Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
tis inderdaad anders dan ongigevoel (minder erg)

het is meer een weeig gevoel in je buik is dat bij jullie ook zo?

Ja dit is het zo een beetje ja, met het ongi gevoel dan heb ik ook echt rugpijn en dat heb ik nu helemaal niet.. Grr toch wel frusterend dit!

Vandaag ook erg gevoelige navel als ik die aanraak lijkt het net als stroom. Fijn hoor als die dingen die je voelt maar niet kan plaatsen!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dat gekke gevoel in je buik kan door de bolletjes komen of omdat je zwanger bent...... Je kunt er eigenlijk niets van zeggen tot het moment dat je het resultaat van de test in handen hebt.

Zelfs in mijn idiote situatie kun je er niets van zeggen. De beide hormonen die ik op dit moment gebruik kunnen de bloedingen veroorzaken maar het kan ook door de endometriose komen. Lekker duidelijk dus!

Voor het innestelen lijkt het mij niet goed, daarnaast hadden we nu ook (maar) een terugplaatsing van 1. Terwijl we de vorige keren twee hadden kunnen terugplaatsen. Het zegt gewoon allemaal niks en daarom is dit allemaal zo killing! Wel geeft het een stukje rust dat ik niet meer getest heb. Als ik niet eerder ongesteld wordt dan weten we zaterdag de uitslag en dinsdag heb ik dan alweer een afspraak in het zh. En dan maar hopen dat we zo snel mogelijk de deca mogen gaan prikken.

Sterkte met deze wachtdag!

Geplaatst

SPANNEND!!!! ik ga voor je duimen dat je HCG hoog is......

ik hou het in de gaten hier op het forum

Geplaatst

Spannend ik duim mee!!!!!

Vandaag verjaardag van me papa, maar die is overleden. Dus een emotionele huildag hier!

Geplaatst

hier vandaag weer dikke tieten en schokjes in mijn buik

wat kan elke dag toch verschillend zijn

moet nog een week wachten, wat gaan de dagen langzaam

Geplaatst

Gek he, gisteren ook veel last. En nu voel ik eigenlijk niets! Bizar wat dit allemaal met ons doet! Nog 9 dagen wachten!

Geplaatst

ik had ook tot gisteravond behoorlijke borsten opgezet (deden geen pijn of iets) alleen iets gevoelige tepels. Maar nu vandaag nergens geen last meer van:BangHead: hoe bedoel je ik wordt gek....

vandaag ook weer sterk het gevoel dat het niet gelukt is. Probeer die gedachte echt te onderdrukken maar ik weet het niet hoor ga morgen testen kopen en hoop dat ik deze tot maandag kan laten liggen.

Geplaatst

ik heb er al 2 in huis liggen al een paar maand maar zit er sterk over na te denken om er nog een paar te kopen

mijn man vind dat ik dat niet moet doen en genoeg heb aan 2

ook wil hij niet hebben dat ik eerder ga testen, weet niet of ik dit volhou

wil wel in ieder geval wachten tot na zondag want dan is mijn nod

als ik die haal denk ik dat het wel goed zal zijn

Geplaatst

volgens mij zijn alle mannen hetzelfde die van mij wil ook niet dat ik eerder test. Ben daarom ook wel blij dat ik 2e paasdag mag testen dan zijn we allebei vrij en hebben de hele dag of het nu goed of slecht nieuws is.

2 testen zijn toch ook genoeg zou er ook niet meer halen als je gewoon op je testdag test en niet eerder en dan 1 dag later nog een keer is toch meer dan genoeg? Ga je ook nog bloedprikken in het ziekenhuis? bij ons is dat niet het geval.

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik ben al een beetje aan het meelezen, vanaf morgen zit

ik dus ook op deze wachtbank, ha ha!

Ik leef erg met jullie mee en ik hoop zo dat jullie groene regels krijgen!!

Ik moet zeggen dat ik nu al tegen het wachten op zie, maarja

daar moeten we ook weer doorheen...

Ik wens jullie heel veel sterkte en probeer te wachten met testen, ik

weet hoe moeilijk het is, maar volgens mijn eigen bevindingen

maak je jezelf alleen maar gek en je lichaam kan je zo voor

de gek houden.......

Ik hoop dat dit een beetje helpt.....:hugg:

Geplaatst

ik krijg ook geen bloedtest

maar denk niet dat ik kan wachten tot de testdag

als de test positief is moet ik minstens 5x overnieuw testen om het te geloven denk ik haha

en als ie toch weer negatief moet zijn en ik ben te vroeg met testen zal ik ook vaker testen in de hoop dat er nog een streepje bij komt

hermien je kan vanmiddag plaats nemen hoor

Geplaatst

Ik heb morgen m'n tp, dus lees nog even met jullie mee.

Erg he', dat wachten.

Ik hoop zo dat je een positieve test in handen krijgt, maar dus

nog even geduld hebben.

Ik denk dat je vooral met dit trieste weer, elke keer aan de test

denkt die je in huis hebt.

Ik heb bij m'n vorige keer wel 5 testen gebruikt, ik had toen zoveel

zwangerschapstekenen, maar toch helaas...

Ik hoop dat ik me deze keer kan beheersen, maar nu weet ik

dat je lichaam je echt voor de gek kan houden.

Ik hoop dat een dikke knuffel je een beetje kan helpen,liefs

Geplaatst

Is het dit weekend pasen???? ik zou daar noooit meer aan gedacht hebben.

Ik had me helemaal ingetseld om maandag testen te gaan kopen.

@Sandra, ik heb echt een goed gevoel bij jou en ja die verschillende dagen killing zijn ze.

@Leepat, ik mag van mij man ook niet eerder testen maar ik heb het "geluk " dat mijn man er niet is en dus kan ik ongestoord gaan testen.

Gisteravond echt ff op mn gemak naar mn buik "geluisterd " en het is absoluut geen menstruatie gevoel.

Ik ben ook niet echt overduidelijk misselijk maar heb wel als ik iets gegeten of gedronken heb dat het me niet lekker op de maag ligt.

zucht, ik zit nu op wachtdag 7.

@ Hermien alvast welkom op dit bankje

Geplaatst

zie je ik kan ook al niet meer lezen je hebt wel geschreven dat je morgen de tp hebt

is dat misschien ook een zwangerschapskwaaltje haha

ik voel me verder aardig goed hoor, mag niet klagen

dank je voor je knuffel hij is aangekomen

Geplaatst

renata

ja dit weekend is het al pasen

lekker druk in de winkel natuurlijk zaterdag

ik moet wel boodschappen doen dan, wil zelf niet tillen dus mijn mannetje moet mee en we moeten een hele boel hebben

krijgen maandag eters en ben dinsdag jarig

Geplaatst

Sandra, het zit vast wel goed je emmy's hebben zich vast goed vastgehouden en doorgegroeid.

we gaan even voor ons wat duimen draaien:duimen draaien:

:duimen draaien:

Hermelien je kan erbij gezellig hoop dat je top emmy's hebt. Had je veel eiblaasjes?:duimen draaien:

Geplaatst

hey patricia dank je maar ik duim ook voor jou hoor

we hebben op de zelfde dag punctie gehad maar jij mag iets eerder testen dan ik

ben jij nog aardig zeker of is het in jouw hoofd soms ook een rommeltje

Geplaatst

@ leepat,

Van de 16 eicellen zijn er 5 gaan delen, dus ik ben benieuwd

hoe ze morgen zijn.

Als ik het goed heb begrepen dan mag je maandag testen?

Spannend, en veel succes

@ sandra,

Het is wel een symptoom he', dingen vergeten ha ha.

Maar als je zo druk bent boodschappen doen voor de pasen

en ook nog jarig bent, dan is dit niet zo raar.

Je bent zo natuurlijk wel met andere dingen bezig...

@ Renate, jij ook succes en dan maar de testen kopen

op zaterdag, als je ze dan maar in de verpakking kunt laten.

Geplaatst

het is 1 chaos in me hoofd van de week had ik ook flinke (frustratie) ruzie met me man en was echt heel boos dat ik me afreageerde op een deur nu last van me pols beetje lomp he.... Dus de hormonen doen in ieder geval hun werk.

Weet je ik vergelijk het teveel met me 1e IVF toen ben ik precies op me testdag ongesteld geworden dus 12 dagen na TP ik weet het gewoon niet het is nu niet anders dan bij me 1e IVF daarom hoop ik zo op tekenen van me lichaam maar dat hoeft helemaal niet, er zijn genoeg vrouwen die zwanger zijn zonder ook maar 1 kwaaltje te hebben gehad.

ik kan alleen maar hopen dat het is blijven zitten....

en bij jou hoe gaat het bij jou in je hoofd eraan toe?

Geplaatst

ik ben nu nog niet druk met boodschappen dat komt zaterdag, volgens mij heb jij ook al last van die verschijnselen haha

maar ff bezig houden met andere dingen doet wel goed hoor

ben ondertussen ook in huis aan het rommelen wasmachine en droger aan

vaatwasser leeg halen van dat soort dingetjes

en dan vanavond weer werken

heb een week vakantie gehad wat me goed bevallen is en eigenlijk veel te kort maar ja het werk roept ook weer

heb gisteren ook avonddienst gehad, kan wel merken in mijn buik dan dat er wat gaande is

hoe of wat weet ik niet maar heb de hele avond druk op het schaambeen gehad

Geplaatst

Toen ik zwanger bleek te zijn van m'n dochtertje had ik geen

enkel symptoom.

En bij mijn vorige tp had ik zelfs al melk uit de tepels en toch was ik niet zwanger, dus...

Misschien kun je hier een beetje kracht uit putten, succes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden