 juli

Geplaatst

ahhhhhhhhhh Lieve Daniella,

jeetje, ik had juist wel goede hoop omdat er nog geen bericht van je was, logisch dat je je enorm klote voelt, terrecht, het is allemaal zoveel!

Heel god van je dat je besloten hebt om even tot rust te komen en dan door te gaan met je cryo´s, ik hoop het zo voor je!

bedankt voor je bemoedigende woorden, we houden de hoop hoor!!!

een knuffel van mij!

liefs

Babeth

Geplaatst

Jeetje dames

ik lees net in een ander topic (pauze meisjes) dat de poging van miss mo mislukt is en dat ze vandaag een gesprek heeft voor een 4de poging....getver!!!!

FM (Follikelmeting)

Liek, 01 juli 2e fm

Martha, 1 juli 3e fm

joske, 7 juli 1e fm

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74, 19 juni

Moi, 22 juni

Cin, 28 juni

Mart, 5 juli??

TP

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Moi, 26 juni, 1 emmy

Cin, 1 juli, 2 emmies

Testen

Geplaatst

Jeej Daniella,

Pff wat een klotezooi he?! Ik hoop dat het je een beetje lukt om over die teleurstelling heen te komen. Ook een wijze beslissing, vind ik, om volgende maand verder te gaan. Nu even wat anders aan je hoofd, in ieder geval het mooie weer. Niet de hoop verliezen hoor! Ooit, echt ooit komt het goed!

@ Babeth, hmmmm meestal ben ik een heel geduldig persoon, maar mijn geduld wordt nu wel ERG op de proef gesteld hahahaha!. Zo lekker een boekje lezen, een goede thriller. En tegenwoordig ben ik ook verslaafd aan de wii, hahahaha!

@ Mob, van harte meid!!!!!

@ de rood testers, grrrrrr, maar op naar de volgende, en hoofd omhoog met vol goede moed meideñ!

@ de wachters, pfffffff, hahahaha!

Lfs Myron

Geplaatst

Meiden meiden, wat gebeurt hier weer veel vandaag!

@ Mob, ook hier nog even een felicitatie. Wat geweldig zeg!!! Ik hoop voor je dat het helemaal goed gaat!

@ Daniella an Miss mo, wat kl*te meiden. Heel veel sterkte.

@ Liek, de eerste fm zit erop. Ik hoop dat de ander follikels nog mooi mee gaan groeien.

@ Wachtende meiden, pfff nog even doorzetten, wat is het toch altijd een ellende dat wachten!!!!

Hier nog steeds grieperig.

Vanmiddag maar even naar huis gegaan van m'n werk, want moet vanavond ook nog bij raadsvergadering aanwezig zijn.

Kan ik thuis even een tukje doen voor ik op m'n werk in slaap val (hihi)!3_8_12v.gif

Geplaatst

@Mob: wow, daar droomt iedereen hier van. Super zeg. Gefeliciteerd!

Wat duurt wachten toch lang he... Ik durf er nog helemaal niks van te zeggen. Vorige keer had ik zo'n positief gevoel en bleek dat onterecht. Nu voel ik eigenlijk niks. Werd vanmorgen wel wakker met hoofdpijn en dat is meestal geen goed nieuws. Ik heb meestal alleen maar hoofdpijn als ik ongesteld ga worden. Maar goed, verder merk/zie ik nog niks, dus we wachten maar (ongeduldig) af.

Geplaatst

hai dames

@Martha, goed dat je even gaat uitrusten, zeer zeker niet zieker worden hoor!!!! succes vanavond, ik hoop dat je het volhoudt.

@Kaartje, wellicht vanwege de warmte?

ik heb net ook weer een uurtje geslapen op de bank, ongelofelijk, tot nu toe echt iedere middag nog geslapen.De warmte heb ik geen last van, ben straks juist even in de zon gaan zitten omdat ik het fris had.

momenteel wordt ik wat onrustig hoor, voel af en toe wat lichte steekjes en heb nog steeds ongelofelijk trek in hartig, mijn man verklaart me voor gek, 30 graden en ik zit aan de goulashsoep of tomatensoep. net een onweerstaanbare zin in een worstebroodje zucht.

Geplaatst

@Babeth: kan hoor dat het de warmte is. Daar kan ik inderdaad niet zo heel goed tegen. Ben bovendien altijd al een slechte drinker en had gisteravond ook veel te weinig gedronken achteraf gezien. We wachten het maar gewoon af. Jouw trek in hartige dingen klinkt mogelijk wel positief ;-)

Geplaatst

Daniella, veel sterkte meid... leef met je mee, wat ontzettend klote dat het weer niet gelukt is. Ik hoop echt dat je cryo's lekker blijven plakken bij je!!

Mob, van harte gefeliciteerd!!

Geplaatst

@Daniella wat balen zeg!!! Idd fijn dat je de cryo's hebt, dat geeft iig meteen iets om weer naar uit te kijken. Maar het is een enorme teleurstelling, dat gelood ik. Ik had het zo gehoopt voor je!

@mob gefeliciteerd, wat geweldig.

Ik ben nu 1 dag na de punctie en heb echt best veel last van buikpijn en beetje benauwd. Dat had ik de vorige keren na de punctie niet zo...hopelijk is het morgen voorbij.

Groetjes Cin

Geplaatst

FM (Follikelmeting)

Liek, 01 juli 2e fm

Martha, 1 juli 3e fm

joske, 7 juli 1e fm

Raba, 18 juli 1e fm

Punctie

Sandie, 7 juni

CenA, 8 juni

Jetje, 8 juni

Minoes, 8 juni

Marianne, 10 juni

Daniella, 12 juni

Myron, 16 juni

Kaartje, 16 juni

Kaykay, 17 juni

Jessica 17 juni

Meiske74, 19 juni

Moi, 22 juni

Cin, 28 juni

Mart, 5 juli??

TP

Kaartje, 19 juni, 1 emmy

Myron,19 juni, 1 emmy

Jessica, 20 juni, 1 emmy

Moi, 26 juni, 1 emmy

Cin, 1 juli, 2 emmies

Testen

Cin: 16 juli

Geplaatst
@Daniella wat balen zeg!!! Idd fijn dat je de cryo's hebt, dat geeft iig meteen iets om weer naar uit te kijken. Maar het is een enorme teleurstelling, dat gelood ik. Ik had het zo gehoopt voor je!

@mob gefeliciteerd, wat geweldig.

Ik ben nu 1 dag na de punctie en heb echt best veel last van buikpijn en beetje benauwd. Dat had ik de vorige keren na de punctie niet zo...hopelijk is het morgen voorbij.

Groetjes Cin

Cin, let je goed op jezelf, benauwd is ook een symtoom van ohhs....

in Brussel krijgen wij het advies om met name eiwitrijk voedsel te eten bij klachten na de punctie....

sterkte

groetjes

Babeth

Geplaatst
Cin, let je goed op jezelf, benauwd is ook een symtoom van ohhs....

in Brussel krijgen wij het advies om met name eiwitrijk voedsel te eten bij klachten na de punctie....

sterkte

groetjes

Babeth

Maar ohhs kan toch niet met zo weinig eitjes, of dan ook? Sorry ben blond ;)

Geplaatst

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden.

Voor diegene die binnenkort moeten testen duim ik mijn vingers blauw. :duimen draaien:

Ik gun het jullie allemaal van harte.

Groetjes

Daniella

Geplaatst
Maar ohhs kan toch niet met zo weinig eitjes, of dan ook? Sorry ben blond ;)

nee hoor Cin,

dat is echt een misvatting, het komt er op neer dat je leeggeprikte follikels zich onder invloed van de hormonen blijven vullen met vocht en dat vocht sijpelt weer je buikholte in.

Martha had er laatst nog een mooi stukje over geplaatst, ik heb het alleen niet zo snel teruggevonden kunnen krijgen...

ik ben niet blond (hihi) maar dacht ook dat het alleen bij veel eicellen op kon treden... :icon_scratch:

groetjes

Babeth

Geplaatst
nee hoor Cin,

dat is echt een misvatting, het komt er op neer dat je leeggeprikte follikels zich onder invloed van de hormonen blijven vullen met vocht en dat vocht sijpelt weer je buikholte in.

Martha had er laatst nog een mooi stukje over geplaatst, ik heb het alleen niet zo snel teruggevonden kunnen krijgen...

ik ben niet blond (hihi) maar dacht ook dat het alleen bij veel eicellen op kon treden... :icon_scratch:

groetjes

Babeth

Ik ben ook niet blond, vandaar hierbij ook de link naar OHSS (hahaha4_1_4.gif)

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=8891&highlight=overstimulatie

Geplaatst

haha moet erg lachen om jullie stukjes, ik ben eigenlijk nog nepblond ook :) Ik ga snel de link lezen, dank je!

X Cin

Geplaatst

Babeth,

Voel me wel iets beter. Heb vanmiddag lekker even een uurtje geslapen.

Gelukkig was ik vanavond om 22.15 uur al thuis van de vergadering (ik woon naast m'n werk), dus nu nog even op het forum en dan weer lekker m'n bedje in.

Morgen hoop ik nog wat beter te zijn. Dat moet gewoon!

Geplaatst

@ Mart: beterschap, ik hoop dat jij je snel wat beter voelt!!

Weet iemand van jullie of een negatieve test nog positief kan worden? Heb vanmorgen getest, negatief, maar mag pas zondag testen....

@ iedereen: succes met alles

Geplaatst

Hoi Myron,

Ik heb de laatste dagen ook getest en steeds negatief. Zelfs in het licht houden etc.. haha.

Ik weet dat het nu nog niet kan, maar heb stiekeme hoop. Ook naar het toilet gaan is tegenwoordig een angstige ervaring. Ben steeds bang om te kijken bij het afvegen, maar doe het wel. De vorige 2 keer werd ik twee dagen voor het testen ongesteld en dat is vandaag, dus best spannend!!!

Hoe houden jullie het uit?

Liefs,

Kaykay

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden